Inca un review al jocului, de data asta critic:
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... rage_post/Nu am foarte multa experienta cu GW2 pentru ca nu l-am jucat suficient de mult, in special la end game. Insa sunt de acord cu afirmatia legata de MMORPG-urile asiatice din experienta cu Aion.
Bosii in GW2 sunt prea simpli comparativ cu World Bosses in Aion, de exemplu.
Stau si ma gandesc la ce insemna in Aion sa ajungi sa omori un Jeshuchi sau un Zapiel sau un Saendukal sau un Menotios, bosi pe care poate 80% din playeri nu i-au omorit niciodata. Sau sa omori un Omega/Ragnarok mai spre zilele noastre.
Da, daca aveai o legiune/alianta care stia bosul pe de rost si ce trebuia facut si cand, totul era usor. Dar era intotdeauna mai mult decat tank & spank.
Pe de-o parte ce e acum in GW2 e mai bine ca permite tuturor accesul la astfel de bosi, pe de alta parte e un turn off pentru hard core players care nu au un challenge pentru calitatea abilitatilor lor.
La fel si WvW este mult prea simplu. Este ok ca permite tuturor sa participe, dar pe de alta parte e un turn off pentru multi ca li se pare prea simplista si limitativa mecanica jocului.
Eu sper insa sa rezolve toate aceste lucruri, din ce spun ei au planuri mari legate de WvW si sPvP cel putin.
Vom vedea, sper sa apuc sa-l joc si eu mai mult
.