Impresii GW2

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

Impresii GW2

Mesajde Xilent » 20 Oct 2012, 04:53

Din pacate nu am timp destul ca sa testez toate aspectele jocului ca sa mi fac o imagine mai complexa despre continut insa rog pe cei activi sa si lase parerile bune sau rele despre GW2. Ce parere aveti de endgame, pvp, WvW ce va place si ce va deranjeaza la GW2 ?
Imagine
Xilent
Gladium
 
Mesaje: 41
Membru din: 28 Iul 2012, 13:31
Nume caracter: Aphex Hex

Re: Impresii GW2

Mesajde DegX » 21 Oct 2012, 08:14

La endgame probabil te referi la atingerea level-ului maxim?Sa ajungi la endgame nu e aşa uşor end înseamnă 100% world map , storyline complet , si sa ai toate achievement-urile.

Am ajuns in prezent sa am un ranger level 80 , cu itemele am terminat , iar acum încerc sa termin storyline-ul , world map şi să mai particip la WvWvW

Păreri până acuma despre joc, păi:
PvP-ul nu mi-a întâmpinat până acum nici o problemă

PvE este cam plictisitor până la 80, mi-a aşa mi sa părut, sunt destule momente când realizezi că eşti cam singur pe o hartă gigant.Am preferat să fac 80 pe metoda "clasică" să spun aşa adica cu storyline şi ce dynamic events mai prindeam.Desigur dacă vrei să faci ceva mai repede poţi să faci crafting.

WvW este chiar în regulă, faci şi PvP şi PvE crescand pe ambele părti ca să spun aşa , putand să te distrezi şi să castigi iteme şi bani.
Imagine
Avatar utilizator
DegX
Gladium
 
Mesaje: 19
Membru din: 01 Iul 2012, 20:06
Nume caracter: DegX

Re: Impresii GW2

Mesajde Xilent » 21 Oct 2012, 21:06

Citeam pe forumurile internationale pareri negative despre continutul endgame-ului si guilde mari care au ramas fara jumate din playeri, majoritatea se plangeau ca dupa 80 jocul devine plictisitor si repetitiv.
Imagine
Xilent
Gladium
 
Mesaje: 41
Membru din: 28 Iul 2012, 13:31
Nume caracter: Aphex Hex

Re: Impresii GW2

Mesajde DegX » 22 Oct 2012, 08:19

Plictisitor si repetitiv pentru ei, fara suparare, dar jocul iti pune la dispozitie multe activitati, daca ce-i care s-au lasat nu au stiut sa sa "profite" de ele e problema lor.Si cel mai probabil astia care s-au lasat si-au luat WoW.Nu vreau sa critic pe nimeni, este alegerea fiecaruia ce joc vrea sa joace, dar ma deranjeaza cand ii aud pe unii care de WoW zic numai pro iar de Guild wars 2 gasesc ei motive pentru ca jocul este plictisitor si multe altele.Sincer eu probabil m-am plictisit numai vreo 2 zile la lvl 80 cand am stat sa fac gold pentru iteme.Si sincer nu stiu cati dintre aceia care au spus ca jocul devine repetitiv la 80 au terminat storyline-ul sau harta.
Guilda mea este o guilda medie (cam 330-350 membri) iar la noi nu prea sa lasat nimeni momentan, 3 sferturi fiind deja lvl 80 organizam zilnic raiduri in WvW.

Depinde de jucatori, unii vad partea plina a paharului, iar altii sunt negativisti.
Trebuie sa asteptam sa vedem ce update-uri va mai primi GW2, ce expansiunii se vor face, jocul este debea la inceput trebuie sa asteptam si nu sa criticam orice.
Imagine
Avatar utilizator
DegX
Gladium
 
Mesaje: 19
Membru din: 01 Iul 2012, 20:06
Nume caracter: DegX

Re: Impresii GW2

Mesajde ukyo » 22 Oct 2012, 11:03

Sa faca ei toate evenimentele in lant de pe harta si dupa sa zica ca e repetitiv. :)
Avatar utilizator
ukyo
Gladium
 
Mesaje: 4
Membru din: 29 Aug 2012, 16:46
Localitate: Brasov
Nume caracter: Elleon Kubel

Re: Impresii GW2

Mesajde B3aT » 22 Oct 2012, 14:19

End-gameul incepe la lvl 80, eu unul nu m-am plictisit inca. Mereu gasesc cate ceva nou in joc si raman wow, gen un mini dungeon de trebuie sa deschizi o usa tragand intro bila de gheata si sa stinga focul, sau jumping puzzle unde ti se modifica camera sau characterul random, sau sa canti la orga sa deschizi o usa etc.
Repetitiv devine cand faci farm/grind normal, daca stai 8h la orr e normal, dar si necesar pana iti faci gear-ul.

Continut este pentru toata lumea, probleme au hard gamerii care au trecut prin tot continutul crezand ca e XXaltjoc si n-a citit nici o linie de text si n-au inteles nimic din story, in o luna au "terminat" jocul si si-au pierdut scopul. Era de asteptat, lumea s-a obisnuit ca telul lor intr-un mmorpg sa fie sa ajungi la lvl maxim cu gear bun.

Marile probleme sunt acum de class balance ,antihacking-ul si anti botingul. Dupa ce se vor rezolva se vor intoarce si multi jucatori.
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Impresii GW2

Mesajde Xas » 22 Oct 2012, 17:47

B3aT scrie:
Continut este pentru toata lumea, probleme au hard gamerii care au trecut prin tot continutul crezand ca e XXaltjoc si n-a citit nici o linie de text si n-au inteles nimic din story, in o luna au "terminat" jocul si si-au pierdut scopul. Era de asteptat, lumea s-a obisnuit ca telul lor intr-un mmorpg sa fie sa ajungi la lvl maxim cu gear bun.

