Guardian Dungeon / PVE - Walking Fortress Build

Zonă dedicată membrilor ghildei și activităților organizate în cadrul ghildei

Guardian Dungeon / PVE - Walking Fortress Build

Mesajde Chypers » 17 Dec 2012, 13:03

in urma unor interactiuni cu membrii ghildei in dungeons / fractals am fost rugat sa postez versiunea mea de gardian, so here it goes :)

inainte de toate as vrea sa mentionez pe scurt cateva aspecte :

:arrow: Build-ul se adreseaza in cea mai mare parte Dungeon-urilor, insa poate fi folosit cu succes si in WvW cu o eficienta ridicata in Zerg Groups.

:arrow: principale sunt cele 2 categorii : vitality - toughness

:idea: am observat ca multa lume intreaba ""ce sa aleg ? vita sau tough ? care e mai buna ? "". fara a intra in prea multe detalii , in PvE mergeti pe toughness , in PvP pe vitality. desi sistemul de damage mitigation in guild wars 2 favorizeaza un plus de vitality ( ex teoretic : 1 mob loveste cu 100 dmg pur ; cu 0 toughnes , implicit 0 armura veti primi evident 100 dmg pur. 1 punct de vitality va creste viata cu 10 hitpoints in timp ce 1 punct de toughness va ofera un boost de armura de doar 1 unitate => 90 vs 99 dmg taken ) asadar , la prima vedere , logica , vitality wins hands down. nu e chiar asa. PvE implica in proportie de peste 90% fighturi CONTINUE / REPETATE cu multe npc-uri, astfel incat in momentul in care va trebui sa va luptati intrun dungeon 5 minute , acel health pool va fi aproape imposibil de (re)umplut ( elementalist pe heal / gardian pe heal abea reusesc sa umple 70% din hp-ul propriu la un interval de minim 10 secunde ). prin urmare , eficienta unui build pe vitality in PvE scade drastic in momentul in care nu se pierde agro dupa 1-2 mobi pt a se regenera hp-ul.

:idea: in al doilea rand , un lucru important. armura ( provenita evident din toughness ) ignora DAMAGE PUR si nu are niciun efect impotriva CONDITION DAMAGE, acesta fiind un alt motiv pt care vitality ar castiga, insa in PvE cond dmg este extrem de mic si de putin comparativ cu PvP - WvW ( spre ex. niciodata nu veti avea 25 de stacks de bleed - exceptie anumiti bosi din dungeons, insa aceste conditii va sunt aplicate la un interval pre-stabilit, fix , usor de speculat si evitat , comparativ cu un thief in PvP ).

:arrow: aici este link-ul cu traits : http://gw2skills.net/editor/?fUAQJARWlYgyCXFyvDf4EhVBCi9AjwPjXPcIFZIA;TgAKbM2IsxajzGpNrPGQA

:arrow: ca si iteme, nu voi da link-uri ci le voi enumera : set-ul de armura Power/Toughness/Vitality cu 6 Superior Rune of the Dolyak; jewels : set complet Emerald = Power/Precision/Toughness ; weapons : main hand - greatsword Power/Prec/Crit Dmg cu Superior Sigil of Bloodlust / off hand - staff Precision/Vitality/Healing Power cu Superior Sigil of Energy

:arrow: build-ul se axeaza pe caracter , apoi pe party si functioneaza cam in felul urmator :

=> 10 puncte Radiance pt Signet Mastery ( II ) = scade cooldown-ul la heal-ul de pe skill 6 : Signet of Resolve
=> 30 puncte Valor pt : Purity ( V ) / Retributive Armor ( VI ) / Altruistic Healing ( XI )
=> 30 puncte Honor pt : Superior Aria ( II ) , trait ce se combina cu XI din Valor / Empowering Might ( VIII ) , la fel se combina cu XI Valor si Two-Handed Mastery ( IX ) pt ca folosim 2 handed weapons , in special foarte util pt skill 4 de pe Staff.

practic aveti 3 regens permanente ( nu ma refer la Regeneration Boon, ci la heal propriuzis ) : Dolyak, Honor si Boons applied on allies.

am optat pt sigiliu de bloodlust cu scopul de a aduce un boost in dmg ( 10 power per stack ). in ceea ce priveste staff-ul, acesta va fi folosit pt heal. cand schimbam pe aceasta arma , datorita Superior Sigil of Energy , 50% din Endurance ni se va umple instant ceea ce ne permite un dodge pt a ne retrage si a casta skill 4 care , la finalul castului va va umple hp-ul in proportie de 60% , pe langa faptul ca ofera 12 stacks de Might intreg party-ului. pt heal se jongleaza practic intre Skill 6, Signet si skill 4 Staff , skill-uri ce se completeaza perfect la cooldowns. ca si elite skill, am optat pt Renewed Focus , ce il folosesc doar in cazuri de forta majora, pt ca ofera 3 secunde de invulerability, precedate de resetarea virtutiilor.

in ceea ce priveste mancarea , eu folosesc : Superior Sharpening Stone si Master Maintenance Oil ( puteti folosi si Plates of Lemongrass Poultry pt un boost de vitality ) . acestea sunt de nivel 400 , insa merg si cele de 350-375 , pierd 2% din stats insa economisti destul de mult gold. Stones / Oil ( atentie, da Prec si nu Power cum poate inca mai afiseaza, in caz ca nu au fix-uit ) .

nb : set-ul nu se poate crafta, se obtine pe karma din Orr maps sau din dungeons : AC / HotW . va recomand AC , este cel mai usor de farmat ; tot din AC se poate lua si staff-ul cu heal power prec si vita. cu runele va fi cea mai mare problema pt ca sunt destul de scumpe. ca o alternativa , merg Superior Rune of the Solider, insa personal nu le recomand.

( special Thanks to Harpi )
Imagine Imagine
Avatar utilizator
Chypers
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 79
Membru din: 15 Sep 2012, 19:48
Localitate: OprescuVille
Nume caracter: Chypers

Re: Guardian Dungeon / PVE - Walking Fortress Build

Mesajde Valky » 17 Dec 2012, 18:31

Rog admin sa mute acest thread intr-o sectiune nou constituita denumita, de exemplu "PvE - Guides, Tips& Tricks".
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World


Înapoi la Discuții interne și evenimente

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori