Sisteme noi GW2 similare

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Sisteme noi GW2 similare

Mesajde B3aT » 20 Apr 2012, 00:46

Urmatoarele features, sau sisteme care sunt in GW2 le-am regasit in alte MMORPG-uri recente ..
Nu arunc cu flameuri, dar poate le este de folos celor care inca nau avut timp sa vada/citeasca/joace GW2

Warhammer online

- mass pvp persistent area + gain xp from pvp + conquer fortresses + rewards.
Diferenta e ca in warhammer se bateau cele 2 factiuni, aici e o singura zona mare, unde se bat 3 servere, si guildurile au o mai mare implicare (in war era totul zerg spam). Bottom line poti sa cresti doar cu PVP. (In war parca erau 2 xp bars, numai tin minte exact).

- public quests Sistemul asta e "imprumutat" cu totul, inca nu am jucat GW2 dar din videouri este identic, pana si cufarul de la final din mijloc. GW2 foloseste aproape exclusiv acest sistem, in locul Q normale, si astfel au diversificat si paleta, evenimentele par mai cool si challenging.
Marea diferenta este scalabilitatea ! In war nu exista, daca nu erau destui nu facea nimeni questul. La reward este la fel (3 nivele gold, silver, bronze care dau 3 tipuri de reward, xp puncte etc)

Star trek online
- Space and ground combats. In GW2 exista water combat (din ceam vazut doar vreo 10-20% din content va fi pe acolo), in STO proportia era mai mare (cred ca vreo 30-40% ground).
- Captains log - Un sistem mult mai complex este in GW2, unde tine minte cam tot ceai facut prin lume, au zis ca vor avea si alte efecte asupra viitoarelor interactiuni/questuri etc. Aici face parte din "Personal story", care sper sa poata fi vazut si pe website (un fel de profil online).
- Dodge/strafe/hide to evade - In gw2 se pune mai mult accent aici + miscarile de evade sunt limitate de un "stamina bar", ca alergatul in STO
- Switch weapons - Si in STO puteai sa iti prestabilesti 2 arme inainte de battle, numai ca fiecare avea doar cate 2 skiluri speciale, aici sunt mai multe (intre 2 si 5 daca nu ma insel, 2 la thief, 3 de obicei pt mana stanga, 2 pentru dreapta). Cel mai bine era in STO sa schimbi mereu armele intre ele pentru a profita de cooldownul la skilurile secundare.
- Clase - Alt trio dar similar cu cel din STO, in loc de cele 3 clase din STO, in GW2 sunt support/damage/control, si fiecare profesie poate face un build pe cel putin 1 rol
- Aici ar mai fi sistemul de crafting, diferenta este ca in GW2 au impartit punctele dobandite din crafting pe categorii (in STO orice tip de item craftai, punctele erau in acelasi "pool"), fiecare char poate tine activ doar 2 "meserii" (suna ca wow).
Cel mai bun lucru este faptul ca meseriile le poti schimba oricand fara sa pierzi experienta (level de expertiza) intre ele (dar platesti gold). Deci da, teoretic oricine poate crafta orice oricand.

Din pacate STO a pierdut ca si GW1 facand jocul instantiat, are foarte multe plusuri, lore puternic,gameplay,atmosfera etc...dar degeaba e bun daca esti in MMO single player :(

Pentru mine, GW2 a adunat cele mai bune idei din toate RPG-urile si MMORPG-urile bune, deci nu are cum sa dea fail.
Pana si sistemul de waypoints imi aduce aminte de D2 :twisted: cum sa nu il iubesti ? :lol:
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Sisteme noi GW2 similare

Mesajde Shadowseeker » 20 Apr 2012, 01:31

Ca sa aduc o mica completare intradevar in WAR aveai un renown rank care era un fel de PVP level, care putea urca pana la 80. Iar sistemul de public quests este doar aparent similar cu cel din WAR ,deoarece acolo erau mult mai statice si locale unei zone PQurile acelea, pe cand aici pot sa se miste in ambele directii ( si spre victoria ta , cat si a inamicilor) si pot sa migreze dintrun loc in altul. Desigur ideea de baza este cam tot aceea si pot spune ca ,atata timp cat erau oameni care sa joace, PQurile erau foarte fun.
Cat despre faptul ca jocul retinea tot ce ai facut prin lume,un mecanism similar se gasea si in WAR sub forma mult laudatului (de catre developeri) Tome of Knowledge.
Imagine
Avatar utilizator
Shadowseeker
Gladium
 
Mesaje: 39
Membru din: 02 Apr 2012, 23:37
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Shadowseeker


Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori