Immer, la intrebarile tale exista deja raspuns, o sa incerc sa le lamuresc eu aici. Daca gresesc, rog pe ceilalti sa ma corecteze
PS:
google is your friend.
Q: Cum e cu healul in GW2? Ca am auzit ca n-o sa fie monk ca profesieA: Nu doar ca nu mai exista "monk" ci nu mai exista arhetipul de "healer" materializat in nici o profesie, la fel cum nu mai exista "tank" sau "dps". Fiecare profesie va avea un skill slot dedicat pentru healing, care va putea fi ocupat doar de catre un healing skill (sunt 15 skill-uri in total, din care 10 sunt weapon-dependent pentru fiecare dintre cele 2 weapon sets, iar 5 sunt alese de catre jucator, din care 1 trebuie sa fie elite skill, 1 trebuie sa fie healing skill, si 3 sunt complet la alegerea jucatorului.)
Nu mai exista death penalty, si in momentul in care un jucator ajunge la 0 HP nu moare instant, ci ajunge intr-un "downed state" de unde poate fi resurectat de catre
orice profesie fără a folosi vreun skill special.
Pe langa skilluri de "healing" prorpiu-zis. care sunt considerate a fi "second rate suport skills" pentru ca doar vindeca damage-ul dupa ce acesta a fost suferit, o buna parte din support skills vor fi similare cu "protection prayers" din GW1 - adica se vor axa pe prevenirea damage-ului si apărarea aliaților.
Un jucator poate alege, bineînțeles, sa aiba skill-uri de healing, prot, sau resurection adiționale fata de cele 2 obligatorii, pana la un maxim de 5 skilluri (cu tot cu acestea).
Deci, in GW2, un "monk" poate fi orice clasa care in acel moment are o configuratie de skilluri si "trait"-uri care sa se axeze pe un suport direct caracterizat prin protectie si healing. (trait-urile sunt chestii similare cu perk-urile din Fallout, care au ca efect, odată echipate, modificarea skill-urilor si a atributelor personajului).
Resurse:
Healing and Death - Guildwars2.comQ: Or sa fie potiuni de mana si viata?A: Viata - nu, mana - da, dar e complicat
Energia (mana) va fi o resursa de termen lung in GW2. Ing GW1 nu exista resurse de termen lung, asa ca asta e un concept nou pt. GW2. Asta inseamna ca o bara de energie e destula pentru mai multe batalii, se regenereaza incet, si ofera prin asta o
posibilitate clara de evaluare a dificultatii confruntarilor.
In PvE potiunile de mana vor fi ieftine si usor de gasit, vor avea un cool-down mare in batalii si mai mic in afara lor. Bataliile nu vor putea fi castigate pur si simplu spamand skill-uri defensive sau skill-uri, pentru ca acestea vor avea un cost de energie mai ridicat decat skill-urile ofensive (pentru a balansa jocul - deoarece inamicii se pot feri activ de skill-urile ofensive).
In PvP-ul Structurat va fi un numar prestabilit de potiuni cu care porneste fiecare jucator. Se discuta posibilitatea ca potiunile de mana sa fie imprastiate prin plansa in loc sa fie date de la inceput fiecarui jucator.
Resurse:
Energy Blast - Kill Ten Rats,
Regina Buenaobra - Potions si
Interview on Energy and Skills, Pt. 1Q: Cat de mare va fi inventarul?A: la asta
chiar era de-ajuns un scurt google:
Inventory on Guild Wars 2 WikiQ: Armele vor fi standardizate ca in GW1 si alte MMO-uri mai noi sau mai mult cum sunt in WoW unde ai sansa sa obtii arme mult superioare celor folosite de marea majoritate? Q: din cate stiu, se pare ca in GW2 nu se va incuraja "min-max"-ingul cu farmare de arme. Vor exista arme mai bune si mai slable, de diferite grade de raritate, dar "random stats" mai bune decat armele standard de raritate mare nu vor fi.
NU exista auto-attack deci nu exista damage pe arme, ele doar vor da bonusuri la diferite atribute ale personajului, si vor dicta primele 5 skill-uri de pe bara, atunci cand sunt echipate si active.
Q: O sa fie un fel de Solo Arena unde sa poti lupta 1vs1 fara henchmen sau eroi? A: Nu au mentionat o arena, dar au lasat sa se inteleaga ca dueluri 1v1 vor fi posibile, chiar daca nu neaparat la un nivel competitiv.
Q: Or sa pastreze optiunea de a lua in party eroi si henchmen?A: Nu. Nu vor exista henchmeni in sensul in care au fost in GW1. Doar NPC care se vor alatura jucatorului din cand in cand, dar asupra carora jucatorul nu va avea nici un fel de influenta.
Q: Au sa mentina separatia skillurilor PvE si PvP?A: Nu au declarat nimic concret, dar logica spune ca datorita sistemului nou de skill-uri si trait-uri, nu va fi nevoie de PvE-only skills, sau PvP-skillp-versions. Poate asta ar fi o intrebare buna? Pe mine unul nu ma prea intereseaza subiectul, atata timp cat skill-urile vor fi echilibrate corespunzator...