Marile probleme sunt acum de class balance ,antihacking-ul si anti botingul. Dupa ce se vor rezolva se vor intoarce si multi jucatori.


De aceeasi parere.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Impresii GW2

Mesajde Monk » 23 Oct 2012, 03:42

Parerea mea este ca jocu-i praf, m-am asteptat la ceva mai decent, credeam si io ca o sa fie un joc in care organizarea sa fie la ordinea zilei, cu clanul, sa mergi...., unde tu sa ai un rol daca tot te joci o profesie, unde sa fie profesile utile in diferite chestii, nu asa cum sunt acuma ca toti merg la inghesuiala fara organizare..., au simplificat tot, eu cred ca au luat in vedere sugestile facute de jucatorii din aion, in care playerii se plageau de pvp-ul acela ordinar tip gank, la fel de slab si 1 vs 1 in care de fiecare data cand era un duel, looserul dadea rage quit pe chat, probabil au facut sistemu acesta de cacao ca sa nu-i faca pe oamenii sa se inerveze in pvp si sa nu se mai joace.., ca in aion multi si-au luat verde din cauza asta.., totusi in aion era tentativa aia de pve care cat de cat a mai tinut comunitatea..

Dificultate? ...dificultatea din GW1 a fost mult superioara.., trebuia sa-ti inveti profesia carecterului skilurile si zecile de combinatii posibile, fiecare combinatie pentru ceva specific.., si mai presus de toate era ca trebuia s-o faci cu un minim nivel de "skill", nu sa apesi ca berila sa te afli in treaba, stiai ca trebuie sa pui un hex pe target ca sa intre mai mult dps de la ranger sau de la ele, in GW1 aveai in gameplay un parcurs de facut in care erai dus, invartit prin misiuni, farmuri, in acelasi timp jocu era foarte variat din punct de vedere a gameplay-ului, cand a iesit Prophecies erau diverse sisteme de PVP, nu la gramada asa cum ii acuma, ... și mai presus de toate era chimica aia unica in care tu trebuia sa ai cat de cat habar de ceea ce faci si la ce foloseste skilu, nu numa sa apesi la nimereala.., astfel incat sa nu te faca sa te saturi de joc, trebuia sa inveti sa cooperezi cu alti jucatori, care nu a fost o optiune pentru tine ci o necesitate, am inteles ca sunt oameni la care le place sa joace singuri, sa mearga singuri.... Ei bine, ce vrei sa-ti spun, io n-as cumpara un MMO/RPG pentru a juca singur ca cucu, daca vreau sa joc singur, atunci cumpar o aventura epica, intru pe steam si gasesc sute de jocuri faine de un jucator, si ii dau maxim...

Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente, pe langa faptul ca apropae n-ai skilluri lol.., si asta asa-i, si din cate ai, sunt foarte putine utile, sunt zile cand io nu folosesc abilitatea de elita :), si cand ma bat folosesc trei skilluri de la arma, alea din dreapta sunt in caz de necesitate haha,......... wtf?

In GW1 pana lumea a inceput sa faca builduri, mai bine zis, pana au inceput sa apara buildurile publice, nu gaseai doua builduri la fel.., practic existau sute, poate mii de combinatii de builduri... sa nu zic milioane, dar daca te gandesti bine poti spune ca existau milioane de combinatii, si din atatea combinatii, existau probabil cateva zeci de combinatii care erau bune bune, si tu ca jucator aveai de unde alege pentru ca era variat, fiecare cu stilul lui particular isi facea buildu, dupa care il imbunatateai in timp dupa gust.. sau le faceai dupa zona in care te jucai, in gw2 poti sa-i faci o hemoragie la un elementalist de earth sau de fire cu burn, damage deala de foc :D, toti inamicii sunt la fel.., ma refer la profesii ca le faci acelasi damage fara sa fie tinut cont ca tu esti warrior sau mesmer, ceva diferenta exista.., da sincer, n-are rost sa schimbi daca diferenta e asa mica, aici iara au gresit maxim..

Personal cred ca GW1 a fost mult mai bine facut, vreau sa spun ca a fost bine gandit, pe langa faptul ca erau foarte multe instante, dungeonuri..., jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, continuand pana la sistemul de skiluri care a fost facut super simplificat ca sa nu te faca sa-i manci nervii si doar apesi ca berila pe butoane, care buton ii mai aproape ala il apesi ca doar faci acelasi cacat de damage il faci haha, fara un pic de simt.., lucruri mici ca de exemplu sistemul de peti, ca sa vezi tu treaba, mascota din gw1 trebuia sa rezisti la mascota pana o hipnotizai sa fie dresata, dupa care trebuia sa cauti o zona buna unde s-o antrenezi ca sa-i urci lvl, si s-o faci sa fie cum vrei tu, agresiva, blanda, pasiva?? xD in GW2 totul se rezuma in F si ChopChopCho!! ChopChopCho!! dai n-ainte ca Berila, cum am mai spus, un joc facut pentru copii, ma face sa cred ca din managerii astia de la GW2, de la Arenanet intre timp din 2005 incoace si-au lasat nevestele gravide in timp ce ei jucau Heroes Ascent, au facut niste copii intre timp si a fost infulentati de copiii lor sa faca un joc asa de simplu, mai mult ca sigur, exact asa au facut si aia de la google, dupa ce s-au insurat au inceput sa vina cu propaganda de "baby sisters" hahah :lol:

Oricum.. reflectionand situatia..., n-am de ce sa fiu surprins, atat Aion cat si WoW, sa nu uitam compania Conan, Dungeones, etc, si restul, in ultimele lor vremuri au adoptat aceaiasi tendinta si au raportat cresteri in vanzari, faza e ca jocurile asa mor repede hehe, serverele raman goale, ei fac jocurile cum vrea o parte din comunitate si nu tin cont de ideile celor "din opozitie", si nu numai mmo-urile au inceput sa fie asa, aproape toate au aplicat aceiasi strategie, in hard mode incepi sa vezi ca e din ce in ce mai simplu.., dar niciodata nu am crezut sa ajunga mmorpgurile sa termine asa de rau..

