Clones/phantasm si aoe-urile

Clones/phantasm si aoe-urile

Mesajde B3aT » 22 Apr 2012, 12:58

Cea mai mare ingrijorarea a mea privind mesmerul este ca la PvP, clonele si fantasmele vor muri prea repede de la aoe-uri, mai ales daca apar la mica distanta de caster.

Citat:
Clones are attributed with low health

Asta mi se pare un flaw, pentru ca poti gasi casterul dupa primul aoe/lovituri , avand HP-ul cel mai mare / sau dupa damage (a primit dmg mai mic de la acelasi skill).

Stie cineva mai multe despre acest subiect ?
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Clones/phantasm si aoe-urile

Mesajde Tudy » 22 Apr 2012, 13:48

Știe GW2 wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Clone :)

Dacă acele clone ar avea același HP ca și jucătorul, atunci părerea mea e că Mesmer ar fi overpowered. Scopul acelor clone nu e să aibă HP, ci să genereze confuzie în rândul inamicilor. Dacă apariția unei clone face un jucător advers să-și piardă 2-3 secunde și probabil să-și activeze 1-2 skills de pe bară, deja e un avantaj pentru tine ca Mesmer și pentru întreg party-ul tău.

Mai mult decât atât, așa cum scrie și în wiki, ”the creation of a clone will break targeting on the caster, such that a player enemy will have to both find and reselect the mesmer to continue using targeted skills” - treaba asta e EXTREM de utilă, mai ales în PvP.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Clones/phantasm si aoe-urile

Mesajde B3aT » 22 Apr 2012, 15:01

Citatul meu tot din wiki e ...

Avand in vedere ca asta e specialitatea lui, si marea majoritate a dmg-ului unui mesmer trebuie facut de clone din ce am inteles, tot mi se pare ca mesmerul va fi identificat prea usor in pvp, si cum toata lumea o sa joace cu AoE-uri in WvW (din ceam vazut asta e baza la siegeuri) clonele vor muri prea repede, deci mesmerul nu va crea nici o confuzie ..

Ar fi ok sa le lase low hp dar sa le imbunatateasca AI-ul (sa se miste / sa dea evade), sau macar la summon sa fie asezate random (din ceam vazut se pun in formatie de V in jurul casterului), orice ca sa nu poata fi identificate.

Target loseul nu il inteleg, ca atacurile nu sunt pe target, ci doar in o directie anume, deci faza asta functioneaza daca isi foloseste skilul acela de face schimb cu o clona, ii da timp sa se ascunda in spatele unui obstacol sau sa fuga. Si avantajul de care zici tu apare doar daca cineva ataca mesmerul atunci, dar nu mi se pare cel mai mare threat din un party pentru a fi printre primele tinte, mai ales daca clonele lui mor doar din aoe-uri ...
Avatar utilizator
B3aT
Legionar
 
Mesaje: 224
Membru din: 12 Apr 2012, 12:17
Localitate: Bucharesti
Nume caracter: Bèat
Zona de interes: General PvE (dungeons, farming, etc)

Re: Clones/phantasm si aoe-urile

Mesajde Tudy » 22 Apr 2012, 15:20

B3aT scrie:
Avand in vedere ca asta e specialitatea lui, si marea majoritate a dmg-ului unui mesmer trebuie facut de clone din ce am inteles

Wrong, damage-ul dat de clone e infim (as it should be), damage-ul făcut de phantasms e considerabil mai mare.

B3aT scrie:
tot mi se pare ca mesmerul va fi identificat prea usor in pvp, si cum toata lumea o sa joace cu AoE-uri in WvW (din ceam vazut asta e baza la siegeuri) clonele vor muri prea repede, deci mesmerul nu va crea nici o confuzie ..

Dacă e nevoie de acele 2-3-4 secunde ca să omori o clonă, e suficient pentru a crea acea confuzie și pentru a profita de acea ”pauză” în atacurile inamicilor. La un ritm atât de alert precum e cel din GW2, acele 2 secunde contează enorm.

B3aT scrie:
Ar fi ok sa le lase low hp dar sa le imbunatateasca AI-ul (sa se miste / sa dea evade), sau macar la summon sa fie asezate random (din ceam vazut se pun in formatie de V in jurul casterului), orice ca sa nu poata fi identificate.

Cum am mai zis, jocul e în Beta și mai suportă îmbunătățiri pe partea de balancing/AI.

B3aT scrie:
Target loseul nu il inteleg, ca atacurile nu sunt pe target, ci doar in o directie anume, deci faza asta functioneaza daca isi foloseste skilul acela de face schimb cu o clona, ii da timp sa se ascunda in spatele unui obstacol sau sa fuga. Si avantajul de care zici tu apare doar daca cineva ataca mesmerul atunci, dar nu mi se pare cel mai mare threat din un party pentru a fi printre primele tinte, mai ales daca clonele lui mor doar din aoe-uri ...

Chiar dacă multe din skills sunt direcționale sau AoE, targeting-ul încă are un rol important pentru automated target assists. Spre exemplu, la un ranger, nu e ca în FPS-uri unde îndrepți reticulul într-o direcție și tragi cu săgeți, ci îți alegi o țintă care va constitui direcția acelor săgeți - dacă ținta e staționară, săgețile merg direct, dacă e în mișcare, săgețile merg ”la întâlnire”. Treaba asta e valabilă cu orice ”projectile” spells/skills (bile de foc, topoare aruncate, etc). Pe lângă asta, mai ai și target calling, care permite întregii echipe să facă focused attacks pe o singură țintă. All in all, eu sunt de părere că target selection va juca un rol important în combat. Vedem după Beta cine are dreptate. :)

Ca o completare, deoarece mai e suficient timp până la BWE, ți-aș recomanda să treci puțin prin link-urile de aici: http://www.arena.net/blog/link-roundup-the-mesmer - ar fi un prilej excelent să înțelegi mai bine conceptele din spatele game mechanics disponibile în cazul Mesmer-ului, precum și motivația acestora.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World


Înapoi la Mesmer

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator