B3aT scrie:
eu m-am referit la mob si la enemy npc (tot de omorat)
An area or NPC must be protected from harm. - cineva ataca, deci kill
An issue that must be resolved by force. - force = kill
A specific foe that must be vanquished. - kill specific foe
A service or assistance that needs to be provided. - poate implica si o asistenta /protectie nu doar carat butoaie
A task involving collecting or gathering.
An area that must be held or claimed. - mentine ca ataca cineva, sau cucereste deci atacam noi = kill something
This is also used to indicate master craftsmen NPCs.
An object that must be destroyed. - obiectul poate fi aparat de npc deci poate si kill
Oricum vom vedea peste 5 zile exact cum sta treaba ..
Da, de acord - multe din acele obiective tot la kills se rezumă, dar cum spuneam și mai devreme
kills sunt secondary mechanic, un simplu mijoc de a atinge obiectivele respective și nu un scop în sine așa cum e cazul quest-urilor MMO clasice de gen ”kill 10 rats”.E ca și cum ai spune că tot ce ai de făcut în Guild Wars 2 e să te plimbi de colo-colo sub diverse pretexte, deoarece tot ce faci implică deplasare dintr-un punct în altul. Continuând cu analogiile, e ca și cum ai spune că viața oamenilor se rezumă la respirație - inspiri, expiri, apoi o iei de la capăt, deoarece nu poți face nimic altceva fără să respiri.
Scoaterea lucrurilor din context e o abordare total greșită, IMHO.