Interviu exclusiv cu Eric Flannum designer de joc principal

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Interviu exclusiv cu Eric Flannum designer de joc principal

Mesajde Phoenix » 31 Mai 2012, 11:04

http://www.mmoreviews.com/exclusive-interview-with-eric-flannum-the-lead-game-designer-of-guild-wars-2/

Citat:
Am intervievat pe Eric Flannum designer de joc principal de la ArenaNet, despre Guild Wars 2. El vorbeşte despre WvW, PvP, PvE şi mecanica de joc, asa ca nu-l rataţi!

Eric Flannum este designer de joc principal de la ArenaNet, Guild Wars dezvoltator de jocuri multiplayer online, şi a războaielor viitoare Guild Wars2. Flannum conduce echipa de dezvoltare care este responsabil pentru proiectarea Guild Wars 2, direcţia de conducere şi de producţie a diferitelor sisteme în cadrul jocului. El a lucrat ca designer de la Guild Wars Prophecies, Sorrow’s Furnace , Guild Wars, Factions Wars Nightfall Guild, şi Guild Wars: Eye of the North. O industrie veteran joc cu mai mult de 15 de ani de experienţă, Flannum a lucrat ca artist şi designer de joc pentru Blizzard Entertainment, Shiny Entertainment, şi Divertisment inXile înainte de a se alătura ArenaNet.

Ştim că aveţi evenimente de pe WvW zona, şefii şi puteţi obţine chiar şi reţete de crafting materiale de uciderea mafioti şi de duşmani, şi, desigur, există asedii, preluărilor şi alte chestii PvP, dar:

Care sunt planurile tale pentru conţinutul WvW de joc pe termen lung?

Unul dintre cele mai cool lucruri pe care le-am adăugat la WvW recent este o persistentă mini-temnita, care pot fi accesate prin intermediul celor trei păstrează în centrul de hartă. Aceasta zona este proiectat cu multiplayer PvP în vedere şi jucătorii pot face lucruri de genul activa capcane în mini-temnita pentru a învinge inamici. Desigur, la sfârşitul zonei există un piept plin de recompense.

Avem, de asemenea, unele planuri interesante pentru WvW post-lansare, dar, desigur, nu vreau să vorbesc despre noastră post-lansare planuri de până după ce am navă jocul şi au avut ceva timp pentru a pune în aplicare lucrurile.

Vor exista turnee PvP sau un alt tip de concursuri programate?

Suntem pe deplin de gând să susţină turnee în PvP competitiv. Vom avea o varietate de tipuri de turnee, turnee de la automate la mai multe turnee competitive programate.

Suntem încă mai vorbesc despre dacă este sau nu vrem să sprijine orice tip de turnee WvW după ce am lansat. Dacă interesul este mare jucator, atunci cred că e ceva ce cu siguranta ne-ar lua în considerare.

Va exista cicluri pentru fiecare dintre ele la fel ca în fiecare lună primeşti vecini noi, şi nu harta reseta, în acest caz?

În WvW am de gând să se potrivească la servere la fiecare două săptămâni. Servere care lupta pentru fiecare parte este dependent de trafic a acestora. Acesta este cu siguranta posibil în acest sistem pentru două sau mai multe servere pentru a rămâne potrivit atunci când clasament sunt recalculate. Hărţi WvW se reseta între fiecare perioadă de două săptămâni.

În ceea ce priveşte PvP, am găsit hărţile actuale ale PvP instanced sunt bine echilibrate şi au caracteristici interesante, cum ar fi sefii PvE şi maşini de război, astfel, există mai multe modalităţi de a se juca şi a câştiga puncte pentru echipa ta, dar:

Cât de multe noi hărţi PvP aveţi de gând să creaţi înainte de a elibera?

Am de gând să navă cu 4 hărţi pentru PvP competitiv. Am prezentat două hărţi în acest moment şi sunt foarte aproape de finalizarea lucrărilor la celelalte două.

Ce noi moduri de a castiga punctele pe care le va aduce?

Ca ultimele două hărţi sunt încă în curs de dezvoltare, nu putem comenta cu privire la modul lor de lucru încă de mecanica.

Există un tip complet nou de joc în afară de deathmatch clasic, capturarea steagului, dominaţie şi aşa mai departe?

Toate hartile noastre implica puncte de captare şi de a câştiga prin realizarea un scor mai mare decât echipa adversă. Mecanica secundare de notare implică de multe ori de alţi factori, cum ar fi uciderea NPC-uri.

Am de gând să elibereze mai multe hărţi după ce am navă, şi este posibil ca aceste hărţi va conţine mecanica primare noi, dar, desigur, nu vom şti până când am avut timp pentru a proiecta le post-lansare.

Nu aveţi de gând să schimbe sistemul de aşteptare care să permită părţilor premade pentru a lupta împotriva partidelor premade numai şi ridica împotriva grupurilor ridica grupuri?

După cum am menţionat mai înainte, vom avea cu siguranta turnee automate pe care credem că va satisface nevoile de petreceri organizate de 5 persoane care doresc să joace împotriva altor părţi persoana 5.

Nostru de bază sistemul de PvP joc facilitează deja pick-up grupuri de luptă unul împotriva celuilalt, si noi suntem de lucru pe adăugarea de caracteristici pentru a-l că face mai uşor pentru jucătorii care au petrecut cu fiecare alta să adere la acelasi joc.

Despre PvE, puteţi petrece o mulţime de timp în fiecare zonă doar de realizări care îndeplinesc, completarea evenimente, care se schimba in functie de timp sau progresia alte evenimente ", astfel încât în ​​cele din urmă va ajunge la nivel mai ridicat decât destinate pentru zona respectivă, dar:

Nu vă chiar de gând să facă ceva despre el, la fel ca în montarea de conţinut la nivelul personajului?

Noi facem de fapt, opusul a acestui nivel şi se potrivesc personajului la conţinutul fac. În PvE facem acest lucru în jos, astfel că jucătorii se pot petrece timpul la fel de mult cum le place, indiferent de zona în care sunt inch

În cazul în care jucatorii se misca la zona următoare, cât mai curând posibil, pentru a menţine nivelarea într-un ritm rapid sau pot primi în continuare experienţă în timp ce completarea evenimente de nivel inferior?

Ei primesc în continuare o sumă foarte importantă de experienţă rămâne în aceeaşi zonă, suma de experienţă diminuează mai mult ca ei "out nivel", o zona, dar nu devine niciodata complet banal.

Am incercat sa facem Guild Wars 2 un joc în cazul în care nivelul de experienţă nu este privit la fel de obiectiv de joc şi de a ajunge la nivel maxim, nu este în cazul în care jocul incepe cu adevarat. Avem o mulţime de mecanica, în loc să consolideze aceste idealuri aşa că sperăm că jucătorii sunt capabili de a încetini un pic şi să vă bucuraţi de călătorie.

Nu ai ceva de completat toate realizările şi evenimentele de un anumit domeniu? Poate un titlu sau o recompensă cosmetice?

Jucătorii sunt într-adevăr răsplătite cu titluri pentru completarea anumite realizări. În plus, există realizări zilnice şi lunare, care, de asemenea, recompensa jucatorii cu XP. Dacă jucătorii sunt capabili să finalizeze suficient de realizările zilnice sau lunare în perioada de timp dat, atunci ei vor câştiga un premiu suplimentar, conţinând aur, XP, şi prada.

Avem, de asemenea, o serie de lucruri pe care un jucător poate descoperi în fiecare harta care le va câştiga Realizarea harta completa pentru o anumită hartă vă aduce aur, XP, şi prada "hartă completă.".

Şi, în sfârşit: mecanica de joc. Am jucat de toate profesiile şi există o mulţime de tipuri de competenţe comune între ele, controlul mulţimii, zona de daune în vigoare, şi evaziunea / blocarea că echilibrul PvP (în funcţie de opţiuni, desigur, dar ele sunt acolo), dar am realizat că există clase care pot avea acces la mai multe competenţe în timpul luptei în timp ce altele au mai puţine opţiuni în timp ce lupta.

Există planuri de a schimba unele din aceste mecanicii înainte de a elibera?

Nu avem planuri concrete de a schimba modul de orice mecanicii noastre de bază înainte de a lucra de presă, dar suntem întotdeauna reacţionează la feedback-ul jucător şi datele de la nostru de testare internă proprie, astfel încât este posibil ca am putea schimba unele lucruri, pe baza feedback-ului.

Dacă aţi lăsat un eveniment jumătate de făcut (de exemplu, l-ai ucis 10 din 20 de lupi, care au atacat o fermă), si te lasa pe spate spunem, într-o lună, va jocul stochează progresia si salva jumatate din timp? dacă nu există o limită de timp pentru asta?

Dacă vă conectaţi în sau sunt deconectat în timpul unui eveniment, va fi capabil să câştige de credit de participare pentru acest caz, atâta timp cât vă conectaţi din nou înainte de capete de evenimente.

În orice caz, doriţi să adăugaţi ceva?

Aş dori să mulţumesc tuturor fanilor noştri pentru răbdarea lor şi să sprijine aceste ultimii cinci ani. A fost un drum lung, şi tot de sprijinul pe care il am primit de la baza de fan nostru a fost unul din lucrurile pe care a facut sa merite.
Avatar utilizator
Phoenix
Gladium
 
Mesaje: 38
Membru din: 11 Apr 2012, 08:25
Nume caracter: Phoenix Sagittarius

Re: Interviu exclusiv cu Eric Flannum designer de joc princi

Mesajde Valky » 31 Mai 2012, 13:47

Era mai fain daca il traduceai tu, cu Google iese complet agramat. :)
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu exclusiv cu Eric Flannum designer de joc princi

Mesajde shaggy140 » 31 Mai 2012, 17:02

E, in mare iti cam dai seama ce vrea sa spuna, importanta e "share-uirea" lui :-)
Imagine
Avatar utilizator
shaggy140
Legionar
 
Mesaje: 201
Membru din: 13 Mai 2012, 20:43
Localitate: Braila
Nume caracter: Liviu


Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori