Post-ul e
preluat de pe Eurogamer RandomGuy scrie:
[...] mi-am adus aminte ca ArenaNet a spus acum ceva timp in urma ca au de gand ca odata la 6 luni sa scoata un expansion. [...]
+ new content for pve si pvp
La asta oricum se aștepta toată lumea, ba mai mult, era clar că bucățile mari de content vor fi contra cost deoarece GW2 nu are taxă lunară. Asta nu înseamnă că nu vor adăuga conținut nou și gratuit. Doar în momentul în care ne uităm la un continent nou, continuarea Personal Story, rase/profesii/arme noi, ne putem uita către o variantă de conținut plătit.
RandomGuy scrie:
- 60$ odata la 6 luni asta inseamna cam 10$ pe luna (asta imi da senzatia de subscriptie)
Nu cred că expansions vor costa $60 - și încă nu știm dacă acel termen de 6 luni va fi ”respectat” sau nu. E prea devreme pentru astfel de afirmații, părerea mea.
RandomGuy scrie:
- In WvW nu se simte aparitia a unui clase sau a cateva skill-uri dar in structured pvp acuma va fi haos tot timpul datorita faptului ca odata la 6 luni apar clase/skiluri noi iar cei care nu au bani sa dea pe expansion isi pot lua adio de la structured pvp datorita faptului ca altii vor avea skiluri mai bune decat ei (exemplul cel mai bun este GW1 cineva care doar Prophecies nu are nici o sansa impotriva cuiva care le are pe toate 4)
Ținând cont de mecanicile din GW2, e mai ușor să introduci profesii/rase/arme noi decât era în GW - deoarece partea de balancing e mult mai ușor de abordat. Cu toate astea, chiar și în GW1 puteai juca PvP competitiv chiar fără să fi avut toate campaniile ci doar 1-2 din ele. E drept, erai mai limitat în privința build-urilor pe care le puteai crea, dar asta nu cred că mai e o problemă în GW2, chiar dacă ai doar jocul original. Again, it's all about the mechanics.
RandomGuy scrie:
- Nu poti aduce playeri noi datorita faptului ca sunt nevoiti sa plateasca un full game si alte 4 expansions (daca se apuca dupa 2 ani)
Același model l-au utilizat și în primul Guild Wars, și a funcționat de minune. În GW2 va fi mai simplu, dacă se țin de ce au afirmat până acum și nu le mai fac ”standalone” (să necesite un nou tutorial area iar acel expansion să fie practic un joc în sine și să-l poți cumpăra separat - fapt care implica un efort mult mai mare). Mai mult decât atât, în momentul când vor fi mai multe astfel de expansions, vor scoate ”pachete” la un preț mult mai accesibil (vezi cazul ”Battle Chest” la WoW)
Eu zic să așteptăm să vedem ce se va întâmpla și să nu începem să ne aventurăm în speculații inutile. Sunt convins că băieții (și fetele) de la ArenaNet știu ce fac și n-o s-o dea în bară. Dacă era cineva care se aștepta ca jocul să nu aibă taxă lunară iar ArenaNet să nici nu introducă nici un fel de conținut plătit ulterior sub formă de expansions, cred că acea persoană nu înțelege cum funcționează lumea în care trăim. Până la urmă, fiecare va putea decide dacă acele expansions merită achiziționate sau nu și va putea acționa în consecință. Totuși, uitându-mă la GW1, consider că tot ce a însemnat conținut plătit apărut după GW Prophecies (mă refer la Factions, Nightfall și Eye of the North) și-a meritat din plin costul asociat. Nu văd de ce ArenaNet ar proceda diferit în GW2.