Nustiu de ce, dar dupa ce am vazut mai multe clipuri, stateam si ma gandeam, cat de balanced o sa fie chestia asta intr-un pvp fara point control ? Adica Ele mi se pare o bestie de facut dmg. Si aici ma refer la faptul ca nu exista mana. Thieful macar e obligat sa astepte initiative points, inschimb la Ele nu vad absolut nimica, pur si simplu stai la cooldown si o iei de la capat. Stiu, normal ca e soft target, dar intr-o echipa, daca e bine protejat, pur si simplu face o contributie de dmg constanta fara nici o problema. Ca sa nu mai zic ca la boss fights, in afara de ceva dodging si miscari de colo colo, nu are nici un stres. Plus ca are acces la o gama impresionanta de spelluri numai cu o arma... Eu nustiu, cel putin il vad putin cam imba din punctul asta de vedere, nustiu inca exact dmgul comparativ cu thieful sau warriorul, dar teoretic ar trebui sa fie in mare parte damage oriented.
Alta chestie care am inteles ca se discuta pe forumurile beta, e legata de stealthul thiefului. E ridicol de scurt, si majoritatea se plang ca degeaba intra in stealth ptr heal si retragere,pentru ca oricum rangeul de la un warrior cu 2h sword e usor de folosit in al detecta. Momentan am inteles ca intentioneaza sa mareasca cumva durata.
In rest mi se par destul de balanced clasele, nu am avut ocazia sa vad mesmerul in PvP jucat calumea, difera destul de mult fata de ce era in GW1 dar nu pot sa zic ca e o chestie neaparat rea.
Warriorul de asemenea ma impresioneaza prin versatilitate, gama de armament e ...impresionanta. Mai lipseste optiunea de fists
O alta chestie care am observat-o in general unele spelluri de genul summon (cum sunt armele summonate de guardian) e ca spellul are un casting time destul de ridicat, si o durata foarte scurta. Daca observati si in filmulete, nici nu apuca sa zica doua vorbe de skill, ca pana ce ajung la lupta, deja se termina.
Dar dinou, what about that Ele ?