Ce NU va place la GW2?

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

De ce as alege Guild Wars 2?

Mesajde Cosmo » 08 Aug 2011, 17:08

Ce nu ne place la GW2?

-Potiuni. Daca sunt in stilul clasic. Daca sunt gen 'skills' ok, dar nu consumabile-consumabile.
-High and useless stats. Nu stiu daca s-a schimbat ceva pe frontul asta, dar la un moment dat vedeam gameplay cu caractere cu 2500 hp or something.

PS: Sa dea un admin un split, ca e o chestie interesanta de discutat. :)
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: De ce as alege Guild Wars 2?

Mesajde Cronos » 08 Aug 2011, 17:11

Da, chiar vroiam sa intreb asta dar apoi ziceati ca am prins ciuda pe GW :)) . Ma uitam si eu la globul de health si vedeam 3200 HP, si eram wtf ?

PS: Un split ar fi bine venit :)
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cosmo » 09 Aug 2011, 16:00

Pe scurt, ce NU va place, sau nu credeti ca o sa va placa la GW2? Am dat cateva exemple mai jos, dar tineti minte, noi nu stim cum va afecta aceste treburi gameplay-ul, si e posibil doar sa ne plangem aiurea.. dar macar sa prevedem niste treburi. :)

-Potiuni. Sunt consumabile clasice in modul ca se pot cumpara, dar au un recharge ca skill-urile. Sunt folosite ca un boost usor rapid. In PvP ele vor fi limitate ca numar. As fi vrut sa avem un skillslot de 'potion' in care sa punem mai multe tipuri de buff-uri, si fara sa trebuiasca sa cumparam consumabile in sine, doar sa le 'gasim'/cumparam.
-High and useless stats. Nu stiu daca s-a schimbat ceva pe frontul asta, dar la un moment dat vedeam gameplay cu caractere cu 2500 hp or something. Ele scaleaza in functie de zona de joc, deci teoretic tot avem un 'base' hp care scade sau creste.
-Map travel cere o suma modica. Taie din freedom.
-Armele/Armurile nu vor mai fi asa de limitate in PvE pentru platfonul 'max-level' jos. Acest lucru se aplica si la WvWvW. Deci se pare ca va fi ceva gear-grinding. Nu major, dar existent.
-Citeam FAQul si am dat de un quote "none of its skills can directly target allies." Nu vor exista skilluri de buff allies targettuite? Pe cat de bine e treaba asta, vad probleme cand vine vorba de range, sau de ala care moare vazand cu ochii si n-ai ce sa-i faci. Era legat de Guardian, singura profesie 'dedicata' de suport.
-Traits. Se colecteaza din lume, dar au efect destul de pronuntat asupra skillurilor. As asimila asta cu capturarea Elite-skillsurilor, dar eu zic ca se putea si altfel, mai bine. Odata cu mini-grindul dupa echipament, trebuie sa fugim si dupa traits ca sa fim competitivi in PvE/WvWvW.
-Skill tiers: For example, tier 9 of Point Blank Shot becomes available to be unlocked when the character reaches level 80.Tiers are an attribute available to all skills which improve the skill's effectiveness. Approximately every ten levels a new tier for a skill becomes available for purchase from a skill trainer. Tiers will generally improve the damage of a skill or the power of the condition or boon that it uses. O delimitare foarte porceasca, si sper eu, insemnificativa. Adica nu de la 25 damage la 50 damage.
-Jucatorii pot schimba weapons/stats outside of combat. Problema e ca outside of combat inseamna cand pe harta, nu ai fost atacat o perioada de timp. Thus, cred ca o sa ne trezim pentru pve serios ca stam in misiune sa schimbam skills and stuff de la mob la mob. -.-
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cronos » 09 Aug 2011, 19:26

Let the debate begin :) :

-Am zis asta deja, personal..si repet personal :) nu prea ma impac cu hibriditatea asta pe care o vor ei. Desigur ca in wow daca esti dmg dealer (for the love of god, nu vreau sa mai vad odata "holy trini...") intr-o instanta, cam asta faci, cast cast cast.. back to the wall, cast cast.. Dar cum eu in GW vad mai mult latura PvP, nu consider ca un dmg dealer din echipa doar asta face, si nu e implicat in teamwork.

-Prea mult PvE chat si less PvP. Dinou, eu am fost fascinat de aspectul PvP, adica 8v8 e o provocare si o adevarata rasplata daca iti iese. Poate ca ei atunci fara sa isi dea seama, in prezenta unui content PvE destul de saracacios, au dezvoltat destul de bine aspectul competitiv al jocului. Acuma am o usoara senzatie ca desi PvE arata bestial, no doubts about it, totusi ei au cam fortat pe latura asta pentru a atrage mai multi fani, simuland usor aspecte prezente in WoW si care nu erau in GW1 (swimming ,level 80....stats din ce in ce mai mari de ordinul K and so on). Unele sunt bune, nu intelegeti gresit, dar unele sunt minusuri destul de clare, care odinioara ma faceau mandru sa joc GW "uite ba ca se poate fara toate artificiile alea stupide" si acuma...meh . A zis si Cosmo, potions permise in battle e fix stilul WoW unde ala simte nevoia sa traga de un +1 din orice prostie. HP si DMG cu cifre de ordinul K e iarasi ridicol, macar inainte stiam ca HPul e in medie pe undeva pe la 100 si puteai sa iti calculezi un spike. Acuma ala o sa aiba 5635 HP, spellu spikerului din echipa,cu buff de potiune face 300+ 10% ,se scade - armura lu ala care e unsa cu potiune de ulei de peste si reduce magic damage -3%, de asemenea pentru ca detine ca item Capul de dragon farmat , primeste +5% fire resistance ...adica kkturi dinastea. Asa daca extrageam toatea asta din skilluri era mai logic si usor, dar asa e pur si simplu exagerat. Ca sa inchid aici, PvE speaking, yeah , o sa fie al naibii de fun, ma inchid in camera si joc , moara cainele de foame..dar PvP....hmm, aici e intrebarea, pur si simplu nu vreau genul de WoW arena, iar so far nu am auzit nimica de GvG si la structured PvP se mentioneaza doar echipe de 5 so..

-Alt lucru care ma intriga e ca vorbim de o investitie destul de mare, so far nu se compara nici macar cu tot setul GW. Vanzarile o sa fie, dar oare suficiente cat sa mentina serverele online si toata compania multumita pana la urmatorul addon(respectiv venit) a se intelege daca o sa poate mentine totul fara monthly fee ?

In rest jocul mi se pare super ok, eu personal m-as fi multumit si cu mai putin, dar cu acelasi sau mai imbunatatit PvP. Sa vedem la urmatoare conferinta ce au de spus despre aspectul competitiv.

PS: on a side note, ceva hilar legat de atitudinea de a aduce mai multi casual players si a atrage masele :) http://i.imgur.com/vq9G7.jpg
Ultima oară modificat de Cronos pe 09 Aug 2011, 19:31, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 09 Aug 2011, 19:31

Personal nu sunt de acord cu o parte din elementele menționate de Cosmo, iar în privința celorlalte prefer să nu mă pronunț până când nu ajung să testez și eu jocul (măcar în Beta). O să le iau pe rând pe cele unde totuși consider că merită lămurite niște aspecte:

1. Energy potions. Ținând cont de nou introdusele gameplay mechanics, rolul energiei a fost și el modificat, de unde și motivația introducerii acestor energy potions. Citez din wiki (Energy / Energy potion):
Citat:
Energy is a long term resource used for the activation of active skills and maintenance of passive skills. Whenever a skill is activated, a percentage of the total energy (as opposed to an absolute cost) is expended. Energy recharges slowly in-combat and out-of combat, and it can be supplemented by an energy potion, which is on a recharge slower in-combat and faster out-of-combat state. The intent of the fixed pool is to add strategy to large encounters and prevent players from being too defensive in their approach.

The energy bar has been designed to be favorable to use offensive skills and less favorable to use defensive skills. Tactically moving out of combat can drain energy quickly. Rolling out of the way can use up to 5% of your energy bar; however, sidestepping and jumping currently does not use energy.

Citat:
An energy potion is a consumable item that restores energy upon usage. Energy regenerates slowly on its own, but all players have a potion button attached to their energy bar. Clicking this button consumes one potion, which returns energy, gives the character a subtle visible effect and puts this button into recharge. Out of combat, this recharge is short.

Because energy is a long term resources in Guild Wars 2, players must take care of when using the potion. As defensive skills are more expensive to use energy-wise, drinking a potion at a wrong time can leave the player very vulnerable. Potions have been stated to be inexpensive to purchase from vendors and dropped by enemies as loot.

Citat:
In PvE energy potions can be purchased from some merchants.

During Structured PvP, players receive a set number of potions to use. Each player will start each life with the same amount of potions, and this number will reset upon death. Currently the number of starting potions is said to be small. A secondary plan which is being experimented with is to scatter a limited number of energy potions around the map rather than starting with them.


2. HP - pentru oricine a jucat WoW, Rift & co., health bar / health points aveau o variație destul de largă, iar a întâlni caractere cu mii de puncte la viață nu e ceva ieșit din comun. Ținând cont de modul în care funcționează dynamic events, content scaling și upleveling/downleveling în GW2, cifre mai mari când e vorba de character stats nu fac decât să ofere o granularitate mai mare, și o diferențiere pe health points între diferitele categorii de profesii (soldier, adventurer, scholar), precum și între profesiile propriu-zise.

Un alt element care are impact aici este introducerea celor patru atribute în GW2: power, precision, toughness și vitality. Din moment ce numărul de puncte alocate în vitality influențează în mod direct health points, mi se pare normal ca avansarea în nivel (ce aduce cu sine attribute points) să aibă ca efect secundar creșterea health points. E drept, sistemul de attributes nu exista în GW1, însă este un element extrem de des întâlnit în alte MMO-uri, și chiar în alte RPG-uri (un exemplu pe care majoritatea l-ar putea înțelege e Diablo 2 cu ale sale strength/dexterity/vitality/energy).

Eu văd această diferență uriașă între GW1 și GW2 atunci când e vorba de HP ca fiind benefică, în primul rând pentru partea de balance când e vorba de leveling sau automated level/health scaling.

3. Map travel. Să lămurim pentru început niște treburi: când e vorba de map travel în GW2, avem Asura gates care sunt free și Waypoints care sunt unlocked prin explorare și permit ulterior instant map travel (sau resurrect) contra cost.

Ok, știu că în GW1 instant map travel era 100% free. Însă trebuie ținut cont că GW2 e acum axat în totalitate pe dynamic events. Neavând sistemul clasic de kill/delivery/gather/escort quests (du-te omoară 10 crocozauri, du-te culege 5 dinți de crocozauri, du-te și adu-mi o supă de crocozaur din satul vecin, etc), totul se axează pe EXPLORAREA hărții de către jucători. Nu explorezi harta, nu ai quests de făcut. Punct. Explorând harta, chiar dacă ai mai fost prin acel loc înainte, e posibil totuși să dai peste cu totul alte dynamic events, sau peste aceleasi dynamic events dar în alte stări. Motiv pentru care aș vedea sensul introducerii unei taxe modice la map travel, tocmai pentru a îndemna jucătorii să exploreze harta.

Cei de la ArenaNet au menționat într-un interviu mai vechi că au avut probleme cu partea de dynamic events. Primii alpha testers care au venit să încerce jocul pur și simplu rămâneau în oraș și nu făceau nimic, deoarece nu aveau quest givers/quest markers așa cum întâlniseră în alte MMO-uri. Nu aveai nici un NPC cu semnul exclamării deasupra capului, care să-ți spună unde să mergi și ce să faci. La care tester-ii întrebau: ”OK, acum ce fac?”, ”Păi, mergi și explorează harta!”, ”Cum adică să explorez harta? Că n-am nici un quest care să-mi zică asta, nici o săgeată, nimic!”...

Din cauza confuziei testerilor (care nu mai avuseseră de-a face cu dynamic events până atunci), cei de la ArenaNet au decis să implementeze sistemul de scouts. Detalii despre acest sistem se găsesc în filmulețul de mai jos de la gamescom din 2010, cam de la minutul 3 încolo:



Singura excepție la cele de mai sus o fac quest-urile din personal story care îți arată exact unde să mergi pe hartă, dar asta nu cred că e relevant pentru discuția în sine.

