de Ronah » 11 Feb 2013, 23:14
Personal review - Partea a 2-a
Firefall incepe cu un mic tutorial dat de niste asa-zise quest-uri care iti explica principalele activitati din joc. Nu este obligatoriu sa faci aceste quest-uri dar ele represinta inceputul story-line-ului. Daca nu le faci, nu poti continua povestea. Nu va asteptati ca povestea sa fie ceva elaborat ca in Mass Effect si nici macar simplu ca in GW2 ci imaginati-va doar o conversatie pe care peronajul o aude in casca si care de cele mai multe ori nu este altceva decat un ordin: "mergi in acea locatie pentru ca..."
Idea de baza in acest joc este "distractia". Nu pot spune ca ai un scop anume cand joci ci pur si simplu vrei sa petreci un pic de timp facand ceva simplu dar "challenging" din cand in cand.
Asa cum in GW2 avem cateva tipuri de events: protect, gather, kill, si in FireFall gasim acelasi lucru: defend, fetch, kill.
Aceste evenimente apar marcate pe harta si de cele mai multe ori iti sunt transmise si de catre "vocea din casca"
La fel ca in GW2, daca participi primesti experienta pe masura efortului depus.
Exista totusi evenimente care sunt bazate pe echipa (party, squad) si care sunt remunerate corespunzator doar daca faci parte din group. Daca nu, atunci te alegi doar cu expetienta din kills si drop-urile. Aceste evenimente pot fi declansate de catre fiecare jucator si se numesc "resouce gathering". Nu am sa intru in detalii pentru acest lucru
In rest, jocul se axeaza pe dezvoltarea personajului, deblocand Tier 2,3,4,5 pentru clasa / profesia aleasa sau pentru toate profesiile existente.
Un lucru diferit este ca fiecare Tier se imparte pe abilitati diferite si care sunt specifice doar acelui Trier astfel ca as putea compara aceste abilitati ale Tier-urilor ca fiind "build"-uri. Odata echipat cu un tier poti sa folosesti doar abilitatile sale. In total poti avea 12 "build" -uri pentru o profesie dar acest lucru presupune cumpararea de "battleframe slots" cu bani reali
Pare un pic complicat nu-i asa?
Am sa fac o coparatie cu GW2 - elementalist
Fiecare atunment este un Tier
Fiecare Tier foloseste mai mute arme.
Schilurile difera in functie de arma cat si de atunment (Tier)
Vrei sa ai toate cele 4 atunments, atunci trebuie sa cumperi slot-uri pentru ele.
Un Tier se deblocheaza prin atingerea nivelului de experienta necesar + cumpararea echipamentului specific cu in-game currencyNu este necesara deblocarea tuturor ablitatilor unui Tier pentru a putea trece la urmatorul