Guild Wars 2 - BWE 2

Răspunde

:
Pentru a preveni trimiterile automate, vă rugăm să scrieţi ambele cuvinte afişate în căsuţa de text de mai jos.
Zâmbete
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode este ACTIVAT
[img] este ACTIVAT
[flash] este DEZACTIVAT
[url] este ACTIVAT
Zâmbetele sunt ACTIVATE
Subiect revizuit
   

Dacă doriţi să ataşaţi unul sau mai multe fişiere, introduceţi detaliile mai jos.

Vizualizare extinsă Subiect revizuit: Guild Wars 2 - BWE 2

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 23 Iun 2012, 10:09

http://www.rpgamer.com/games/guildwars/guildwars2/guildwars2BWE2interview.html

Citat:
Chris Whiteside: We got a large amount of extremely important feedback from the weekend. The key takeaway was that much of the feedback was micro rather than macro—we received a lot of feedback regarding balancing and accessibility rather than some of the much broader feedback items from BWE1. This is fantastic for us because it shows that the actions the community wanted us to take after the previous event were executed in the correct manner.

Much of the feedback we are looking into now surrounds balancing, accessibility, tutorials, and a number of “nice to have” requests from the community.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Markus Clouser » 20 Iun 2012, 21:02

Și eu.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de RandomGuy » 20 Iun 2012, 20:35

Da, eu am participat

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Wicked » 20 Iun 2012, 17:43

A mai participat cineva in afara de mine la survey ? Il facuse cineva de pe reddit, erau niste intrebari foarte interesante, chiar mai multe decat in graphuri. Foarte multe nu sunt inca adaugate, pentru ca e mult de munca.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Tigros » 20 Iun 2012, 10:30

Niste info interesante despre BWE2 adunate din mai multe surse pe BOONControl.com:
http://booncontrol.com/threads/fascinat ... ddit.3706/

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de B3aT » 19 Iun 2012, 21:11

O idee este si ca , daca gandim un joc suntem oricum influentati de ceea ce exista, am vazut tot asa o dezbatere interesanta pe TED privind sistemul de educatie din toate tarile civilizate, care este prea invechit si ne omoara creativitatea, punandu-ne sa gandim sub tiparele profesorilor + marea problema este ca se pune accentul pe stiintele exacte (mate si romana de ex) iar copii nu pot alege sa faca desen 5h pe zi si sa ia bacul cu el.

In fine, regarding mecanicile unui joc, ideea e ca daca il faci prea original nu o sa il joace destui oameni incat proiectul sa fie profitabil. Jucatorii trebuie sa se identifice usor cu jocul, sa fie relativ cunoscut, cum ar fi sistemul solar, miscarea WSAD etc.
Desigur ca majoritatea 90% din MMORPG-uri sunt clone ale primelor succese, dar incet incet MMO-urile au evoluat, de la farming intensiv la jocuri sociale, de la click to spam la apasarea 12 taste ..s.a.m.d.
Din pacate developerii trebuie sa faca "compromisuri" - un exemplu care imi vine in minte ar fi limitarea unghiului de rasucire in star trek online, pentru a nu fi un simulator de space combat si ameti jucatorii casual, au pus restrictie , rasuciri lente, si practic tot viewul este un mixt isometric-2d-3d.

Si apoi ganditiva si la targetul jocului, populatia de jocatori de fantasy mmorpg este veche, si f multi inca joaca chinezisme de acum 7+ ani in care farmingul este piesa de rezistenta ... de asta eu nu cred ca poti face ceva super revolutionar de tip mmorpg fantasy ...si sa aiba si succes la scara larga.

Si eu speram sa fie SI mai original GW2, dar pt mine e de ajuns sa ridice stafeta pietii cu minim 30% zic eu privind functionalitatea, frumusetea si feelingul unui MMORPG.
Eu unul de la inceput am zis ca GW2 a stiut sa COMBINE toatea feature-rile noi, din jocurile care au dat/sau nu failed, e ca o recapitulare a ultimilor 10 ani, cu o cutie frumoasa :)

Un exemplu despre cum inca evolueaza piata : facial control

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 17 Iun 2012, 19:11

Cred ca articolul urmator "The Evolution of Games: Originality & Chreodes" poate fi un raspuns la mini-dezbaterea pe care am avut-o astazi :)

http://www.igda.org/articles/cbateman_evolution

I.G.D.A.= International Game Developers Association

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Tudy » 17 Iun 2012, 18:24

@Ronah: Mergând pe raționamentul tău, nici un joc nu ar putea fi calificat ca fiind original cu adevărat. Nu cred că WoW, Fable sau alte jocuri au fost singurele sau primele care au implementat (sau chiar ”patentat”) anumite mecanici de joc sau elemente de interfață.

