Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Răspunde

:
Pentru a preveni trimiterile automate, vă rugăm să scrieţi ambele cuvinte afişate în căsuţa de text de mai jos.
Zâmbete
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode este ACTIVAT
[img] este ACTIVAT
[flash] este DEZACTIVAT
[url] este ACTIVAT
Zâmbetele sunt ACTIVATE
Subiect revizuit
   

Dacă doriţi să ataşaţi unul sau mai multe fişiere, introduceţi detaliile mai jos.

Vizualizare extinsă Subiect revizuit: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de Valky » 12 Noi 2012, 20:05

@B3aT (raspuns la semi O/T)
De acord. Libertatea jucatorului imi aminteste de un "evolving universe" asa cum s-a dorit EVE la origine.
Insa ca sa avem "player freedom" in adevaratul sens al cuvantului la pretentiile de gaming de astazi, ar trebui sa avem un complex interactiv de joc in care playerii sunt atrasi deopotriva intr-un MMO de libertatea de a construi, coabita, de a-si exprima talentele artistice, ingineresti si de orice alta natura cu adevarat liber, sa-si construiasca un castel suspendat pe lac sau o flota de statii spatiale cu o configuratie mereu noua de arme si module, sa-si poata personaliza nu doar caracterul jucat ci si eventul, bossii, harta, terenul, constructia, culoarea cerului, gusa fazanului, loot-ul si cate si mai cate, libertatea de a putea sa-si creeze propriile events in baza unui set de optiuni practic infinite, cu varietate teoretic infinita de forme, structuri, NPC si mecanici de joc in AI, bucurandu-se de o grafica de exceptie in acelasi timp. That is a remote dream yet to come among us.
Cred ca astazi nu putem inca sa cerem domeniului IT sa ne ofere asa ceva, ar insemna sa avem cel putin libertatile de creatie si constructie din "Minecraft" asociate unei grafici similare cu cinematics-urile facute de Blizzard, ca sa multumesti consumatorul cu acest concept de "player freedom" la pretentiile actuale. In opinia mea, pentru aceasta putere de procesare la indemnana oricarui player si mai ales la indemana companiei care sa gazduiasca acele servere capabile de asa ceva, vom mai astepta in jur de 6-7 ani cel putin.

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de Xas » 12 Noi 2012, 16:26

Totusi e dragut, sigur o sa fie "charming" pentru fanii seriei RPG. Legat de familiaritate, suntem in anul 2012, acusi 2013, cam greu sa fii 100% autentic.

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de B3aT » 12 Noi 2012, 14:39

player freedom din pacate inca inseamna acelasu lucru : main quest line, side quests si faction/order quests ...inca astept viitorul :D

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de Valky » 12 Noi 2012, 12:07

+ 1 la ce a spus Ronah, nu are sens sa dau copy / paste, exact la fel am gandit si eu.

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de Tudy » 12 Noi 2012, 11:52



Mai multe detalii. Partea de mass-PvP sună incredibil de familiar pentru cei care au jucat WvW în GW2.

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de Ronah » 06 Iun 2012, 20:13

Ceea ce arata ca GW2 si-a atins deja scopul - acela de a schimba industria MMO-urilor - chiar inainte de a fi lansat pe piata.

Re: Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de shaggy140 » 06 Iun 2012, 18:35

la prima vedere, un fel de copy-paste...la gw2, referitor la exact ce zicea cu un "fire wall" si un warrior care va trage cu fireballs...cam asa arata si gw2? hmm...
si mai vorbea si de acele "keep sieges" si npc interactivi si multe altele...sa ma scuze dar prima data le-am vazut aici...nu cred ca aceste idei sa le fi apartinut de fapt lor...

Elder Scrolls Online [mama ce s-au inspirat]

Mesaj de cokybv » 06 Iun 2012, 18:12

http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... der/731497

si interviul oficial http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... iew/731254

Synergy Abilities si alte chestii
grafica si questurile dinamice

M-am gandit sa impart :)
Ce parere aveti ?

Sus

cron