4. FAQ - healing class & targeted skills. (link) Tocmai prin faptul că au scos dedicated healer class, au eliminat și targeted skills. Totul se bazează acum pe area of effect skills, range skills, etc. În teorie, toate clasele ar trebui să fie suficient de capabile să rămână în viață. Problemele vor apărea doar când jucătorii nu știu să coopereze la content-ul de dificultate mai mare și să se folosească de ceilalți jucători din zonă. Tot în același FAQ (la aceeași întrebare) era descris și motivul pentru care nu există targeted skills:
Citat:
The intention is to give support classes an outlet for their protective nature while also requiring them to be fully aware of the battlefield, instead of just watching their allies' health bars.

Deocamdată nu văd lipsa de targeted skills ca fiind o problemă, însă prefer să nu mă pronunț categoric până nu ajung să pun mâna pe un beta... :)

5. Skill tiers - e un element extrem de comun în celelalte MMO-uri, iar când vorbim de 80 nivele în loc de 20 dar și de un număr total mai mic de skills comparativ cu GW1, ”evoluția” skill-urilor în sine prin tiers mi se pare extrem de adecvată noilor mecanici de joc.

========================

Acestea fiind spuse - Cosmo, de unde știi că se pot schimba attributes out-of-combat? Din câte știu eu, încă nu au anunțat modul în care poti să faci respec, ci doar că se va putea.

Apoi, concluzia mea după ce am lecturat lista făcută de Cosmo mai sus e că majoritatea motivelor de nemulțumire vin din faptul că lumea compară GW2 cu GW1, ceea ce eu consider ca fiind o MARE greșeală. GW2 e un joc cu totul diferit, iar o comparație cu GW1 nu ajută pe nimeni deoarece cam tot ce ține de mechanics, leveling, quests/events etc. a fost regândit de la zero.

Pe de altă parte, multe din motivele de îngrijorare au fost atinse deja de ArenaNet prin interviuri, articole sau chiar în wiki. Wiki-ul oficial Guild Wars 2 e o resursă extrem de utilă (și frecvent actualizată) pentru oricine vrea să afle mai multe informații (de actualitate) legate de Guild Wars 2. ;)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cronos » 09 Aug 2011, 19:41

Tudy, comparatia cu GW1 este necesara, pentru ca daca vorbesti de produse total diferite, atunci GW "2" nu are sens ca titlu. E ca si cum ai jucat Mario, si in Mario 2 o dai in MMORPG. Daca nimeni dintre noi nu ar fi jucat GW so far, atunci nu ar avea nimeni pretentii si ar zice hei, asa au vrut ei sa faca jocul. Dar chestia cu energy potions nu adauga deloc "dinamica" in gameplay. Pur si simplu devine mambo jambo unde unu scapa de spike ca el a ales potiune de HP, ala da heal intr-una ca e full de potiuni de energy, si ajungi la batalii de 3 ore. Iti sugerez sa vizionezi un meci de Arena in WoW, sa vezi acolo tot "additional strategy" pe care il ofera potiunile, HP colosal and so on.
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Shob » 09 Aug 2011, 20:55

Ce nu-mi place la GW2? Nu-mi place ca iese tocmai in 2012 :(
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 09 Aug 2011, 20:58

@Cronos: Atât timp cât în combat cooldown-ul la potions e mult mai mare, iar faptul că ai rămas fără energie nu indică decât abilitatea ta de a face energy management, jucătorii mai slabi vor avea probleme. Spre exemplu, până și un dodge-roll consumă energie, deci dacă tot ce faci e să te rostogolești de colo-colo, you fail.

Mai citez încă o dată partea legată de energy potions, și o s-o fac și pe viitor până e clar ce rol au... :D
Citat:
An energy potion is a consumable item that restores energy upon usage. Energy regenerates slowly on its own, but all players have a potion button attached to their energy bar. Clicking this button consumes one potion, which returns energy, gives the character a subtle visible effect and puts this button into recharge. Out of combat, this recharge is short.

Because energy is a long term resources in Guild Wars 2, players must take care of when using the potion. As defensive skills are more expensive to use energy-wise, drinking a potion at a wrong time can leave the player very vulnerable. Potions have been stated to be inexpensive to purchase from vendors and dropped by enemies as loot.

Mai adaug încă un citat, poate și mai relevant, de pe GW2Guru, citat venit de la Jon Peters (Game Designer):
Citat:
Energy in Guild Wars 2 is a long term resource. It lasts over multiple fights. Every skill uses energy. It is a way for players to gauge how difficult a fight was and how cautious to play. This makes encounters a lot more diverse and in our more solo friendly environment, it allows players to push into higher level and more difficult areas and get into more challenging fights without killing them outright.

Guild Wars 1 did not have a long term resource. Energy regenerated immediately outside of combat. This created a number of problems for us. The greatest of which was there was no good way to balance encounters. Encounters were very binary – you either won or lost and there was nothing available to tip the scales of the fight in your favor. The only way you could tell if a fight was difficult was if players died. Most of the time this was either because they made a series of mistakes that they couldn’t recover from once they realized it.

A long term resource allows players to learn from their mistakes, makes the game more approachable, and together these things make the game more fun. You don’t just win or lose – you have time to react and time to recover from errors instead of being punished by death for not playing perfectly.

Energy regenerates slowly on its own, however, all players have a potion button attached to their energy bar. Drinking a potion returns energy and puts this button into recharge. Out of combat, this recharge is short. During combat, the potions recharge slower, allowing us to reward skilled play and balance difficult encounters against a finite resource pool, so that challenging bosses can’t simply be defeated by bringing more defensive and healing skills. Energy potions are the only kind of consumable that is usable in combat.

Since I know it is the first follow up question, we aren’t talking about PvP yet, but there will be interesting energy dynamics in PvP, but we will not force players to buy and pound potions to be competitive. Potions are not very expensive, they refill a significant portion of your energy pool and they will also drop off of mobs.

Also the second question, what about energy management and energy denial skills? Energy as a long term resource does mean that energy management is no longer a direct mechanic in the game. However, we recognize the strategy implications of this decision and there are other mechanics in the game that replace these elements and play style in a way that makes sense for the new game we are making.

Hopefully this addresses some of people’s concerns with potions in the game. Remember, Guild Wars 1 and Guild Wars 2 share a lot of philosophical similarities. But this is a new game and…instead of trying to explain it I’ll just quote one of you since I think this was as well as I could have said it…

http://www.guildwars2guru.com/forum/sho ... tcount=691

Link-ul din final e către un mesaj care spune așa:
Citat:
Citat:
It doesn't matter what potions do. They're bad for one reason: consumables.

Consumables are not the devil. They have been a standard part of gameplay for many, many games, and there is absolutely nothing wrong with including them if they are implemented well.

On a more general note: not everything in the game is going to be like the first one, and as far as I'm concerned, that's a good thing. It means they really did restructure their mechanics from the ground up, retaining things they felt were useful and/or fun (like a certain amount of flexibility in skill choice per profession instead of every warrior having the same skills), but not feeling bound to include them just because they did it a certain way the first time.

I want them to change things they think don't work or are bars to people actually having fun, because "actually having fun" is what games are about. If that means potions so there's less down-time and more flexibility in skill choice, then I am perfectly willing to wait and try it out for myself before condemning it just because some other game entirely did it badly, even if that "some other game" is Guild Wars 1.

Sper că acum e mai clar ce e de fapt cu Energy potions astea și motivul pentru care le-au inclus în joc... :roll:

========================

Trecem acum la dezbaterea GW1 vs GW2... Motivul pentru care ArenaNet au decis să implementeze Guild Wars 2 e TOCMAI acela că e mult prea diferit de Guild Wars și nu aveau cum să modifice produsul existent ca să poată realiza tot ce-și doreau. Au păstrat doar lore-ul (și acela mutat cu 250 ani în viitor) și numele unor profesii (însă nu și skills sau skill mechanics).

În rest, în GW2 ai așa (comparat cu GW1): un nou game engine (true 3D environments, motoare noi pentru audio și cinematics), schimbări la character development și la PvP, modificări majore la controls/movement (jump, swim, lipsa ”click-to-move”, etc), noul concept de 10 skills la skillbar cu tot ce înseamnă asta, eliminarea ”holy trinity” (tank-heal-dps), skill-uri care chiar dacă au nume similare cu cele din GW ca denumire fac cu totul altceva, dynamic events, persistent world, noile profesii, 4 playable races, o hartă complet nouă, etc. etc. etc. But then again, you already knew all this. ;)

Ținând cont de toate cele de mai sus, nu cred că are sens să încerci să mă convingi că GW2 e de fapt același produs cu GW pentru simplul motiv că i-au pus un ”2” în coadă... :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cosmo » 09 Aug 2011, 23:08

Ok.. mersi tudy de enlightement. Acum am inteles exact de ce si cum cu energia. Thanks. :D
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Master » 09 Aug 2011, 23:24

de ce nu aveti voi rabdare sa apara jocu si dupa aia da-ti cu parerea :D?
In the absence of light darkness prevails.
Avatar utilizator
Master
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 58
Membru din: 05 Aug 2011, 20:46
Localitate: Brasov
Nume caracter: Master Huricane
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 09 Aug 2011, 23:42

Cosmo scrie:
Ok.. mersi tudy de enlightement. Acum am inteles exact de ce si cum cu energia. Thanks. :D

Imagine

:lol:
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Asky » 10 Aug 2011, 10:03

SIngura potiune ii de energie,,, nu o sa vezi viata nimaniu urcand folosind consumablie findca nu exista. singuru lucru ce poate da un buff pasiv ii mancarea ce sa face din cooking, sau random potion de la ingineer care defapt ii din skill tree doar ca se numesc potiuni iar in ceea ce priveste pvp, adica mini grind pt armuri sau traits deja au anuntat ca la orice lvl intri in pvp devii lvl 80 cu acces la toate skilurile/traits si armura de 80 direct
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cosmo » 10 Aug 2011, 12:09

Doar structured PvP, world vs world'u o sa intrii cu caracterul de 'pve' cum ar veni.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 10 Aug 2011, 13:16

Cosmo scrie:
Doar structured PvP, world vs world'u o sa intrii cu caracterul de 'pve' cum ar veni.

Și în WvWvW se va face ”sidekick” la nivel, însă acolo nu primești și unlock la skills. Deci poți fi level 80 dar folosind skill-urile de level 10. Citez dintr-un interviu cu Eric Flannum:

Citat:
CDA: Could you please explain how does sidekicking up work [in WvWvW]?

EF: It's intended to equalize things a bit, but it's not meant to make you equal too. A level 1 who is kicked up to level 80 is not as good as a [“real”] level 80 player. And there's some progression in sidekicking as well. Level 1 sidekicked up to level 80 is worse than level 20 sidekicked up to level 80, which is worse than level 40 sidekicked up to level 80.

...iar într-un alt interviu se detaliază un pic treaba asta:

Citat:
It is known that in organized competitive PvP everyone will have the same sort of gear so that skill is the only deciding factor. Yet, for those who are more partial to open world combat, how much will gear play a role in the WvW PvP?

I don’t want to say just gear but the character and character progression will play a role. From what skills you have, to what gear you have, to what traits you have found and are using, so WvW characters are your characters, there is nothing that you just get.

If you bring a character at level one, you‘ll have the level one skills. You won’t have equipment that does a lot of cool things, you’ll get side-kicked up so you’ll be able to, uhmm, not die. You won’t die in one second or be unable to inflict any damage on higher level players. Higher level players in a 1v1 will have a significant advantage,

Oricum, sper să vedem WvWvW la Gamescom și să ne lămurim cu toții despre ce e vorba. ;)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cosmo » 10 Aug 2011, 18:31

Again, problema asta vine din gear-ul, skillsuri si traits-uri pe care la acel nivel nu le-ai gasit inca. Deci nu o sa fii inutil in WvW atunci cand o sa fii 'sidekickuit', dar nici competitiv decat daca esti true-high-level cu totul. Desigur ca skillurile pe care le ai o sa fie 'crescute' in tier cel mai probabil, dar din nou, nu o sa te faca competitiv, doar competent.

Again, e WvW, nu e structured PvP-ul pe care noi il stim. Imi imaginez doar un Alliance Battle mult mai mare.. si cu totii stim ce se putea face intr-un AB, chiar si solo, si chiar si underpowered.

Om trai si om vedea.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 10 Aug 2011, 18:51

Păi scopul WvWvW nu e deloc acela de a avea PvP competitiv, pentru asta există Structured PvP. În final, WvWvW va fi un loc unde NUMĂRUL jucătorilor va conta enorm, după cum reiese și din descrierea din wiki:

Citat:
Location and access

World PvP takes place in the Mists, an area outside of the Tyrian world map. It will be accessible to characters almost immediately from character creation. However, players joining World PvP enter with the current level, equipment, and skills possessed at that time. A character can be sidekicked to play with or against players of a higher level, but this still does not unlock more abilities for the character.

In terms of numbers, there is no defined limit to the number of players accessing World PvP for a world at the same time. As such, it has been suggested that there could be several hundred players on each side of a World PvP battle. Currently, only characters that have recently changed worlds are restricted from World vs World combat for a limited time; players may otherwise leave or join the battle as desired.

Mechanics

Every two weeks, three worlds are matched together for a battle. The match-up favors matching worlds of similar strength or ranking. A world's rank increases as it wins more often. During combat there is no direct way for these worlds to communicate with each other.

There will be one battlefield upon launch which will be broken up into four sub-maps: an initially neutral central zone, and a home map for each of the three worlds participating. Each map is filled with resources and objectives which can be captured by a world, including castles, fortresses, mercenary camps, mines, lumber mills and villages. These sites, with the management of their capture and defense, allow teams of all different sizes to find a way to participate. For example, larger groups or guilds may take or hold keeps, while smaller group sizes or even individual participants might assist by disrupting supply caravans, weakening defenses, or capturing other objectives that will stop reinforcements. Maps will also be populated with defensively-oriented NPCs to set the pace of gameplay, but their presence is to allow defending players a chance to join in the defense as opposed to being a credible or reliable threat.

When a new match begins, players can join at any time to start from their home map and capture locations there. Resources gained from mines and lumber mills are used to rebuild walls, create siege engines, and generally defend the world's fortress. Once they move to the central map, players joining will start at their world's portal keep. From there they may continue to capture objectives while dealing with players from other worlds seeking to invade opposing home maps via the central map zone. Thus, play will travel between the central map and home maps as worlds gain and lose footholds such as keeps and strategic points that influence bonuses for their home world. At the end of the two weeks, the match concludes, the rank of the world is updated, and a new match begins.

Sistemul de ”sidekicking” e pus acolo doar ca să ai șanse de supraviețuire atunci când întâlnești un jucător de nivel mai mare. Însă dacă vrei să ai un impact în WvWvW, fără un party (sau o ghildă întreagă), șansele sunt extrem de mici.

Atunci când vorbim de sute de jucători, nu cred că mai are așa mare relevanță ce gear, skills sau traits ai pe tine. Alte elemente vor fi importante în acest gen de PvP.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cosmo » 10 Aug 2011, 19:30

Din nou. Sug puli. Faza cu two weeks/hundreds of players mi-a scapat. How about i take a steamy cup of stfu ca se pare ca debitez numai prostii. :D
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Tudy » 10 Aug 2011, 19:38

Sincer, cred că multe din întrebările ce le-am văzut pe forum își au răspunsul în articolele mai importante din GW2 wiki. Acolo am găsit și eu cam tot ce m-a interesat până acum legat de GW2, iar în locurile unde nu e informație suficientă în wiki, de obicei e câte un link la un interviu sau articol de pe alt site. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Cronos » 11 Aug 2011, 16:29

Cosmo scrie:
Din nou. Sug puli. Faza cu two weeks/hundreds of players mi-a scapat. How about i take a steamy cup of stfu ca se pare ca debitez numai prostii. :D


Oook :) Don't be so hard on yourself :D
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesajde Kingster » 12 Aug 2011, 19:28

mai deranjeaza pe altcineva lipsa mounturilor ? am auzit intr-un interviu ca nu vor sa introduca mounturi pt ca vor sa pastreze simtul de marime al lumii si ei cred ca mounurile vor diminua din acesta , sunt de acord sa nu introduca flying mounts dar dc sa nu introduca dealea' basic ? ......... hmm probabil intr-un expansion viitor ?
Imagine
"Religion is doing what you are told no matter what is right , morality is doing what is right no matter what you are told" -Albert Einstein
Avatar utilizator
Kingster
Gladium
 
Mesaje: 28
Membru din: 10 Aug 2011, 17:31
Localitate: Petrosani
Nume caracter: Glenwig

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Bing [Bot], Google [Bot] şi 15 vizitatori