Dacă ar fi să continuăm argumentarea ta, am putea spune că armuri verzi și săbii au mai apărut în jocul X, 3rd person view în jocul Y, controlul personajului cu WASD în jocul Z, deci în concluzie GW2 nu are nimic original.

Părerea mea e că originalitatea adevărată vine din cu totul altă parte decât încerci tu să demonstrezi aici.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de SanguiNorium » 17 Iun 2012, 17:44

Ronah, tu gasesti asemanari pentru vrei sa le vezi. Daca ai privi altfel jocul ai vedea ca e foarte diferit de alte mmo-uri. Sincer, nici nu cred ca ar trebui comparat cu alte jocuri, este diferit din toate punctele de vedere.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 17 Iun 2012, 17:32

Nu vreau sa ma intelegeti gresit.
Faptul ca sunt dezamagit de joc in oarecare masura, nu inseamna ca nu imi place. Din contra, imi place GW2 si dupa BWE2, excluzand bug-urile "tehnice", jocul merita cei 200 RON si cel putin nota 8 din 10. Personal i-as da un 8.5 luand in considerare grafica, gameplay-ul, povestea, etc.
Dar A-Net s-au inspirat din prea multe jocuri incat GW2 sa mai para a fi original. Au preluat lucruri bune pe care le-au integrat foarte bine in jocul lor - chiar ei au spus acest lucru in diverse interviuri: ""am analizat ce nu era ok din punctul nostru de vedere in alte jocuri si am regandit acele lucruri" ceea ce inseamna ca tot ce a fost pe gustul lor, le-au luat asa cum erau.

Exemplele de mai sus nu au fost date cu intentia de a strica reputatia GW2, ci a arata cam de unde s-au inspirat developer-ii.
Alte posibile jocuri din care s-ar fi inspirat sunt:

Fable - aura verde, rosie din jurul NPC-urilor si "Inaminiclor" http://www.youtube.com/watch?v=dCMIU2Gnf3U
Ico (Shadow of the colosus) - inamici (dragonii) uriasi care abia incap in ecran http://www.youtube.com/watch?v=BSzDM6k2h0c incepand de la min 1:13

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Tudy » 17 Iun 2012, 14:25

Ronah, așa o spui de parcă Blizzard ar fi ”inventat” pentru prima dată un ”planetarium / orrery” în WoW iar faptul că GW2 a introdus acest element în joc așa cum a făcut-o nu e deloc original. :)

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 17 Iun 2012, 11:57

@ B3aT

Ai dreptate, aici suntem pe forumul romanesc si orice vorbim nu prea conteaza pentru a imbunatati sau distruge jocul. Idea cu mercenarii am postat-o si pe forumul oficial si a fost la fel de combatuta ca si aici. Vom trai si vom vedea cum avanseaza jocul. Vorba 'ceia "never say never".

Concluzia mea este ca GW2 este departe de a fii un MMO unic asa cum a fost / este GW1.

Intr-un mesaj de mai sus am aratat ca sistemul de "hearts" din GW2 seamana foarte bine cu sistemele de quest-uri din alte MMO-uri.

Acum puteti vedea si o alta asemanare

Imagine

Imagine

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de B3aT » 17 Iun 2012, 11:28

Ronah, in primul rand suntem pe forumul RO iar tot ce vorbim aici oricum nu va conta niciodata :roll: , dar ca sa iti fac pe plac o sa-ti fac si un rezumat al ideilor pe baza carora am tras concluzia respectiva.

Desigur sistemul poate fi fizic implementat, dar ar strica jocul, parerea mea.

Un sistem de heroes cu care sa te plimbi in lumea persistenta ar ..

1. Elimina nevoia de Multiplayer din MMO

2. Daca ofera si cel mai mic avantaj asupra celorlalti jucatori, practic developerii obliga jucatorii Competitivi sa foloseasca si ei acest sistem, chiar daca nu vor. Ca sa iti fac o paralela mai simpla : Ranger cu pet si fara pet, cine castiga ? (luand in considerare ca rangetrul fara pet nu are altceva in plus gen switfness sau ma stiu eu ce).

3. Crea Falsa impresie de aglomeratie - 5 jucatori vor controla o zona mare (fiind de fapt 5 + 5x3 heroes). Ar putea avea efecte si asupra marketigului (poate fi numit fals), sau cum percep unii jocul, etc

4. Ar trebui schimbat tot sistemul de respwn probabil si scalabilitate, pentru ca damagul si numarul de mobi pe care un anumit numar de jucatori intro zona il poate omora in cateva minute s-ar mari de 2-3 ori.
Practic orice sistem adaugi dupa marea parte de dezvoltare intr-un joc, trebuie sa fii foarte atent, mai ales la feedback si ce efecte are asupra jocului per total.
Mai ales orice schimbare e riscanta, poti pierde si 50% din jucatori din cauza unui update major facut varza, sunt multe exemple SW galaxies parca a patit asa.

5. Ar fi considerat (cum a fost si GW1) un joc single player, nu MMO ..

6. Sistemul de heroes practic exista deja intr-o oarecare masura, dar a fost facut altfel pentru fiecare rasa in parte (pet la ranger, mesmerul are clone, guardianul are weapons ..)

7. Sistemul de heroes NU este necesar - gameplayul si sistemele jocului au fost gandite in asa fel de la inceput, sa nu ai nevoie de el.

8. Cred ca ar fi si un marketing dezaster, imi inchipui un banner " Joaca tu Singur cu heroesii tai ! In cel mai tare MMORPG " :twisted: "Nu poti sa batii 2 mobi ? Nu-i nimic jocul te ajuta, iti da niste AI-uri sa joace pentru tine !!" :ugeek:

Citat:
Ei vor for facuti sa dispara de indata ce distanta dintre peronajul tau si ceilalti jucatori se micsoreaza.

Are rost sa iti expic de ce ar Foarte rau sa existe un asemenea feature ?!!?!
Daca jocul permite ca un support pentru jucator sa dispara la actiunea ALTUI jucator nu numai ca ar fi un dezastru de mecanism de joc :roll: dar ar fi o unealta de a strica jocul oricarui altui jucator pe care ai (sau nu) boala.
Un exemplu banal : ma bat cu 3 mobil, heroesii tankeaza, apare un jucator vine langa tine, apoi sta la distanta sa se distreze cum mor ...

Orice sistem de genul acesta trebuie sa se termine la un timp predefinit (ex armele de la guardian) sau la apasarea unui buton, sau la o actiune prestabilita (cand moare inamicul parca dispar clonele la mesmer).
Astfel jucatorul trebuie sa stie cand se va intampla pentru a putea calcula urmatoarele miscari si a stii situatia in orice moment.

Ronah scrie:
B3aT scrie:
Un sistem de NPC in echipa nu poate fi implementat intr-o lume persistenta, punct.


Acum pentru "persistant world", daca am sta si ne-am gandi putin, ar aparea si solutii despre cum ar putea fii implementat sistemul de Heros.
La prima vedere ar fi "senzorul de proximitate". Stiu, suna ciudat, dar am sa explic in ceea ce consta aceasta
.
Deci, ca tot romanul incepe un monolog, cu deci :) sa ne imaginam ca avem cum am spus un Hero la fiecare 20 de nivele.

Astfel,
De la 1-20 suntem singuri in starter aria
De la 20-40 , adica in arii cat de cat dificile vom avea 1 Hero
De la 40-60 adica in zone ceva mai grele vom avea 2 Heros
De la 60-80 adica in zune dificlile vom avea 3 eroi.
La lvl 80 vom putea primi un nou erou daca in viitor vor adauga Chanta si Elona si vor ridica nivelul la 100 Daca nu vom ramane doar cu cei trei eroi

Acum dupa ce am stabilit premiza, sa incepem cu modul de implementare. Consideram pentru aceata un Personaj de lvl 80 cu 3 eroi deblocati ca mai sus

I) se poate face restrictie de zona, astfel incat in zonele 1-20 sa nu putem avea nici un erou,in zonele 20-40 sa putem avea doar 1 Hero, etc - sistemul de restrictii va folosi ca baza sitemul de deblocare al eroilor

II) In zonele in care ne este permis sa avem 1,2 sau 3 eroi se va utiliza un sistem de proximitate
Ce ar insemna acest lucru?
Jocul va putea calcula numarul de jucatori intr-o portiune de harta din zona respectiva si distanta lor fata de personajul tau. Pe baza aceasta, jocul iti va permite sa scoti eroii sau nu.

Astfel, daca jucatorii sunt la o distanta X fata de tine eroii vor fi spawn-ati automat de catre joc sau nu.
Ei vor for facuti sa dispara de indata ce distanta dintre peronajul tau si ceilalti jucatori se micsoreaza. Daca tu ai toti cei trei eroi disponibili, iar ceillati jucatori au si ei tot 3 atunci jocul va face ca toti eroii sa dispara de la fiecare.
Daca unii dintre jucatori nu au disponibili toti eroii, atunci, vor disparea eroii celor care ii au disponibili pe toti pana a face sa dispara toti eroii daca numarul jucatorilor este suficent de mare.
De indata ce distanta dintre jucatori se mareste -fiecare o ia pe drumul lui in directii diferite - jocul iti va auto-spawna eroii pe care ii ai pana la o noua "intalnire" cu alti jucatori.

Evident ca poate exista si obtiune de a dezactiva eroii, sau de a face manual spawnarea lor.
In orice caz, acest sistem nu face sa fie mai multi eroi pe ecran decat jucatori, iar in zone in care nu exista nimeni - si astfel de zone vor fi cu siguranta pentru ca poipulatiile serverelor vor varia si intr-un final vor exista doar 10-20 severe foarte populate iar restul low . (priviti serverele din EU comparate cu cele americane in GW1. Majoritatea europenilor joaca acum pe cele americane pentru ca nu gasesc aprope pe nimeni in cele europene ca sa nu vrbim de cel rusesc, italian, japonez, etc)

Nu vreau sa credeti ca am ceva impotriva ideilor anti-eroi in GW2 fie de aici de pe forumul romanesc, fie de pe cel oficial, dar consider ca raspunsuri de genul "Nu, pentru ca asa vreau eu" nu reprezinta o dezbatere argumentata ci suna mai de graba a impunere cu forta. Progresul in orice activitate se face prin colaborare si dezbatere constructiva si cautarea de solutii si nu retezarea din fasa a unei ideii doar pentru ca noua personal nu ne convine.
Cineva mai sus a spus ca A-Net a avut initial idea de aduce eroii in GW2 dar au renuntat la ea. Este posibil sa fii avut printre ei acelasi tip de oameni care si-au impus parerea negativa fara sa fi cautat sa gaseasca solutii viabile. La fel s-a intamplat si cu Dynamic event-urile. Au gandit ceva pe hartie si au spus in manifesto, ca in final, la BWE-uri sa vedem ca nu prea au reusit exact ceea ce si-au dorit.
De ce? Pentru ca probabil cineva a venit si a spus exact acelasi lucru "nu poate fi implementat intr-o lume persistenta, punct."

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 17 Iun 2012, 10:41

Imagine

Imagine

Imagine

Din ce vedem mai sus, GW2 nu este chiar atat de diferit fata de alte MMO-uri in privinta sistemului de quest-uri
Acelasi "quest system" ca la celelalte jocuri, doar ca NPC-urile sunt in apropierea locatiei quest-ului si nu undeva departe, iar jucatorul nu mai trebuie sa citeasca un text - pe care oricum nu il citea - ci aude - asta daca are timp si chef sa o faca - ce striga NPC-ul, desi de multe ori este nevoie sa si vorbesti cu NPC-ul putin.

Nu am postat decat harta din WoW si Aion, ca sa nu aglomerez mesajul, dar va asigur ca si alte jocuri au acelasi sistem.
Ce mai lipseste din GW2 pentru a-l face sa fie exact ca multe alte MMO-uri?
Click on map for auto-run to location :)

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Phinto » 16 Iun 2012, 13:59

Si cu toate astea lumea vrea un release date cat mai curand posibil. Sper un late August early September si jocul sa fie pe masura asteptarilor, cu majoritatea problemelor de gameplay rezolvate.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de bwlf » 16 Iun 2012, 12:42

Eu nu vad ce rost ar avea mercenarii, am jucat singur doua BWE si m-am descurcat. Am jucat mesmer in BWE2 de la 17 la 25 fara sa am probleme mari, axat pe fantasme, ca apoi sa citesc ca fantasmele sunt foarte slabe si mesmer e oribil. Ok, *shrug*, n-am stiut, am reusit pana si un group event singur, dar daca zic ei ca nu se poate juca, fie. Am avut probleme la un mob cu 2 nivele peste mine, care avea regen prea mare pentru cat dps puteam eu sa fac, asa ca m-am plictisit si am plecat si intr-o pestera unde erau prea multi si reapareau in spatele meu, am plecat si de-acolo.
NPC-uri care sa ajute in personal story exista, in primul weekend am terminat human story la nivelul 17, cand am murit nu s-a resetat instanta, am continuat de unde eram. Daca a fost o instanta mai grea am murit de 2-3 ori, dar am trecut.

Probleme cu leveling am avut doar in Queensdale si Kessex. Am scris si pe forum, dupa mine problema in zonele alea e ca evenimenetele sunt de aparare, obiectivul e aparat, ca urmare lantul nu se mai continua si esti obligat sa lupti cu aceleasi valuri de centauri pana te saturi de ei, nimic nou nu se intampla pentru ca lantul e intrerupt la prima veriga. De exemplu, podul din Kessex, in zona de nivel 22. L-am vazut in picioare o singura data, in BWE1, cand am ajuns acolo la nivelul 15 si nu prea erau jucatori care sa-l dea jos. Dupa aia s-a repetat acelasi lucru incontinuu, veneau centaurii, bateam centaurii, veneau centaurii, bateam centaurii. Grinding. Propunerea mea a fost ca in cazuri din astea, cand un lant e blocat in acelasi punct, sa mareasca dificultatea pana cand ceva se schimba. Daca jucatorii ar fi pierdut podul, dupa care centaurii ar fi trecut podul si ar fi atacat orasul si trebuia aparat, apoi impinsi centaurii inapoi la pod, apoi distrus podul, apoi atacat baza centaurilor, apoi aia isi refaceau baza si atacau iar podul, era altceva, ar fi fost 4-5 evenimente diferite la care puteam sa particip si luam destul XP ca sa trec mai departe. In zona charr nu am avut problema asta pentru ca charr de multe ori ataca. Daca intr-un eveniment sunt implicati jucatori, evenimentul probabil va avea succes, altfel e prea greu si ai de-a face cu jucatori frustrati.
Exemplu de lant bine facut, IMHO, ataci o baza inamica. Atacul are loc in 3-4-5 pasi, pasul 1, ajungi acolo, pasul 2, ataci portile, pasul 3, ataci cazarma, pasul 4, omori capitanul. Ai cucerit locatia, ai primit destul XP sa treci mai departe. Not grinding. Locatia nu e marcata pe harta ca baza, jucatorii nu au motiv sa stea acolo, raman doar cateva NPC-uri, mai tarziu vin aia urati, nu are cine sa apere daca nu-s jucatori prin zona, isi iau baza inapoi, urmatorul jucator care vine are tot lantul la dispozitie iar. Daca locatia respectiva e marcata ca baza si vor fi jucatori prin zona, tot ce ramane sunt valuri de copitate pe care sa-i omori. De vreo 5 ori, ca sa iei XP cat ai fi luat daca faceai lantul de atac. Grinding.
Toate astea sunt in joc deja, trebuie doar lucrat la XP si la nivelul de dificultate. Nu-i atat de 'fail' cum pare, sistemul e acolo, trebuie doar folosit corect. Cati dintre cei care cred ca jocul e in mare parte grind NU ati jucat human? Pentru ca eu pe charr nu am avut probleme. Am repetat uneori acelasi eveniment, dar nu atat de mult incat sa devina grind.

