Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Discuții despre alte jocuri

Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde cokybv » 06 Iun 2012, 18:12

http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... der/731497

si interviul oficial http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... iew/731254

Synergy Abilities si alte chestii
grafica si questurile dinamice

M-am gandit sa impart :)
Ce parere aveti ?
Avatar utilizator
cokybv
Guild Wars 2 Fanatic
 
Mesaje: 60
Membru din: 28 Ian 2012, 04:26
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Lilith Luna

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde shaggy140 » 06 Iun 2012, 18:35

la prima vedere, un fel de copy-paste...la gw2, referitor la exact ce zicea cu un "fire wall" si un warrior care va trage cu fireballs...cam asa arata si gw2? hmm...
si mai vorbea si de acele "keep sieges" si npc interactivi si multe altele...sa ma scuze dar prima data le-am vazut aici...nu cred ca aceste idei sa le fi apartinut de fapt lor...
Imagine
Avatar utilizator
shaggy140
Legionar
 
Mesaje: 201
Membru din: 13 Mai 2012, 20:43
Localitate: Braila
Nume caracter: Liviu

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde Ronah » 06 Iun 2012, 20:13

Ceea ce arata ca GW2 si-a atins deja scopul - acela de a schimba industria MMO-urilor - chiar inainte de a fi lansat pe piata.
Imagine
Avatar utilizator
Ronah
Centurion
 
Mesaje: 806
Membru din: 16 Dec 2011, 13:11
Nume caracter: Ronah Haght Akan

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde Tudy » 12 Noi 2012, 11:52



Mai multe detalii. Partea de mass-PvP sună incredibil de familiar pentru cei care au jucat WvW în GW2.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde Valky » 12 Noi 2012, 12:07

+ 1 la ce a spus Ronah, nu are sens sa dau copy / paste, exact la fel am gandit si eu.
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde B3aT » 12 Noi 2012, 14:39

player freedom din pacate inca inseamna acelasu lucru : main quest line, side quests si faction/order quests ...inca astept viitorul :D
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde Xas » 12 Noi 2012, 16:26

Totusi e dragut, sigur o sa fie "charming" pentru fanii seriei RPG. Legat de familiaritate, suntem in anul 2012, acusi 2013, cam greu sa fii 100% autentic.
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesajde Valky » 12 Noi 2012, 20:05

@B3aT (raspuns la semi O/T)
De acord. Libertatea jucatorului imi aminteste de un "evolving universe" asa cum s-a dorit EVE la origine.
Insa ca sa avem "player freedom" in adevaratul sens al cuvantului la pretentiile de gaming de astazi, ar trebui sa avem un complex interactiv de joc in care playerii sunt atrasi deopotriva intr-un MMO de libertatea de a construi, coabita, de a-si exprima talentele artistice, ingineresti si de orice alta natura cu adevarat liber, sa-si construiasca un castel suspendat pe lac sau o flota de statii spatiale cu o configuratie mereu noua de arme si module, sa-si poata personaliza nu doar caracterul jucat ci si eventul, bossii, harta, terenul, constructia, culoarea cerului, gusa fazanului, loot-ul si cate si mai cate, libertatea de a putea sa-si creeze propriile events in baza unui set de optiuni practic infinite, cu varietate teoretic infinita de forme, structuri, NPC si mecanici de joc in AI, bucurandu-se de o grafica de exceptie in acelasi timp. That is a remote dream yet to come among us.
Cred ca astazi nu putem inca sa cerem domeniului IT sa ne ofere asa ceva, ar insemna sa avem cel putin libertatile de creatie si constructie din "Minecraft" asociate unei grafici similare cu cinematics-urile facute de Blizzard, ca sa multumesti consumatorul cu acest concept de "player freedom" la pretentiile actuale. In opinia mea, pentru aceasta putere de procesare la indemnana oricarui player si mai ales la indemana companiei care sa gazduiasca acele servere capabile de asa ceva, vom mai astepta in jur de 6-7 ani cel putin.
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World


Înapoi la Alte jocuri

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Bing [Bot] şi 5 vizitatori