de Valky » 12 Noi 2012, 20:05
@B3aT (raspuns la semi O/T)
De acord. Libertatea jucatorului imi aminteste de un "evolving universe" asa cum s-a dorit EVE la origine.
Insa ca sa avem "player freedom" in adevaratul sens al cuvantului la pretentiile de gaming de astazi, ar trebui sa avem un complex interactiv de joc in care playerii sunt atrasi deopotriva intr-un MMO de libertatea de a construi, coabita, de a-si exprima talentele artistice, ingineresti si de orice alta natura cu adevarat liber, sa-si construiasca un castel suspendat pe lac sau o flota de statii spatiale cu o configuratie mereu noua de arme si module, sa-si poata personaliza nu doar caracterul jucat ci si eventul, bossii, harta, terenul, constructia, culoarea cerului, gusa fazanului, loot-ul si cate si mai cate, libertatea de a putea sa-si creeze propriile events in baza unui set de optiuni practic infinite, cu varietate teoretic infinita de forme, structuri, NPC si mecanici de joc in AI, bucurandu-se de o grafica de exceptie in acelasi timp. That is a remote dream yet to come among us.
Cred ca astazi nu putem inca sa cerem domeniului IT sa ne ofere asa ceva, ar insemna sa avem cel putin libertatile de creatie si constructie din "Minecraft" asociate unei grafici similare cu cinematics-urile facute de Blizzard, ca sa multumesti consumatorul cu acest concept de "player freedom" la pretentiile actuale. In opinia mea, pentru aceasta putere de procesare la indemnana oricarui player si mai ales la indemana companiei care sa gazduiasca acele servere capabile de asa ceva, vom mai astepta in jur de 6-7 ani cel putin.
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.