de Cronos » 22 Iul 2012, 21:57
Momentan mi se pare cea mai balanced harta din toate cele 3. Singura chestie care ar trebui ajustata dupa mine ar fi legata de cei doi mobi care dau puncte. In primul rand mor prea usor, ca warrior il dau jos destul de repede fara mare efort. Acest easy kill mi se pare ca e subapreciat pentru numarul de points pe care il da. Mai ales ca de ex daca cuceresti henge primul, e foarte aproape si accesibil de drumul tau spre keep (de ex un caster care oricum e bine sa aiba avantajul inaltimii odata ce ajunge la keep) . Consider ca ar trebui sa fie pus ceva mai lateral decat e acuma, eventual putin tweakuit sa reziste mai mult. Consider ca 40 de puncte alaturi de un buff pentru un kill care se face foarte usor si rapid in maxim 2 nu ar trebui alocat asa usor, ori ajungi mai greu la acel bonus, ori dureaza ceva mai mult pana ce il dobori.
La polul opus e Guild Lordul din Legacy of the Foefire, care necesita sacrificat mai mult timp si echipaj din partea unei echipe, pentru un bonus care dupa mine ar trebui sa fie mai mare. Da, 100 suna mult, si face diferenta daca esti la 400, dar in realitate tu lasi absolut toata harta expusa, ceea ce face foarte usor ca cele 3 puncte sa fie capturate, plus eventual poarta atacata. Pur si simplu nu se merita, ai 400 de puncte, esti mult in fata echipei adverse, zici ca vrei sa dai lovitura de gratie si sa pici guid lordul, in mijlocul atacului toate cele 3 puncte sunt capturate, iar intre timp pot sa vina chiar si 1-2 membrii sa faca def.
Battle of Khylo mi se pare momentan un semi esec. Logistic vorbind e aproape inutil sa faci split pentru catapulta. Cel putin asa vad eu lucrurile. Pe o harta CP unde totul se afla in miscare, viiteza de capture nu depinde de nr de playeri,iar catapulta e mai mult un mini game decat cu adevarat utila, pur si simplu nu justifica. Ai 3 puncte unde alergi sa castigi meciul, orice batalie care dureaza mai mult de 2 minute e un esec tactic. Tipul ala care statea la catapulta asteptand aglutinarea putea de mult sa captureze alt point. Si daca vrei cu adevarat sa distrugi visul oricarei echipe care inca vrea sa o utilizeze,trimiti pe cineva sa o distruga. Si gata, pana ce fugi tu cu cutiuta aia expus oricand la alt atac sau simplu harass ca sa nu o poti repara (asta numai daca echipa adversa are un artilerist god like de tine mortis sa o foloseasca) meciul e de mult pierdut.
Personal ma bucura ca vad directia in care o ia PvPul si tind sa cred ca si-au adus aminte de GW1 si au inceput sa varieze. Oricum, jocul e neterminat si asa cum ziceam mai de mult, decizia de a lansa un pre order asa devreme pentru a-si finanta proiectul in continuare a fortat acest early launch. Cum diablo 3 au lansat jocul fara pvp, asa si ei lanseaza un joc cu 3 harti pvp si un singur mod.