Parerea mea e ca mai e ceva de munca la joc, evident mereu se poate mai bine, dar aici mai sunt niste chestii de rezolvat.
Sunt destule lucruri care mi-au placut la nebunie, insa m-am bucurat sa vad ca ceea ce ma deranjat la joc a fost notat si pe forumul lor. O sa insir din lucrurile pe care consider ca trebuie sa le remedieze, tinand in cont ca jocul in proportie de 75-80% mi-a placut.
-Events- trebuie un lvl scale mai bun de atat. Am vazut ca la Norn si Human erau destul de ok, insa la charr is ridicol de grei. Te duci cu un grup de 5 oameni, iti iei one hit si esti pe jos, vin 20 de insi, toti isi iau one hit si e aproape wipe. In conditiile astea pentru cel care se apuca mai tarziu de joc, deci un nr mai redus de playeri prin zona, e imposibil sa termini un boss.
-Leveling up- e foarte interesanta si reusita ideea de a te baza mai mult pe events si nu quests, dar problema e lvlingul in sine pentru acel event. De multe ori ramai cu sub level, si am facut totul in ordinea propusa de ei.
-Story si quest line- Asa cum mai zicea cineva pe un forum, daca tot o sa fie MMORPG, ii trebuie mai mult story si elemente rpg, iar storyul e great, nu ma intelegeti gresit, dar de multe ori questurile sunt seci si monotone. De ex la Norn story line : multe questuri se te trimit intr-un loc sec, pustiu, cu 2-3 npcs, slash and hack, un boss care defapt e tot un simplu npc, si gata. Practic mai mult e drumul iar questul in sine e foarte monoton. Sunt si unele mai grozave, dar aici ma adresez la majoritate.
-Structured PvP- Asta chiar e infect. Imi cer scuze Anet si baieti de pe forum, stiu ca am tendinta sa critic des lucruri care poate nu ar trebui, dar aici chiar trebuie spus ceva. Anet a uitat complet de unde a plecat cu PvPul, si mai ales ce il facea grozav. In primul rand e "GUILD" wars, si aceasta facilitate nu va exista dupa cum au sugerat pe
forum ceea ce e destul de trist. Dar fiind beta, sa analizam putin 5v5. Este haotic si mai slab decat un random arena. Motive: 1)incurajeaza individualismul, capturarea unui punct de catre mai multi membrii nu se desfasoara deloc mai repede decat daca ai un singur player pe punct 2) killurile sunt date pentru last blow, nu mentioneza nici un asist sau intreg echipajul care a dus la kill 3) este haotic, pur si simplu te trezesti in meci cu 2v2, 3v5, esti pus in meciuri deja pierdute gen 480 red team si tu esti blue 4) practic situatia de haos rezulta pe de o parte prin faptul ca nu ai un buton de exit pentru urmatoarea runda, esti intr-un ciclu nesfarsit de jocuri, menit ca la unul din ele sa dai leave si sa lasi echipa sa piarda 5) CP pur si simplu in momentul de fata nu merge intr-un RPG, adica poti sa-l faci sa mearga, si e chiar distractiv ca adauga diversitate, dar in general e menit unui FPS, pentru ca e vorba de fast respawn time, si quick death 6) Fight to survive= distrugerea si mai mult a pvpului. De n ori s-a intamplat ca dupa o lupta stransa sa castig intr-un final si apoi ghici ce, hai sa descoperim cum el din down state poate sa faca stealth, sa fuga in alt colt sa iti dea intrerupt in timp ce incerci sa ii dai finish, chiar sa te omoare. Ok, sa facem un down state foarte scurt, in care sa permita o fatalitate, chop the head, ceva de genul, dar nu moarte caprioarei in care mai mult te enervezi cand vezi ca se ajunge la asa ceva 7) Nerf Tornado, e ridicol de imba, asa cum zicea cineva, la activarea elitei e ceva de genul ori activezi si tu elita, ori fugi. Sigur, ataci cu thieful un ele, ala da sa moara, hopa tornada si uite cum matura cu tine pe jos (la propriu) dupa care tu ai un shity elite pe bara si hop esti low health si dintr-o victorie clara esti nevoit sa te retragi din ce? din cauza unui elite skill... 8)alt mod in afara de CP please...i beg you
-Skill learning - e bestial, imi place conceptul si este perfect. Problema ? La lvl 8, chiar si mai devreme, ai deja pe un warrior (cele mai multe arme) toate skillurile deblocate. Grija mea e mai mult pentru repetivitate, trebuie introdus un element de diversificare, gen runele din Diablo 3, ceva care sa mai dea putina nuanta la skilurile de atac. Restul de skills ce se debloceaza nu afecteaza si nu sunt asa de des spamate ca cele de atac.
Over all nota finala e 75-80. Jocul o sa fie grozav, dar numai in PvE, o parte din mine a murit cand am vazut PvPul, pur si simplu nu am rezistat sa joc mai mult de cateva ore ceea ce gandva imi ocupa toata ziua.