De pvp nu ma apuc sa vorbesc prea mult ca numai comparat cu Gw1, atat gameplay-ul cat si strategia, probabil si continutul, as putea umple trei pagini de plangeri in care sa arat ce rau a fost facut PVP-ul in GW2, asa ca ma abtin...

De cheaturi nici nu mai vorbesc, dati un search pe youtube sa vedeti hackeri in Gw2, sau intrati pe forumu ala german de cheaturi, elitepvpers sau cum se numea, deja e full de cheateri in GW2, mai grav.

Este o vorba veche care niciodata nu da fail, daca iti iasa ceva bun o data, a doa oara ii fail 100%, noh asa au patit astia cu GW2, praf pvp-ul si pve-ul, macar daca o parte era atractiva la el, dar amandoua sunt facute fara cap, din experienta mea din ultimii 10 ani, m-am jucat aproape toate jocurile astea, cred ca GW2 este un experiment nereusit, pacat de el, slab managment o avut proiectul.
Monk
Gladium
 
Mesaje: 8
Membru din: 19 Oct 2011, 15:39

Re: Impresii GW2

Mesajde Flo13 » 23 Oct 2012, 10:34

E departe de a fi perfect. De fapt nici nu are cum să-i mulţumească pe toţi.
Pentru mine a fost o şansă de a mă întoarce la mmorpg, mai ales la un joc fără enervanta trinitate.
Sunt multe de comentat, în bine sau în rău, dar per total merită jucat.
Când mă gândesc câte tâmpenii am încercat de-a lungul timpului, din era HC95 până la clonele fără pic de inovaţie contemporane, mă bufneşte râsul la ideea de a blama GW2.
Avatar utilizator
Flo13
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 22 Mar 2012, 11:35
Localitate: Ploiesti
Nume caracter: Mama Zmeilor

Re: Impresii GW2

Mesajde stevecelrau » 23 Oct 2012, 10:51

Ceea ce ai facut tu aici este un rage in toata regula. Am inteles, nu iti place jocul, si iti versi supararea pe un forum intr-un post de o gramatica indoielnica (...reflectionand situatia... :mrgreen: )

Ceea ce uiti referitor la GW1 este ca in PvP-ul competitiv din sutele, miile, milioanele de builduri de care ai mentionat erau folosite maxim 10-15. In plus deoarece erau atat de multe profesii si puteau fi combinate cate 2 era dificil de facut o balansare a skillurilor, Isaiah Cartwright explicand acest lucru foarte bine intr-un interviu (din pacate nu il gasesc momentan). Iar in PvE, inafara de zonele mai grele mergea orice build, la fel ca in GW2.

In legatura cu rolul fiecaruia si faptul ca lumea se duce la gramada... chestia asta merge la un dynamic event normal poate. Ai reusit sa fac un dungeon fara un caracter de suport? Daca da, in cat timp? Si cate wipe-uri s-au luat? Aseara de exemplu am fost la Temple of Balthazar din Straits of Devastation unde totul a mers ca pe roate pana la ultimul boss unde am luat un wipe urat pentru ca eram singurul guardian de pe acolo care avea skill-uri de suport, restul erau DPS. Si asta este doar un Dynamic Event, nu un dungeon unde trebuie si mai multa coordonare. Roluri de DPS, suport, tank exista, problema este ca lumea nu foloseste decat unul (DPS) pentru ca orice clasa poate sa faca asta. Dar fara celelalte doua anumite Dynamic Events / Dungeons sunt greu / imposibil de facut, iar lumea o sa-si dea seama de asta la un moment dat.

Citat:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente


Mda, se pare ca tu ai jucat alt joc decat GW2 sau joci doar PvE, si chiar si acolo chestiile mai usurele, nu dungeon-uri mai grele. In WvW la un fight ce implica mai putin de 5 persoane unde daca nu iti folosesti la maxim skill-urile de pe bara si nu esti atent la pozitionare ai crapat imediat. Repet, nu ma refer la zerg fights unde doar AoE-ul primeaza, ci la luptele mici. De exemplu un combo de genul DARK FIELD poate face o diferenta enorma intr-un fight prin efectul de Lifesteal si Blind pe care le produce.

As mai avea multe de scris referitor la postul tau dar nu stiu daca mai are rost sa scriu, din cate vad ti-ai facut o parere despre joc si esti foarte vehement in afirmatii, si imi e teama sa nu-mi racesc gura de pomana :mrgreen:

P.S. sunt fost jucator de GW1 pe care l-am jucat 7 ani si pentru care am renuntat la orice alt joc, eu fiind un gamer destul de inrait. Parerea mea este ca GW2 este peste GW1 la mai multe capitole, chiar daca are si chestii nu tocmai bune.
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Impresii GW2

Mesajde B3aT » 23 Oct 2012, 16:37

Monk scrie:
Parerea mea este ca jocu-i praf, m-am asteptat la ceva mai decent, credeam si io ca o sa fie un joc in care organizarea sa fie la ordinea zilei, cu clanul, sa mergi...., unde tu sa ai un rol daca tot te joci o profesie, unde sa fie profesile utile in diferite chestii, nu asa cum sunt acuma ca toti merg la inghesuiala fara organizare..., au simplificat tot, eu cred ca au luat in vedere sugestile facute de jucatorii din aion, in care playerii se plageau de pvp-ul acela ordinar tip gank, la fel de slab si 1 vs 1 in care de fiecare data cand era un duel, looserul dadea rage quit pe chat, probabil au facut sistemu acesta de cacao ca sa nu-i faca pe oamenii sa se inerveze in pvp si sa nu se mai joace.., ca in aion multi si-au luat verde din cauza asta.., totusi in aion era tentativa aia de pve care cat de cat a mai tinut comunitatea..

