Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers et

Mesajde cokybv » 09 Feb 2012, 01:35

Blameless scrie:
Sa ne spuna si noua mai multe despre auction house in GW2 cum va functiona,daca au luat in considerare inflatia care se poate crea


Inflatia implica mai multe marketplace-uri concomitente (cum avem in alte jocuri cu mai multe servere)
Aici avem marketplace pt toti, deci nu cred ca e vorba de inflatie
-> E ca in viata reala cu mai multe monede mondiale concomitente.

P.S. Schimbam titlul in Interviuri cu Tudy? ca aparent e God of Knowledge :))

GJ mate ;)
Avatar utilizator
cokybv
Guild Wars 2 Fanatic
 
Mesaje: 60
Membru din: 28 Ian 2012, 04:26
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Lilith Luna

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers et

Mesajde Tudy » 09 Feb 2012, 09:43

cokybv scrie:
P.S. Schimbam titlul in Interviuri cu Tudy? ca aparent e God of Knowledge :))

GJ mate ;)

Hahaha! Rămânând într-o notă mai amuzantă, cam asta e reacția mea când apar întrebări de genul celor din thread-ul de față :D
Imagine Imagine


Revenind on-topic, vă rog să țineți cont că am cerut sugestii de întrebări pentru Daniel Dociu (Chief Art Director - NCSoft NA, Studio Art Director - ArenaNet) sau pentru ArenaNet Community Managers (Regina Buenaobra, Martin Kerstein, etc). Șansele sunt mai mari să am întâlniri cu ei decât cu game developers. Cam toate întrebările de până acum țineau de mecanicile jocului și nu erau relevante într-o eventuală discuție cu persoanele amintite.

Focus, people, focus! :mrgreen:

/rant
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Xas » 09 Feb 2012, 10:48

Mda, cam tot ce am intrebat eu se stia, desi eu am citit wiki/sites, am vazut trailere, tot am intrebat, poate stiati voi mai mult. In cazul acesta, intreaba despre viitoare expansions(o sa fie ca pe GW1 sau o sa bage si ceva mai mic cu content nou), poate e prematur.
Oricum, intr-un fel e aiurea ca aflam prea multe dinainte si cand ne punem sa-l jucam. O sa cam lipseasca surpriza, aici ma refer si la beta.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 09 Feb 2012, 11:19

@Xas: Legat de expansions, ti-am spus deja - deși ArenaNet au fost întrebați în repetate rânduri, încă nu au anunțat nimic oficial legat de expansions (doar că vor exista) și au spus că probabil nici nu vor anunța planurile lor în acest sens (mă refer aici la durată până la apariția lor, prețuri, etc) decât după lansarea GW2. Sincer, nu mi se pare ieșit din comun să procedeze așa. :)

Spre exemplu, vezi http://www.videogamer.com/news/guild_wa ... net_2.html pentru mai multe detalii.

Chiar și așa, revenind la ideea anterioară, nici măcar întrebarea despre viitoare expansions nu cred că e potrivită în context. Nu cred că Daniel Dociu sau Regina Buenaobra sunt cei în măsură să dea un răspuns oficial legat de asta. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde stevecelrau » 15 Feb 2012, 13:14

Since GW2 will now have a persistent world ant not instanced like in the first game, there will be any improvements to the chat system?

How will guilds be organized in GW2 - there will be any other ranks, or just Guild Leader, Officers and Members? Can we define our own ranks inside the guild? Where will the Guild Hall be located? Can we choose a city like Lion's Arch or Divinity's Reach to be the home city of our Guild Hall?
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Xas » 15 Feb 2012, 15:48

Apropo de guilds. O sa fie posibil ca o ghilda sa acumuleze xp prin membrii sai si sa acumuleze si ea level, incat sa le dea membrilor perks( gen increased xp from quests)?

Si mai aveam o intrebare buna, dar am uitat-o...ma gandesc la ele inainte sa adorm seara, dar nu am avut ocazia ziua sa le scriu si le-am uitat...lame.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 15 Feb 2012, 16:15

Xas scrie:
Apropo de guilds. O sa fie posibil ca o ghilda sa acumuleze xp prin membrii sai si sa acumuleze si ea level, incat sa le dea membrilor perks( gen increased xp from quests)?

Reiau ideea anterioară... :D
Imagine

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Guild zice așa:

Citat:
When a character logs in, it will be able to choose which guild it would like to represent. A character can also switch which guild they are currently representing through the interface without having to log out, but they can only gain influence for the guild that they currently represent.

[...]

Guilds will be able to work towards guild achievements. As guilds do things together in the world, they earn influence. Guilds are able to spend influence on many things such as guild storage, a calendar, and experience flags. Guilds are also able to claim keeps in WvW. They will be able to fly their guild flag from the keep and use influence to upgrade their keep, fortifying it against attacks.

Out-of-game support for guilds will be also be implemented, with a guild calendar allowing guilds to coordinate events across timezones, guild chat accessible from web browsers, and smartphone apps that will be available for free.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Xas » 15 Feb 2012, 19:31

Citat:
When a character logs in, it will be able to choose which guild it would like to represent. A character can also switch which guild they are currently representing through the interface without having to log out, but they can only gain influence for the guild that they currently represent.

[...]

Guilds will be able to work towards guild achievements. As guilds do things together in the world, they earn influence. Guilds are able to spend influence on many things such as guild storage, a calendar, and experience flags. Guilds are also able to claim keeps in WvW. They will be able to fly their guild flag from the keep and use influence to upgrade their keep, fortifying it against attacks.

Out-of-game support for guilds will be also be implemented, with a guild calendar allowing guilds to coordinate events across timezones, guild chat accessible from web browsers, and smartphone apps that will be available for free.
[/quote]

Am citit despre astea, eu ma refeream la alte chestiute.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Xas » 15 Feb 2012, 19:55

Mi-am adus aminte ce vroiam sa intreb, noroc ca ma uitam la clipul ce l-a postat Tudy in legatura cu toti developersii si cu iubirea lor in GW2.
Deci(asta chiar nu am gasit nicaieri, iar daca exista, sa nu ma omorati ca intreb): o sa fie posibil sa dai randomize la character names, fiecare specific pentru rasa si sa fie si epice?
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 16 Feb 2012, 00:24

Xas scrie:
Am citit despre astea, eu ma refeream la alte chestiute.

Ca idee, 99% din orice informație relevantă ce s-a anunțat oficial legat de GW2 se regăsește în wiki. Deci, dacă nu găsești informațiile respective în GW2 wiki, cel mai probabil nu s-a anunțat nimic altceva în plus față de ce e acolo. :)

Xas scrie:
Mi-am adus aminte ce vroiam sa intreb, noroc ca ma uitam la clipul ce l-a postat Tudy in legatura cu toti developersii si cu iubirea lor in GW2.
Deci(asta chiar nu am gasit nicaieri, iar daca exista, sa nu ma omorati ca intreb): o sa fie posibil sa dai randomize la character names, fiecare specific pentru rasa si sa fie si epice?

Nu s-a anunțat nimic legat de asta. Din nou, vezi GW2 wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Character_creation#Name (acolo ar apărea orice informație legat de ce întrebi tu).
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde stevecelrau » 16 Feb 2012, 10:00

De ce ai vrea sa iti faci un caracter cu nume random? :o :?
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 16 Feb 2012, 11:40

Ok, întâlnirea e confirmată - peste două săptămâni voi petrece câteva ore alături de Daniel Dociu (care s-a oferit să-mi facă și un tur al studioului), iar Regina Buenaobra, Martin Kerstein și Stephane Lo Presti mi-au oferit o oră pentru un interviu cu ei! :D

Acestea fiind spuse, v-aș ruga să revenim on-topic. Repet, avem nevoie de întrebări relevante pentru persoanele amintite, nu de întrebări care țin de gameplay/development/lansare/etc.

Mulțumesc!
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Asky » 16 Feb 2012, 11:47

Din cate tin minte intr-un reportaj Daniel Dociu a facut un desen cu humanoizi/ursi pe ghetaru cu panze care a rezultat in crearea rasei, intreaba-l cat din content a fost creat de game devs dupa desenele unice ale artistilor, adica mai exact cate istorii au aparut ca direct rezultat a unor schite uimitoare si nu invers cum se intampla in alte studiouri.

Si daca au intentia vreodata sa lase jucatori sa faca traduceri la joc, adica in parcurs ce avanseaza jocu vor avea jucatori posibilitatea sa trimita traduceri (scrise) ale contentului pt a fii revizate/implementate in joc, inteleg ca se poate ajungle la o avalansa de date care echipa tre sa o filtreze dar ar scurta drastic timpul de a traduce jocul in alta limba folosing comunitatea ca si forta de munca, sunt destul de sigur ca sunt multi afictionati care au cunostinte in domeniu iar acest proiect lasa jucatori simtinduse mai ¨legati¨ de lumea GW2. nu ma refer la a da utilitatiile care ei le folosesc findca asta u zis deja ca nu vor face, ci pur si simplu traduceri in alte programe care se afla pe piata.
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 16 Feb 2012, 11:50

Asky scrie:
Din cate tin minte intr-un reportaj Daniel Dociu a facut un desen cu humanoizi/ursi pe ghetaru cu panze care a rezultat in crearea rasei, intreaba-l cat din content a fost creat de game devs dupa desenele unice ale artistilor, adica mai exact cate istorii au aparut ca direct rezultat a unor schite uimitoare si nu invers cum se intampla in alte studiouri.

Cool question, am adăugat-o pe listă. Keep them coming! :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Asky » 16 Feb 2012, 11:55

am mai adaugat la el, :P ce sa zic 2 beri asa de dimineata imi face mintea sa fie mai deschisa la chestii ce nu is normale dar relevante :P
Asky
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 155
Membru din: 27 Iul 2011, 13:47
Nume caracter: Little Asky
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tigros » 16 Feb 2012, 14:27

Pentru community managers:

- Ce fel de informatii din joc planuiesc sa puna la dispozitia utilizatorilor site-ului web guildwars2.com? Aion oferea informatii/ranking-uri despre jucatori & ghilde, status servere de wvw, auction house, mail, etc. Va exista un forum oficial pe guildwars2.com?
- Pot sa dea ceva mai multe detalii despre cum vor functiona serverele de pvp gestionate de comunitate? Ce atribute/variable vor putea fi gestionate de catre utilizatori (ex. limitari de profesii, skillset-uri/arme, turnee automate, etc)?
- Care vor fi formele de organizare ale jucatorilor in WvW dincolo de grupuri? Vor exista metode de gestiune a playerilor mai mari, pe modelul aliantelor din Aion?
- Care vor fi metodele de ranking pentru ghilde/jucatori (avand in vedere modele anterioare gen guild ladder in gw1 si player/guild rankings in Aion WvW)? Ghilde in WvW, echipe/playeri in structured PvP? Vor putea mai multe echipe din aceeasi ghilda sa participe in structured PvP in acelasi timp? Vor trebui ghildele sa participe in toate tipurile de activitati pentru a genera influence sau vor exista diferite tipuri de influence (pvp, wvw, pve) si deci si ghilde specializate pe anumite tipuri de activitati?
- Pot sa dea mai multe detalii despre ghilde si structura politica a acestora? Cat de flexbile vor fi acestea (rank-uri si permisiuni customizabile)? Cum vor functiona ghildele pe mai multe servere/realm-uri sau vor fi limitate la un singur server/realm?
- care e topul 5-10 al comunitatilor nationale in GW1 si daca cred ca se vor pastra si in GW2 - vor localiza jocul in franceza, germana, spaniola, poate si poloneza/rusa - deci clar asta cam e top 5 (tari mari cu populatie multa) - dar de la 5 la 10, ce alte comunitati nationale se mai evidentiaza (apare romania pe undeva? ca si romania e totusi o tara destul de mare in europa)?
- Daca iti pot da un estimat al urmatoarelor etape de beta, cam cand le vor programa, daca va exista sau nu un open beta chiar inainte de lansare sau nu.
- Bineinteles, sa ii intrebi daca au un program de acces la beta pentru comunitatile dedicate gw2, mai mari sau mai mici.


Pentru Daniel Dociu:

- s-a spus parca la un moment dat de ce s-a luat decizia de a face design-ul mai cartoonish (chiar Daniel parca a spus asta intr-un interviu la inceputuri) - care au fost implicatiile acestei decizii la nivel de creare & randare a lumii si a personajelor (astfel incat sa fie totusi cat mai realiste)? Au existat sinergii intre engine-ul grafic al GW2 si cel al Blade & Soul, de ex? Este mai usor sa fii creativ intr-un astfel de framework vizual mai cartoonish decat intr-unul care incearca sa fie cat mai realist posibil? Cum s-a adaptat echipa de design, a fost nevoie de un skill set nou sau pur si simplu trecerea s-a facut fluid/natural?
- Cum s-a abordat dpdv vizual tema dragonilor? Este un subiect destul de folosit in literatura fantasy si nu exista neaparat foarte multe tipuri de dragoni de tip nou/neutilizat pana acum (gen dragon normal cu solzi, bone dragon, crystal dragon, etc). Au creat vreun tip de dragon nou sau au vreo abordare noua/diferita fata de acestia (sau de cei mentionati in carti)?
- Roaga-l sa iti descrie pe scurt procesul prin care trece un element vizual de la concept la jocul propriu zis. Cum se transforma un personaj/peisaj din concept grafic in element grafic al jocului. Poate sa iti si arate un model, de ex un oras (ca am vazut cum s-a intamplat la sylvari de ex pt personaje) sau poate o animatie de skill.
- Cat din materialul editorial al cartilor gw2 a fost sursa de inspiratie pentru elemente de design si ce concepte de design au fost transpuse in cuvinte in carti? Cum colaboreaza designerii cu writerii? De unde vin sursele de inspiratie? Cum sunt transpuse povestile in imagini si viceversa, imaginile in povesti?
Avatar utilizator
Tigros
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 137
Membru din: 24 Aug 2011, 14:56
Nume caracter: Tigros

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Orthias » 23 Feb 2012, 23:11

Pentru DD:
- care ar fi cele mai importante lucruri pe care le-a invatat / observat lucrand la GW1 si ce influenta au avut asupra design vizual de la GW2? (sau: ce ar fi facut altfel - mai putin bine - la artwork-ul de la GW2 daca nu ar fi lucrat la gw1)
- cat de mult a influentat stilul sau grafic (proportii gigantice, peisaje expansive) dezvoltarea engine-ului din GW2? S-a adaptat tehnica dupa artwork sau au venit si i-au spus: uite, asta putem sa construim tehnic, in asta trebuie sa se incadreze artwork-ul?


Pentru community leaders:
- se planuieste o comunitate omogena sau eterogena, din punct de vedere al serverelor? adica: serverele vor avea etichete din start (server casual, server hardcore pvp, etc) pentru a canaliza jucatorii noi de la inceput intr-o comunitate de "like-minded people" sau vor evita asemenea etichete pentru a mentine baza de jucatori cat mai omogena intre servere la inceput?
- Cum vor impiedica un aflux masiv de jucatori dinspre un server "slab" in WvW spre un server care are un "winning streak" in WvW. Se stie ca un asemenea "trend" s-a manifestat in trecut in situatii similare, exista multi doritori de victorii usoare in PvP (probabil aceeasi oameni care se vor plange dupa aceea pe forumuri cum ca WvW nu e ballanced...)
Imagine
Orthias
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 38
Membru din: 27 Iul 2011, 11:39
Nume caracter: Orthias

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde RandomGuy » 23 Feb 2012, 23:44

Will there be a TOP HAT ?
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde Tudy » 06 Mar 2012, 20:15

Ok, pe scurt - în 27 februarie am ajuns la studioul ArenaNet. :)

Acolo am reușit să obțin două interviuri, unul cu Daniel Dociu și câțiva dintre Art Team Leads:
  • Daniel Dociu (Studio Art Director)
  • Dave Beetlestone (Environment Art Lead)
  • Kekai Kotaki (Concept Art Lead)
  • Aaron Coberly (Character Art Lead)

...și altul cu Community Managers:
  • Martin Kerstein (Community Team Lead)
  • Regina Buenaobra (Community Manager)
  • Stephane Lo Presti (Community Manager)

Intervurile le am înregistrate, însă din motive de NDA cred că nu vom publica decât transcrierile. Zilele acestea mă voi ocupa eu să le transcriu, după care le voi trimite celor de la ArenaNet pentru review.

Odată ce avem undă verde asupra conținutului, le vom putea publica - în prima fază vor fi în original (engleză), după care le putem și traduce dacă e nevoie.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Interviuri ArenaNet (Daniel Dociu, community managers)

Mesajde stevecelrau » 06 Mar 2012, 21:31

Multumim de update Tudy, cred ca toti erau nerabdatori sa auda vesti :)
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Anterior

Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori