Concluzie Instante joc Explorable mode

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde cosmin » 14 Sep 2012, 13:10

Explorable mode= big headache and no good reward , asa ca ii zic bun venit la un big nerfhammer pentru explorable mode inainte sa intru in ele dupa ce am patit ieri.
Ieri am facut un grup numa din guilda sa ne fie mai usor cu ,coordonarea si am incercat explorable mode la instanta de 30 unde am iesit dupa 1-2h fara sa o terminam deoarece era aproape imposibila de facut ( trebuia sa aparam un npc si sa disrugem 6 musuroaie de pamant de unde ieseau la un momentdat 2 silver mobs care pur si simplu te tranteau jos si bagau in tine vreo 5-7 lovituri de 750dmg in con ==> mort...(ca cine venea sa dea heal murea si el) , apoi am iesit si am intrat la instanta de 40 sa incercam explorable mode. Am intrat am ales o poveste si am inceput, am trecut de primu boss , am facut un event cu un caine super tare si mult fear(unde am ramas in sutien si .... ca era deja toata armura broken/rosie si m-am saturat sa tot platesc reparatiile), am ajuns la un grup de mobi care spre surprinderea noastra se tot respawnau (rar intro instanta sa se intample asa ceva). Dupa vreo 10-15 de min de omorat mobii aia (credeam ca se reseteaza mobii) am aflat ca trebuia sa punem 5 butoaie langa o poarta cu banditii aia in zona , luam fiecare un butoi dam cu ce buffuri avem si intram in turma cu mobii punem butoaiele jos si incep banditii sa le care inapoi... o0 .. cu chiu cu vai am pus 5 butoaie jos langa poarta aia si ghici ce.. era buguit si questu ala ca vedea maxim 4. Asa ca am iesit frumos cu minus la gold la cate reparatii am platit si fara nici un reward bun din 2 instante neterminate deoarece is facute aiurea si buguite sau imposibile.
A-net zicea ca nu ii nevoie in joc de holy trinity , Ii o adevarata minciuna din moment ce close combat ia un dmg infernal daca se bate close combat (cu tot cu evade) , si daca merge range nu mai poate sa tina dmg pe el (care si asa nu sta pe tank deobicei), si heal ii nevoie 100%. Daca eu ca warrior scoteam banneru de tactics doar pentru ca cineva din grup sa foloseasca un skill care dadea heal ca de nu muream ca eroii la mobi silver (deobicei peste 3) sau la bosii de pe harta .


Astept si parerile voastre despre instantele explorable mode si experientele (placute sau neplacute) din explorable mode.
cosmin
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 46
Membru din: 29 Iun 2012, 15:56
Nume caracter: Cosmin

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Markus Clouser » 14 Sep 2012, 14:00

Mie Explorable Dungeons mi se par excelente pentru PvE-ul care este mult prea usor. Se pot face. Recunosc că și eu am avut probleme dar prefer să le văd ca pe un Elite Area din GW1. Încercați și cu alte builduri și alte arme. Un guardian pe Staff poate să facă crowd control și să dea defense mare echipei. Încercați ceva pe toughness, rune de HP, etc.
Avatar utilizator
Markus Clouser
Legionar
 
Mesaje: 374
Membru din: 10 Apr 2012, 10:48
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Markus Clouser

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Lumânare » 14 Sep 2012, 16:07

Cum spunea colegul nostru de mai sus Cosmin, la AC pe explorable mode prima intrebare pe care o iei de la primu NPC e buguita, dat fiind faptul ca am intrebat si pe guilda iar Hydrael a confirmat si el cele de mai sus.
Iar la instanta de level 40 am si dat mesaj de bug celor de la arena net.
Life is short, make it count!
Imagine
Avatar utilizator
Lumânare
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 164
Membru din: 09 Aug 2012, 15:28
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Lumânare
Zona de interes: World vs World

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Cronos » 14 Sep 2012, 16:42

Cam asa a fost si parerea mea dupa primul explorable AC. Story e ok, nu am nimica de zis, e acolo sa fie.
Dar Explorable nustiu daca e ridicol de grea sau pur si simplu absurda. Si ca sa nu fie neintelegeri, ma refer strict lvl 35 max 40. Ca vi cu lvl 60 cu traits si armura buna e complet diferit (chiar si cu downscale-ul lor) dar asa pentru ala care face 35 si primeste mail ii trebuie gear extraordinar si un grup bine pus la punct. Stiu ca e ironic dar e exact cum ziceam acum 1 an si ceva cand lumea se batea in piept ca moare holy trinity. Un skill de heal si ceva condition remover nu inseamna primavara, si daca nu am auzit eu de atatea ori "nu frate, ne trebuie un guardian aici". Asta ca sa nu intru in dezamagirea fata de capabilitatea de "tank" a warriorului.
Nu am nimica cu faptul ca exista instante grele, pentru pasionatii hardcore de PvE sunt sigur ca sunt interesante, dar sa respecte macar lvlul pe care pretind ca e necesar. ACul nu e instanta de facut la adevaratul lvl 35. Si apoi rewardul nu mi se pare ca se ridica la nivelul asteptarilor
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde vidockq » 15 Sep 2012, 00:03

Dupa cum ziceau stimatii colegi, am incercat sa fac cu ei intr-o seara mai multe instante Explorable.
Ne-am palit de un BUG dupa altu... pana am ajuns sa ne prostim in pielea goala si muream din 2 in 2 sec.

AC - eventul de destroy 6 musuroiuri... nu e greu el propriuzis. Merge usor cu coordinare, pana in momentul cand apar 2 anumiti mobi care dau 1 shot la orice clasa... mai mult au si un leap care te impiedica sa ii kitezi eficient. Practic daca odata reusesti sa dai dodge la leap...te bucuri ca dupa 10 sec sa sara amandoi si sa descoperi ca mori 1 shot.

Manor - am facut cred ca 2 bosi, pana cand am ajuns in afara vilei si trebuia sa punem cateva butoaie in fata unei usi sa explodeze. Trebuia sa adunam 5 butoaie... pot sa spun ca a fost o experienta de neuitat cum ne luptam cu NPC's care furau din butoaie. Experienta sa diminuat iute cand am constatat dupa 10 minute ca eventu e buguit si oricate butoaie ai aduce nu trece mai departe.

Astfel de buguri iau din bucuria unui event/dungeon dar este perfect normal. Sunt 99% sigur ca deja se remediaza probleme acestea si in cel mai scurt timp vom putea face instantele intr-un mod acceptabil.
Avatar utilizator
vidockq
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 28 Apr 2012, 21:52
Nume caracter: Vido

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Life Snatcher » 15 Sep 2012, 20:21

Un mic sfat, nu intrati in dungeonuri de lvl vostru, de ex daca sunteti 30-40 nu intrati in instanta de lvl 30, o sa ajungeti sa dati rage quit din simplu fapt ca va luati wipe la orice boss mai "tare". O alta chestie pe care nu o luati in considerare e gearul. Majoritatea intra in instante cu gear albastru sau verde, stats random pe ele care nu ajuta de nicio culoare. E doar un alt deficit la care nu va ganditi. Majoritatea sunt facute pentru gear galben sau mai bun, atunci acel dungeon devine competitiv dar posibil de terminat.

Multi stiu ca COF explorable este un dungeon de 20 min maxim daca e lumea coordonata si stie ce are de facut. Noi intram de obicei 2 rangeri, 2 thiefi si un random care mai vrea. Va spun asta ca sa va scoateti din cap ideea de holy trinity :) Din ce am observat noi se pare ca doar Arah Dungeon are nevoie de un guardian dar si aia se pare ca are foarte multe bug-uri.
Use search before acting stupid ...
Imagine
Avatar utilizator
Life Snatcher
Legionar
 
Mesaje: 159
Membru din: 13 Apr 2012, 21:01
Localitate: Behind you...
Nume caracter: Life Snatcher

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde MosGerila » 16 Sep 2012, 16:07

@Life Snatcher, sa stii ca cel mai mic lvl din party era de 55 daca nu ma insel, restul toti peste 60... deci nu se pune problema lvl-ului. Pur si simplu nu se puteau face si am incercat diferite builduri samd. Ambele dungeonuri facute pe story au fost super ok de facut, insa pe explorable ... deocamdata e prea greu de facut. Insa nu ma intelegeti gresit, nu am incercat o data, sau de doua ori si gata .... am incercat de cel putin 10 ori la fiecare si efectiv nu puteam trece mai departe, nu pt ca era foarte greu - chiar apreciez un challange - insa erau chestii buguite....
Pain is Temporary! Glory is Forever!
Imagine
Avatar utilizator
MosGerila
Gladium
 
Mesaje: 33
Membru din: 19 Aug 2012, 20:21
Localitate: Cluj Napoca
Nume caracter: MosGerila

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Tze » 16 Sep 2012, 21:09

Deci, dungeonurile pe Explorable Mode sunt cele mai grele încercări prin care te trece PvE-ul în Guild Wars 2. Au specificat de la început că vor necesita strategie și mult teamplay pentru a putea răzbi prin ele. Nu consider că au o dificultate exagerată, sunt echivalentul unor zone elite și trebuie să fie grele. Cu un build bun, teamplay, comunicare și mancare + poțiunile pentru fiecare dungeon în parte se poate completa într-un ritm decent. În plus, dacă tot ai de gând să faci dungeonul de 40 ori + pentru un full set of Exotic Armor, ar fi o idee să investești în sigilii de + dmg vs inamicii din dungeonul respectiv. Și așa vor mai fi wipe-uri, ceea ce este foarte în regulă, deoarece fiecare luptă în parte este skill based, nu build based cum era in Guild Wars 1 de exemplu. Și cu atât mai mult momentul în care vei vedea armura pe tine va fi unul mai mulțumitor. Până la urmă, ai făcut-o ca să arăți mai bine, să fii mai miez, căci tu deja aveai iteme cu statistici maxime. Da, dacă nu ești organizat și nu cunoști inamicul vei ajunge să plătești mai mult pe reparații decât primești în dungeon, dar dropul de chestii speciale (gen Ascalonian Tears) specific fiecărui dungeon în parte face run-ul să merite, pentru că avansezi către ceea armura/arma pe care ți-o dorești. Și cum acest drop este Soubound, este singura metodă de a-l obține.

Așa că nu vă mai plângeți, veniți pregătiți (iteme potrivite, builduri potrivite pe care le adaptezi la fiecare luptă, consumabile) și jucați în echipă, va merge mult mai bine. Explorable mode nu e potrivit pentru PUG-uri.

Cât despre buguri, n-am nimic de comentat, există și sunt deranjante. Tot ce putem face noi este să le trimitem un report și șă sperăm ca data viitoare va fi reparat.
Avatar utilizator
Tze
Legionar
 
Mesaje: 132
Membru din: 27 Iul 2011, 20:31
Localitate: București
Nume caracter: Tze Loves Loa

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Stalker » 17 Sep 2012, 00:29

In legatura cu path-ul din Manor cu butoaiele ... nu e chiar bug-uit. Am reusit impreuna cu inca cativa din ghilda sa trecem de el, adevarat dupa 2 ore de insistenta dar am reusit. Idee e ca butoaiele trebuie puse intr-un anumit fel: partea de sus prima oara si apoi partea de jos. Noi luam un butoi, il puneam jos oriunde sa vina mobii toti fuga la el sa il ia, ne pozitionam toti cu butoaie la noi in fata usii si stiam exact cand sa le dam drumul. Eu fiind guardian il puneam primul sa pot sa dau skill-ul 5 cu shield pe off hand in caz in care vin mobi sa le fure sa le dau push back, anuntam ca l-am pus si atunci puneau si restul.
Noi asa am reusit sa trecem de partea aia si apoi sa terminam instanta.
Ce am observat eu e ca la fiecare instanta exista anumite "tricks" care trebuie facute sa avansezi. You just have to figure them out :D.
Life is short when reflecting on how long you will be dead.
Imagine
Avatar utilizator
Stalker
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 08 Mar 2012, 18:43
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Stalker Firstborn

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde stevecelrau » 17 Sep 2012, 10:51

Se pare ca instantele explorable nu sunt "no brainer", kill - smash - move on. Daca mergeti crezand asta... :mrgreen:
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Markus Clouser » 17 Sep 2012, 10:59

Avatar utilizator
Markus Clouser
Legionar
 
Mesaje: 374
Membru din: 10 Apr 2012, 10:48
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Markus Clouser

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde stevecelrau » 17 Sep 2012, 11:23

Foarte bun postul Markus, este exact sinteza a ceea ce se intampla acum :)

Ca o paranteza - in PvE vad numai Warriors cu Greatswords bazati pe criticals... Am jucat si eu, e fun intr-adevar sa vezi cum sare dmg-ul din mobi, dar cand ajungi in Orr nu poti sa ai intr-un party doar Warriors cu Greatswords. Ca isi iau wipe instant. Eu folosesc momentan ciocanul, cu Mass Knockdown, Mass Slow si Mass Interrupt - credeti-ma ca vreti un astfel de crowd control in Orr. Era un quest unde trebuia sa aparam un punct de interes si venea risens cata frunza cata iarba. Saream cu ciocanul pe ei cu knockdown, skll-ul de slow care este aproape instant pe urma skill-ul de interrupt care le mai da si knockback. In timpul asta elementalistii cu AoE si cu Ammo carts faceau prapad printre ei.
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Tze » 18 Sep 2012, 21:06

Anti-farm update.

- nu repetați același path de 2 ori consecutiv => dropul va scădea.
- speed clear consecutiv => dropul va scădea.
- story mode în mod repetitiv => drop scăzut.

Eu sunt de acord. Farm, dar farm la un ritm decent + că împing către varietate.
Avatar utilizator
Tze
Legionar
 
Mesaje: 132
Membru din: 27 Iul 2011, 20:31
Localitate: București
Nume caracter: Tze Loves Loa

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde lemonpowah » 19 Sep 2012, 23:48

Ascalonian Catacombs e într-adevăr o instanță foarte grea pe explorable mode, asta la prima vedere. Eu am reușit să termin toate path-urile cu grupul meu de instanțe. Ce-i drept ne-a luat ceva până ne-am obișnuit cu boșii, până ne-am gândit noi la ceva tactici. Prima oară am început cu Hodgins, fiind primul de acolo, am zis că e cel mai ușor. NU E ! Am avut pe puțin 1 oră jumătate de wipe-uri la boss-ul ăla, timp în care blestemam jocul, așa ceva nu se poate, ceva e stricat ! A doua zi am zis că încercăm și un alt path. Am mers pe cel de-al doilea. Am făcut câteva wipe-uri la primul boss, cel în care vin foarte multe grupuri de gravelings și trebuie să-i omori cu trap-urile, până a venit unul cu ideea strălucită de a le face kite prin acele trapuri, adică să-i țină mai mult prin acei spini. Apoi am continuat, și totul a mers floare la ureche. Atunci ne-am dat seama că ceva nu facem bine căci nivelul de dificultate între cele 2 path-uri nu e foarte diferit.

Da, trebuie skill, trebuie gândit dinainte, și unii boși nu pot fi făcuți din prima încercare, sfatul meu e să nu încercați de două ori același lucru pentru că cel mai probabil nu veți ajunge nicăieri, e un joc plin de posibilități!

În altă ordine de idei, instanțele sunt grele dar când le termini sunt foarte rewarding, în sensul în care chiar te bucuri că ai reușit să bați encounter-ul respectiv. Chiar vorbeam între noi: "Te enervezi tu acuma, da și când îl bați !" Și așa a fost, toți eram foarte mulțumiți de ce am reușit.

Eu unul chiar mă bucur că necesită activitate mintală și nu e doar tank and spank.

Am făcut marea prostie ( zic eu ) să merg într-un explorable mode cu niște oameni care știau ce trebuia făcut la boși. Eh, aici am cam pierdut o părticică a jocului și voi încerca să nu mai fac aceeași greșeală ! :)
lemonpowah
Gladium
 
Mesaje: 31
Membru din: 15 Sep 2012, 01:12
Localitate: Botoșani
Nume caracter: Sabeer

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde vidockq » 20 Sep 2012, 09:06

Citat:
În altă ordine de idei, instanțele sunt grele dar când le termini sunt foarte rewarding, în sensul în care chiar te bucuri că ai reușit să bați encounter-ul respectiv. Chiar vorbeam între noi: "Te enervezi tu acuma, da și când îl bați !" Și așa a fost, toți eram foarte mulțumiți de ce am reușit.

Eu unul chiar mă bucur că necesită activitate mintală și nu e doar tank and spank.


Prima data, faza cu activitate mintale e cam urat adresata celora care nu au reusit sa treaca de unele eventuri, nu ?
Cat desptr AC explorable, poate ne spui cum ai trecut de Prima selectie, al doilea boss, eventul cu cele 6 musuroaie.
Acel event cu cei 2 mobi care au leap si il dau pe membri si apoi 1 shot, e destul de un-fair in privinta abilitatilor acelor 2 mobi. Majoritatea care l-au trecut au buguit acei mobi prin kitting ceea ce nu cred ca era in minte celor de la arenanet.
Am vazut o groaza de filmulete pe youtube si majoritatea care faceau kite, ajungeau intr-un punct unde mobi stateau pe loc.

Iar despre rewarding, da este rewarding prima data cand il gati si ai sentiment de satisfactie, dar recent decizia lor de a nerfui dropul la bani la dungeonuri a fost una rea, ptr ca ramai cu o gaura in buzunar si nu te mai determina sa incerci a doua oara, daca nu esti un om cu mult timp liber sa poti farma acei bani la loc.

Scumpirea la repair/rewarduri mici e un motiv foarte serios, lafel au facut cei de la bioware la StarWars si apoi au remediat, lafel au facut Blizz la Diablo 3 si apoi au remediat... dar raul a fost deja facut intre timp.
De aceea nu vad gandirea lor de a nu da rewarduri la dungeonuri si de bani.
Avatar utilizator
vidockq
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 28 Apr 2012, 21:52
Nume caracter: Vido

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Tudy » 20 Sep 2012, 13:42

Au explicat deja de ce au introdus aceste modificări la Dungeons aici:
Citat:
Hey all, it is my fault the updates to those 3 dungeon chains did not get into to the notes. There is a lot going on right now and as we establish our patch process sometimes things will slip through the cracks. I wanted to shed some light on the dungeon speed clear stuff as well. You should not see any diminished returns unless you.
1) Run the same exact chain over twice in a row
2) Complete multiple dungeons in 30 minutes or less each.

We also reduced the rewards of completing story mode, once you have already completed it, because the rewards for story mode were never intended to be a high as they were.

At this time, dungeons should be one of the most efficient ways to level and get gold, and it is not our intention to make them feel like a grind. This is a very large game, and we have a lot of people playing it in many different ways. Right now we are working hard to make sure there are not any ways for players to circumvent the normal rewards in the game and then we will be able to look at the actual rewards and make sure they require a reasonable amount of investment.

Dungeons are meant to be difficult and we will continue to update them to try and reach a point where the time invested to XP/Gold/Tokens is similar for each dungeon. Some right now are just too easy to complete while others may be too hard. Moving forward we will try and post more clear change notes for those dungeons we do fix.

Thanks for your feedback, we really appreciate your desire to help us keep improving on the game.
Jon

...și aici:
Citat:
Let me clarify the change a bit since not everyone understands it.

If you run the exact same chain twice in a row you will have your rewards cut. This means you can bounce back and forth between 2 different chains, even in the same dungeon without ever hitting this change. This change is made to encourage people to try different chains.

If you speed clear dungeons at a rate of more than 2/hour, and continue to do that for some time your rewards will slowly begin to degrade. It doesn’t kick in after running a single dungeon and it doesn’t immediately zero out rewards.

Finally we reduced the value of repeating the story mode, because they are built to be easier and we want to encourage those repeating dungeons to run explore mode.


Mie mi se par argumente de bun simț.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde vidockq » 20 Sep 2012, 15:21

Problema eterna la MMO, din cauza putinilor jucatori care fac exploit la orice pot, in cazul nostru speed runs la story mode.
Ajung ca majoritatea playerilor casual sa sufere dupa ei.
Avatar utilizator
vidockq
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 28 Apr 2012, 21:52
Nume caracter: Vido

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde Tudy » 20 Sep 2012, 15:49

Atât doar că ArenaNet nu va lăsa să se întâmple asta și în GW2 :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde LorD_PSYCHO » 20 Sep 2012, 16:13

As fi deacord cu modificarile facute atata timp cat majoritatea dungeonurilor nu sunt buguite sau aproape imposibil de realizat ( asta cu playeri care sunt Full Exotic sau aproape Full ).
Avatar utilizator
LorD_PSYCHO
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 153
Membru din: 03 Mar 2012, 14:19
Nume caracter: LorD PSYCHO

Re: Concluzie Instante joc Explorable mode

Mesajde movi » 20 Sep 2012, 19:27

vidockq scrie:

Manor - am facut cred ca 2 bosi, pana cand am ajuns in afara vilei si trebuia sa punem cateva butoaie in fata unei usi sa explodeze. Trebuia sa adunam 5 butoaie... pot sa spun ca a fost o experienta de neuitat cum ne luptam cu NPC's care furau din butoaie. Experienta sa diminuat iute cand am constatat dupa 10 minute ca eventu e buguit si oricate butoaie ai aduce nu trece mai departe.


aci la mannor nu este chiar bug... acum 1-2 saptamani am facut si eu cu guilda acel path si l-am facut cu succes dupa 1 ora de chinuit la faza cu barrelurile... tot ce trebuia era o mica diversiune : sa iei butoaie sa le pui tocmai in cealalta parte a mapei apoi sa fugi mai iei 5 butoaie si le duci la usa
si face poc :)

in rest sunt de acord cu tot ce s-a zis aici
movi
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 52
Membru din: 11 Feb 2012, 11:54
Nume caracter: Movaa

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori