GW2 Traits & Attributes

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tigros » 29 Feb 2012, 00:38

Avatar utilizator
Tigros
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 137
Membru din: 24 Aug 2011, 14:56
Nume caracter: Tigros

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Cosmo » 29 Feb 2012, 01:01

Am citit, si a inceput sa ma ia cu durerea de cap. Too much shit, prea disociate. Inteleg 'play your way', dar sa fiu al dracu daca vad care e 'my way' avand trei tabele in fata cu interconnecting influences. Desigur, opiniile astea nu au nici o baza atata timp cat nu am jucat asa ca recomand sa fie luate cu o lingura de sare.

Deci skills are modified by traits, in mod indirect prin passive buffs date. Distribui trait points intre una din cele 5 branchuri, care fiecare iti dau puncte in plus la doua seturi de atribute, apoi in functie de cate puncte dispui, primesti bonusuri si unlockezi abilitatea de a alege un major trait pe acel branch, avand maxim 3 posibile at any time.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 29 Feb 2012, 02:30

Mi-a plăcut ceva ce mi-au spus Community Managers în întâlnirea pe care am avut-o ieri cu ei - pe scurt, GW2 e un joc unde e probabil mai greu să explici toate modificările ce țin de game systems, mai ales că multe dintre ele nu le-am mai întâlnit în alte MMO-uri. Însă ce au observat ei e că în momentul în care jucătorii au contact direct cu jocul, ”it all makes sense”.

Dacă se vor putea publica informații la fel ca la Press Beta, cred că viitorul Beta Event va fi relevant legat de modificările făcute la traits/attributes. Altfel, așteptăm până la lansare. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tigros » 29 Feb 2012, 11:12

http://www.gw2tools.com/calc/ - un tool incomplet, dar util.
Avatar utilizator
Tigros
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 137
Membru din: 24 Aug 2011, 14:56
Nume caracter: Tigros

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde stevecelrau » 29 Feb 2012, 11:52

Sistemul asta e pur si simplu genial. Adica pentru acelasi weapon set, dar cu traits diferite poti fi cu totul altceva. Si numarul de combinatii este foarte mare. RPG-istul din mine este fericit :mrgreen:
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Kingster » 29 Feb 2012, 19:53

stevecelrau scrie:
Sistemul asta e pur si simplu genial. Adica pentru acelasi weapon set, dar cu traits diferite poti fi cu totul altceva. Si numarul de combinatii este foarte mare. RPG-istul din mine este fericit :mrgreen:

ce ma bucura este ca pe cat e de flexibil pare sa fie foarte bine balansat , asta doar dupa primul beta event .....
Imagine
"Religion is doing what you are told no matter what is right , morality is doing what is right no matter what you are told" -Albert Einstein
Avatar utilizator
Kingster
Gladium
 
Mesaje: 28
Membru din: 10 Aug 2011, 17:31
Localitate: Petrosani
Nume caracter: Glenwig

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 29 Feb 2012, 21:17

Parerea mea este ca incepe sa se stearga acel no holy trinity. Adica observ ca din ce in ce mai mult te poti axa ca healer.Ce este drept nu va mai fi un holy trinity cu tank/dps/healer , va fi unul dps/control/healer.Eu vroiam sa joc un elementalist mai "suport" putin mai mult heal si conditii pe playeri( acel chill efect care creste reuse-ul la skiluri cu 66% il consider overpowered si genial in pvp) decat sa dau dmg. Acum vad ca elementalistul va putea fi ori dps ori controler ori healer dar nici intr-un caz o cale de mijloc(ar face cate ceva din fiecare dar le-ar face prost pe toate 3). Nu stiu cum aceasta schimbare modifica alte clase dar la elementalist isi pierde din versatilitate.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde stevecelrau » 29 Feb 2012, 22:24

Pai asta zicea si Jon Peters in postul de aici:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... ing-death/

Citat:
You could say instead of DPS/heal/tank, we have our own trinity of damage, support, and control, but we prefer to think of them as the variety of elements that create a diverse and dynamic combat system that gives each player a toolbox to work with to solve any encounter we might throw their way.


Si healer nu ai cum sa fii, scoate-ti cuvantul asta din vocabular :lol: Poate vrei sa fii suport, asta da ;)
Si ca sa faca vreo clasa toate 3 rolurile bine in acelasi timp ar insemna ca este OP, ceea ce nu se poate....
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 29 Feb 2012, 22:41

Elementalistul,Guardian sunt 2 clase care le stiu intr-o masura destul de mare si care faceau toate cele 3 roluri in the same time (cu atributele vechi ma refer). Idea cu care incepuse Arena.net era ca puteai sa fii foarte versatil si ca toate clasele pot face aceleas rol.Nu ai cum sa iti scoti din cap notiunea de healer cand ai Compassion: Improves all outgoing heals that your character does, including self heals. Elementalistul da cu water attunement heal la toti din jurul lui. Momentan elementalistul cu aceste game mechanics este un monk. Dar totusi este prea devreme sa vorbim despre asa ceva , nu stim cat de mult heal ofera punctele in compassion(sarputea sa fiu un stat underpowered cum este men sau dex in Lineage sau cum era precision in Guild Wars 2) si sunt 100% sigur ca nu vor ramane asa mecanicile (ori o sa schimbe atributele din nou ori o sa modifice cum functioneaza water attunement , cel mai probabil a doua optiune)
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Cosmo » 29 Feb 2012, 23:02

Nu exista heal-uri targettate. Remember that.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 29 Feb 2012, 23:13

Am retinut asta dar tot e putin cam ciudat. Orcum din cate tin eu minte la primele filmulete aparute la Pax dadea ~20 heal la lvl 4-5 , acum nu am vazut nici un video de cat heal da.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 29 Feb 2012, 23:19

Acele valori vor mai trece prin balancing până la release - de asta se organizează beta events.

Până la urmă, așa cum spuneam și într-una din emisiuni, nici una dintre profesii nu se va putea descurca excelent în toate cele 3 roluri (damage/control/support) în același timp. E clar că fiecare profesie are 1-2 roluri pe care le poate acoperi foarte bine, descurcându-se decent în rolurile rămase. Însă nu vor mai fi roluri fixe predefinite, cum aveai pe sistemul vechi de heal/tank/dps, ci vei avea mult mai mult dinamism, dat mai ales de posibilitatea de a schimba weapon sets/kits/attunements/etc in-combat.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 29 Feb 2012, 23:30

Dar momentan cu noul sistem parerea mea este ca nu o sa poti sa faci decat un singur rol bine sau faci 2-3 roluri prost.Sunt de acord cu ei ca precision era un atribut underpowered dar noile atribute de suport imi da senzatia ca ori joc suport ori joc dps dar in nici intr-un caz nu pot sa ma schimb de pe una pe alta (ma refer in afara orasului).
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 29 Feb 2012, 23:32

Tind totuși să cred că vei putea să te descurci fie excelent într-un rol, fie ”above average” în două. Toate trei în nici un caz. Asta reiese și din video-urile ce au apărut până acum. Totuși, să nu uităm că în GW2 contează mult și player skill, nu doar skillbar/traits/attributes. ;)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 29 Feb 2012, 23:57

Problema este ce vei alege ? un team cu 5 care fac un rol bine sau unul cu 2 roluri mediocre sau unul cu 3 roluri dar proaste ?O alta problema este griefing , o sa vezi persoane care intra in conquest cu 5 guardian cu 1000 in ambele atribute de suport si o sa fie aproape imposibil sa ii bati. Vor putea sta pe punct cu 2 persoane care dau in el si nu va muri
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 01 Mar 2012, 00:31

Din nou - ce zici tu sunt probleme de balancing. Jocul e încă în Beta, iar rolul principal al unui Beta e să se asigure că astfel de lucruri se întâmplă cât mai rar posibil... Dincolo de asta, să nu uităm că vei juca cu alți *oameni* - chiar dacă GW2 se descurcă excelent în a se asigura că jucătorii au totuși pe bară niște skill-uri care să nu fie chiar inutile, no game mechanic can fix stupid. :D

Așa cum spuneam și mai devreme, indiferent de ce profesie alegi, până la urmă totul se rezumă la player skill. Asta e ce mi-a plăcut la GW1 și asta e ce mă atrage cel mai mult și la GW2.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 01 Mar 2012, 00:47

Da, ai dreptate sunt probleme de balance dar cred ca noul sistem creeaza mai multe probleme decat rezolva.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 01 Mar 2012, 00:54

Sincer, nu cred că ne putem pronunța în direcția asta până nu vedem jocul lansat. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde Tudy » 01 Mar 2012, 20:20

-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: GW2 Traits & Attributes

Mesajde RandomGuy » 01 Mar 2012, 20:23

Ce vorbim acuma si ce pareri spunem este bazat doar pe ce cunoastem in acel moment, deoarece toti stim 100% ca nu e absolut nimic batut in cuie, nici macar clasele. Am vazut zilele astea ca ei efectiv au schimbat doua puncte majore de joc; cum functioneaza conditiile si boon-urile si atributele.

Edit: Am vazut acum ce ai postat , mie personal nu imi place ca thief-ul este o clasa doar de dps. Nu imi place pentru ca asta inseamna ca isi va face rolul cel mai bine in pvp si vazusem pvp video in care dadea 6k dmg intr-un elementalist in conquest (tineti cont ca elementalistul ajungea ~12 k hp). O sa spuneti ca acuma nu o sa mai conteze ca se schimba atributele dar ganditiva ca din moment ce el nu poate avea decat un singur rol , acela de dps el nu va baga puncte in acele atribute care cresc condition/boon duration. Orcum am o vaga impresie ca vor schimba si cum functioneaza clasele putin.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori