Întrebări pentru ArenaNet - call to action

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Întrebări pentru ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 27 Iul 2011, 14:02

Într-o discuție purtată acum vreo câteva luni cu Regina Buenaobra (ArenaNet Community Manager), ea mi-a confirmat că ar fi posibil să obținem un interviu exclusiv cu echipa din spatele Guild Wars 2 pentru fansite-ul nostru. Interviul ar fi în engleză, însă noi l-am putea traduce aici fără probleme.

Acestea fiind spuse, ne-am hotărât să „adunăm” întrebări din comunitate în acest thread, iar cele mai bune vor fi trimise către ArenaNet. Ideal ar fi să nu ajungem să repetăm întrebări adresate deja în interviuri anterioare, dar acelea le putem filtra ulterior.

Așa că, în cazul în care aveți întrebări/nelămuriri/curiozități legate de Guild Wars 2, ask away! ;)

P.S. Puteți formula întrebările în română, le traducem noi după aceea.

Până acum avem următoarele întrebări:

  1. Are weapons and armor skins bound to the character in Guild Wars 2? Are they transferable to other characters? What about level restrictions?
  2. How will storage work? Any major changes in that regard compared to what we have in Guild Wars now? Will players be able to purchase additional "storage panes" (or something equivalent) if needed?
  3. What is the attitude of ArenaNet towards modding/addons in Guild Wars 2? We are not necessarily looking for visual enhancement mods, we are referring to utility mods, such as an addon that allows a player to view (only to view, no modifying or item transactions) his storage/bank without talking to a certain NPC. Also, what about mods that facilitate communication with 3rd party apps?
  4. Will Guild Wars 2 have any Structured PvP maps that will incorporate both normal and underwater combat to further increase the complexity of the metagame? How about underwater combat maps only?
  5. How will PvP character progression be different from PvE in terms of gear, titles, leveling curve and so on?
  6. Will weapon stats scale as the character level increases? How about the actual weapon damage, will that be static or will it scale along with the character level as well?
  7. Can projectiles be evaded by simply moving/jumping (i.e not using the dodge mechanic)?
  8. What measures are you planning to take on leeches/leavers/bots in PvP?
  9. What will further expansions contain in the idea of gear? Because GW2 is not a loot driven game, but having expansions automatically means that loot could be better.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Phlo » 27 Iul 2011, 14:18

Ro:
Q: Daca am un elementalist de level mare(exemplu), si am obtinut o armura pentru level-ul respectiv, pot sa o port pe un alt elem(din acelasi cont) dar de level mai mic? nu ma intereseaza statusurile, ci cum arata.

Eng:
Q: If I have a high-level elementalist(for example), and I got an armor for my character's level, can I wear it on another elem of mine, but only lower level. of course not with the high-level stats.
Phlo
Gladium
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Iul 2011, 12:00
Localitate: Timis
Nume caracter: SickByNature

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Orthias » 27 Iul 2011, 15:13

Phlo scrie:
Ro:
Q: Daca am un elementalist de level mare(exemplu), si am obtinut o armura pentru level-ul respectiv, pot sa o port pe un alt elem(din acelasi cont) dar de level mai mic? nu ma intereseaza statusurile, ci cum arata.

Adica pe scurt: Are weapons and armor skins bound to the character in Guild Wars 2? Are they transferable to other characters? What about level restrictions?

Da, cred ca e buna asta, n-am gasit nici un raspuns dat inca. Dar cred ca s-ar numara ca mai multe intrebari :P
Imagine
Orthias
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 38
Membru din: 27 Iul 2011, 11:39
Nume caracter: Orthias

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Phlo » 27 Iul 2011, 17:41

Nu nu, pe mine ma intereseaza dak pot purta o armura de level mai mare, la un level mai mic pe alt caracter...desigur fara statusuri... ;)

eu din "level restrictions" se poate intelege: armura lvl 30 si caracterul lvl 25... mi se pare mai normal sa specifici cumva :P
ma rog... idk
Phlo
Gladium
 
Mesaje: 18
Membru din: 27 Iul 2011, 12:00
Localitate: Timis
Nume caracter: SickByNature

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 27 Iul 2011, 17:44

Păi da, și la asta se referă ”bound” armor și level restrictions. :)

Sau poate e ceva ce se rezolvă cu un Transmutation Stone.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Immer » 31 Iul 2011, 02:25

Mai bine ati intreba daca or sa pastreze optiunea de a personaliza armele si daca armurile o sa fie personalizate din start ca la GW1 sau nu.
Pentru ca momentan in GW1 poti transfera arme de pe un caracter de lvl mare pe unul de lvl mic atata timp cat nu sunt personalizate.

Acuma nu stiu ce anume au divulgat in alte interviuri dar pe mine m-ar interesa sa aflu:
- Cum e cu healul in GW2? Ca am auzit ca n-o sa fie monk ca profesie
- Or sa fie potiuni de mana si viata?
- Inventarul si Storageul, cat mari vor fi?
- Armele vor fi standardizate ca in GW1 si alte MMO-uri mai noi sau mai mult cum sunt in WoW unde ai sansa sa obtii arme mult superioare celor folosite de marea majoritate.
- In caz c-or sa fie standardizate, vor fi standardizate numai in PvP sau si in PvE?
- Au sa mentina separatia skillurilor PvE si PvP?
- O sa fie un fel de Solo Arena unde sa poti lupta 1vs1 fara henchmen sau eroi?
- Or sa pastreze optiunea de a lua in party eroi si henchmen?
Avatar utilizator
Immer
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Iul 2011, 01:33
Nume caracter: Immer Noch Verliebt

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Orthias » 31 Iul 2011, 09:52

Immer, la intrebarile tale exista deja raspuns, o sa incerc sa le lamuresc eu aici. Daca gresesc, rog pe ceilalti sa ma corecteze ;)
PS: google is your friend.

Q: Cum e cu healul in GW2? Ca am auzit ca n-o sa fie monk ca profesie
A: Nu doar ca nu mai exista "monk" ci nu mai exista arhetipul de "healer" materializat in nici o profesie, la fel cum nu mai exista "tank" sau "dps". Fiecare profesie va avea un skill slot dedicat pentru healing, care va putea fi ocupat doar de catre un healing skill (sunt 15 skill-uri in total, din care 10 sunt weapon-dependent pentru fiecare dintre cele 2 weapon sets, iar 5 sunt alese de catre jucator, din care 1 trebuie sa fie elite skill, 1 trebuie sa fie healing skill, si 3 sunt complet la alegerea jucatorului.)
Nu mai exista death penalty, si in momentul in care un jucator ajunge la 0 HP nu moare instant, ci ajunge intr-un "downed state" de unde poate fi resurectat de catre orice profesie fără a folosi vreun skill special.
Pe langa skilluri de "healing" prorpiu-zis. care sunt considerate a fi "second rate suport skills" pentru ca doar vindeca damage-ul dupa ce acesta a fost suferit, o buna parte din support skills vor fi similare cu "protection prayers" din GW1 - adica se vor axa pe prevenirea damage-ului si apărarea aliaților.
Un jucator poate alege, bineînțeles, sa aiba skill-uri de healing, prot, sau resurection adiționale fata de cele 2 obligatorii, pana la un maxim de 5 skilluri (cu tot cu acestea). Deci, in GW2, un "monk" poate fi orice clasa care in acel moment are o configuratie de skilluri si "trait"-uri care sa se axeze pe un suport direct caracterizat prin protectie si healing. (trait-urile sunt chestii similare cu perk-urile din Fallout, care au ca efect, odată echipate, modificarea skill-urilor si a atributelor personajului).
Resurse: Healing and Death - Guildwars2.com

Q: Or sa fie potiuni de mana si viata?
A: Viata - nu, mana - da, dar e complicat :)
Energia (mana) va fi o resursa de termen lung in GW2. Ing GW1 nu exista resurse de termen lung, asa ca asta e un concept nou pt. GW2. Asta inseamna ca o bara de energie e destula pentru mai multe batalii, se regenereaza incet, si ofera prin asta o posibilitate clara de evaluare a dificultatii confruntarilor.
In PvE potiunile de mana vor fi ieftine si usor de gasit, vor avea un cool-down mare in batalii si mai mic in afara lor. Bataliile nu vor putea fi castigate pur si simplu spamand skill-uri defensive sau skill-uri, pentru ca acestea vor avea un cost de energie mai ridicat decat skill-urile ofensive (pentru a balansa jocul - deoarece inamicii se pot feri activ de skill-urile ofensive).
In PvP-ul Structurat va fi un numar prestabilit de potiuni cu care porneste fiecare jucator. Se discuta posibilitatea ca potiunile de mana sa fie imprastiate prin plansa in loc sa fie date de la inceput fiecarui jucator.
Resurse: Energy Blast - Kill Ten Rats, Regina Buenaobra - Potions si Interview on Energy and Skills, Pt. 1

Q: Cat de mare va fi inventarul?
A: la asta chiar era de-ajuns un scurt google:
Inventory on Guild Wars 2 Wiki
Imagine

Q: Armele vor fi standardizate ca in GW1 si alte MMO-uri mai noi sau mai mult cum sunt in WoW unde ai sansa sa obtii arme mult superioare celor folosite de marea majoritate?
Q: din cate stiu, se pare ca in GW2 nu se va incuraja "min-max"-ingul cu farmare de arme. Vor exista arme mai bune si mai slable, de diferite grade de raritate, dar "random stats" mai bune decat armele standard de raritate mare nu vor fi.
NU exista auto-attack deci nu exista damage pe arme, ele doar vor da bonusuri la diferite atribute ale personajului, si vor dicta primele 5 skill-uri de pe bara, atunci cand sunt echipate si active.

Q: O sa fie un fel de Solo Arena unde sa poti lupta 1vs1 fara henchmen sau eroi?
A: Nu au mentionat o arena, dar au lasat sa se inteleaga ca dueluri 1v1 vor fi posibile, chiar daca nu neaparat la un nivel competitiv.

Q: Or sa pastreze optiunea de a lua in party eroi si henchmen?
A: Nu. Nu vor exista henchmeni in sensul in care au fost in GW1. Doar NPC care se vor alatura jucatorului din cand in cand, dar asupra carora jucatorul nu va avea nici un fel de influenta.

Q: Au sa mentina separatia skillurilor PvE si PvP?
A: Nu au declarat nimic concret, dar logica spune ca datorita sistemului nou de skill-uri si trait-uri, nu va fi nevoie de PvE-only skills, sau PvP-skillp-versions. Poate asta ar fi o intrebare buna? Pe mine unul nu ma prea intereseaza subiectul, atata timp cat skill-urile vor fi echilibrate corespunzator...
Imagine
Orthias
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 38
Membru din: 27 Iul 2011, 11:39
Nume caracter: Orthias

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 31 Iul 2011, 10:04

Salut, Immer - bine-ai venit pe forum! :)

Legat de ”personalizarea” armelor - întrebarea formulată până acum acoperă și asta (character-bound = personalizat). Ca și completări la ce a răspuns Orthias:

  • În demo-urile recente, inventarul pornea de la 20 slots, date de un backpack, și mai existau încă 4 locuri pentru alte ”bags/backpacks”. De storage încă nu s-a menționat nimic, probabil nici n-a fost inclus în demo-uri până acum, așa că asta ar fi o întrebare bună.
  • Legat de arme, ține cont că există mai multe moduri prin care poți le poți obține în GW2 comparativ cu GW: pot fi cumpărate de la trader, crafted (weaponsmith, huntsman, artificer), loot drop, reward la personal story quests, reward la dungeons și reward din HoM. Se știe deja că armele vor putea fi ”particularizate”. Pot fi vopsite, iar într-un interviu din Massively s-a menționat și upgrades (deși nu s-au dat detalii). În Structured PvP probabil vor păstra un sistem similar cu ce e acum în GW, pentru a nu dezavantaja jucătorii. În World PvP vei intra cu skills/items cu care ți-e echipat caracterul în acel moment.
  • Legat de separatia skillurilor PvE si PvP, ar merita întrebat. Deși probabil vom afla din demo-ul de la GamesCom. :)
  • La Solo Arenas - deocamdată în ceea ce privește Structured PvP s-a vorbit doar de tournament și pick-up-play. Nu s-a menționat nimic de mecanici gen ”duel”, deși ar fi interesant.
  • Eroi/henchmen sigur nu vor fi - inclusiv opțiunea de ”companion” anunțată inițial a fost eliminată ulterior. Cu toate astea, ArenaNet a repetat în mai multe rânduri că aproape tot conținutul poate fi terminat solo, deoarece nivelul de dificultate scalează în funcție de numărul jucătorilor prezenți. Va exista bineînțeles și ”group content”, dar probabil se va limita la dungeons, epic quests, etc.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Immer » 02 Aug 2011, 17:54

Sincer citind astea m-am speriat nitel.
Vor sa bage prea multe chestii care sunt un pic ciudat, ca faza cu energia, cam aiurea dupa mine.
Faza ca daca mori de fapt nu mori ci ai alte skilluri si mori cand mori de fapt a 2-a oara, iar cam aiurea.
DP exista la multe jocuri sub o forma sau alta, mai ales MMO-uri si sa vrea sa elimine asta nu mi se pare asa bine.

Iar cel mai aiurea ca nu-ti prea poti alege skillurile, daca am inteles eu bine. Cum alegi o arma ai automat niste skilluri obligatorii pentru arma aia, si ajungi sa alegi practic 3 skilluri cu adevarat daca nu si mai putin. Asta mi se pare cel maiaiurea tinand cont ca la Gw1 ai libertate completa la capitolul asta.
Avatar utilizator
Immer
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Iul 2011, 01:33
Nume caracter: Immer Noch Verliebt

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 02 Aug 2011, 19:19

Immer scrie:
Sincer citind astea m-am speriat nitel.
Vor sa bage prea multe chestii care sunt un pic ciudat, ca faza cu energia, cam aiurea dupa mine.
Faza ca daca mori de fapt nu mori ci ai alte skilluri si mori cand mori de fapt a 2-a oara, iar cam aiurea.
DP exista la multe jocuri sub o forma sau alta, mai ales MMO-uri si sa vrea sa elimine asta nu mi se pare asa bine.

Iar cel mai aiurea ca nu-ti prea poti alege skillurile, daca am inteles eu bine. Cum alegi o arma ai automat niste skilluri obligatorii pentru arma aia, si ajungi sa alegi practic 3 skilluri cu adevarat daca nu si mai putin. Asta mi se pare cel maiaiurea tinand cont ca la Gw1 ai libertate completa la capitolul asta.

Mecanica de joc ce ține de energy potions e posibil să mai sufere modificări până la lansare. Dacă au pus-o acolo, probabil au avut un motiv real. Până nu am ocazia să testez un demo/beta, prefer să nu mă pronunț :)

În ceea ce privește DP, nu văd la ce ar ajuta în GW2. Ținând cont de modul în care a fost gândit jocul (dynamic events, no tank-heal-dps mechanics, no griefing, etc), mi se pare binevenită schimbarea.

Iar cu alegerea skill-urilor, faptul că o parte din ele sunt alese automat nu are ca scop final decât să facă fiecare skill build să fie într-adevăr util. Da, în GW1 ai libertate totală - dar cu ce te ajută? Poți face milioane de build-uri ineficiente dacă iei skill-uri la întâmplare și le pui pe bară. Ia un warrior spre exemplu: degeaba îți pui cele mai cool axe skills pe bară dacă tu ai un hammer în mână - nu vei putea folosi nici un skill, așa că libertatea de care vorbești tu e cu două tăișuri.

Sistemul din GW2 nu face decât să se asigure că skill-urile de pe bară sunt într-adevăr utile, în funcție de ce weapon/attunement/etc ai ales. Practic ai 3 skills pt main hand, 2 pt off-hand, unul de heal obligatoriu, alte 3 ”utility skills” pe care le alegi tu și un elite skill. Nu văd la ce ar ajuta un grad mai mare de libertate, chiar dimpotrivă cred că ar mări confuzia în momentul în care un jucător nou ar avea de făcut un build.

Toate elementele astea s-au discutat îndelung prin interviuri și articole apărute, așa că deocamdată am încredere că ArenaNet știu ce fac. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 03 Aug 2011, 14:54

Legat de 1v1/duel, am găsit asta într-un interviu:

Citat:
MyGw2: We will be able to fight in duels?
Eric: Dueling is not a core system for us, given that we balance all of our PvP combat around groups of players fighting and not one-on-one engagements. Because of this, dueling is on our wish list of things to add, but is unlikely to make it into the game on release.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Immer » 03 Aug 2011, 17:02

In ce priveste skillurile ma mira ce zici. Tu care mereu sustii ca preferi partea de PvP si ca nu prea ai tangente cu PvE ar trebui sa te ingrijoreze si mai mult dupa parerea mea.

Gandestete ca exemplu toti warriorii pe sabie vor avea aceleasi skilluri de damage, toti elementalistii pe fire la fel, si asa mai departe. In clipa cand skillurile sunt decise de arma cu care joci, toti vor avea aceleasi skilluri si daca raman doar vreo 3 care sa fie complet la alegerea jucatorului, atunci n-o sa fie prea amre varietate nici in PvP si nici in PvP.

In PvE poate nu conteaza asa mutl ca acolo nu prea ai de ce sa vrei sa-ti schimbi skillurile asa des, dar in PvP sunt convins ca sa stii si tu destule motive pentru care sa vrei sa schimbi buildul.
Avatar utilizator
Immer
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Iul 2011, 01:33
Nume caracter: Immer Noch Verliebt

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Shob » 03 Aug 2011, 17:04

RO: "Care este atitudinea ArenaNet-ului fata de addonuri/moduri in Guild Wars 2? Nu ne referim neaparat la moduri utilizate pentru imbunatatirea/modificarea aspectului vizual, ci la mod-uri mai practice. Spre exemplu: un mod care sa iti permita sa vizualizezi (fara sa modifici sau sa transferi) obiectele pe care le ai in storage, fara a fi nevoie sa interactionezi cu un NPC. De asemenea, ce ziceti de moduri care facilitatea comunicarea (interoperabilitatea) cu applicatii externe?"

EN: "What is the attitude of ArenaNet towards modding/addons in Guild Wars 2? We are not necessarily looking for visual enhancement mods, we are referring to utility mods, such as an addon that allows a player to view (only to view, no modifying or item transactions) his storage/bank without talking to a certain NPC. Also, what about mods that facilitate communication with 3rd party apps?"
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 03 Aug 2011, 17:12

Immer scrie:
In ce priveste skillurile ma mira ce zici. Tu care mereu sustii ca preferi partea de PvP si ca nu prea ai tangente cu PvE ar trebui sa te ingrijoreze si mai mult dupa parerea mea.

Gandestete ca exemplu toti warriorii pe sabie vor avea aceleasi skilluri de damage, toti elementalistii pe fire la fel, si asa mai departe. In clipa cand skillurile sunt decise de arma cu care joci, toti vor avea aceleasi skilluri si daca raman doar vreo 3 care sa fie complet la alegerea jucatorului, atunci n-o sa fie prea amre varietate nici in PvP si nici in PvP.

In PvE poate nu conteaza asa mutl ca acolo nu prea ai de ce sa vrei sa-ti schimbi skillurile asa des, dar in PvP sunt convins ca sa stii si tu destule motive pentru care sa vrei sa schimbi buildul.

Greșești enorm aici. În primul rând, în Guild Wars 2 vorbim de ”active combat”, deci contează foarte mult și CUM folosești acele skills alături de toate celelalte game mechanics (positioning, dodge, etc).

Mai mult decât atât, trebuie să ții cont că îți poți schimba arma/attunement/etc ”in-combat”, combinația de skill-uri devine mult mai mare. Pe scurt, pe nici o clasă nu vei avea doar 10 skills, ci MULT mai multe. :)

Ți-aș recomanda să te uiți aici, de exemplu (link-ul nu conține și calculele pentru Engineer, însă îți poți face o idee uitându-te la celelalte clase):

Citat:
Elementalist:
Main Hand: 2 x 3 = 6 skills (two types of weapons x 3 slot)
Secondary Hand: 2 x 2 = 4 skills (two types of weapons x 2 slot)
Two hands: 1 x 5 = 5 skills (a type of weapon x 5 slot)
Combinations: 2 x 2 + 1 = 5 possible weapon skillbars
The all for 4 attunement: 20 possible skillbars (5 x 4) and 60 skills for the first 5 slots [4 (6 +4 +5)] + 4 a skill, one associated with each attunement (see note!)
Note: The elementalist has a weapons set active at a time, while may change between the 4 attunement:, besides the attunement themselves are also a skill that gives passive effects (eg. that of fire damage whoever touches the elementalist to contact, etc.. . that in fact there are 4 additional skills)

Necromancer:
Main Hand: 3 x 3 = 9 skills
Secondary Hand: 3 x 2 = 6 skills
Two hands: 1 x 5 = 5 skills
Life force: 1 skills (Dead Shroud)
Combinations: 3 x 3 + 1 = 10 possible weapon skillbars + 1 skillbar for Dead Shroud (4 skills)
Total: 10 (+ 1) possible weapon skillbars and 20 skills for the first 5 slots.

Ranger:
Main Hand: 2 x 3 = 6 skills
Secondary hand 4 x 2 = 8 skills
Two hands: 3 x 5 = 15 skills
Pet: 4 skills
Combinations: 2 x 4 + 3 = 11 possible weapon skillbars + 1 skillbar for the pet (4 slots)
Total: 11 (+ 1) possible weapon skillbars and 29 skills for the first 5 slots.
Note: The skills of ranger’s pet vary depending on the pet and are also selectable, then a same pet will have to available more than 4 skills among which choose.

Warrior:
Main Hand: 3 x (3 +1) = 9 skills (12 skills)
Secondary Hand: 5 x 2 = 10 skills
Two hands: 4 x (5 +1) = 20 skills (24 skills)
Combinations: 3 x 5 +4 = 19 possible weapon skillbars
Total: 19 possible weapon skillbars and 39 skills for the first 5 slots (46 skills)
Note: The burst skill of warrior depend on primary weapon and from those to two hands, in practice counting skills of the warrior should be multiplied for 6 slots and not 5 as for all other professions.
With this color are calculated the number of warrior’s skill considering also the burst skill.

Guardian:
Main Hand: 3 x 3 = 9 skills
Secondary Hand: 2 x 3 = 6 skills
Two hands: 5 x 3 = 15 skills
Special Skill: 3 x 2 = 6 skills (Justice, Courage, Determination have two effects, a passive always active and another at the activation more strong)
Combinations: 3 x 3 + 3 = 12 different skillbars
Total: 12 possible skillbars weapon and 36 skills for the first 5 slots

Thief:
Main Hand: 3 x 2 = 6 skills (3 weapons for 2 skills)
Secondary Hand: 2 x 2 = 4 skills (2 weapons for 2 skills)
Two hands: 1 x 5 = 5 skills (1 weapon for 5 skills)
Dual Skill: 3 x 2 = 6 skills (3 weapons for 2 possible combinations)
Combinations: 3 x 2 + 1 = 7 different skillbars
Total: 7 possible weapon skillbars and (6 +4 +5 +6) 21 skills for the first 5 slots
Note: They use their talents to stalk enemies, steal their possessions to use against them Thieves can steal possessions of enemies and use them against they as environmental weapons!

In addition we must consider that every profession has:
+20 skills of utility approximately
+6 elite skills approximately
+5 healing skills approximately
+4 skill when someone is in the downed state (the Death Shroud is a particular state of the downed of necromancer that has their own unique 4 skills)
+ skills that change after use
+ skills related to changes in shape (Shape-shifting)
+ environmental weapons
+ cross professions combos
+ changing dynamics in water and/or due to traits
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Shob » 03 Aug 2011, 17:12

Immer scrie:
In ce priveste skillurile ma mira ce zici. Tu care mereu sustii ca preferi partea de PvP si ca nu prea ai tangente cu PvE ar trebui sa te ingrijoreze si mai mult dupa parerea mea.

Gandestete ca exemplu toti warriorii pe sabie vor avea aceleasi skilluri de damage, toti elementalistii pe fire la fel, si asa mai departe. In clipa cand skillurile sunt decise de arma cu care joci, toti vor avea aceleasi skilluri si daca raman doar vreo 3 care sa fie complet la alegerea jucatorului, atunci n-o sa fie prea amre varietate nici in PvP si nici in PvP.

In PvE poate nu conteaza asa mutl ca acolo nu prea ai de ce sa vrei sa-ti schimbi skillurile asa des, dar in PvP sunt convins ca sa stii si tu destule motive pentru care sa vrei sa schimbi buildul.

Da Immer, dar tu omiti faptul ca spre deosebire de GW1, in GW2 iti poti schimba "buildul" oricand vrei tu. Spre exemplu eu sunt un warrior care fuge dupa un centaur. Daca nu ma pot apropia de el, imediat voi schimba arma pe un arc, si il voi ataca de la distanta. Ideea este ca Guild Wars 2 se bazeaza mai mult pe a te adapta ca stil (ofensiv, defensiv, etc) intr-o anumita situatie versus Guild Wars 1 care se baza pe a avea buildul corect pentru o anumita situatie. Acest lucru face ca si in PvE, si in PvP, combatul sa fie mult mai dinamic. Degeaba 2 Warriori au aceleasi skilluri pe sabie, unul din ei poate sa fie mai destept si sa atace de la distanta :) sau sa foloseasca si un shield sau poate un 2H. Chiar daca aveti aceleasi skilluri, un jucator bun va jongla intre seturile de skilluri pentru a se adapta la batalia respectiva.
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde stevecelrau » 05 Aug 2011, 19:02

Adica ceva de genul ma bat pe o sabie 1h sa imi incarc adrenalina si dupa aia schimb pe un ciocan sau o sabie 2h cand fac un spike. Sau imi echipez un Warhorn si dau buff-uri echipei daca o luam in freza :D

ONTOPIC: Intrebare pentru Arena-Net: Vom avea in-game un market unde sa iti vinzi produsele?
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 05 Aug 2011, 19:35

stevecelrau scrie:
ONTOPIC: Intrebare pentru Arena-Net: Vom avea in-game un market unde sa iti vinzi produsele?

Aici îți pot răspunde eu: da, va fi un marketplace global, între toate server-ele. :D

Mai mult decât atât, chiar dacă poți pune obiecte la vânzare doar ingame, partea fun e că vei putea să accesezi marketplace-ul (browse, bid, cancel auctions) direct din browser, fără să intri în joc.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tze » 05 Aug 2011, 20:07

Am înţeles că va fi şi o aplicaţie (Android, iOS etc.) prin care vei putea tranzacţiona în auction house/marketplace. Sper că e adevărat, atunci aş putea să ma ocup de trading oricând, iar în joc doar mă... joc! :)
Avatar utilizator
Tze
Legionar
 
Mesaje: 132
Membru din: 27 Iul 2011, 20:31
Localitate: București
Nume caracter: Tze Loves Loa

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Nasty » 06 Aug 2011, 02:06

Will there be any (GvG?) maps that will incorporate both normal and underwater combat to further increase the complexity of the metagame? How about underwater combat maps only?

How will WvWvW character progression be different from normal PvE in terms of gear, titles, leveling... etc.?

Are there any plans to include a 1v1 Arena for PvP with a similar spectator system as in Guild Wars 1? (mirror build battles to determine skill maybe? or some other ideas such as timed training tracks for PvP)?
Avatar utilizator
Nasty
Gladium
 
Mesaje: 30
Membru din: 05 Aug 2011, 20:53
Nume caracter: Nasty Something

Re: Interviu ArenaNet - call to action

Mesajde Tudy » 06 Aug 2011, 05:56

Legat de 1v1/duel s-a discutat deja. Am adăugat celelalte două întrebări la listă. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori