de Tze » 16 Sep 2012, 21:09
Deci, dungeonurile pe Explorable Mode sunt cele mai grele încercări prin care te trece PvE-ul în Guild Wars 2. Au specificat de la început că vor necesita strategie și mult teamplay pentru a putea răzbi prin ele. Nu consider că au o dificultate exagerată, sunt echivalentul unor zone elite și trebuie să fie grele. Cu un build bun, teamplay, comunicare și mancare + poțiunile pentru fiecare dungeon în parte se poate completa într-un ritm decent. În plus, dacă tot ai de gând să faci dungeonul de 40 ori + pentru un full set of Exotic Armor, ar fi o idee să investești în sigilii de + dmg vs inamicii din dungeonul respectiv. Și așa vor mai fi wipe-uri, ceea ce este foarte în regulă, deoarece fiecare luptă în parte este skill based, nu build based cum era in Guild Wars 1 de exemplu. Și cu atât mai mult momentul în care vei vedea armura pe tine va fi unul mai mulțumitor. Până la urmă, ai făcut-o ca să arăți mai bine, să fii mai miez, căci tu deja aveai iteme cu statistici maxime. Da, dacă nu ești organizat și nu cunoști inamicul vei ajunge să plătești mai mult pe reparații decât primești în dungeon, dar dropul de chestii speciale (gen Ascalonian Tears) specific fiecărui dungeon în parte face run-ul să merite, pentru că avansezi către ceea armura/arma pe care ți-o dorești. Și cum acest drop este Soubound, este singura metodă de a-l obține.
Așa că nu vă mai plângeți, veniți pregătiți (iteme potrivite, builduri potrivite pe care le adaptezi la fiecare luptă, consumabile) și jucați în echipă, va merge mult mai bine. Explorable mode nu e potrivit pentru PUG-uri.
Cât despre buguri, n-am nimic de comentat, există și sunt deranjante. Tot ce putem face noi este să le trimitem un report și șă sperăm ca data viitoare va fi reparat.
Deci, dungeonurile pe Explorable Mode sunt cele mai grele încercări prin care te trece PvE-ul în Guild Wars 2. Au specificat de la început că vor necesita strategie și mult teamplay pentru a putea răzbi prin ele. Nu consider că au o dificultate exagerată, sunt echivalentul unor zone elite și trebuie să fie grele. Cu un build bun, teamplay, comunicare și mancare + poțiunile pentru fiecare dungeon în parte se poate completa într-un ritm decent. În plus, dacă tot ai de gând să faci dungeonul de 40 ori + pentru un full set of Exotic Armor, ar fi o idee să investești în sigilii de + dmg vs inamicii din dungeonul respectiv. Și așa vor mai fi wipe-uri, ceea ce este foarte în regulă, deoarece fiecare luptă în parte este skill based, nu build based cum era in Guild Wars 1 de exemplu. Și cu atât mai mult momentul în care vei vedea armura pe tine va fi unul mai mulțumitor. Până la urmă, ai făcut-o ca să arăți mai bine, să fii mai miez, căci tu deja aveai iteme cu statistici maxime. Da, dacă nu ești organizat și nu cunoști inamicul vei ajunge să plătești mai mult pe reparații decât primești în dungeon, dar dropul de chestii speciale (gen Ascalonian Tears) specific fiecărui dungeon în parte face run-ul să merite, pentru că avansezi către ceea armura/arma pe care ți-o dorești. Și cum acest drop este Soubound, este singura metodă de a-l obține.
Așa că nu vă mai plângeți, veniți pregătiți (iteme potrivite, builduri potrivite pe care le adaptezi la fiecare luptă, consumabile) și jucați în echipă, va merge mult mai bine. Explorable mode nu e potrivit pentru PUG-uri.
Cât despre buguri, n-am nimic de comentat, există și sunt deranjante. Tot ce putem face noi este să le trimitem un report și șă sperăm ca data viitoare va fi reparat.