Un mod de a avea o lumea dinamica la nivel macro intr-un MMO, adica nu doar mini-evenimente d-astea care se repeta, dar nu schimba de fapt nimic, e sa pui jucatorii sa se bata intre ei si sa cuecereasca zone. GW2 nu-i genul ala de joc. Sau, un echilibru artificial, se schimba dificultatea in asa fel incat daca jucatorii cuceresc o zona, NPC-urile automat cuceresc o alta, jucatorii o iau pe a doua, NPC-urile cuceresc a treia, e cucerita si aia, NPC-urile se muta in prima, etc. Din cate inteleg, e posibil ca un asemena sistem sa existe, dar mai tarziu, in zone contestate, nu in zonele de inceput. Sper. Sau, interventia activa a GM ca sa faca lucrurile interesante. Posibil cel mai bun sistem, dar scump dom'le, scump.

Cealalta problema a fost respawn. Asta au avut-o si in BWE1, sper sa corecteze. Daca un jucator omoara un mob, mobul ar trebui sa aiba timpul de respawn marit cat timp jucatorul respectiv e inca in zona. Ceva de genul, de la 3 minute la 20-30. Daca apar si alti jucatori, timpul de respawn scade corespunzator. Sau asa ceva.

Jocul are potential din multe puncte de vedere. Au luat mai multe concepte si le-au integrat intr-un singur joc. E la inceput, dar daca fundatia e solida se poate construi. Chiar daca ei nu reusesc efectele deja se vad, urmariti popii panda in beta. Daca v-ati saturat de MMO gen WoW, asta e cea mai buna evolutie pana acum, IMHO.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de LorD_PSYCHO » 15 Iun 2012, 23:18

Eu am avut un party de 2 NPC-uri in cateva din quest-urile din personal story deci acolo deja e implementat.

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de Ronah » 15 Iun 2012, 21:34

B3aT scrie:
Un sistem de NPC in echipa nu poate fi implementat intr-o lume persistenta, punct.


Ar putea sa implementeze sistemul pentru "personal story". Cu sigurnata in aeasta poveste vor exista NPC-uri care sa te ajute - pentru ca i-ai ajutat si tu candva la randul tau , dar de ce nu ar fii acestia eroii personali pe care sa ii customizezi singur asa cum vrei? Tot chestie de A I , nimic mai mult si ar aduce foarte mult a GW1, parearea mea.

'Orcum, nu cred ca vor fi multi jucatori care vor "ajuta" pe ceilalti in personal story daca nu esti in guild-ul lor atat timp cat nu au aceleasi teluri ca tine. In prezent daca ajuti pe cineva in Story, aceasta nu conteaza si pentru tine. A fost pusa aceasta proiblema si in forumul oficial.

Atentie, nu am vorbit aici de "explorable dungens" ci doar de instantele din personal story. In dungens poate foir lasat sistemul de party doar cu jucatori in explorable mode

Acum pentru "persistant world", daca am sta si ne-am gandi putin, ar aparea si solutii despre cum ar putea fii implementat sistemul de Heros.
La prima vedere ar fi "senzorul de proximitate". Stiu, suna ciudat, dar am sa explic in ceea ce consta aceasta
.
Deci, ca tot romanul incepe un monolog, cu deci :) sa ne imaginam ca avem cum am spus un Hero la fiecare 20 de nivele.

Astfel,
De la 1-20 suntem singuri in starter aria
De la 20-40 , adica in arii cat de cat dificile vom avea 1 Hero
De la 40-60 adica in zone ceva mai grele vom avea 2 Heros
De la 60-80 adica in zune dificlile vom avea 3 eroi.
La lvl 80 vom putea primi un nou erou daca in viitor vor adauga Chanta si Elona si vor ridica nivelul la 100 Daca nu vom ramane doar cu cei trei eroi

Acum dupa ce am stabilit premiza, sa incepem cu modul de implementare. Consideram pentru aceata un Personaj de lvl 80 cu 3 eroi deblocati ca mai sus

I) se poate face restrictie de zona, astfel incat in zonele 1-20 sa nu putem avea nici un erou,in zonele 20-40 sa putem avea doar 1 Hero, etc - sistemul de restrictii va folosi ca baza sitemul de deblocare al eroilor

II) In zonele in care ne este permis sa avem 1,2 sau 3 eroi se va utiliza un sistem de proximitate
Ce ar insemna acest lucru?
Jocul va putea calcula numarul de jucatori intr-o portiune de harta din zona respectiva si distanta lor fata de personajul tau. Pe baza aceasta, jocul iti va permite sa scoti eroii sau nu.

Astfel, daca jucatorii sunt la o distanta X fata de tine eroii vor fi spawn-ati automat de catre joc sau nu.
Ei vor for facuti sa dispara de indata ce distanta dintre peronajul tau si ceilalti jucatori se micsoreaza. Daca tu ai toti cei trei eroi disponibili, iar ceillati jucatori au si ei tot 3 atunci jocul va face ca toti eroii sa dispara de la fiecare.
Daca unii dintre jucatori nu au disponibili toti eroii, atunci, vor disparea eroii celor care ii au disponibili pe toti pana a face sa dispara toti eroii daca numarul jucatorilor este suficent de mare.
De indata ce distanta dintre jucatori se mareste -fiecare o ia pe drumul lui in directii diferite - jocul iti va auto-spawna eroii pe care ii ai pana la o noua "intalnire" cu alti jucatori.

Evident ca poate exista si obtiune de a dezactiva eroii, sau de a face manual spawnarea lor.
In orice caz, acest sistem nu face sa fie mai multi eroi pe ecran decat jucatori, iar in zone in care nu exista nimeni - si astfel de zone vor fi cu siguranta pentru ca poipulatiile serverelor vor varia si intr-un final vor exista doar 10-20 severe foarte populate iar restul low . (priviti serverele din EU comparate cu cele americane in GW1. Majoritatea europenilor joaca acum pe cele americane pentru ca nu gasesc aprope pe nimeni in cele europene ca sa nu vrbim de cel rusesc, italian, japonez, etc)

Nu vreau sa credeti ca am ceva impotriva ideilor anti-eroi in GW2 fie de aici de pe forumul romanesc, fie de pe cel oficial, dar consider ca raspunsuri de genul "Nu, pentru ca asa vreau eu" nu reprezinta o dezbatere argumentata ci suna mai de graba a impunere cu forta. Progresul in orice activitate se face prin colaborare si dezbatere constructiva si cautarea de solutii si nu retezarea din fasa a unei ideii doar pentru ca noua personal nu ne convine.
Cineva mai sus a spus ca A-Net a avut initial idea de aduce eroii in GW2 dar au renuntat la ea. Este posibil sa fii avut printre ei acelasi tip de oameni care si-au impus parerea negativa fara sa fi cautat sa gaseasca solutii viabile. La fel s-a intamplat si cu Dynamic event-urile. Au gandit ceva pe hartie si au spus in manifesto, ca in final, la BWE-uri sa vedem ca nu prea au reusit exact ceea ce si-au dorit.
De ce? Pentru ca probabil cineva a venit si a spus exact acelasi lucru "nu poate fi implementat intr-o lume persistenta, punct."

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de B3aT » 15 Iun 2012, 11:53

Un sistem de NPC in echipa nu poate fi implementat intr-o lume persistenta, punct. Motivele sunt multe, de game design, implementare, balans al jocului si inclusiv marketing (te lauzi ca joci singur langa alt jucator care si el e singur si fiecare cu 3 NPC? ) (in STO a fost implementat cu succes zic eu ssitemul asta, facand din NPC oameni care iti conduc nava, fiecare cu skiluri, story etc, dar tot un single player este - instantiat).

Re: Guild Wars 2 - BWE 2

Mesaj de vaporeanu » 15 Iun 2012, 11:08

Legionnaires scrie:
Eu stiu doar un singur lucru: am sa ma bucur de acest joc la maxim si de ce are de oferit. Nu stau sa-i caut nod in papura, pentru ca nu va exista niciodata jocul perfect. A fost un BWE 2 foarte frumos pentru mine, am raportat problemele aparute in joc, lucruri cu care m-am confruntat.
Dar, pana acum, eu si prietenii mei suntem de acord ca este un joc care isi merita banii, si nu ne pare rau ca i-am dat. Poate sunt o victima a marketingului, dar sincer.... chiar nu ma intereseaza. Sunt multumit de produsul cumparat, si cu asta basta. Ne vedem in-game.


+1

Eu unu abia astept lansarea.

Sus

cron