Pentru iubitorii de Ranged class cu un Twist adiţional, nu există clasa mai bună decât Engineer.
O complexitate relativ mare de gameplay, engineerul este după părerea mea cea mai versatila clasa posibilă.
Pur şi simplu vei avea în arsenal absolut orice pentru toate situatile imaginabile; aste fiind spuse, este totuşi o clasă printre cele mai puţin jucate în GW2 şi necesită puţin timp de obişnuinţă.
Leveling a Engineer PVE mode
Voi începe cu un mini tutorial pentru leveling-ul Engineer-ului şi apoi voi completa cu PVE builds.
Level 1-40
Ca la orice clasă, la începutul jocului, mobi sunt relativi uşori şi orice combinaţie de arme/skils veţi lua va fi relativ bună.
DAR trebui înţeles că pentru uşurinţă în leveling, trebuie alese Skilurile cu Elixire cât mai iute şi anume:
Elixir H:
Este skilul standard de healing şi este unul foarte bun. HEAL + unu din 3 Random Boons.
Elixir B:
Primul skill care nu trebuie să lipsească din orice arsenal, da o sumedenie de Boons printre care şi speed, absolut necesar în procesul de leveling.
Elixir U:
Când îl veţi proba ve-ţi realiză că odată ce îl aveţi pe cooldown = orice mob moare în 3 secunde.
Flamethrower:
Nu doar că este o armă în plus ci şi un tool excelent într-o multitudine de situaţii. De multe ori veţi fi asaltaţi de mai mulţi mobi iar AOE-ul acestui skill este de ne-egalat.
( Alte Skilluri utile : Grenades + Bombs )
Aşadar până în level 40 părerea mea este de a pune cât mai multe puncte de TRAITS în Alchemy şi apoi în Firearms şi Explosives.
Eu folosesc Rifle pentru că îmi dă o mobilitate mare şi escape mecanism care m-au lăsat de multe ori să omor şi champions de unul singur (Net + Running în Circles )
Level 40 - 60
De aici începe povestea de dragoste faţă de Flamethrower.
TRAITS dumneavoastre trebuie să arate în următorul fel:
Level 40
Explosives = 0
Firearms = 10
Alchemy = 20
Fişiere ataşate:
- Trait Build Engineer
- Engineer.JPG (29.3 KiB) Vizualizat de 1628 ori
Gearul pe care trebuie să vă axaţi este unul care are POWER + PRECISION (saw Raw +% crit)
Să nu vă lăsaţi duşi de Condition Damage, este un stat secundar în acest build.
Level 60-80
La lvl 60 Trăit trebuie să arate în felul următor:
Explosives = 10
Firearms = 20
Alchemy = 20
Ca la Level 80 să ajungeţi la
Explosives = 10
Firearms = 30
Alchemy = 30
Lafel cu accentul pe Alchemy prima dată şi apoi Firearms.
Vă garantez că e uşor de făcut leveling cu un astfel de build şi vă oferă survivability de care aveţi nevoie fără a fugi non stop când aţi luat un pack de 3-4 mobi.
De asemenea ... FLAMETHROWERS într-o lume unde mulţi dau cu sabia în scut
Voi reveni cu un Dungeon Build după ce le testez în mai multe situaţii.