Razvan scrie:
Referitor la intrebarea din titlu o sa il joc doar pt ca am jucat gw 1, altfel nu am urmarit deloc dezvoltarea gw2.
Referitor la mecanica combatului cred ca se va ramane la holy trinity. De la un build se vrea intotdeauna eficienta maxima si asta e greu de realizat cu personaje cu mai multe specializari. Sigur si in gw 1 au existat genul asta de character ( rangerul, blindbotul, buildurile de split etc) dar erau reduse la un skill 2 pt survival. Chiar si spliturile aveau adesea healer dedicat.
Stiu nu am urmarit de loc gw2 dar nu cred ca va fi un sistem care nu se bazeaza pe atribute si skilluri.
Si nu in ultimul rand cum va fi jucat jocul depinde foarte mult de comunitatea de jucatori care isi vor alege skillset-ul singuri si nu dupa cum ar fi vrut producatorul sa fie jucat jocul. Directia va fi data evident de diversele buffuri si nerfuri care vor urma, dar se va baza si pe feedback-ul de la comunitate.
My 2 cents.
Referitor la mecanica combatului cred ca se va ramane la holy trinity. De la un build se vrea intotdeauna eficienta maxima si asta e greu de realizat cu personaje cu mai multe specializari. Sigur si in gw 1 au existat genul asta de character ( rangerul, blindbotul, buildurile de split etc) dar erau reduse la un skill 2 pt survival. Chiar si spliturile aveau adesea healer dedicat.
Stiu nu am urmarit de loc gw2 dar nu cred ca va fi un sistem care nu se bazeaza pe atribute si skilluri.
Si nu in ultimul rand cum va fi jucat jocul depinde foarte mult de comunitatea de jucatori care isi vor alege skillset-ul singuri si nu dupa cum ar fi vrut producatorul sa fie jucat jocul. Directia va fi data evident de diversele buffuri si nerfuri care vor urma, dar se va baza si pe feedback-ul de la comunitate.
My 2 cents.
That's my man