Tudy scrie:
cokybv scrie:
Urmeaza sa vedem economic cum o sa ne permitem sa schimbam intre ele...
Un răspuns parțial era deja în citatul dat de mine
Citat:
A character can have two crafting disciplines active at a time, but can change their specializations at any time by visiting a master craftsman and paying a fee. All skill points and recipes learned in a discipline are saved when switching. The more points already invested in a discipline however, the more it will cost for a player to switch to that discipline. The intent of this system is to encourage trading while allowing every player to feasibly craft items that they want.
Da stiu ... dar ma refeream la economia per total. Sa dau un exemplu:
Ipotetic vorbind
- La maximul de puncte pe care poate sa-l aiba un Crafting sa coste 50 gold.
- 50 gold = 5 ore de Killing Mobs/Dynamic Events
=> Ca sa schimbi disciplina si sa nu se simta la buzunarul tau, trebuie sa investesti 5 ore in Dynamic Events.
Iar in ce am scris eu:
- 50 gold = 5 iteme facute de acea profesie
=> Ca sa schimbi disciplina si sa nu se simta la buzunarul tau, trebuie sa craftuiesti si sa vinzi 5 iteme.
E intr-adevar o complexitate a economiei
Exemplu Real: Cate tigari sa ma abtin sa cumpar ca sa pot sa-mi iau un joc PC
)
-> Asta practic stabileste per total valoarea unei ore de gaming in orice joc (stau 1 ora sa farmez materiale pt a craftui 1 item -> il vand cu 10 gold => 1ora = 10 gold). Astfel toate celelalte activitati capata o valoare economica si un pret.
Sunt interesante chestiile astea din fundal
Las ca ma enervez eu si adun oameni sa deschid o specialitate de Gaming in cadrul unei facultati ... ca prea sunt ele parte din everyday life
Link iteresant despre gaming:
https://www.ted.com/talks/gabe_zicherma ... arter.html