ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Shob » 16 Aug 2011, 11:00

Aşa cum s-a menţionat în acest articol, ArenaNet a publicat o serie nouă de modifcări aduse la joc, modificări pe care le vom observa la demo-ul de la Gamescon 2011.

Ce părere aveţi în legătură cu noile schimbări? :)
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Cosmo » 16 Aug 2011, 13:20

Articolul oficial de pe GW2.com. Click here.

lol.. pe cat ma convinsese Tudy ca energia e un lucru bun, si acu le-au scos. Inteleg conceptul initial din spatele lor acum si pot sa zic ca parea solid ca baza de gameplay, dar tot eram de parere ca unicititatea lor ca 'potiune' scadea din optiunile posibile cu mecanica asta. Se pare totusi ca nu au renuntat la ideea de o resursa long term pentru a stabili 'dificultatea' unui engagement fara a muri per se. Nu e inca in joc si nu o sa apara la aces gamescom. Quote oficial:

Citat:
Energy

Skills no longer cost energy. This means energy potions are also gone. (Sorry to everyone who so vehemently helped us defend their existence.) In place of the energy-potion button is a new dodge button. This allows players to use the mouse to dodge and lets players bind dodge to a single keystroke. If you are moving in a direction, the dodge will take that into account and dodge in that direction. If you are not moving, you will dodge backward. Dodging now also evades attacks, making it a more effective and understandable way to avoid big creature attacks or to get out of AoE spells. Dodging is limited by energy, which regenerates over time.

We have a new long-term replacement for the other benefits that energy potions provided to our system, but since it is not in the game yet, we aren’t talking about it.


PS: As for skills.. se pare ca weapon skills se vor invata via folosind arma.. lucru care mi se pare dubios daca e pe termen lung, si doar o chestie care 'trebuie' facuta ca sa fii 'eficient'. Quote oficial:

Citat:
A weapon’s skills are now learned by fighting with that weapon. Because weapon skills are tied to weapon use, there is no reason to visit a trainer and make choices about which ones to unlock. Instead, it makes more sense to learn how to use the weapon by, you know, actually using it.


Se pare ca skillsurile normale se vor invata tot ala clasic GW, dar nu stiu daca neaparat numai de la skill trainers.

Citat:
Non-weapon skills are learned in a different way. The second half of the bar will be unlocked using a collection mechanic similar to Guild Wars. We want players to make fun choices about how they build their character, so the new systems will help promote this. Along with this, the player progression of traits, attribute-point spending, and skill tiers have been updated as well, but the final implementation is not a part of this build either. For this demo, the trait panel is disabled, and when the new system is ready, we will explain how it works.


Mai important, e ca structured PvP e gata de joc:

Citat:
Structured PvP is here, and it’s ready for players to try out on the show floor. We’re introducing our first map, the Battle of Kyhlo, a conquest map with siege weapons and destructible environments.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Asky » 16 Aug 2011, 14:28

invatand skills folosind arma mi se pare foarte bun, si daca primesti toate skilurile din start oricum iti tre cateva ore de joc sa poti invata a le folosi cum trebuie iar in cazuri generale dureaza zile, deci acest sistem aduce un mic nivel realitate.

In ceea ce priveste energia nu ii prea convenabil findca te limiteaza direct cat de multe ori poti evita a fii lovit, cu totul ca skilurile nu mai costa energie avand un numar fix de cate ori poti evita audaga o limita pt abilitati naturale blocand multi jucatori la un nivel maxim impus de joc, iar in WvWvW pvp nu ii prea distractiv cand mori prin simplu fapt ca degeaba castigi fata adversarilor intalniti, in situati numerice adverse vei pica fiind epuizat dupa un numar fix de adversari (potiunile adaugau un mod tactic de a te retrage inainte de acel moment), aceasta schimbare pentru mine ii o cedera a unei echipe genial de game designers in fata presiuni jucatorilor casual, carora le convine o limitare fixa la care multi nu pot ajunge
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 16 Aug 2011, 17:56

Energia era un lucru bun așa cum au descris-o, în contextul respectiv... :D Însă, ținând cont că dezvoltarea GW2 trece printr-un proces iterativ, ne putem aștepta să mai vedem astfel de modificări până la lansare. Oricum, câteva ”citate” semi-oficiale de pe GW2Guru legat de noul sistem de skill unlocks:

Originally Posted by Eric Flannum
People will be able to experience this at the demo but I thought I'd come in here and clarify the skill learning issue. Learning weapon skills is not intended to be a long arduous process. It is supposed to be a short process that helps players learn their weapons more effectively. For example, you learn your second skill after killing ten foes which happens very quickly (ussualy before you exit the tutorial). The number required increases slightly as you learn skills but should never become grindy. Once you learn all the skills on a weapon you are done and don't have to keep using a weapon to "skill it up".

Originally Posted by Martin Kerstein
Weapons come in categories, as we mentioned many times before. So if you have a sword for example, and have your 5 weapon skills unlocked, you will also have them unlocked when you find a new, better sword.

Yes, if you find an axe for the first time, you will have to learn those skills. But as Eric said, we intend to make it a non arduous process.


...și legat de skill tiers,
Originally Posted by Martin Kerstein
They still do, but you get higher tiers automatically while you level up once you unlocked the initial skill.


Până la urmă, cred că ne vom lămuri peste 2 zile ce și cum. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Nasty » 21 Aug 2011, 01:28

Mi se pare interesanta ideea de a invata skill-uri prin armele echipate... etc.
Totusi, mi se par dubioase aceste schimbari ("core" as zice) cu mai putin de un an inainte de lansare... par nehotarati. Nu ma indoiesc de ce poate face Anet, dar mi se pare putin cam late sa faci astfel de schimbari... for better or worse...
Avatar utilizator
Nasty
Gladium
 
Mesaje: 30
Membru din: 05 Aug 2011, 20:53
Nume caracter: Nasty Something

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 21 Aug 2011, 07:24

Cred totuși că au construit un game engine suficient de flexibil încât astfel de modificări să nu le ia mult timp. Spre exemplu, aceste modificări nu erau incluse în joc la Comic-Con, în 20-24 iulie.

Totuși, jocul e încă în Alpha, iar motivul pentru care nu au anunțat încă o dată de lansare este acela că pentru ei contează mult feedback-ul primit, cum zicea Eric Flannum într-un interviu. Deciziile luate legat de enegie și de skill unlocks sunt perfect justificate, iar argumentele și detaliile date la Gamescom mi s-au părut a fi pertinente.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Immer » 24 Aug 2011, 14:16

Sa inveti skillurile doar folosind arma mi se pare un pic ciudat, are o logica dar oricat m-as juca acasa cu o sabie tot n-as putea ajunge de unul singur sa fiu maestru in a o manui. Tot iti trebuie si in realitate cineva care sa te invete ce si cum sa faci cu arma.

Problema acuma va fi cat de mult trebui sa folosesti o arma ca sa inveti toate skillurile ei. In GW1 skillurile de baza le primeai ca reward de la questurile de inceput in timp ce skillurile mai avansate le luai exclusiv de la traineri sau capturate precum in cazul elitelor.
Asta facea ca unele skilluri sa le obtii doar cand ajungeai aproape de finalul campaniei, ceea ce putea dura ceva timp in functie de cum si cat jucai.

Acum va depinde si ce anume trebuie sa faci in joc cat tii arma aia in mana ca sa deblochezi skillurile sale. Daca e doar dupa numarul de mobsi omorati cu ea, sau doar timp brut de joc, adica sa trebuiasca sa omori monstri cat sa obtii o anumita cantitate de XP ca sa inveti skillurile sau doar sa poti sa stai AFK in GH cu arma in mana si sa inveti skillurile.
Avatar utilizator
Immer
Gladium
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Iul 2011, 01:33
Nume caracter: Immer Noch Verliebt

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde RandomGuy » 24 Aug 2011, 14:38

In primul rand nu ai sa vezi in viata reala un charr sau un asura . Deci nu are rost sa compari metoda de a invatare a skilurilor cu viata reala . Daca Gw2 ar fi vrut sa fie un simulator desigur ca comparatia ar fi mers.Nu am nici o informatie exacta cum o sa primesti skilurile 6-9 si elitele. Dar cred ca acele skiluri le vei putea obtine oarecum in stilul vechi . Skilurile de arma le deblochezi omorand mobi , din aproximarile mele cat am vazut din demo o sa ai deblocate toate skilurile de arma pana in level 20 daca lucrezi cu toate armele. Aproximarea am facuto din video lui TB
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 24 Aug 2011, 15:16

Immer, skill unlocking e gândit să fie un nou grind, iar mie mi se pare un sistem mult mai simplu decât cel cu skill trainers. Așa, în momentul în care faci unlock cu un skill, îl vei avea direct pe bară (deci nu mai e nevoie să te duci la un skill trainer când faci level up).