Nu am apucat sa urc pe youtube videoul in care pot demonstra organizarea vs neorganizarea, cum x vs x oameni pot castiga in WvW doar prin pozitionare in castel, si alte tactici de razboi/gherila. Sau poti testa sa mergi cu un zerg de oameni aiurea impotriva nemtilor intr-o seara sa vezi. Profesiile incep sa aiba deja roluri bine definite, ex bufe,aoe dmg, mass fear la inamicii de pe ziduri, crearea de golems si miscarea lor folosind portalul de la mesmeri, etc etc etc, toate se fac doar cu organizare, si jocul asa a fost conceput sa functioneze bine.

Monk scrie:
Dificultate? ...dificultatea din GW1 a fost mult superioara.., trebuia sa-ti inveti profesia carecterului skilurile si zecile de combinatii posibile, fiecare combinatie pentru ceva specific.., si mai presus de toate era ca trebuia s-o faci cu un minim nivel de "skill", nu sa apesi ca berila sa te afli in treaba, stiai ca trebuie sa pui un hex pe target ca sa intre mai mult dps de la ranger sau de la ele, in GW1 aveai in gameplay un parcurs de facut in care erai dus, invartit prin misiuni, farmuri, in acelasi timp jocu era foarte variat din punct de vedere a gameplay-ului, cand a iesit Prophecies erau diverse sisteme de PVP, nu la gramada asa cum ii acuma, ... și mai presus de toate era chimica aia unica in care tu trebuia sa ai cat de cat habar de ceea ce faci si la ce foloseste skilu, nu numa sa apesi la nimereala.., astfel incat sa nu te faca sa te saturi de joc, trebuia sa inveti sa cooperezi cu alti jucatori, care nu a fost o optiune pentru tine ci o necesitate, am inteles ca sunt oameni la care le place sa joace singuri, sa mearga singuri.... Ei bine, ce vrei sa-ti spun, io n-as cumpara un MMO/RPG pentru a juca singur ca cucu, daca vreau sa joc singur, atunci cumpar o aventura epica, intru pe steam si gasesc sute de jocuri faine de un jucator, si ii dau maxim...
Monk scrie:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente, pe langa faptul ca apropae n-ai skilluri lol.., si asta asa-i, si din cate ai, sunt foarte putine utile, sunt zile cand io nu folosesc abilitatea de elita :), si cand ma bat folosesc trei skilluri de la arma, alea din dreapta sunt in caz de necesitate haha,......... wtf?


In gw1 puteai juca linistit (iti garantez eu) fara sa stii 50% din skilurile tale, apesi pe toate skilurile si mobii mureau + aveai henchmen care bateau ei singuri tu te uitai la ei. Nu puteai face PvP competitiv asta e altceva.

Compara GW1 first release cu maxim level 20 cu gw2 release si o sa vezi cum naiba avea mai mult continut wtf ?!
Sistemul de skilluri a fost simplificat din mai multe motive, nu poti avea un esport cu sistemul de profesii mixte cum era in gw1. Oricum 70+ skiluri luate cate 8 sunt destule pentru a crea o paleta destul de versatila pt mai multe situatii.
"killurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor," - in alte jocuri sunt abilitati pasive, si sunt cele care fac diferenta subtila de top dintre 2 builduri.

Monk scrie:
In GW1 pana lumea a inceput sa faca builduri, mai bine zis, pana au inceput sa apara buildurile publice, nu gaseai doua builduri la fel.., practic existau sute, poate mii de combinatii de builduri... sa nu zic milioane, dar daca te gandesti bine poti spune ca existau milioane de combinatii, si din atatea combinatii, existau probabil cateva zeci de combinatii care erau bune bune, si tu ca jucator aveai de unde alege pentru ca era variat, fiecare cu stilul lui particular isi facea buildu, dupa care il imbunatateai in timp dupa gust.. sau le faceai dupa zona in care te jucai, in gw2 poti sa-i faci o hemoragie la un elementalist de earth sau de fire cu burn, damage deala de foc :D, toti inamicii sunt la fel.., ma refer la profesii ca le faci acelasi damage fara sa fie tinut cont ca tu esti warrior sau mesmer, ceva diferenta exista.., da sincer, n-are rost sa schimbi daca diferenta e asa mica, aici iara au gresit maxim..
Monk scrie:
Personal cred ca GW1 a fost mult mai bine facut, vreau sa spun ca a fost bine gandit, pe langa faptul ca erau foarte multe instante, dungeonuri..., jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, continuand pana la sistemul de skiluri care a fost facut super simplificat ca sa nu te faca sa-i manci nervii si doar apesi ca berila pe butoane, care buton ii mai aproape ala il apesi ca doar faci acelasi cacat de damage il faci haha, fara un pic de simt.., lucruri mici ca de exemplu sistemul de peti, ca sa vezi tu treaba, mascota din gw1 trebuia sa rezisti la mascota pana o hipnotizai sa fie dresata, dupa care trebuia sa cauti o zona buna unde s-o antrenezi ca sa-i urci lvl, si s-o faci sa fie cum vrei tu, agresiva, blanda, pasiva?? xD in GW2 totul se rezuma in F si ChopChopCho!! ChopChopCho!! dai n-ainte ca Berila, cum am mai spus, un joc facut pentru copii, ma face sa cred ca din managerii astia de la GW2, de la Arenanet intre timp din 2005 incoace si-au lasat nevestele gravide in timp ce ei jucau Heroes Ascent, au facut niste copii intre timp si a fost infulentati de copiii lor sa faca un joc asa de simplu, mai mult ca sigur, exact asa au facut si aia de la google, dupa ce s-au insurat au inceput sa vina cu propaganda de "baby sisters" hahah :lol:




"in GW1 aveai in gameplay un parcurs de facut in care erai dus, invartit prin misiuni, farmuri, in acelasi timp jocu era foarte variat din punct de vedere a gameplay-ului, cand a iesit Prophecies erau diverse sisteme de PVP, nu la gramada asa cum ii acuma, ... "

Vorbesti de PvE si apoi tragi concluzia la PvP :? Feelingul de poveste este mult mai bine creat fata de gw1, fa macar un personal story, daca stii si povestile din Lore o sa iti dai seama. Cinematics si alegerea ordinelor fac tot deliciul povestii, impreuna cu micile caractere si personalitatile lor diverse, Ex rasele care tot nu se sufera intre ele dar colaboreaza.

"jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, "
Normal, targetul jocului este mainstream. Diferenta se va face in turneele PvP.

Monk scrie:
De pvp nu ma apuc sa vorbesc prea mult ca numai comparat cu Gw1, atat gameplay-ul cat si strategia, probabil si continutul, as putea umple trei pagini de plangeri in care sa arat ce rau a fost facut PVP-ul in GW2, asa ca ma abtin...

Numai despre cat de bine este facuta micro strategia de build (aia 5% bonus la x shit) si macro strategia de WvW as putea umple 3 pagini, sa numai zic de gameplay si cum jocul favorizeaza jocul in echipa, dar mai bine ma abtin ..

Am raspuns numai ca sa rectific greselile facute de un raspuns prea subiectiv si nu obiectiv :)
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Impresii GW2

Mesajde Inwa » 24 Oct 2012, 22:59

Si eu am o parere asemanatoare cu Monk doar ca o voi expune mai pe scurt :) Sunt interesat 90% de pvp si doar 10% de pve asa ca ultimul aspect il voi comenta mai putin. Cand s-a lansat GW1 in pvp conta enorm skill-ul lucru la care in timp s-a scazut standardul. Exemplu lasat sa mearga fame farm-ul numit IWAY builds in Hall of Heroes. Am renuntat la el in momentul in care a devenit prea evident ca nu se mai doreste a fi un joc elitist pe partea de pvp.

Sa le iau la rand cu + si -

Pve:
+ sunt multe lucruri in plus pentru a fi enumerate, pe total mai bun decat GW1
- nu ai nici un motiv sa joci in party. Poti sa ajungi la level 80 fara sa interactionezi prea mult cu alti jucatori si ne realizand nici un fel de legaturi cu ei. Dynamic events nu se pun intrucat cooperarea se reduce la a da toti, la gramada, in niste mobi.

Pvp:
+ ideea care a stat la baza wvw
+ strategiile care se pot face in wvw...daca ai suficienti oameni
- nu mai poti juca doar pvp. Pentru spvp poti sa sari partea de pve insa nu si la wvw. Pentru mine este un minus major intrucat nu ma atrage prea mult sa omor lighioane. Din pacate ai nevoie de multi bani in wvw - echipament propriu, siege, upgrades, etc. Acestea nu pot fi obtinute decat din pve si anume farmand. Personal nu agreez deloc conceptul de farming, nu mi se pare distractiv si am impresia ca imi pierd timpul degeaba pe acolo. Mai este si Trading Post-ul pe care il investighez inca de bani.
- combat mult mai putin alert atat in wvw cat si spvp. In GW1 nu puteai sa iti iei ochii de la ecran o secunda pe cand aici nu este cazul. Era necesara mult mai multa coordonare pe TS si grija sa nu te suprapui cu ceilalti.
- imi pare mai simplu combat-ul. Nu mai sunt interrupt-uri si hex-uri de exemplu. Stiu ca se pot da interrupts insa alea sunt cateva skills/clasa. Lipsa healer-ilor nu sunt inca convins ca este benefica in pvp. Prezenta lor forta echipa sa fie mai unita...cel putin este impresia de pana acum.
- partea de skill-uri si build-uri mult prea simplificata. Stiu ca era prea complicata cea din GW1 dar parca nici asa nu este bine. Da, se pot face combinatii de rune, skill points, utility si arme insa majoritatea skill-urilor au recharge mare. Cele de utility imi par ca au recharge mult prea mare si sunt mai rar folosite. Cele de pe arma oricum ajung, cu exceptia primului, sa isi faca recharge si trebuie sa schimbi arma. In GW1 nu se punea problema asta si trebuia sa ai grija ce/cand castezi pentru a nu ramane fara energie.

Ca o parte buna acum nu mai am atata timp liber si ceva mai light cum este jocul mi se potriveste mai bine in prezent :)
Sunt convins ca unele aspecte se vor imbunatati in timp dar asta nu il face mai bun in momentul lansarii comparat cu GW1.

Doar parerea mea, stiu ca pentru multi este un pas urias in fata si depinde ce cauta fiecare.
Inwa
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 24
Membru din: 08 Mai 2012, 14:44

Re: Impresii GW2

Mesajde Monk » 07 Noi 2012, 22:10

stevecelrau scrie:
Ceea ce ai facut tu aici este un rage in toata regula. Am inteles, nu iti place jocul, si iti versi supararea pe un forum intr-un post de o gramatica indoielnica (...reflectionand situatia... :mrgreen: )

Ceea ce uiti referitor la GW1 este ca in PvP-ul competitiv din sutele, miile, milioanele de builduri de care ai mentionat erau folosite maxim 10-15. In plus deoarece erau atat de multe profesii si puteau fi combinate cate 2 era dificil de facut o balansare a skillurilor, Isaiah Cartwright explicand acest lucru foarte bine intr-un interviu (din pacate nu il gasesc momentan). Iar in PvE, inafara de zonele mai grele mergea orice build, la fel ca in GW2.

