BWE Feedback

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

BWE Feedback

Mesajde Tudy » 30 Apr 2012, 00:30

Aș vrea să centralizăm feedback-ul constructiv după primul Guild Wars 2 Beta Weekend Event pe acest thread. :)

Vă rog să respectați regulamentul forumului și sugestiile oferite în thread-ul cu BWE în Legio Gemina atunci când redactați mesajele.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: BWE Feedback

Mesajde RandomGuy » 30 Apr 2012, 11:11

1.WvW are 2 harti, chiar si aseara spre exemplu arata ca green are 10 supply,2 towers si 0 fort(ma refer la punctare) cand noi chiar aveam 3-4 fort-uri.
2.Balance the weapons, unele arme sunt pur si simplu useless gen dagger&dagger la elementalist. Riscul este mult prea mare iar dmg este inferior celui oferit de pe staff si sceptru&focus.
3.Scale-ul este enervant cand esti cu 5 persoane random iar daca mor 4 si nu dau to waypoint nu isi face scale down si mori foarte repede. In BWE nu am vorbit o singura data cu persoanele random cu care m-am adunat intamplator sa facem dynamic events cea ce nu mi-a placut, am avut senzatia ca joc cu npc-uri putin mai puternice.
4.Npc-urile sunt prea slabe, in sensul ca mor din 2-3 bucati iar idea de world change nu prea persista in sensul ca m-am chinuit 20 de minute sa iau un oras de sub mana mobilor iar 5 minute mai tarziu cand am murit si am vrut sa dau teleport acolo era contested din nou sau faptul ca faceam un event cu 3 trebuchet iar in 2 minute acel event aparea din nou.
5. I have no idea where to go, am urmat chains of events si personal story pana la lvl 16-17 si am ajuns sa fac zona de charr de 15-25 fara sa stiu ca si norn are una.
6. Respawn time-ul la mobi cand esti singur sau cu 2 persoane este prea mare, nu reusesti sa omori decat 3-4 mobi iar cand inaintezi in fata se respawneaza primul mob fix in capul tau.Exemplul cel mai bun este de pe diessa platou jos de tot intr-o pestera.
7.Trap-urile din jumping puzzle nu sunt calibrate, saream peste ele si eram teleportala inapoi si omorat sau stateam pe margine si totusi ele ma loveau chiar daca nu eram in cercul lor.
8. Armele din structured de la npc daca le am in inventar le pot folosi in WvW (cred, din moment ce au lvl 80 nu am putut sa le pun pe mine)
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: BWE Feedback

Mesajde Cosmo » 30 Apr 2012, 11:31

Postez un convo care se refera pur feedback :

Cosmo: scalingul isi face treaba
Cosmo: si... AI-ul e chiar bunicel.
Cosmo: sa-ti dau un exmeplu
Cosmo: aveam un dredge worker
Cosmo: that was not attacking me, ca default nu ataca
Cosmo: si un dredge warrior
Cosmo: dau eu in warr
Cosmo: pica
Cosmo: fac aggro si la worker
Cosmo: workeru se duce la warr
Cosmo: II IA PUSCA DE PE JOS
Cosmo: si incepe sa traga in mine cu ea
Cosmo: mind-slightly-blown
Cosmo: npcs run away daca sunt in cacat
Cosmo: aggro is mostly by who is the most dangerous
Cosmo: which.. fits
Tanku: suna chiar awesome
Cosmo: nu strict dps cap
Cosmo: dar softcap
Cosmo: daca il are pe unu prins la colt
Cosmo: si ii da bucati
Cosmo: nu o sa schibme targetu
Cosmo: ca altu tocmai face cu 0,2% mai mult damage
Tanku: aha, deci smart targetting
Cosmo: they kept the mass-of-mobs
Cosmo: si e mai mult un clusterfuck
Cosmo: thing is
Cosmo: se simte cum s-a msicat focusul de la micro
Cosmo: de la daca dai skill-ul gresi cu 0,2 secunde mai devreme
Cosmo: chain reaction
Cosmo: si se fute tot
Cosmo: chestia e ca tot exista
Cosmo: doar ca e mai soft, adica se simte cand se face treaba bine
Cosmo: si se simte cand nu se face treaba bine
Cosmo: doar ca rezultatele nu mai sunt asa de drastice
Cosmo: initial ziceam ca e clusterfuck si randomkeys
Cosmo: dar azi chiar ma trezisem ca faceam cehstiile cu un scop, cu un rost
Cosmo: era un boss battle, si era pretty uphill
Cosmo: 5-6 level 12 versus un level 19 boss
Cosmo: si niste npc-uri
Cosmo: si schimbam intre bow si swrord/warhorn amestecand cu optionals intr-un mod foarte fluent
Cosmo: thing is, ai o limita stricta asupra weapon sets
Cosmo: poti sa ai doua
Cosmo: si nu poti sa schimb in combat
Cosmo: they're tightly tied to skills
Cosmo: as you know
Cosmo: primele 5 sunt de weapon
Cosmo: e, cooldownu continua cand schimbi
Cosmo: deci tu ajungi sa iti alegi doua seturi de weapons, nu ca long range/short range
Cosmo: cat ca skilluri care intermixeaza bine unele cu altele
Cosmo: si cu cele din bara de optionale care le infigi
Cosmo: lasand la o parte sa faca si combo cu alte skilluri la altii
Cosmo: so, tactical part is quite intact, but as said, it's 'softer'
Cosmo: for better and for worse
Cosmo: wvwvw o sa fie main focusu la ghilda noastre se pare
Cosmo: for good reason
Cosmo: it's great
Cosmo: deci, fiecare world are o harta, identica
Cosmo: si apoi e main center mapu
Cosmo: sunt foarte variate si ai ce face pe ele
Cosmo: sunt usor sceptic ca totusi se va putea face ceva in 5-6 oameni
Cosmo: deci fie ai forta majora acolo ori ba
Cosmo: daca in pve clusterfucku era cum era, in wvw e insane
Cosmo: cred ca-mi fac un ranger sau un guardian de wvw pur ca lucreaza cu aoe-uri si ca au control skils bune
Cosmo: per total, e de bine
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: BWE Feedback

Mesajde Angello » 30 Apr 2012, 12:20

si eu am remarcat ca daca iei arme noi de la NPC in structured pvp, cele vechi raman in inventar. Poata data viitoare daca nu repara chestia asta, mergem la WvWvW cu armuri si arme care ne raman in inventar 8-)
pe de alta parte, mai are rost sa postez faza cu /sit+jump ? :D
There are 10 types of people: those who understand binary code and those who don't !
Imagine
Avatar utilizator
Angello
Gladium
 
Mesaje: 23
Membru din: 01 Apr 2012, 21:46
Localitate: Simeria
Nume caracter: Angello

Re: BWE Feedback

Mesajde Xas » 30 Apr 2012, 13:47

O sa scriu cu "liniute" ca sa fiu scurt si sa nu plictisesc lumea lecturand acest subiect, de altfel o sa scriu in mare ce mi-a placut, ce mi s-a parut "wow" si ce nu am mai intalnit intr-un MMO pana acuma.

- character creation (aici ma refer in mare parte la personal story, character customization e in limitele normale pentru un joc din anul 2012, nu imi place ideea de "body size", adica un Norn de marime mica/medie e cat un human de marime medie/normala);
- ce am ales la personal story "chiar" are efect in story quests, zic "chiar" pentru ca nu ma asteptam sa fie chiar asa personal;
- incepand cu aventura ta in lume, la scurt timp devii smecher (la Norn cel putin) prin faptele tale si devii destul de important;
- questin system in mare, desi nu imi place ca nu era mai multe zone quests pentru acelasi level, dupa ce terminam un quest cu inimioara stateam la dynamic event ca sa iau xp sa pot trece la urmatorul quest (poate nu e asta o problema mare), dar mi-a placut foarte mult ca nu aveam de mers foarte mult din loc in loc si sa ma intorc inapoi pentru reward;
- dynamic events: interesante, se repetau des, poate din cauza ca eram foarte multi in aceeasi zona, unele destul de grele,
- zone exploring achievments interesante (sa iei toate waypoints, points of interest, quests si skillpoints), cu siguranta o sa incerc sa le am pe toate pentru fiecare zona in parte;
- WvWvW (o sa-i zic W3 sau 3W) este "wow" si pentru mine iesit din tipar, desi am citit despre alte jocuri ca ar fi avut;
- structured pvp am incercat si pot spune ca fost placut si ca ideea de "same gear" este buna daca vrei "ultra-balancing";
- legat de caracter (achievements, skills, weapon skills), mi s-a parut ca le descopeream usor si rapid, deci nu o sa fie probleme in viitor, crafting iarasi pare usor;
- legat de grafic si alte chichite noi, pot spune ca mi-a placut dar mi-a parut ca nu am avut graphic options la maxim, dar si fara arata foarte bine si shiny;

Un mare " - " (minus) pe care o sa-l evidentiez a fost lipsa de "chat bubbles" ce a condus la slaba comunicarea intre oamenii de la un dynamic event sau w3, asa mi s-a parut mie. Era greu/ciudat sa nu vezi in fata cum altii urlau sa le dai revive, ci doar in chat window. Eu zic ca o sa implementeze acest lucru.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: BWE Feedback

Mesajde Zyus » 30 Apr 2012, 13:50

Referitor la acest beta prima data am sa ma leg de crafting care lam dus in cateva domeni pana la 78 nu ma intrebati cum .... :
1.) Itemele albastre care le craftezi la lvl 0+ (lvl 10 de utilizare), 25+ (lvl 15 de utilizare) sunt bunicele as zice eu dar doar cu cam 5% mai bune decat cele de la drop, un lucru ce mar deranja de la mobi din zona 15-25 cad iteme verzi de lvl 14 si potzi cumpara full set verde de lal 15 insa la crafting apar itemele verzi la lvl 50+ (lvl 20 de folosire ?????) cum adica de la drop am iteme de lvl 14 verzi super bune si eu la crfating am doar voie de la lvl 20????? pai atuncea ma duc la farmat de karma in WvWvW si gata cu craftingul. Iar referitor la descopera recipele e o abureala de numa adica daca faci o descoperire ar trebui itemele sa fie foarte rele,bune sau foarte bune sau incredibil de bune in functie de lvlul la crafting care iesti pe cand toate modurile de craftat seamana intre ele mie mi se pare o prostie sa spui ca descoperi ceva.
2.) Referitor la gathering de iteme : ar trebui sa le faca mai rare pe harta sau sa creasca numarul de strans de la 3/4 cat e acuma la cam 7/8 pentru a fii totul ok si respownul la copaci/minereuri/herburi sa il reduca caci e inervant rau adica daca stai in aceasi harta respownul e la cam 30-60 minute insa daca iesi de pe harta si intri iar toate materiile se reseteaza instant cea ce mi se pare cam aiuria ..... Nu stiu daca sunt aceasi persoane care au facut aion-ul insa inceputul seamana cu acela insa ei au rezolvat problema prin ideea de bundel items ar putea sa o introduca si aicea.
3.) Inafara de Coking,Jewelry cam la toate am inteles mecanismul, insa la Coking,Jewelry nam inteles cum faci o omleta de exemplu aveam oua,ceapa,cartofi,etc. chear si materiale dinalea craftate dar cand incercam sa craftez ceva imi zicea nu se poate dar nu dadea macar mesaj ca nu esti lvlul potivit cum era la celalte craftinguri sau macar un exemplu care era dat ca si la celate meseri .
Imagine
Avatar utilizator
Zyus
Gladium
 
Mesaje: 9
Membru din: 07 Apr 2012, 09:20
Localitate: Bistrita
Nume caracter: Zyus/Yus/Artemls/Afrodlta/Vultur

Re: BWE Feedback

Mesajde Shadowseeker » 30 Apr 2012, 14:35

Cateva lucruri generale ce le-am observat,inafara de problemele evidente de optimizare a particle effects:

Intradevar, unele eventuri se misca prea repede. Altele ,gen world events, apar prea rar.

La crafting ar putea sa cresti mai repede in profesie, avand in vedere ca am incercat sa imi mentin craftingul pentru lvlul meu si nu am reusit. Gaseam o tona de materiale care cer 100 intrun crafting profession , si eu la sfarsitul betaului aveam 48 intruna si 45 in cealalta si asta dupa ce mam chinuit sa fac iteme useless , cum ei ziceau ca nu trebuie sa fac.

Npcurile sunt intradevar prea slabe, they can't hold their own 1v1 contra mobilor inamici si e enervant ca pe langa ca trebuie sa omori pe 20 de centauri mai trebuie sa si invii npcul care nu a fost in stare sa bata un singur mob inamic.

Personal Storyul e destul de greu de soloat. Am reusit sal termin de unul singur tot ,dar cu multe respawnuri. Normal ca nu sunt cel mai bun player ever , dar pentru the average player e relativ hard sa omori 5-6 mobi deodata, mai ales ca problema asta e corelata cu cea de sus. Aveam la Norn personal story sa ajut niste charr sa omoare fantome. Ma gandeam eu ca e ok , ca erau mai multi blood legion decat Ascalonians. Dupa 30 secunde am ramas eu singur contra 10 fantome , cu un tun care tragea foarte greu si avea un range minim.

Heartsurile sunt in mare parte foarte bine gandite si cu sistemul de scouting stii intotdeuna ce sa faci . In plus te ghideaza si personal storyul prin zona unde ar cam trebui sa mergi.

Level scalingul este genial. M-am dus sa fac heartsurile de low level human ca si Norn si luam xp comparabil cu cel de la lvl 25 hearts . In plus am si gasit green items de lvl 24-25 pe mobi de lvl 1. Este foarte bine gandit si am reusit sa joc impreuna cu un prieten ,care si-a facut new char, cu my old character, fara ca vreunul sa se simta ca nu primeste nimic.

WvWvW are cateva probleme .


Obviously commander signs trebuie sa apara pe harta. Ar ajuta foarte mult daca ar aparea si toti playerii pe harta de pe serverul tau , ca sa stii mai bine ce au de gand aliatii tai. Marea problema este rewardul. Experience si gold aside primesti prea putine iteme din WvWvW , si nu exista low level badge rewards. Inca o chestie , mi se pare prost gandita ideea de a da experience si loot doar celui care face finishing moveul pe inamic. Mi se pare ca se izbeste cap in cap cu sistemul din PVE ,unde toti primesc cate ceva pentru killuri pe mob.

Ar putea face si ceva mai streamlined cum sa intri in WvWvW.
In rest merge foarte bine bataia.Imi place paceul , e mai mult un war of attrition decat orice.

Structured PVP nu am jucat foarte mult ,dar ce am jucat mia placut. Imi place ca primesti glory ca iti ajuti echipa , nu numai pentru killuri .Ar trebui totusi sa existe un join as group.



Acum cateva lucruri legate de clasele ce le-am incercat

Engineer:
A fost ce am jucat cel mai mult ,ajungand pana la 26 parca cu el. Este o clasa foarte interesanta pe care o sa pastrez si la lansare . Is cateva skilluri useless totusi. Vorbesc aici despre Battering Ram , care are un Cooldown prea mare de 45 secunde, face damage insignificant si un knocback minor. Pistoalele par ceva mai slabe decat rifle, la o prima vedere . Va trebui sa fac niste theorycrafting ,dar rifleul are un burst si un dps mai mare . In plus ai mult mai multa mobilitate cu rifleul . Shieldul are cooldownurile mult prea mari ca sa fie foarte useful ,cel putin in comparatie cu guardian shield skills.
Turetele sunt mult mai useful decat pareau in videouri . Singura problema , ce le-am reportato si lor , este ca nu exista diferenta in a detona si a ridica turela , cand ei promiteau cooldownuri mai mici daca o ridici.
Overall e o clasa foarte bine gandita , care poate fi jucata in foarte multe moduri si care e useful pentru partyuri , oricum ar fi gandita .

Ranger:
Nu am jucat foarte mult ,dar mi-a placut ranged skillurile , mai ales datorita cast and channel while you move. Pet AI este buggy atm si e destul de greu sa ii folosesti eficient . In pve ursul avea suficient hp si damage ca sa ia un mob aproape de unul singur, ceea ce mi se pare mai mult decat destul. Overall nu sunt un feature chiar atat de mare al unui Ranger.
Melee ranger este ok , sword + warhorn e genial. Problema este insa ca overall meleeul ia mult mai mult damage decat ranged (valabil pentru toate clasele) si are dps comparabil , deci nu prea se merita. Umpic de dps boost daca ar primi ar fi mai mult decat viabil.

Guardian:
O clasa ce m-a impresionat profund. Foarte multe optiuni , mai ales datorita weapon seturilor. Foarte reusite skillurile pentru arme . Poti juca la fel de multe roluri ca si engineerul. Sincer nu as schimba mare lucru la el.



Ca sa inchei , as spune ca jocul are un flow deosebit al contentului ce putine jocuri au. Este fun de jucat si asta este cel mai important . Combatul este foarte entertaining si art designul deosebit. Storyul este entertaining , cu plenty of meaningful choices si as putea spune mult mai reusit ca cel din SWTOR ( which is that game's only selling point ,pe langa jedi). Muzica este deosebita si orasele capitale sunt printre cele mai frumoase pe care le-am vazut intrun joc ( online or otherwise).
Imagine
Avatar utilizator
Shadowseeker
Gladium
 
Mesaje: 39
Membru din: 02 Apr 2012, 23:37
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Shadowseeker

Re: BWE Feedback

Mesajde Kenzo » 30 Apr 2012, 14:55

Pe scurt :
- continutul Pve : Daca nu sunt jucatori suficienti sau o zona nu este populata cu Npc care sa te ajute nu vei putea face acel quest / personal story din cauza dificultatii.
- character creation : decent , a fost foarte laudat dar nu este ceva unic , dar cinematicul de la inceput isi face treaba.
- continutul pvp : structured nu ma ma saturam de el , am jucat 4 ore in continuu , WvW a fost decent , foarte asemanator cu acela din Warhammer unde pazeai un siege thing si flancai inamicii , am fost placut surprins de un asediu sub apa unde am reusit sa invadam fortareata inamicilor fara ca acestia sa actioneze din timp.
- nu mi-a placut faptul ca itemele din structured pvp ramaneau in inventory si nu aveau stats proprii desi mergea sa aplici sigilii pentru diferite bonusuri.
- au zis ca jocul va fii challenging , s-au tinut de cuvant , eu cel putin ca norn warrior la prima misiune cu viermele urias am murit de cateva ori.
- dezamagit ca nu au scos particle effects.
- daca luai disconnect in WvW caracterul ramanea logat acolo si nu il puteai accesa pana ce serverul putea sa te conecteze , fapt ce a dus la incapacitarea caracterului meu principal.
- In mare parte : este un joc addicting care te face sa uiti notiunea timpului , cinematics te imerseaza in povestea personala , in drumul tau spre aventura vei putea face anumite decizii care iti vor mari : compasiunea , infamia , regalitatea si diferiti npc te vor ajuta in unele misiuni / world events.
- seturile de arme si armuri sunt , cel putin pt. warrior destul de '' dull si recycled , unele armuri avand doar in plus sau lipa o anumita caracteristica , probabil la nivelele mai mari si din dungeons vei primi ceva cu adevarat frumos si unic .
- armele : aici am fost placut surpins de multitudinea de efecte pe care unele arme le aveau , unele aveau o anumita forma in lupta cu inamicii dupa revenind la forma initiala si unele degajau o aura slaba de golden / purple.
- meta events : am putut experienta unul singur si acesta a fost un mare Fail . Descrierea acelui event : Un Shaman invoca un Ice Monster undeva in Nordul Hartii ( la norn ) in timpul acesta trebuie sa il intrerupi si sa il omori , imposibil deoarece scalling-ul a fost defectuos in acest Beta , mobi cu 1-2 lvl mai mari te omorau in 2-3 hits , revening la acest meta event , shamanul a dat un area of effect ce practic era undodgeable si goodbye ^^
- Nota mea 8 / 10
Imagine
Avatar utilizator
Kenzo
Gladium
 
Mesaje: 89
Membru din: 10 Noi 2011, 22:04
Localitate: Ploiesti
Nume caracter: Kenzo Firefist

Re: BWE Feedback

Mesajde Xas » 30 Apr 2012, 15:02

Kenzo scrie:
- In mare parte : este un joc addicting care te face sa uiti notiunea timpului , cinematics te imerseaza in povestea personala , in drumul tau spre aventura vei putea face anumite decizii care iti vor mari : compasiunea , infamia , regalitatea si diferiti npc te vor ajuta in unele misiuni / world events.
- seturile de arme si armuri sunt , cel putin pt. warrior destul de '' dull si recycled , unele armuri avand doar in plus sau lipa o anumita caracteristica , probabil la nivelele mai mari si din dungeons vei primi ceva cu adevarat frumos si unic .
- meta events : am putut experienta unul singur si acesta a fost un mare Fail . Descrierea acelui event : Un Shaman invoca un Ice Monster undeva in Nordul Hartii ( la norn ) in timpul acesta trebuie sa il intrerupi si sa il omori , imposibil deoarece scalling-ul a fost defectuos in acest Beta , mobi cu 1-2 lvl mai mari te omorau in 2-3 hits , revening la acest meta event , shamanul a dat un area of effect ce practic era undodgeable si goodbye ^^


Asa mi s-a parut si mie in legatura cu dependenta, au trecut orele prea rapid.
De aceeasi parere si cu warrior/heavy items, nimic deosebit la ele.
Meta event-ul ala a fost challenging, dar nu era OP, aoe-ul ala se putea usor evita si daca nu apucai tot nu mureai asa rapid. Eu l-am facut fara probleme (cu grup de oameni ma refer)
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: BWE Feedback

Mesajde Wicked » 30 Apr 2012, 15:27

Eu am doar cateva lucruri de spus, pentru ca majoritatea le-am raportat in game.

Structured PvP:
- tooltip-ul(sau chiar stats-ul in sine) nu isi face update dupa ce ii aplici un enchant(ce am incercat eu a fost din 5% dmg(default) la 5% crit)
- unele texturi spalacite, probabil multa lume a remarcat asta
- join friend(din guild/friends tab) nu functioneaza (unknown tournament error)
- cheftains din Forest of Niflhel sunt mult prea usor de omorat si dau 10% din punctajul final + temporary buff(care e ok, 30s).

Legat de clasa pe care am jucat-o, thief, am un singur lucru de mentionat. Shortbow-ul este destul de slab in general, dar are o abilitate de il face mega op: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Disabling_Shot_(shortbow_skill) - dmg, cripple 2s si dodge la activare, asta cu doar 3 initiative din 10 maxim disponibile. Cu ajutorul acesteia am putut sa fac solo ORICE veteran/elite mob de level apropiat INCLUSIV cheftainul din structured pvp care este oricum foarte usor de omorat.(Din ce am mai citit pe forum, mai sunt cateva clase care reusesc sa faca cheftain solo.)

A remarcat cineva ability delay, care este foarte mare ? Ma refer la timpul intre skill activation, animatie si apoi damage. In functie de clasa, poate dura intre 0.4-0.7 secunde, care este enorm in pvp.
Avatar utilizator
Wicked
Legionar
 
Mesaje: 194
Membru din: 14 Feb 2012, 20:34
Localitate: Ploiesti
Nume caracter: Zarroc Wickedblade
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: BWE Feedback

Mesajde Stalker » 30 Apr 2012, 16:08

Ok hai sa va spun si eu parerea mea. Avand in vedere ca majoritatea au spus in ordine random ce le-a placut si ce nu eu o sa iau de la inceput experienta mea cu char guardian si o sa "walkthrough" pana la sfarsit.

Se incepe cu character creation care e foarte placut si divers. Nu am alocat foarte mult timp pe editarea personajului ca eram foarte grabit sa intru dar la cate optiuni ai poti sa iti faci un caracter destul de unic.
Dupa asta intru in tutorialul de la inceput care se misca desult de repede, apare si primul boss care trebuie sa il distrugi, totul facut intr-un story de fundal placut sa iti dea feelingul ca faci ceva important.
Then on to the city care e imens, te poti pierde foarte usor iar unele obiective cel putin pentru mine erau destul de greu de gasit ca nu stiam cum sa ajung la ele. Chiar daca era aratat obiectivul pe harta orasul fiind pe multiple nivele era destul de confusing.

Asa... ies din oras in starting area la char si aici eu am inceput sa ma simt confused. Adica vroiam sa merg sa fac prima inimioara dar la cate dynamic events erau langa mine nu mai stiam ce sa fac. Sa fac eventul , sa merg la inimioara, sa imi fac questurile de skillpoints ... eram overwhelmed la inceput dar cu timpul, dupa ce m-am obisnuit a inceput sa mearga treaba mai smooth. Questurile de orice fel si eventurile sunt foarte placute dar unele sunt foarte usoare altele foarte grele. Cum a spus si Shadowseeker in personal story sunt unele questuri care nu ai cum sa le faci singur chiar daca ai diverse npc-uri cu tine care sa te ajute, ele fiind mai mult carne de tun pentru moburi. Dar overall partea asta de PvE si Personal Story sunt ok ... daca ai cu cine sa le faci sunt foarte foarte placute dar si daca le faci singur si iti place a good challange sunt ok de jucat.

Dupa ce am ajuns in jur de level 12 (parca, nu mai stiu exact) am intrat si eu in WvWvW care chiar e breathtaking. Non-stop action, big scale fights , siege-uri si tot ce te-ai astepta sa gasesti intr-un razboi old-school. Chiar foarte amazing partea asta a jocului mai ales cand ghilda noastra s-a organizat (au fost 2 ocazii in care ne-am adunat toti si experienta s-a schimbat total decat atunci cand mergi singur si te lipesti de orice grup gasesti).

PvP competitiv am jucat putin dar nu pot sa zic ca mi-am conturat o parere inca despre el. Adica nu imi cunosteam clasa asa de bine incat sa joc flawless cu ea. Erau momente in care ma panicam si dadeam random skills numai sa nu stau. Sigur ca in timp, dupa ce iti inveti clasa, o sa fie o alta experienta dar la momentul de fata nu pot sa spun ca am a full grasp on competitiv PvP.

Ca si clasa am jucat guardianul care o sa imi si ramana main la release. Poti sa iti atribui rol de suport sau si rol ofensiv. Eu am ramas oarecum dezamagit de el cand jucam mace + shield si dupa ce am schimbat pe great hammer. Se descurca dar nu cum speram eu. Daaaar apoi am gasit greatsword-ul care a schimbat total situatia. Greatswordul iti da skilluri foarte ofensive iar cu utility skillurile puse defensive clasa asta devine foarte versatila. Desi am vazut o mica parte din ce poate face guardianul chiar mi-a placut foarte mult ca idee. Si rolul de suport este foarte important la siege-uri unde poti sa fugi prin gramada de aliati sa le dai aegis-uri, healing si protectie. Chiar daca nu ai ranged weapons nu vei sta degeaba la siege-uri.

Overall jocul arata foarte foarte bine, orasele te lasa cu o mutra de genul asta :shock: cand le vezi prima oara. Personajele la fel , foarte detaliate si awesome looking. Animatiile ce sa mai vorbim ... cand vezi prima oara cand dai un defense bubble si impactul sagetilor inamicilor in el care au un efect ca si cand arunci o piatra in apa is again :shock: . Gameplay-ul foarte placut , story-ul la fel, faci level-uri intr-un mod placut avand o gramada de alegeri unde pot sa iti face leveling.

Chiar e un awesome game si daca ar fi sa ii dau o nota ar fi 9/10 (nu dau 10 inca ca si revenge ca m-au tinut 40 de minute in log-in screen :D )
Life is short when reflecting on how long you will be dead.
Imagine
Avatar utilizator
Stalker
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 08 Mar 2012, 18:43
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Stalker Firstborn

Re: BWE Feedback

Mesajde Phinto » 30 Apr 2012, 16:14

Povestea, cel putin la Human, mi s-a parut puerila in unele momente/questuri. O mare parte a questurile din story este la fel ca in toate MMO-urile, in general aceleasi replici. Voice acting-ul mi s-a parut foarte lame, cel putin la mine, cred ca si eu jucam mai bine. Foarte multe questuri din story foarte usoare, omori 2 banditi si gata. Daca in PvE jocul e challenging in story nu e la fel. Pana la lvl 19 doar de 2 ori am avut nevoie de ajutor, si asta ca faceam story de lvl 19 la lvl 14. Nu mi-au placut cele 3 optiuni din "character creation". Stiu ca la una era ceva de genul "never been in a circus", ceea ce mi se pare foarte aiurea pentru un elementalist care va ajunge sa omoare dragoni, sa fie respectat de toti si etc. Multe NPC-uri greu de gasit din cauza pozitionarii lor, unul era ascuns dupa paravanul unde vindea si nu aveai cum sa-l vezi.

La partea de underwater combat/environment cred ca are cateva lipsuri sau cel putin faze lipsite de orice logica. Aici pot sa mentionez ca in WvWvW fugeam de inamici si ca sa scap mai repede am sarit in apa si uite asa am mers cel putin 100m ca o broasca sarind pe apa. A 2-a problema cu underwater am gasit-o tot in WvWvW cand am sarit in apa sa scap iar inamicii ma vedeau in apa. Asta nu stiu sigur, nu am apucat sa mai testez dar eram ascuns dupa o piatra in fundul apei si cei din party mi-au zis ca pot fi vazut, iarasi nu prea are logica.

Inventory-ul este cam mic, doar 20 de bags plus 4 de cat 4 am putut sa adaug, deci 36 de sloturi care in 20m de grind sunt full. Am auzit ca poti sa pui 4 de cate 8 sau ceva de genul, dar si asa este mic la un joc in care pica materiale/iteme in prostie.
Avatar utilizator
Phinto
Legionar
 
Mesaje: 230
Membru din: 15 Dec 2011, 13:24
Nume caracter: Phinto

Re: BWE Feedback

Mesajde Valky » 30 Apr 2012, 18:56

Cu scuzele de rigoare, am trimis feedback-ul meu catre Tudy si cativa guildies care au dorit, este prea lung, mare (5MB datorita unor poze cu mici bugs, desi le-am facut low res) si in Engleza ca sa il pot posta aici. Nota mea overall 8.0 - 8.5.
Ultima oară modificat de Valky pe 02 Mai 2012, 04:34, modificat de 3 ori în total.
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: BWE Feedback

Mesajde LorD_PSYCHO » 30 Apr 2012, 19:15

Interesant ... se poate face un forward Valky ?

Legat de beta:

Jocul este mult peste ce ma asteptam sa fie... mult. Multe din bugurile care le-am intalnit si eu au fost deja mentionate mai sus.

Ce as vrea sa vad in viitor:

    O organizare a loot-ului: Weapons, Armour, Crafting Materials.

    Trading-ul clasic( gen WoW ) intre 2 playeri, fara sa fie nevoie de mail.

    Functia de Inspect player, Follow Player si eventual un Dressing Room. Avand in vedere ca cei de la ArenaNet pun mult
    accent pe aspectul armurilor si a armelor ( spre max lvl ) ar fi interesant sa vedem cum arata un anume item pe caracter.

Dueling - Chit ca poate fi imbalanced sau multi se plang ca 1 vs 1 o anume profesie castiga, duelurile sunt just for fun. Vreau sa vad cum ma situez eu fata de alti Elementalisti, eventual vreau sa-mi bat prietenii 1 vs 1 si la o bere sa discutam despre dueluri.

Camera focus pe target, cand se selecteaza un target nou.

Zoom - zoom in pana la first person view si zoom out ceva mai mare.

Opacitatea chat-ului... atata timp cat nu scrie nimeni, nu vad rostul sa vad ce s-a scris pe un anume chat acum 2 ore. De multe ori mi s-a intamplat sa scriu in chat wwwsssswwww1112311wwwwdddddaaaaaasssssssswwww doar ca aveam chat-ul pornit.

Dual Weapons - Cand joc Thief ( aici intra cred multe profesii ) si am 2 daggere/pistoale, as vrea ca in momentul in care atac, caracterul sa atace cu ambele. Pentru ce am al 2-lea dagger/pistol in mana daca eu doar atac cu main-ul.

Free Waypoints Chiar daca pre sfarsitul beta-ului nici nu ma mai interesa cat costa travel-ul dintr-o zona in alta ar fi frumos ca macar la intrarea in home instance sa avem un free waypoint.

Mounts Nu stiu cat de greu e de implementat acum, asa aproape de release dar nu ar strica. De exemplu ieri am facut World Eventul de la Norn, cel cu Shamanul cu cativa oameni din guilda doar ca eu eram cu un Charr si nu aveam nici un waypoint activ in acea zona. A durat ceva pana am trecut prin LA, apoi Hoelbrak apoi pe jos pana la event. Nu vreau sa-mi imaginez ce ar fi fost daca event-ul era mult mai departe de oras. Daca nu se poate mounts, atunci un sistem de fast travel la locatii necunoscute, orase neutre ( gen Skyrim ) sau eventual o optiune de summon party member to current location. Ultima ca sa nu se abuzeze in WvW sa fie dispoinibila doar out of combat.
Avatar utilizator
LorD_PSYCHO
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 153
Membru din: 03 Mar 2012, 14:19
Nume caracter: LorD PSYCHO

Re: BWE Feedback

Mesajde Asky » 30 Apr 2012, 20:04

Cat despre guardian si arme reanged ai wand, eu il foloseam sa fac group boss singur, poti da un kite fantastic cu el,, signet of wrath sau chain cand ii prea aproape si te invarti langa un obstacol(batut un battle golem in kessex singur) si il foloseam si in wvwvw, ai si ranged aoe cu el si cc si dmg.

Story mode este facut sa fie simplu daca vrei un chalange poti merge in ele la nivel mult mai mic, ex: am incercat sa fac ultimu story q la lvl 16, mobi erau 20, am fost macelarit.

World events is foarte placute, am fost in multe din ele unde trebuia omorat un boss si lupta dura cam 10 mins cu un grup de aproape 25 de persoane (iubesc sanctuary/stand your ground si rez in world events)

Respawnu la uni mobi ii chiar infect, la drege din partea de norn este un cave ce tre sa il colapsezi, eram lvl 29 cand am facut q am luat scale la 24, nu apucam sa omor mobi destul de rapid cu greatesword (full gear in power si traits, tot eram in verde de 20-26 inclusiv bujuteriile) eram complet singur in zona deci nu era nici un scaling.

Iarasi am observat(si trimis un bug report) dupa lvl 25 nu mai luam xp din crafting, imi arata ca primesc experienta in imagine dar nu se punea la caracter(am ajust la sfarsit sa vand la npc aproape 500 de minereuri).

Eventurile is foarte bine facute si distractive, am mers de la omorat niste hoti protejand o farma la ajutand un fermier sa ingrijeasca vacile, sa fiu porc la vanatoare de ciuperci si chiar sa fiu transformat in vaca sa apar grajdu :P

Zone de acelasi level exista, fiecare rasa avea 2 zone pt diferite lvle, nu tre sa faci grind la un anumit event sa poti avansa, schimbi harta si incepi de la alti chiar din zona de inceput(ceea ce este foarte usor,, mists>lion´s Arch>orice capitala doresti (5 mins max de mers)), primesti aceleasi rewards si chair drops de lvlu tau.

Singuru lucru ce nu mi-a placut a fost mystic chests, treuia sa cumperi chey din shop sa le deschizi si aveau niste bonusuri in ele foarte bune.

Ce as doarea sa vad ii un dungeon queue system, sa poti face dungeons chiar daca nu este online sau nu doreste nici un prieten (chiar vroiam sa fac ascalon catacombs dar nu aveam cu cine ><)

In general is FOARTE SATISFACUT cu beta, au rezolvat problema de reconnect rapid, am gasit putine bugs/exploits (puteai sa ajungi in zone fantoma folosing saritu de la greatesword si flashu de la sabie, la greatesword saritu era amplificat de inaltimea de unde il dadeai,, nu puteai urca un anumit obstacol, gaseai un punc inalt unde puteai arunca un mob cu ciocanu, schimbai arma pe sabie dadeai teleport la el, il omorai shimbai pe 2h sword si BOOM, superman mode sareai 200m).

Bags poti crafta de la inceput, cel putin cu armorsmith nu iti trebuia decat minereu de baza (cupru) pt a face bags de 8, iar in shop erau mats pt bags de pana la 20. 20x4+20 de inceput=100 slots, destul, plus ca poti trimite orice item de colectie direct in banka de oriunde si al accesa la bank npc

Cat despre sfaturi ar fii sa optimizeze scalingu system findca distruge eventurile destul de usor, sa reduca xpu de la gatit (daca cumparai ingrediente folosind karma luai 700xp per craft, ceea ce ii echivalent la un world event, dar le puteai repeta des, ii un mod de powerlvling cretin de puternic). Sa optimizeze efectele de npcs in sotry, ex: in arena unde trebuia batut un npc(spoiler) garzile ce erau puse sa nu parasesti arena dadeau knockback, daca npcu ajungea langa ei era imposibil sa il bati in malee iar daca nu ai o arma ranged echipata sau un mod de a misca targetu de langa ei ceau eventu. Despre guild, ar fii o idee sa ai abilitatea de a filtra sa nu arate membri ce is offline, iar preturile de reduce timpu de craft este mult prea mare,, +150%cost pt 25% speed???.

PS: F..... C....... M... de grindina/ploaie, mi-a distrus tot linku de la antena >< tre sa cumpar alt router acuma. Ramas fara net stabil duminica dimineata, ce vroiam eu cel mai mult, WvWvW era imposibil, de aia m-am si grabit sa fac 30 sa iau elita de heal pt wvwvw care era cretin de puternica in grp fights, un heal fantoma ce putea sa dea, tot aici respectiv la Combou Sancuary/tome of courage, daca iti da un spell de knockback ceau elita (am incercat in structured pvp, a doua oara cand am folosit aceiasi schema a venit eleu cu tornada si ceau)
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: BWE Feedback

Mesajde Valky » 30 Apr 2012, 20:47

@LorD_PSYCHO
Desigur, cu placere, il pot da oricui doreste sa-l citeasca. Spune-mi cand intri pe TS te rog.
Cheers
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: BWE Feedback

Mesajde movi » 30 Apr 2012, 21:52

Zyus scrie:
3.) Inafara de Coking,Jewelry cam la toate am inteles mecanismul


la jewelry e destul de usor : ai cele 2 parti din item ca la majoritatea celorlalte meserii si mai trebe sa pui un gem (cele care le bagi in upgrade sloturi care pica in oreuri de copper de ex)
movi
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 52
Membru din: 11 Feb 2012, 11:54
Nume caracter: Movaa

Re: BWE Feedback

Mesajde Haya » 30 Apr 2012, 23:07

My feedback:

1. Dificultatea in personal story este mult prea ridicata, de multe ori am fost nevoid sa fug in cerc, bazandu-ma pe +10% movement speed :D Un slider de dificultate pentru story mode nu ar strica.

2. Lipsa de inimioare (questuri), cu toate ca am participat la 68 de evenimente m-am trezit la lvl 21 ca am terminat continutul in Kessex Hills (Kryta)

3. Mecanismul de Overflow (queue servers) in momentul de fata este foarte dubios. De multe ori n-am stiu daca sunt in queue sau pe harta normala + ca exista probabil zeci de Overflow servers. Foarte greu te intalneai cu un membru din party la ora de varf :)
Imagine
Avatar utilizator
Haya
Gladium
 
Mesaje: 51
Membru din: 02 Ian 2012, 22:20
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Psycho Lou (DrHigh.2517)

Re: BWE Feedback

Mesajde Shob » 30 Apr 2012, 23:19

1) Make the transfer button available even when the target server is full.
2) More options regarding overflow servers (the ability to select to play on a certain overflow server).

Acesta e feedbackul pe care il pot da dupa 2-3 ore de "gameplay" din primul BWE. :)
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: BWE Feedback

Mesajde Valky » 01 Mai 2012, 00:07

Oarecum off the guild topic, dar legat de BWE (30 things about beta weekend)
http://biobreak.wordpress.com/2012/04/3 ... a-weekend/
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori