WvW All Call Event

Re: WvW All Call Event

Mesajde Sleepner » 15 Sep 2012, 01:06

O sa fiu prezent si eu
Sleepner
Gladium
 
Mesaje: 16
Membru din: 12 Aug 2012, 20:59
Nume caracter: Zalmox

Re: WvW All Call Event

Mesajde Tormentor » 15 Sep 2012, 07:50

cam putina lume s-a anuntat prezenta pana acum :(
Avatar utilizator
Tormentor
Gladium
 
Mesaje: 41
Membru din: 25 Apr 2012, 20:12
Nume caracter: Tormentor

Re: WvW All Call Event

Mesajde cosmin » 15 Sep 2012, 10:00

Tormentor scrie:
cam putina lume s-a anuntat prezenta pana acum :(


Credca o sa fie lume dar problema ii cu asteptatu sa intram in WvWvW
cosmin
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 46
Membru din: 29 Iun 2012, 15:56
Nume caracter: Cosmin

Re: WvW All Call Event

Mesajde Inwa » 15 Sep 2012, 11:43

Tormentor scrie:
cam putina lume s-a anuntat prezenta pana acum :(


Unii am preferat sa lasam thread-ul curat sa se vada informatile importante in caz ca mai sunt postate ;)
Inwa
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 24
Membru din: 08 Mai 2012, 14:44

Re: WvW All Call Event

Mesajde Ztepam » 15 Sep 2012, 13:36

eu de cand am vazut topic-ul am zis ca vin, dar hai sa zic si aici sa vada lumea cat mai multi :D
Imagine
Avatar utilizator
Ztepam
Legionar
 
Mesaje: 258
Membru din: 02 Feb 2012, 17:32
Localitate: Iasi
Nume caracter: Ztepam

Re: WvW All Call Event

Mesajde Stalker » 15 Sep 2012, 15:22

Im in ... si sigur o sa fie mai multi decat cei ce s-au anuntat pe forum ... poate unii sunt doar lenesi si nu posteaza :))
Life is short when reflecting on how long you will be dead.
Imagine
Avatar utilizator
Stalker
Gladium
 
Mesaje: 32
Membru din: 08 Mar 2012, 18:43
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Stalker Firstborn

Re: WvW All Call Event

Mesajde Tudy » 15 Sep 2012, 17:33

Have fun, everyone! :)

Din păcate eu nu sunt acasă în acest weekend, așa că voi participa cu următoarea ocazie.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: WvW All Call Event

Mesajde Altceva » 15 Sep 2012, 19:19

Imi pare rau sunt la munca :( , pana la 22:30. Daca pe la 23:30 mai sunteti in WvW am sa ma alaturi cu placere. Distractie placuta !
Imagine
Avatar utilizator
Altceva
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 20 Mai 2011, 20:58
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Altceva

Re: WvW All Call Event

Mesajde lucifix » 15 Sep 2012, 19:39

Am participat doar o ora jumatate ca a trebuit sa plec. A fost misto(cat am participat). Sper ca data viitoare sa pot sa stau mai mult.
Imagine
Avatar utilizator
lucifix
Legionar
 
Mesaje: 123
Membru din: 05 Iul 2012, 00:21
Localitate: Iasi
Nume caracter: Luci Fix

Re: WvW All Call Event

Mesajde Khasar » 16 Sep 2012, 12:30

Ceva concluzii legate de activitatea de aseara?
Avatar utilizator
Khasar
Legionar
 
Mesaje: 193
Membru din: 12 Apr 2012, 12:26
Localitate: Targoviste
Nume caracter: Khasar Legionarus

Re: WvW All Call Event

Mesajde cosmin » 16 Sep 2012, 18:33

Concluzie: o fost fain si ne-am distrat
cosmin
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 46
Membru din: 29 Iun 2012, 15:56
Nume caracter: Cosmin

Re: WvW All Call Event

Mesajde Loa » 16 Sep 2012, 19:48

Data viitoare sper să avem cel puțin un commander. Un pic cam dezorganizat iar pe chat-ul de speaker PR prea multă vorbă. Dar, toate au un început.
The art of being feminine.
Avatar utilizator
Loa
Legionar
 
Mesaje: 227
Membru din: 17 Feb 2012, 23:51
Nume caracter: Le Loa

Re: WvW All Call Event

Mesajde Valky » 16 Sep 2012, 20:40

Concluziile mele nu sunt diferite de ceea ce constatasem deja in saptamanile anterioare:
:arrow: avem nevoie de mult mai multi membrii ai guildei online, daca lumea doreste sa aplicam o strategie cu obiective mai serioase. Multi intrebau "cand mergem sa cucerim keep-ul X", in conditiile in care noi, impreuna cu alti vreo 50 de jucatori straini, nu puteam controla intotdeauna eficient 5 obiective mici simultan (3 supply-camps, 1 tower si 1 bridge care era punct obligatoriu de trecere cu doliaks pentru 2 towers).
:arrow: am vazut si cativa participanti care stateau sa mineze cand ceilalti de langa ei erau in down-state si nu este okay, sper sa fi fost doar o scapare temporara.
:arrow: cand anunti ca esti atacat, spune doar "Locatia - under attack, 5 insi sau atac masiv" sau ceva similar. Daca nu spui unde si cum, anunti degeaba, nu stie nimeni pe de rost unde esti.
:arrow: orice obiectiv cucerit si neaparat corespunzator inseamna logistica si timp pierdute aiurea. Zerg-ul este complet ineficient pe harti mari, pentru ca nu ai timp suficient sa faci bucla de continuitate, sa revii intr-un timp suficient de scurt la toate obiectivele luate anterior. In plus, nimeni nu are timp sa stea in modul map permanent, ca sa anunte tot timpul ce obiective sunt in conflict. Un camp sau tower, odata cucerit, trebuie upgradat la maxim pentru defense, construite arrow-carts pe punctele inalte din zona intrarilor catre camp (din fiecare 3 camps care aprovizioneaza un tower sau keep, doua au choke-points la intrare, adica doar pe acolo poate veni cel care ataca, printr-o zona ingusta, care poate fi aparata de 10 insi cu 5-6 arrow-carts fara probleme. Cel care nu are choke-point trebuie aparat in sistem circular si trebuie sa aiba mai multi oameni in aparare. Daca nu aperi ce ai cucerit, o sa repeti figura "ocupat-pierdut-ooupat" ore intregi, cheltuind bani si timp de pomana. Sigur ca atunci cand ai o mana de oameni, este o irosire de resurse sa lasi jucatori in defense si aici revin la ce spun de mai mult timp: daca vrei sa domini in W3, ai nevoie de BIG NUMBERS, adica de multi oameni. Pana in momentul in care intram cu echipe insumand 100 - 150 de insi in W3, organizate pe task-uri clare, nimeni nu ar trebui sa aiba pretentia de a ocupa si mai ales de a controla jumatate de harta.
:arrow: regula numarul 1 in orice confruntare este sa tai liniile de de aprovizionare si posibilitatile de comunicare ale inamicului, apoi sa-l asediezi pana se preda singur sau este suficient de slabit ca sa-l poti cuceri, lucru valabil si in W3. Abia dupa ce ocupi si controlezi toate supply-camps de la care vin doliaks catre un obiectiv, poti sa te gandesti sa ataci obiectivul, pentru ca cel aflat in aparare nu mai poate repara zidurile, portile sau armele construite deja si nu mai poate construi nimic cu blue-prints, fiind destul de usor de luat cu un numar suficient de oameni.
:arrow: cand stai in apararea unui obiectiv, respingi atacul si atat, nu incepe sa faci chasing pe jumatate de harta dupa cei 6-10 supravietuitori, pentru ca lasi si obiectivul neaparat si intri si in ambuscada. De asemenea, daca esti in inferioritate numerica, nu iesi afara din obiectiv, ai sa mori degeaba si ai ceva de mers pe jos, timp in care nu faci nimic util.
:arrow: cand ataci un obiectiv, distruge intai defense de pe ziduri (tunuri, carts, baliste, arcasi) si abia dupa aceea repede-te la poarta, acoperit de AOE. Daca cei din obiectiv sunt superiori ca numar, renunta temporar la obiectiv, chiar daca ei raman sau ies din obiectiv, este acelasi timp pierdut.
:arrow: cativa dintre participanti l-au intrebat nedumeriti pe Ax de ce ne trebuie echipe de scouting sau de ce trebuie sa stai sa imbatranesti langa un doliak. Ca sa configurezi echipele intr-un W3 in care sa domini si sa ai succes in controlul unei portiuni cat mai mari de harta, in conditiile in care harta este IMENSA, structura ar trebui sa fie cam asa:
- iti trebuie 2-3 echipe de scouting cu boost de speed si skill de evade pentru a vedea rapid si a transmite informatii din teren, ca sa permita commanderilor luarea unor decizii pe baza unor realitati, nu doar pe baza intuitiei. Poate un obiectiv important ocupat de inamic ramane complet neaparat, poate se apropie un atac masiv sau unul surpriza de obiectivul pe care-l aperi, poate
- iti trebuie 6-9 echipe de escorta pentru supplies, cu boost de speed pentru party, ca sa protejeze si sa mareasca viteza la doliaks.
- iti trebuie 1 echipa de manevra care sa dezinformeze mereu inamicul, atacand (cu un numar suficient de mare de jucatori pentru a fi credibil) alte obiective decat cele pe care cu adevarat vrei sa le ocupi, sa-l determini sa se apere acolo si sa nu-si concentreze oamenii acolo unde vrei sa-l ataci de fapt.
- trebuie 1 echipa de "interventie" suficient de mare care sa se poata deplasa rapid la un obiectiv aparat de tine care este atacat sau ca sa intareasca forta principala care ataca deja un obiectiv.
- trebuie cate 1 echipa de defense suficient de eficienta pentru fiecare obiectiv ocupat de tine. Abia dupa ce ai impins inamicul catre extremitatea hartii, poti spera ca acele supply-camps nu vor fi atacate de forte mari si pot rezista doar cu upgrades de defense facute la guards / ziduri suficient timp ca sa iti permita sa reactionezi cu echipa de interventie.
- si evident trebuie 2 echipe de atac mari, cu suficienti oameni ca sa poti lua RAPID un obiectiv. Daca te duci ca sa stai 30 de minute acolo, sa fii sigur ca inamicul vine si el cu intariri.
:arrow: trebuie sa donam bani in banca guildei ca sa cumparam vreo 3 Commander`s Book (100 gold bucata), pentru a permite celor care fac lead in battleground sa se coordoneze mai usor, sa-i putem vedea rapid pe harta si sa avem echipe suficient de mari, nu 5-men parties. De asemenea, sa nu uitam ca acele upgrades la orice obiectiv costa mult. Este suficient ca cel care face upgrade cheltuieste din kharma lui, nu este normal sa dea si din banii lui, razboiul este un efort colectiv al guildei.
:arrow: nu toti au respectat solicitarea de a avea fiecare in inventory 1 flame-ram si 1 arrow-cart, din fericire am avut participanti care au compensat si pentru ceilalti investind mai mult in battleground. Si da, Loa are dreptate, unii participanti interveneau pe TS ca sa spuna cat de artistic au murit, sau ca sa-i auzim pisica in back-ground sau ca sa intrebe "cand mergem sa ocupam un keep ?"
:arrow: avand in vedere ca am fost online in W3 doar vreo 40-45 de insi, consider ca a mers destul de bine si am luat / mentinut la un nivel acceptabil cateva obiective, chiar daca nu majore, dar suficient pentru a fi un ghimpe in coasta serverului pe harta caruia ne-am dus, avand in vedere ca ne bateam de multe ori simultan cu ambele servere concurente pe aceleasi obiective.
:arrow: personal, multumesc tuturor care nu au uitat ca orientarea principala a guildei este catre massive PvP si care au intrat online alaturi de echipa in W3, pentru faptul ca au raspuns solicitarii si pentru ca majoritatea au urmat cu rabdare precizarile commanderilor.
:arrow: da, a fost fun, am ramas in W3 cu placere pana la 3 dimineata, chiar daca mai eram doar 14 insi din guild acolo, sper sa reeditam cat mai curand eventul si mai ales sa vina mai multa lume in W3, inclusiv cei care n-au fost niciodata.
Cheers
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: WvW All Call Event

Mesajde Inwa » 17 Sep 2012, 00:07

Eu am fost prezent 8 ore care au trecut mult prea repede :D
Valky, sunt de acord cu strategia pe care ai scris-o si reprezinta un plan bun pe termen mediu/lung. Este necesara mult mai multa organizare si pot aparea evenimente neasteptate. Chiar si faptul ca aseara era suficient sa aparam podurile de la ruine a fost datorita faptului ca adversarii erau dezorganizati. Am vazut foarte putine atacuri pe flancuri ca sa nu spun ca puteau trece prin apa si sa ne atace din spate.

In acest moment ma intreb daca nu este mai eficient sa capturam un keep la care sa facem upgrades. Da, costa mai mult si este mai greu de luat insa poate fi aparat mai bine. Tower-urile au putine upgrade-uri disponibile care nu cred ca pot face o diferenta decisiva in cazul unui atac major. La fel si pentru supply camps. Chiar daca cel din sud avea max upgrades a picat rapid cand a fost atacat de 30-40 adversari cand aveam in aparare 2 arrow carts + 6 oameni. Stiu ca eram putini dar si ei venisera chiar in linia de foc cand puteau sa ocoleasca putin :)

Cam atat ca trebuie sa ma bag in joc. Mai am cale lunga pana la level 80.
Inwa
Inwa
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 24
Membru din: 08 Mai 2012, 14:44

Re: WvW All Call Event

Mesajde Cristian » 17 Sep 2012, 11:34

Din pacate am ales un turn foarte foarte greu de tinut din cauza proximitatii fata de locul de start al inamicilor. Oricat de fortificat ar fi acel turn in cele din urma il pierzi pt ca nu poti sa ti acolo grupul mare de oameni si sa lasi harta descoperita. Pe viitor consider ca e mai bine sa luam turnul, dar sa il lasam doar ca punct unde inamicii prierd timp, timp in care sa luam keep-ul. Odata luat keepul avem posibilitatea de a face teleport, lucru care ne ajuta in deplasare si control a unor puncte de pe harta.
A fost un exercitiu foarte bun.
Cristian
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 24
Membru din: 16 Ian 2012, 11:38
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Cristian Swiftcold

Re: WvW All Call Event

Mesajde Valky » 17 Sep 2012, 17:33

@Azertiti
Da, camp-ul din sud nu avea choke-point, deci trebuia aparat circular si cu mai mult de 10 oameni, asa cum am spus anterior, era normal sa cada repede cand a fost atacat de 40 de insi, cand in aparare erau doar 6 insi cu 2 arrow-carts.
Cheers
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: WvW All Call Event

Mesajde Cosmo » 17 Sep 2012, 20:13

Din pacate waiting timeurile enorme si crashurile mid-wvw o sa ma faca sa renunt la mass-scale wvw pentru viitorul apropriat pana repara /ceva/ in engine-ul jocului.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: WvW All Call Event

Mesajde Ztepam » 20 Sep 2012, 00:21

La urmatorul event de pe data de 22 septembrie nu pot ajunge din pacate... din fericire( :D ) plec intr-o mini vacanta de 3 zile la munte pana duminica seara. Mult succes si sper sa aud ca a decurs mult mai bine decat predecesorul, poate va fi si mai cometitiv avand in vedere ca s-ar putea sa ne dea cu alte servere!
Imagine
Avatar utilizator
Ztepam
Legionar
 
Mesaje: 258
Membru din: 02 Feb 2012, 17:32
Localitate: Iasi
Nume caracter: Ztepam

Re: WvW All Call Event

Mesajde Valky » 23 Sep 2012, 16:42

Da, a mers chiar bine al doilea event, datorita faptului ca toate echipele au ascultat intocmai de comanda unica. Desi au fost doar 7 echipe a cate 5 playeri, in total 35 de jucatori, ne-am descurcat destul de bine.
- Sigur ca din nou, fiind putini, nu am putut sa aparam tot timpul obiectivele luate, asa ca a trebuit sa le recucerim de cateva ori (ceea ce inseamna bani si timp pierdut), dar overall a mers bine.
- Apreciez foarte mult rabdarea si disciplina jucatorilor in event-ul de ieri si sper sincer ca toti membrii guildei sa participe la cat mai multe din event-urile viitoare de W3 ale guildei.
- Nu uitati invitatia lui Tudy, cine are idei utile privind aspectele tactice de nivel obiectiv, zona si cele strategice de nivel map in W3 si doreste sa contribuie la configurarea ghidului de W3 (Art of War, Legio Gemina [XIII] TM, first Deluxe Edition, Tudy & Orthias Publishing) este invitat sa-i contacteze pe cei 2 pentru a-si pune ideile in valoare in acel guide care speram sa fie folositor intregii guilde.
Cheers
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Anterior

Înapoi la WvW Events

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator