B3aT scrie:
Avand in vedere ca asta e specialitatea lui, si marea majoritate a dmg-ului unui mesmer trebuie facut de clone din ce am inteles
Wrong, damage-ul dat de clone e infim (as it should be), damage-ul făcut de phantasms e considerabil mai mare.
B3aT scrie:
tot mi se pare ca mesmerul va fi identificat prea usor in pvp, si cum toata lumea o sa joace cu AoE-uri in WvW (din ceam vazut asta e baza la siegeuri) clonele vor muri prea repede, deci mesmerul nu va crea nici o confuzie ..
Dacă e nevoie de acele 2-3-4 secunde ca să omori o clonă, e suficient pentru a crea acea confuzie și pentru a profita de acea ”pauză” în atacurile inamicilor. La un ritm atât de alert precum e cel din GW2, acele 2 secunde contează enorm.
B3aT scrie:
Ar fi ok sa le lase low hp dar sa le imbunatateasca AI-ul (sa se miste / sa dea evade), sau macar la summon sa fie asezate random (din ceam vazut se pun in formatie de V in jurul casterului), orice ca sa nu poata fi identificate.
Cum am mai zis, jocul e în Beta și mai suportă îmbunătățiri pe partea de balancing/AI.
B3aT scrie:
Target loseul nu il inteleg, ca atacurile nu sunt pe target, ci doar in o directie anume, deci faza asta functioneaza daca isi foloseste skilul acela de face schimb cu o clona, ii da timp sa se ascunda in spatele unui obstacol sau sa fuga. Si avantajul de care zici tu apare doar daca cineva ataca mesmerul atunci, dar nu mi se pare cel mai mare threat din un party pentru a fi printre primele tinte, mai ales daca clonele lui mor doar din aoe-uri ...
Chiar dacă multe din skills sunt direcționale sau AoE, targeting-ul încă are un rol important pentru automated target assists. Spre exemplu, la un ranger, nu e ca în FPS-uri unde îndrepți reticulul într-o direcție și tragi cu săgeți, ci îți alegi o țintă care va constitui direcția acelor săgeți - dacă ținta e staționară, săgețile merg direct, dacă e în mișcare, săgețile merg ”la întâlnire”. Treaba asta e valabilă cu orice ”projectile” spells/skills (bile de foc, topoare aruncate, etc). Pe lângă asta, mai ai și target calling, care permite întregii echipe să facă focused attacks pe o singură țintă. All in all, eu sunt de părere că target selection va juca un rol important în combat. Vedem după Beta cine are dreptate.
Ca o completare, deoarece mai e suficient timp până la BWE, ți-aș recomanda să treci puțin prin link-urile de aici:
http://www.arena.net/blog/link-roundup-the-mesmer - ar fi un prilej excelent să înțelegi mai bine conceptele din spatele game mechanics disponibile în cazul Mesmer-ului, precum și motivația acestora.