Valky scrie:
Da, si eu am strambat din nas vazand ca ramane engine-ul grafic optimizat pentru DX9, dar este o modalitate fireasca pentru companie de a-si asigura mai multi clienti, nu toti au computere state of the art ca noi.
swatforce scrie:
Jocul va functiona cu DX 9?
Pentru 2012 m-i se pare cam nasol.
Si pe dx 9 se poate face artwork frumos , doar ca iti lipsesc niste elemente foarte interesante din dx10 si 11 .
Ideea e ca un joc full dx11 nu este posibil momentan . Orice joc care are asa numitul dx 11 contine doar cateva elemente de tessellation si cateva efecte mai speciale . Platformele pentru clasa mijlocie ( pentru care se creeaza jocurile ca doar nu ar face aplicatii pentru care nu au majoritatea oamenilor pc pe care sa le ruleze) nu pot suporta INCA un tesellation la absolut orice textura , de aceea , efectele astea frumoase care iti "taie respiratia" sunt adaugate doar la anumite texturi . Dupa o anumita perioada vine un joc gen Crysis 1 / Just Cause 2 / Battlefield 3 / ce exemple care va trec prin cap la ora asta , care imping umpic cerintele "recomandate" pentru acel joc .
Dar sar de la ideea de baza , jocul arata frumos si promite efecte frumoase . Ganditi-va totusi ca daca ar fi alt dx 10/11 si ar fi atatea efecte cate sunt acum , la cata memorie video/ram/cpu mananca efectele de pe directx-urile mai noi , nu cred ca ar fi fost posibil un MASS PVP cum este in plan in gw 2 . Chiar si cu dx9 tot vor fi anumite probleme care vor necesita rezolvare.
Procesor Intel Core i7 2600K 3.40GHz box
Placa video Sapphire Radeon HD6970 2GB DDR5 256-bit Dual Fan Oc Edition
Memorie Kingston HyperX Blu 8GB DDR3 1600MHz CL9 Dual Channel