Vezi de exemplu aici, de pe la minutul 5 incolo - mie mi se pare că merge foarte repede skill unlock, cel puțin pentru skill-urile 2-3 cât se vede în video:
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Cronos » 24 Aug 2011, 16:05

Mecanismul e dragutz, personal si mie imi place. Dar are o problema destul de majora. Pana ajungi sa iti deblochezi o mare parte din skiluri, nu o sa poti sa iti faci un build anume pentru un encounter. Pur si simplu folosesti ce ai deblocat, fara sa sti ca daca mai omorai nustiu cati mobi cu axeul, deblocai un skill important care te ajuta sa iti faci un build anume :)
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde RandomGuy » 24 Aug 2011, 16:26

Nu cred ca este o problema majora. Uitate la TotalHalibut e lvl 2 si deja are aproape 3 skiluri deblocate. 3w[WvWvW] nu cred ca va fi la inceput de tot , plus ca nimeni nu te obliga sa intri in el , ca sa spui nu ai un build bun de pvp.Iar in Structured pvp iti deblocheaza totul si poti incerca build-urile sa vezi care e cel mai buna pentru situatie. Iar in pve nu cred ca o sa fie dinamic events care sa necesite un intrerupt cu axe-ul pana nu ajungi la tipul aproximat de arenanet .
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Cronos » 24 Aug 2011, 16:43

Citeste mai atent ce am scris si apoi o sa-ti dai seama. Daca o sa joci cu pe fire o mare parte din campanie, si apoi aflii ca ai niste skiluri utile pe water care se combina ft bine intr-un anumit build ca sa faci nustiu ce boss/creepi/farm, o sa trebuiasca sa stai o gramada si pe water tocmai ca sa deblochezi doar un skill care sa zicem ca e deblocat al 10-lea. Nu am zis absolut nimic de 3w, PvP and so on
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tigros » 24 Aug 2011, 16:55

Nu va stresati, o sa fie destul de usor de deblocat skill-urile, indiferent de clasa. De ex, pana ajungi de la lvl 1 la lvl 3 poti sa deblochezi linistit toate skill-urile, de la fire, water, air, earth disponibile ptr lvl 3.

Nu cred ca se va complica chestia asta, decat intr-adevar, poate daca nu joci deloc o anumite arma sau un anumit attunement pe elementalist pana la nivelul 20 sa zicem, sau ceva de genul asta. Dar fiind pve, ma indoiesc ca va fi intr-adevar un skill fara de care sa nu poti face ceva anume in joc.
Avatar utilizator
Tigros
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 137
Membru din: 24 Aug 2011, 14:56
Nume caracter: Tigros

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde RandomGuy » 24 Aug 2011, 17:05

Cronos daca joci o mare parte din campanie numai pe fire , atunci acolo este problema ta . Sa joci un elementalist numai pe un attunement mi se pare o greseala imensa , deoarece din ce am vazut pana in momentul de fata , elementalistul este cel mai versatil caracter . Nu stiu daca te-ai uitat la booncontrol vs arenanet in prima zi . O sa observi acolo ca un elementalist trebuie sa se schimbe aproape in permanenta de pe fire,water,earth,air. Cum zicea si tigros le deblochezi repede , in opinia mea sa o iti ia mai mult sa gasesti arma cu care vrei sa deblochezi skilurile decat sa le deblochezi.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 24 Aug 2011, 17:07

În plus, Cronos, ce complexitate te gândești că vor avea encounters de level așa mic, încât să ai nevoie de atâtea skill-uri unlocked? :)

Acest tip de unlock e valabil doar pentru weapon skills, 1-5 (ceea ce te și ajută enorm, fiindcă îl deblochezi instant, fără să ai de mers la un NPC). E problema ta dacă folosești doar un weapon/attunement până la urmă.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Asky » 24 Aug 2011, 18:13

din cate am inteles eu skill unlock ii bazat pe kills, daca vrei la un lvl mai mare sa dai unloc la un specific skill mergi in eventuri de lvl mai mic (cu totu ca iti scade atomant lvlu tot esti mai mare decat normal), ceea ce iti da posibilitatea de a da unlock destul de rapid la skilurile necesare, este un mic farm deacord, dar la fel ii si o noua bara de skills pan te obisnuesti cu ea, tot ai nevoi de repetitie pt a stii ce skill ii pe ce buton si cand tre folosita fara a te uita la bara(nu putem schimba ca in alte mmo unde ii ce wep/atunement skill, din cate am vazut eu).
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 24 Aug 2011, 18:27

Tot farm e și atunci când faci level up ca să poți merge la skill trainer să-ți facă unlock la următorul set de skills. Cred că mai simplu decât așa ar fi fost doar să ai toate skills unlocked de la level 1... :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde RandomGuy » 24 Aug 2011, 20:54

Citat:
The quests in Guild Wars 2 is said to feature variable difficulties depends on your party's size and strengthen. "For instance, if you fight the Pirate Queen at her stronghold, with a small party, you'll face off against her small army of undead skeletons. But if you want to gather a group of hundreds of players, then you'll need to storm her base from the front, take down her towers and board a ship that has magical cannons that you can fire at her base, before taking on her army.


Rejucabilitatea va fi si mai epic din punctul meu de vedere cu asemenea scale la questuri.
Nu am reusit sa gasesc si nici nu am auzit pe nimeni sa intrebe in Germania , ok ai scale de dificultate , dar odata cu asta creste si loot-ul ? Am vazut ca la boss dropeaza un chest [cam inestetic din punctul meu de vedere] dar acele "rune" vor fi albe-verzi daca voi fi cu un team de 5 persoane si violet-curcubeu in dungi daca il voi face cu un team de 100 de persoane , dar la finalizarea questului ?
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde Tudy » 24 Aug 2011, 21:08

RandomGuy scrie:
Rejucabilitatea va fi si mai epic din punctul meu de vedere cu asemenea scale la questuri.

Da, asta mi se pare și mie cel mai tare: poți juca TOT content-ul, indiferent de nivel.

RandomGuy scrie:
Nu am reusit sa gasesc si nici nu am auzit pe nimeni sa intrebe in Germania , ok ai scale de dificultate , dar odata cu asta creste si loot-ul ? Am vazut ca la boss dropeaza un chest [cam inestetic din punctul meu de vedere] dar acele "rune" vor fi albe-verzi daca voi fi cu un team de 5 persoane si violet-curcubeu in dungi daca il voi face cu un team de 100 de persoane , dar la finalizarea questului ?

Deocamdată nu am găsit decât informația din Wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Event#Event_rewards

Eu de aici înțeleg așa: ai un boss fight, de exemplu, ca dynamic event de level 40. Acel event are un loot fix, pentru fiecare nivel de participare (bronze, silver, gold). Dacă mergi să-l faci singur, acel Boss va avea X health points. Dacă mai vin încă 4 cu tine în party, acel boss va avea 5X (sau 7X, 10X, etc) health points, ceea ce va face lupta să fie pe măsura party-ului, iar în final toți cei 5 jucători să ”merite” același loot. Au spus deja că boss fights vor fi mai grele dacă participă foarte mulți jucători, deoarece vor primi și bosses niște skill-uri suplimentare de la un anumit punct încolo, ca să fie mai dificil.

Concluzia mea ar fi că loot-ul nu scalează, ci doar dificultatea event-ului. Dar poate greșesc, așa că asta e bună de întrebare pentru interviu. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: ArenaNet anunţă noi modificări ale jocului

Mesajde RandomGuy » 24 Aug 2011, 21:20

Daca nu scaleaza si loot-ul parerea mea este ca asta va defavoriza participarea la dinamic events cu un numar mare de prieteni.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori