RandomGuy scrie:
So... m-am uitat la episod si as vrea sa mai adaug si eu ceva. Din punct de vedere al balance-ului nu ii vor putea face balance 100% nici un joc nu poate fii considerat balance , singurul joc care poate avea titlul de balance este scbw caruia i-a luat 8 ani(sarputea sa ma insel) si care era axat pe 1v1 , singurul lucru care arena.net poate sa il faca este sa il balanseze pentru 5v5.
Am impresia că am vorbit despre asta în sesiunea de Q&A (care nu apare pe înregistrare, a fost doar live pe stream, după emisiune): ca să ai un joc balanced 100% ar trebui să ai o singură profesie cu un singur skill pe bară - altfel, e clar că nu vei ajunge să ai balancing 100% (Shob e cel care a făcut afirmația asta, dar sunt total de acord cu el). ArenaNet a făcut o treabă excelentă în Guild Wars 1 și sunt convins că se vor ridica la înălțimea așteptărilor și cu GW2. Nici nu aș vedea sensul să fie balanced pentru altceva decât 5v5.
Legat de asta, îți recomand să urmărești interviul lui Isaiah 'Izzy' Cartwright cu XollFury de la Paradigm Shift.Mai mult decât atât, vom discuta mai în detaliu despre skill balancing în
emisiunea de mâine seară, așa că te așteptăm pe chat!
RandomGuy scrie:
Un alt punct care vreau sa il ating este cel de esports. Eu nu pot sa consider un joc material de esports daca acesta nu are un mod de spectator/refere cel putin decent. Un exemplu concret este battlefield bad company 2 care din punct de vedere al gameplay-ului poate fi un joc bun pentru esports dar nu are un mod de spectator. Un mod de spectator decent pentru esports-ul din ziua de azi este cel de la Starcraft 2 sau cel de la Heroes of Newerth. Acestea ii ofera comentatorului destule informatii incat acesta are despre ce sa vorbeasca si sa nu ajunga in momente in care sa spuna exact cea ce este pe ecran " playerul x care este warior foloseste skilul z pe playerul y ". Pe langa un mod de spectator decent eu consider ca mai este nevoie si de un replay viewer. La momentul actual consider ca Guild Wars 2 este la nivelul CS 1.6 din punct de vedere al modului de spectator si nu ca un joc din 2012.
http://www.guildwars2guru.com/guild-war ... yan-scott/Citat:
GW2Guru: You’ve talked about making spell/skill effects clearer in terms of demonstrating the actual effect, making the game more spectator friendly. Will we be seeing the return of something like ‘observer mode’ from Guild Wars?
Eric Flannum: It’s definitely a goal of ours to make PvP in Guild Wars 2 as spectator friendly as possible. We haven’t worked out all the details yet but you should see something comparable to observer mode at some point in Guild Wars 2.
Cei de la ArenaNet au spus-o în mai multe rânduri (mai sus ai doar unul din exemple) că Guild Wars 2 va avea toate instrumentele necesare pentru a putea deveni un e-sport (asta include evident și ”observer/replay mode” - GW1 are așa ceva, deci nu văd sensul să elimine asta în GW2).
Au mai spus de asemenea că vor anunța detaliile legat de asta la momentul potrivit - mai au timp până la lansare. E adevărat, ideal ar fi să avem așa ceva încă de la început și nu ca un update post-launch, dar rămâne să vedem ce anunță ArenaNet în direcția asta.