In legatura cu rolul fiecaruia si faptul ca lumea se duce la gramada... chestia asta merge la un dynamic event normal poate. Ai reusit sa fac un dungeon fara un caracter de suport? Daca da, in cat timp? Si cate wipe-uri s-au luat? Aseara de exemplu am fost la Temple of Balthazar din Straits of Devastation unde totul a mers ca pe roate pana la ultimul boss unde am luat un wipe urat pentru ca eram singurul guardian de pe acolo care avea skill-uri de suport, restul erau DPS. Si asta este doar un Dynamic Event, nu un dungeon unde trebuie si mai multa coordonare. Roluri de DPS, suport, tank exista, problema este ca lumea nu foloseste decat unul (DPS) pentru ca orice clasa poate sa faca asta. Dar fara celelalte doua anumite Dynamic Events / Dungeons sunt greu / imposibil de facut, iar lumea o sa-si dea seama de asta la un moment dat.

Citat:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente


Mda, se pare ca tu ai jucat alt joc decat GW2 sau joci doar PvE, si chiar si acolo chestiile mai usurele, nu dungeon-uri mai grele. In WvW la un fight ce implica mai putin de 5 persoane unde daca nu iti folosesti la maxim skill-urile de pe bara si nu esti atent la pozitionare ai crapat imediat. Repet, nu ma refer la zerg fights unde doar AoE-ul primeaza, ci la luptele mici. De exemplu un combo de genul DARK FIELD poate face o diferenta enorma intr-un fight prin efectul de Lifesteal si Blind pe care le produce.

As mai avea multe de scris referitor la postul tau dar nu stiu daca mai are rost sa scriu, din cate vad ti-ai facut o parere despre joc si esti foarte vehement in afirmatii, si imi e teama sa nu-mi racesc gura de pomana :mrgreen:

P.S. sunt fost jucator de GW1 pe care l-am jucat 7 ani si pentru care am renuntat la orice alt joc, eu fiind un gamer destul de inrait. Parerea mea este ca GW2 este peste GW1 la mai multe capitole, chiar daca are si chestii nu tocmai bune.


nu, te inseli.., ma joc guild wars 2 (inca), pana cand o sa ma mai joc nush, pentru ca nu-mi place deloc, ...sunt in ghilda SoR (acuma)

rage nu rage, jocu-i foarte slab facut, nu spun eu acest lucru, vorbesc gameri mari despre joc, uita de mine, apropo tu nu cumva esti neam cu ala din cluj care lucreaza la arenanet nu :D? te intreb ca vad ca te doare tare criticile mele legate de gw2, oricum.. sunt parerile mele si daca nu-ti plac e fix problema ta, nu te forteaza nimeni sa citesti, pana la urma... povestim, lasa-ma sa-mi exprim opinile

vorbind despre joc, cel mai simplu lucru cand deschizi un joc e sa te "misti", numa cand te misti, cand misti camera si caracterul simti cat de jos o putut sa ajunga acel grandios proiect numit guildwars 2, deci eu am ramas blocat cand am deschis jocu prima data si am miscat caracterul (inca nici acuma n-am putut sa ma obisnuiesc), zici ca merge cu incetinitorul, pluteste, prietene...., in guildwars 1 se misca caracterul ca in realitate (deschide gw1 si gw2, si misca caracterele in amandoua sa vezi care-i mai fluid si mai "jucabil"), nu pot sa-mi dau seama de ce se numeste Guild Wars 2 acest joc, trebuiau sa-i puna nume Rift 2 pentru ca jocu nu-i Guild Wars 2, n-are legatura game playul cu Guild Wars 1, si asta asa-i

sincer, te-ai jucat rift? coboaral si joaca sa vezi ca-i beta test acum, deci guildwars 2 este rift 100%, baza si gamplay-ul (idea), si rift e un joc de tot cacatul... praf, deci io bag mana in foc ca jocu asta e Rift modificat, io cred ca astia de la arenanet au dat doi bani pe game enginele ala (au cumparat ieftin) si au incercat (vorba aia) sa faca cacatul paparaie, au crezut ca pot sa dea lovitura usor, si uitate ca la lume nu-i place guildwars 2, o gramada isi vand conturile si pleaca, pentru ca nu ai ce sa joci, jocu-i sec wtf.. nu-ti da senzatie sa joci, questurile, pve, armura (sa vezi ceva pe tine), gear, miscarea, skilurile.., si nu pe mine numa, pe o gramada de oameni

jocu are multe chestii interesante intr-adevar, recunosc, nu-mi place sa nu recunosc adevarul, dar prietene...., caracterul pluteste cand il misc, nu de la grafica, nici de la calculator, asa-i jocu! misti caracterul si se misca cu intarziere! caractere papusi, char, norn..., pai ma, ce-i aia spune-mi si mie? io vreau sa vad un caracter uman cum era in gw1 (fara sa fie incaonjurat de marionete "mitice"), caracter la care sa-i fac o armura epica pe el sa se vada comparat cu alti jocatori, cand mergi undeva sa fiti toti la fel (fizic) dar cu diferite emotes, armura, arme, ce armura poti pune pe o papusa deaia asura?? hai sa zic ca pun pe un asura deala ceva epic, o sa vad ceva impresionant jucand cu un norn? hai sa fim seriousi..., acuma nu se mai uita lumea la ce ai pe tine, in gw1 de exemplu daca aveai caos gloves (la inceput) erai cineva in joc, adica tu ca jocator te uitai in jur sa vezi alte caractere, gearuri, arme..., aveai un obiectiv..

de ce poti sa indepartezi imaginea asa de departe? jocu asta nu trebuia sa fie "guild wars"? de ce au facut din Guild Wars, Conan? sau WoW? ca io vreau sa ma joc Guild Wars nu Conan, nici WoW, caracterele inconjurate de o culoare verde cand le selectezi, numele la caractere iti sparg ochianul, culoarea aia contrastata la maxim..., skilurile n-au nici o legatura cu guildwars 1! damage? hexuri? cum arata o elita (boss) in gw2.., sistemul de drop (sec ca la tetris..), armele, sunt o suta de grade diferit de ce era in gw1, caracterele sunt mici ca se indeparteaza imaginea la o suta de kilometri zici ca te joci WoW, Conan, wtf...

Spune-mi si mie unde-i Guild Wars 2? ca io in asa zisul Guild Wars 2 vad un joc total diferit care pe langa ca n-are legatura cu GW1 , ma refer la baza jocului, la game engine (sistemu de skiluri e fail maxim), nu stiu.., la game play.., nici nu-i un joc atragator?

Te-ai jucat Aion? sunt sigur ca da, noh, deschide Aionu si uitate la caracterul din Aion, dupaia uitate la asta din GW2, o sa vezi din start ca pana si in aion ai mai multa "calitate" cat priveste caracterul.

Nu ma apuc sa povestesc de PVP ca inca mai vreau sa-l studiez, dar stai linistit ca o sa-ti arat failuri maxime (in viitor), am doua screenuri in care am primit 10k damage de la un skill si 8k de la alt skill, dupaia au venit lovituri de 7k/4k dps, am murit din trei skiluri, deci ca sa vezi tu cat de securizat este acest "guild wars 2".
Monk
Gladium
 
Mesaje: 8
Membru din: 19 Oct 2011, 15:39

Re: Impresii GW2

Mesajde Ronah » 07 Noi 2012, 22:43

Din cate vad eu, pe tine te deranjeaza de ce ii spune "Guild Wars 2". A fost o tehnica de marketing, pentru ca insasi A-Net a recunoscut ca este un joc nou, complet diferit de GW1. Daca este atat de important pentru tine numele, poti sa iti imaginezi ca se cheama "The Heros of Tyria" sau orcum altfel, si sa il vezi ca pe un joc nou aparut pe piata.
Imagine
Avatar utilizator
Ronah
Centurion
 
Mesaje: 806
Membru din: 16 Dec 2011, 13:11
Nume caracter: Ronah Haght Akan

Re: Impresii GW2

Mesajde Tudy » 07 Noi 2012, 23:54

Monk, ai un warning pentru limbaj.

Mai aruncă un ochi din când în când peste ce scrie aici: viewtopic.php?f=12&t=64
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Impresii GW2

Mesajde Monk » 08 Noi 2012, 01:17

Tudy scrie:
Monk, ai un warning pentru limbaj.

Mai aruncă un ochi din când în când peste ce scrie aici: http://www.guildwars2.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=64


la asta sunteti buni voi romanii ma, la dat warninguri si amenzi

poti sa stai linistit ca nu-ti vin pe forum
Monk
Gladium
 
Mesaje: 8
Membru din: 19 Oct 2011, 15:39

Re: Impresii GW2

Mesajde Tudy » 08 Noi 2012, 02:16

Monk scrie:
la asta sunteti buni voi romanii ma, la dat warninguri si amenzi

poti sa stai linistit ca nu-ti vin pe forum


Mă văd nevoit să apelez din nou la regulament - http://www.guildwars2.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=64
Citat:
a) Acest regulament se aplică atât site-ului GuildWars2.ro cât şi forumului asociat acestui site. Regulamentul trebuie respectat de toţi membrii site-ului GuildWars2.ro (indiferent de rang, vechime, etc.). Nici un membru nu poate invoca drept scuză pentru încălcarea regulamentului faptul că nu ştia de existenţa lui.

b) Toţi membrii înregistraţi trebuie să înţeleagă faptul că utilizarea de către ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de către GuildWars2.ro, administratorii forumului rezervându-şi astfel dreptul de a-şi selecta userii. Orice încălcare a prezentului regulament permite moderatorilor sau administratorilor GuildWars2.ro să dea avertismente şi în cele din urmă să restricţioneze (la libera lor discreţie) accesul la site membrilor în cauză, pe perioadă nedeterminată.

Mulțumim pentru contribuția plină de pasiune de până acum - am decis să-ți ofer o ”pauză” de o săptămână, poate îți mai revizuiești atitudinea. Forumul se poate lipsi fără nici un fel de probleme de prezența ta.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Impresii GW2

Mesajde inhuman » 08 Noi 2012, 09:01

Monk scrie:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente, pe langa faptul ca apropae n-ai skilluri lol.., si asta asa-i, si din cate ai, sunt foarte putine utile, sunt zile cand io nu folosesc abilitatea de elita :), si cand ma bat folosesc trei skilluri de la arma, alea din dreapta sunt in caz de necesitate haha,......... wtf?


In gw1 puteai juca linistit (iti garantez eu) fara sa stii 50% din skilurile tale, apesi pe toate skilurile si mobii mureau + aveai henchmen care bateau ei singuri tu te uitai la ei. Nu puteai face PvP competitiv asta e altceva.

Compara GW1 first release cu maxim level 20 cu gw2 release si o sa vezi cum naiba avea mai mult continut wtf ?!
Sistemul de skilluri a fost simplificat din mai multe motive, nu poti avea un esport cu sistemul de profesii mixte cum era in gw1. Oricum 70+ skiluri luate cate 8 sunt destule pentru a crea o paleta destul de versatila pt mai multe situatii.
"killurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor," - in alte jocuri sunt abilitati pasive, si sunt cele care fac diferenta subtila de top dintre 2 builduri.

Monk scrie:
In GW1 pana lumea a inceput sa faca builduri, mai bine zis, pana au inceput sa apara buildurile publice, nu gaseai doua builduri la fel.., practic existau sute, poate mii de combinatii de builduri... sa nu zic milioane, dar daca te gandesti bine poti spune ca existau milioane de combinatii, si din atatea combinatii, existau probabil cateva zeci de combinatii care erau bune bune, si tu ca jucator aveai de unde alege pentru ca era variat, fiecare cu stilul lui particular isi facea buildu, dupa care il imbunatateai in timp dupa gust.. sau le faceai dupa zona in care te jucai, in gw2 poti sa-i faci o hemoragie la un elementalist de earth sau de fire cu burn, damage deala de foc :D, toti inamicii sunt la fel.., ma refer la profesii ca le faci acelasi damage fara sa fie tinut cont ca tu esti warrior sau mesmer, ceva diferenta exista.., da sincer, n-are rost sa schimbi daca diferenta e asa mica, aici iara au gresit maxim..
Monk scrie:
Personal cred ca GW1 a fost mult mai bine facut, vreau sa spun ca a fost bine gandit, pe langa faptul ca erau foarte multe instante, dungeonuri..., jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, continuand pana la sistemul de skiluri care a fost facut super simplificat ca sa nu te faca sa-i manci nervii si doar apesi ca berila pe butoane, care buton ii mai aproape ala il apesi ca doar faci acelasi cacat de damage il faci haha, fara un pic de simt.., lucruri mici ca de exemplu sistemul de peti, ca sa vezi tu treaba, mascota din gw1 trebuia sa rezisti la mascota pana o hipnotizai sa fie dresata, dupa care trebuia sa cauti o zona buna unde s-o antrenezi ca sa-i urci lvl, si s-o faci sa fie cum vrei tu, agresiva, blanda, pasiva?? xD in GW2 totul se rezuma in F si ChopChopCho!! ChopChopCho!! dai n-ainte ca Berila, cum am mai spus, un joc facut pentru copii, ma face sa cred ca din managerii astia de la GW2, de la Arenanet intre timp din 2005 incoace si-au lasat nevestele gravide in timp ce ei jucau Heroes Ascent, au facut niste copii intre timp si a fost infulentati de copiii lor sa faca un joc asa de simplu, mai mult ca sigur, exact asa au facut si aia de la google, dupa ce s-au insurat au inceput sa vina cu propaganda de "baby sisters" hahah :lol:




"in GW1 aveai in gameplay un parcurs de facut in care erai dus, invartit prin misiuni, farmuri, in acelasi timp jocu era foarte variat din punct de vedere a gameplay-ului, cand a iesit Prophecies erau diverse sisteme de PVP, nu la gramada asa cum ii acuma, ... "

Vorbesti de PvE si apoi tragi concluzia la PvP :? Feelingul de poveste este mult mai bine creat fata de gw1, fa macar un personal story, daca stii si povestile din Lore o sa iti dai seama. Cinematics si alegerea ordinelor fac tot deliciul povestii, impreuna cu micile caractere si personalitatile lor diverse, Ex rasele care tot nu se sufera intre ele dar colaboreaza.

"jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, "
Normal, targetul jocului este mainstream. Diferenta se va face in turneele PvP.

Monk scrie:
De pvp nu ma apuc sa vorbesc prea mult ca numai comparat cu Gw1, atat gameplay-ul cat si strategia, probabil si continutul, as putea umple trei pagini de plangeri in care sa arat ce rau a fost facut PVP-ul in GW2, asa ca ma abtin...


Numai despre cat de bine este facuta micro strategia de build (aia 5% bonus la x shit) si macro strategia de WvW as putea umple 3 pagini, sa numai zic de gameplay si cum jocul favorizeaza jocul in echipa, dar mai bine ma abtin ..

Am raspuns numai ca sa rectific greselile facute de un raspuns prea subiectiv si nu obiectiv :)[/quote]

Scuzati-ma in primul rand ca ma bag in discutie ca musca-n lapte:)).Am fost jucator hardcore(pvp) de gw1 si vreau sa spun ca sistemul de pvp din primul guildwars nici NU se compara cu cel de acum!!!Era mult mai bine pus la punct din mai multe unghiuri.Sunt de parere ca monk are dreptate...Buildurile sunt restranse,nu ai dreptul la libera exprimare in bara de skiluri,esti constrans de situatiile in care ai aceleasi 8 skiluri ca cei 6 milioane de jucatori sau cati sunt...SI NU!!Nu ai skiluri pentru a scapa din orice situatie,sau pentru a folosii in orice situatie o abilitate...

Pe mine m-a dezamagit complet acest joc...L-am asteptat cam 4 ani de zile cu sufletul la gura,l-am cumparat imediat cum a aparut,am dat level max in cateva zile si de acolo mi s-a taiat pofta de joc...
inhuman
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 9
Membru din: 29 Feb 2012, 20:56
Nume caracter: iNhumaN

Re: Impresii GW2

Mesajde stevecelrau » 08 Noi 2012, 10:29

Eu ma retrag din discutie deoarece nu este deloc "constructiva". Fiecare are dreptul la propria opinie si e liber sa joace ce-i place. Numai bine :mrgreen:
I am valiant, boisterous, strong-willed and passionate. I am Norn.
Jormag, feel my wrath!
Avatar utilizator
stevecelrau
Legionar
 
Mesaje: 365
Membru din: 05 Aug 2011, 17:53
Nume caracter: Evren Khan / Alba Ca Zapada

Re: Impresii GW2

Mesajde evotop100 » 14 Noi 2012, 15:58

Parerea mea este ca Guild Wars 2 este cel mai complect mmorpg din toate timpurile, din 2003 tot am jucat de la mu, l2, wow s.a.m.d. acum joc gw2 si pot spune a are ce e mai bun din fiecare plus multe alte caracteristici unice, pacat de pretul cam mare pentru nivelul de train din romania, in rest pot spune ca e cel mai bun joc la ora actuala.
evotop100
Gladium
 
Mesaje: 2
Membru din: 14 Noi 2012, 15:23
Nume caracter: mihai

Următorul

Înapoi la Discuţii generale despre joc

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Bing [Bot], Google [Bot] şi 15 vizitatori