LE: Did not read your last-last post Tudy ca am postat in acelasi timp, deci ma scuzi daca subliniez ceva ce ai zis deja.
La Holy Trinity eu dau cel mai bun exemplu posibil. Diablo 2. Fiecare personaj era self-contained. Se descurca singur. Ca se faceau concesii ici-colo, de acord, dar in principiu, cand venea vorba de online play, nu trebuia in mod special sa ai un healer/dps/tank.
GW2-related, o sa continue zic eu foarte bine sistemul GW-ului. Intr-o alta forma, desigur, dar ideea de baza ramane. Nu conteaza ca ai o armura godlike si ceva build aranjat. Daca nu iei in considerare range, movement, dodging si alte elemente care pana acum au fost ignorate, you'll suck.
Pe scurt, GW/GW2 sunt jocuri skill-orientated, gen de joc care mie imi place. Nu vreau sa pierd ore sa fac level up, sa iau nustiu ce item sau whatever ca sa fiu competitiv. Obligatii de timp necesare ca sa fac ceva. Daca eu ca jucator.. joc bine.. atunci restul nu ar trebui sa conteze asa de mult. Flexibilitatea inerenta acestor sisteme face intelegerea conceptului usoara, si abiltiatea de a juca acest concept la limite maxime un proces de invatare a jucatorului, nu de augmentare a caracterului.
Ontopic:Acel video cu 10 reasons to be interested in GW2... este fix parerea mea. A subliniat exact ce e important de retinut in legatura cu jocul, fara sa innecam in detalii picky. The big picture matters a lot.