Ce NU va place la GW2?

Răspunde

:
Pentru a preveni trimiterile automate, vă rugăm să scrieţi ambele cuvinte afişate în căsuţa de text de mai jos.
Zâmbete
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode este ACTIVAT
[img] este ACTIVAT
[flash] este DEZACTIVAT
[url] este ACTIVAT
Zâmbetele sunt ACTIVATE
Subiect revizuit
   

Dacă doriţi să ataşaţi unul sau mai multe fişiere, introduceţi detaliile mai jos.

Vizualizare extinsă Subiect revizuit: Ce NU va place la GW2?

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Oct 2011, 15:37

@MPaul: Îți recomand să citești threadul acesta: viewtopic.php?f=7&t=22 (și să urmărești toate videos de acolo). Ar trebui să îți lămurească multe legat de GW2. :)

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de MPaul » 21 Oct 2011, 14:51

Nu am jucat Gw1 si nu pot sa-mi spun parerea in coomparatie.

Dar cred ca cel mai mult o sa duc dorul unei clase dedicate de healing, nu pot sa spun daca o sa fie in dezavantajul sau avantajul jocului. Pe majoritatea jocurilor mmorpg care leam jucat avem ca si clasa secundara o clasa de healing si a fost intotdeauna o placere sa joc cu acea clasa si cand am auzit de gw2 mi-am spus ca ma fac un healer dedicat :) . Dar ghinion

Putin Offtopic
Nemai avand aceasta aceasta posibilitate am inceput sa ma uit peste clase ...
Clasele ranged cu proiectile si assassini nu mi-au placut mai niciodata
Momentan sunt putin indecis intre Elementalist , Guardian si Necro.

Pt cei ce joaca Gw1 Ma puteti ajuta cu ceva informatii in legatura cu aceste clase , Ceva specificatii daca se poate (si va rog frumos) calitati PvP , PvE

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Greyko » 21 Aug 2011, 23:16

Asa este, pentru a putea fi un e-sport in opinia mea, trebuie sa plece de la cel putin 3vs3 si maxim 5vs5 . Ce e mai jos de sau mai sus de aceasta limita nu mai poate fi usor balansat. Iau iarasi WoW ca exemplu ( sper sa nu ma suparati dar am jucat 5 ani, nu am alt joc cu care sa fac comparatie ) 2vs2 este foarte unballanced, eu eram in arena si jucam rogue & feral si faceam un burst imens care putea omori pe cineva usor dar cand dadeam de un blood dk stateam pana la 30 minute ca sa omor un singur player. Din aceasta cauza nu mai conteaza ratingul din 2v2 ci numai cel din 3v3 si 5v5. Oricum jocul nu va putea fi balansat 100% dar macar sa se apropie cat mai mult si pentru asta trebuie sa fie o oarecare diferenta majora intre cum se comporta clasele intr-un meci de competitive pvp si cum se comporta intr-un pick-up match sau in WvWvW. Dupa mine un element inovator care adauga un plus de skill jocului este optiunea de dodge care nu este facuta nici sa abuzezi de ea in prostie dar poate sa-ti salveze pielea daca stii sa o folosesti. Eu o sa mi-o binduiesc pe shift sau alt key , nu prea imi place cum e pusa ea pe B.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Cronos » 21 Aug 2011, 22:42

True, 8 playeri nu sunt asa de usor de adunat, mentinut,coordonat, dar are si beneficii care au facut pentru mine GvGul cea mai memorabila amintire din GW :)

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Aug 2011, 21:54

Alex scrie:
8v8 nu are cum sa fie e-sport, formatul popular tolerat e 5v5.

Subscriu. 5v5 (sau 6v6, în cazuri extreme) e mult mai adecvat pentru e-sport.

Faptul că GvG-ul era 8v8 l-a făcut să nu fie foarte popular.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Shob » 21 Aug 2011, 21:51

8v8 nu are cum sa fie e-sport, formatul popular tolerat e 5v5.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Aug 2011, 21:46

De acord, pare mai ”casual” decât GvG, însă în final GvG-ul a fost și este foarte restrictiv. Sunt mulți care joacă GW și nu joacă PvP deloc, sau dacă ajung să joace PvP (RA/Codex/AB) nu vor juca niciodată GvG.

Însă chiar și în acest 5v5 s-a văzut că experiența de joc contează enorm, din moment ce ArenaNet a bătut Boon Control cu 4-0 (cumulat, pe cele două zile), asta în condițiile în care secondary mechanics (catapultele) n-au fost folosite aproape deloc.

Sunt totuși curios ce alte game mods vor aduce pe lângă Conquest. ANet și-au motivat decizia de a dezvolta Conquest mode prima dată spunând că li s-a părut o mecanică mai potrivită pentru ”bâțâiala” dată de active combat system din GW2. Însă e foarte probabil să vedem și ceva mai apropiat de GvG, mai ales că feedback-ul din zilele astea legat de PvP-ul din GW2 comparat cu GvG în GW a fost foarte similar cu ce zici tu, Cronos. ;)

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Cronos » 21 Aug 2011, 21:33

Asky scrie:
VoD era duà cate minute? 15? la fel ca si timelimitu de la 5vs5, ai catapulta exact ca si in gvg, ai obiective de capturat cum erau steagurile, dar fara a depinde de npcs ca si guild lord sau thief, esti limitat numa de abilitatea echipei, ceea ce este cheie in orice esport


Da cine zice ca esti limitat de guild lord sau npcs ? Si VoDul in ce anume consta mai exact ? Poate ca voua va place, e ok, inteleg asta, dar acel 5v5 este cat se poate de casual si nici de cum apt de esport. Pai de la GvG care din punctul meu de vedere, ala e apt de esport, sa faci 5v5 cu capture points e down hill from my point of view. Stiu , o sa zici ca "e mult mai dinamic, ca trebuie sa capturezi punctele, sa decizi daca lasi omu pentru catapulta, sa sti sa faci defend etc" dar come on, hai sa fim si putin critici, ca doar nu e uns cu miere. Combatul e ok, la fel ca si inainte, cam multa "batzaiala" pentru mine, dar ok, insa toata chestia cu fight to survive,timp in care mai faci dmg, wtf ? Credeam ca o sa fie ceva minuscul, dar un ele face dmg destul de serios pentru unu pe moarte. Unii preferau sa se retraga decat sa piarda inca odata HP aiurea. Adica chestiile astea sunt facut fix pentru modul casual, pentru genul de player care ar vrea si 10 sanse daca se poate ca sa nu moara. Pana si chestia asta ca 5v5ul prezentat in mod capture the point e menita sa traga de timp. De ce nu un death match ca sa vad si eu cum e exact un 5v5 si nu random ganging.

Nu am nimica daca iti place, e gustul tau, dar eu personal nu am fost impresionat de modul lor 5v5. It has casual written all over it.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Nasty » 21 Aug 2011, 20:56


9:55 - This looks like some form of loot, dar nu despre asta vorbeam.
Vorbeam despre mecanica waypoint-urilor, implicit despre cat de aglomerate vor deveni astfel de evenimente in cazul in care sistemul nu va fi prea restrictiv, hence the word "playability".

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Asky » 21 Aug 2011, 20:55

VoD era duà cate minute? 15? la fel ca si timelimitu de la 5vs5, ai catapulta exact ca si in gvg, ai obiective de capturat cum erau steagurile, dar fara a depinde de npcs ca si guild lord sau thief, esti limitat numa de abilitatea echipei, ceea ce este cheie in orice esport

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Cronos » 21 Aug 2011, 20:50

Greyko, uite de asta consider ca WoW e malefic prin construire, ca te tine cu fundul lipit de scaun toata ziua (sau seara :) )

On topic: Momentan e prea devreme sa vorbim de PvPul din GW2. Tot ce discutam in contradictoriu cu Tudy si cum ca hai sa asteptam macar prezentarea de 5v5, tot nu a rezolvat situatia. So far cred ca nu e numai parerea mea cand zic ca PvPul , cel putin cel aratat in Germania la conferinta, este unul casual. Are potential, dar nici vorba de esport. Din punctul meu de vedere, implica prea multe oportunitati de resurrect, unele skilluri de heal au un cd mult prea mic, si pur si simplu prelungeste inutil jocul. E un contrast mare fata de VoD din GvG care era facut fix cu scopul de a opri lalaiala inutila.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Aug 2011, 20:46

Greyko scrie:
Clar ca nimic nu se compara cu a dobori un boss si a lua drop-ul de la el, dar asta nu se intampla de fiecare data si blizzard se asigura ca si atunci cand nu castigi nimic tot primesti ceva cat de marunt. Loot-ul nu trebuie sa fie singura motivatie [...]

I call that grind, and I'm not a big fan. :)

Îi înțeleg și pe cei care totuși preferă să joace și acest stil de joc, dar nu e stilul meu.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Asky » 21 Aug 2011, 20:19

inteleg ce zici dar sentimentu de a omora un boss o sa fie si si in gw2 la world bosi. unde nu ai limita de 25 de jucatori ci o sa vina sute, iar cat despre farm de gear in dugneons nimaniu nu ii place iar armor sets is numa un factor vizual in gw2. toate armura o sa aiba stats dupa lvl nu dupa contentu de unde is obtinute(la fel ca si in gw1). si eu am raidat in wow din vanilla dar dupa cateva zeci de runs in acelasi content in acelasi fight unde si ai 500 addons care iti zic tot ce tre sa faci, itemurile insine is pentru a imbunatati un caracter.
iar cum noi am cam deviat, comparand wow cu guildwars este o greseala, findca wow ii joc masiv de pve si raid/farming, pe cand gw2 din tot ce se vede este foarte axat pe pvp si esports, is mult prea diferite pentru a fii comparate

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Greyko » 21 Aug 2011, 19:58

In WoW cel putin, niciun boss omorat nu este inutil. Doar pentru ca nu iti pica un item de la el sau pica si il ia altcineva nu inseamna ca tu nu primesti nimic. In primul rand, atunci cand omori un boss pentru prima oara ai o mare satisfactie chiar daca te stresezi chiar si cu 50 de wipe-uri pe noapte ( cazul meu ) iar cand il dobori e mare sansa sa completezi un nou pas dintr-un achievement sau sa primest justice points ( un fel de karma ) cu care sa-ti cumperi iteme. Clar ca nimic nu se compara cu a dobori un boss si a lua drop-ul de la el, dar asta nu se intampla de fiecare data si blizzard se asigura ca si atunci cand nu castigi nimic tot primesti ceva cat de marunt. Loot-ul nu trebuie sa fie singura motivatie, pentru ca daca este atunci, luam exemplu' GW2 unde fiecare primeste ceva dintr-un dungeon , cine o sa mai aiba chef sa faca un dungeon de mai mult de 5 ori ( sau cate bucati are un armor set ) ? Pentru ca de fiecare data stii sigur ca primesti ceva, faci instanta de 5 ori si gata. Asta cred eu, cel putin pentru mine raidingul nu a fost in primul rand pentru loot desi nu pot sa spun ca am asteptat luni intregi pentru un item ( si stiu cazuri ) . Sistemul trebuie sa te recompenseze in asa masura in cat sa te faca sa mai vrei sa parcurgi raidul odata, sa nu-ti dea nici prea putin dar nici prea mult iar prin sistemul actual cu tokene cred ca este ok dar ma intreb daca o sa mai parcurgi dungeonul dupa ce ai luat arma ( de la story mode ) + tot armor setul. Si mai am o nelamurire, oare cata experienta primesti intr-un dungeon? Ar fi chiar ciudat ca sa incepi un dungeon la level 30 si sa-l tot faci ca sa iti faci armor setul iar cand ai tot armor setul gata din acel dungeon sa fi deja level 40 si sa trebuiasca sa faci alt dungeon,alt set, etc...
Imagine

Daca nu am voie sa pun poze, o sterg imediat. Eu sunt Greyko,Defender of a Shattered World , sunt rogue desi in poza am baut potiune si m-a transformat dupa cel mai apropiat guild m8 ( sunt hunterul care sta in picioare, langa hunterul care sta in genunchi, orc )

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Aug 2011, 13:44

Până la urmă, eu nu văd sensul să intru intr-un instance unde să stau X ore, dacă știu că am o șansă să nu îmi pice nimic (sau nimic util). Acesta e principalul motiv pentru care nu mi-au plăcut niciodată raid-urile în alte MMO-uri.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Asky » 21 Aug 2011, 13:24

orice mod de a decide dropurile aduce probleme certuri care la urma lor scad performanta grupurilor sau chiar destrama grupuri, exact cum spunea si cronos, favortism exista si o sa fie abuzat daca ii dau asemenea putere numai unei persoane, a sta ore in sir in raid ganditu-te la drops sau ca le pierzi ori nici nu pica nu adauga nici un element distractiv ci doar stress un lucru ce eu nu il vad bine pt un joc in care iti petreci timpu pentru relaxare/distractie

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Cronos » 21 Aug 2011, 13:20

Ah, pai peste tot cred ca se face loot asa, insa si acolo, tot exista suferinta :)
Tot ce stiu e ca am avut un lock, eram primul la DPS (se intampla in Burning Crusade) si dupa ce am stat de dupamiaza si pana seara tarziu in instanta aia blestemata, cand intr-un final pica gemenele care dau drop la o pereche de gloves ce imi trebuiau pentru setul meu, gayleaderul decide sa le dea la alt warlock in ciuda unui roll favorabil pentru mine. Mai apoi la second boss, acelasi lock da roll mai mare ca mine pentru un item, si tot el il ia. Aia a fost ultima zi in care am pus piciorul in instante. Chiar ultima zi de wow, am mai jucat ceva sa vad cum sunt celelalte expasionuri, dar pe sv privat.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Greyko » 21 Aug 2011, 13:10

Problema asta cu roll-ul se poate remedia usor cu DKP sau EPGP daca faci raid cu o guilda pentru ca raiduri pe bune cu PUG ( lume adunada de pe server ) nu se prea intalnesc si nu prea au sanse de reusita. Cel putin in guilda in care sunt eu itemele se dadeau cu Loot Council, adica GM-ul decidea ce player are de beneficiat mai mult de pe urma itemului si acel player castiga itemul.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Cronos » 21 Aug 2011, 11:16

Tudy scrie:
În cazul meu, random drop chance era tocmai motivul pentru care nu m-a atras PvE/raid-ing în alte MMO-uri. Adică intri în dungeon cu 10-20 oameni, stai 2-3-4 ore și la ultimul boss pică un item de care tu ai nevoie dar pe care îl ia altcineva că a dat roll mai mare, sau dacă totuși item-ul ajunge să fie al tău, afli cu tristețe că de fapt a picat aceeași pereche de izmene pe care o aveai deja... Now, THAT is unplayable. :)


Amin to that, nustiu cum, dar vad ca avem si puncte de vedere in comun :))
Adica am facut si eu ceva instante in WoW, si e barbar pur si simplu sa vezi cum dupa 5 ore (in care btw nu prinzi nimic util) final boss batle, pica ceva ce iti trebuie, ai ghinion de roll si gata, sapt viit. Sau si mai sec, nu iti pica nimic, si te intorci trist la culcare.

Re: Ce NU va place la GW2?

Mesaj de Tudy » 21 Aug 2011, 07:50

Nasty scrie:
Mai conteaza si faptul ca nu exista loot (awesome loot?) care se imparte... fiecare primeste altceva, un alt motiv solid pentru numarul meu "inventat".

EDIT: Din cate am inteles, cei care vor face parte la event din momentul in care va incepe vor avea sanse la loot mai bun. So... prin analogie... majoritatea jucatorilor vor fi pe faza la astfel de evenimente... facand totul si mai... unplayable from the start?


GW2 wiki ne ajută și aici... :D

Citat:
Rewards

Each dungeon has its own unique weapon and armor set modeled according to the theme of the dungeon. These items are no more powerful than items which can be gained doing other activities in-game. Completing a dungeon awards a token. A story mode token can be traded for a weapon from the dungeon set, while an explorable mode token can be traded for armor from the dungeon set.

Sursa: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon#Rewards

Citat:
Once an event is completed, everyone who actively participated will receive rewards according to the level of individual participation. To maintain the emphasis on the event system rather than specific events, loot will never be included as a reward. Reward levels are divided into three groups of increasing reward: bronze, silver, and gold.
Rewards include:
  • Experience
  • Karma
  • Coin
Players are still rewarded even if they don't accomplish the win goal of an event, although not as well. For example, if players fail to stop centaurs from pillaging an outpost, they will still receive a reward for participating, so they don't feel as if they just wasted their time.

Sursa: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dynamic ... nt_rewards

Mi se pare mult mai fair decât un random drop system. Dacă participi la un event, știi că vei primi reward în funcție de gradul de contribuție, iar în final faci ce vrei tu cu reward-ul (coins/karma). Dacă intri într-un dungeon, știi că la final vei putea obține exact bucata de armură sau arma pe care o vrei (deoarece primești un token, pe care îl schimbi pe armor/weapons ulterior).

How's that unplayable?

În cazul meu, random drop chance era tocmai motivul pentru care nu m-a atras PvE/raid-ing în alte MMO-uri. Adică intri în dungeon cu 10-20 oameni, stai 2-3-4 ore și la ultimul boss pică un item de care tu ai nevoie dar pe care îl ia altcineva că a dat roll mai mare, sau dacă totuși item-ul ajunge să fie al tău, afli cu tristețe că de fapt a picat aceeași pereche de izmene pe care o aveai deja... Now, THAT is unplayable. :)

Sus

cron