de Tigros » 16 Feb 2012, 14:27
Pentru community managers:
- Ce fel de informatii din joc planuiesc sa puna la dispozitia utilizatorilor site-ului web guildwars2.com? Aion oferea informatii/ranking-uri despre jucatori & ghilde, status servere de wvw, auction house, mail, etc. Va exista un forum oficial pe guildwars2.com?
- Pot sa dea ceva mai multe detalii despre cum vor functiona serverele de pvp gestionate de comunitate? Ce atribute/variable vor putea fi gestionate de catre utilizatori (ex. limitari de profesii, skillset-uri/arme, turnee automate, etc)?
- Care vor fi formele de organizare ale jucatorilor in WvW dincolo de grupuri? Vor exista metode de gestiune a playerilor mai mari, pe modelul aliantelor din Aion?
- Care vor fi metodele de ranking pentru ghilde/jucatori (avand in vedere modele anterioare gen guild ladder in gw1 si player/guild rankings in Aion WvW)? Ghilde in WvW, echipe/playeri in structured PvP? Vor putea mai multe echipe din aceeasi ghilda sa participe in structured PvP in acelasi timp? Vor trebui ghildele sa participe in toate tipurile de activitati pentru a genera influence sau vor exista diferite tipuri de influence (pvp, wvw, pve) si deci si ghilde specializate pe anumite tipuri de activitati?
- Pot sa dea mai multe detalii despre ghilde si structura politica a acestora? Cat de flexbile vor fi acestea (rank-uri si permisiuni customizabile)? Cum vor functiona ghildele pe mai multe servere/realm-uri sau vor fi limitate la un singur server/realm?
- care e topul 5-10 al comunitatilor nationale in GW1 si daca cred ca se vor pastra si in GW2 - vor localiza jocul in franceza, germana, spaniola, poate si poloneza/rusa - deci clar asta cam e top 5 (tari mari cu populatie multa) - dar de la 5 la 10, ce alte comunitati nationale se mai evidentiaza (apare romania pe undeva? ca si romania e totusi o tara destul de mare in europa)?
- Daca iti pot da un estimat al urmatoarelor etape de beta, cam cand le vor programa, daca va exista sau nu un open beta chiar inainte de lansare sau nu.
- Bineinteles, sa ii intrebi daca au un program de acces la beta pentru comunitatile dedicate gw2, mai mari sau mai mici.
Pentru Daniel Dociu:
- s-a spus parca la un moment dat de ce s-a luat decizia de a face design-ul mai cartoonish (chiar Daniel parca a spus asta intr-un interviu la inceputuri) - care au fost implicatiile acestei decizii la nivel de creare & randare a lumii si a personajelor (astfel incat sa fie totusi cat mai realiste)? Au existat sinergii intre engine-ul grafic al GW2 si cel al Blade & Soul, de ex? Este mai usor sa fii creativ intr-un astfel de framework vizual mai cartoonish decat intr-unul care incearca sa fie cat mai realist posibil? Cum s-a adaptat echipa de design, a fost nevoie de un skill set nou sau pur si simplu trecerea s-a facut fluid/natural?
- Cum s-a abordat dpdv vizual tema dragonilor? Este un subiect destul de folosit in literatura fantasy si nu exista neaparat foarte multe tipuri de dragoni de tip nou/neutilizat pana acum (gen dragon normal cu solzi, bone dragon, crystal dragon, etc). Au creat vreun tip de dragon nou sau au vreo abordare noua/diferita fata de acestia (sau de cei mentionati in carti)?
- Roaga-l sa iti descrie pe scurt procesul prin care trece un element vizual de la concept la jocul propriu zis. Cum se transforma un personaj/peisaj din concept grafic in element grafic al jocului. Poate sa iti si arate un model, de ex un oras (ca am vazut cum s-a intamplat la sylvari de ex pt personaje) sau poate o animatie de skill.
- Cat din materialul editorial al cartilor gw2 a fost sursa de inspiratie pentru elemente de design si ce concepte de design au fost transpuse in cuvinte in carti? Cum colaboreaza designerii cu writerii? De unde vin sursele de inspiratie? Cum sunt transpuse povestile in imagini si viceversa, imaginile in povesti?