Snowflake Jewelry perma-bans

Aici puteți găsi știrile/noutățile postate pe blogul GuildWars2.ro

Snowflake Jewelry perma-bans

Mesajde Tudy » 05 Ian 2013, 14:28

După cum probabil știți deja, cei de la ArenaNet au venit recent cu un nou val de permanent bans, de data aceasta pentru cei care au abuzat de o rețetă introdusă cu Wintersday patch care le permitea să obțină cantități uriașe de ecto. Rețeta cu probleme a fost între timp eliminată.

Gaile Gray a venit cu lămuriri într-un thread pe forumul oficial:
https://forum-en.guildwars2.com/forum/s ... ost1132023
Citat:
I’ve seen the numbers, and the damage to the economy could have been substantial, if the exploit wasn’t closed down and if these people were allowed to use their ill-gotten gains. People whose accounts were terminated were the worst offenders. I’m talking a lot of ill-gotten gains that posed a significant potential impact on the economy.

Any time you take one thing and can make two, and then four, and then sixteen… ya gotta know that’s just wrong. (I won’t quibble on the odds, but overall, that form of doubling was not outside the realm of possibility.) And to perform that action hundreds and hundreds of times? That’s call “exploitation,” and that’s against the User Agreement, the Rules of Conduct, and all that is holy.

I know the OP will disagree. But we’ve been more than kind, in the past, and everyone needs to own up to his/her errors and recognize: We all are part of the game economy, and those who exploit it are hurting the rest of us.

Exploit closed.
Worst offenders terminated.
That’s what has to happen to make things right for all of us.

Subiectul este deja îndelung dezbătut pe forumuri/blog-uri. Unii spun că dacă ArenaNet a greșit și a introdus o rețetă care îți oferă avantaje uriașe, nu e normal să fii banned dacă ai abuzat de ea. Am impresia că unii nu înțeleg ce înseamnă ”exploit”. Când găsești un exploit/bug care îți permite să obții câștiguri rapide mult mai ușor decât orice alte metode, singurul lucru pe care îl ai de făcut e să raportezi problema, nu să abuzezi de ea.

Nu e prima dată când ArenaNet banează jucători care abuzează de așa ceva. Prima dată când s-a întâmplat asta a fost incidentul cu armele care se puteau cumpăra cu 21 karma în loc de 21000 karma – o eroare umană care s-a remediat ulterior. În acel caz au transformat cele 3000 de ban-uri permanente în ban-uri pe 3 zile, însă au menționat atunci că dacă astfel de situații se mai repetă, nu vor mai fi atât de îngăduitori. Ei, uite că s-a întâmplat să se repete, iar acum măsurile care s-au luat au fost mai severe.

Să susții că ”nu știai” că a abuza de acea rețetă e un exploit când tu, de bună credință, ai craftat acel item de sute/mii de ori, mi se pare ridicol. Persoanele care susțin că dacă e în joc înseamnă că e un intended feature sunt fie proaste de dau în gropi, fie rău intenționate.

Când vrei să folosești un produs sau un serviciu, mi se pare absolut normal să faci acest lucru în condițiile specificate de producător/furnizor. În cazul GW2, acele condiții sunt clar menționate aici: https://www.guildwars2.com/en/legal/ - mai exact, în acest caz a fost clar încălcat punctul 17 din Rules of Conduct:
https://www.guildwars2.com/en/legal/gui ... f-conduct/
Citat:
17. You will not exploit any bug in Guild Wars 2 and you will not communicate the existence of any such exploitable bug (bugs that grant the user unnatural or unintended benefits) either directly or through public posting, to any other user of Guild Wars 2.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Tudy
GW2.ro staff

Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Snowflake Jewelry perma-bans

Mesajde boydrek » 07 Ian 2013, 12:29

Sincer nu m-ar deranja daca ar mai introduce din cand in cand posibilitati de exploit si sa dea cu ban-hammer-u in cine incearca sa profite. Mai taie si ei buruienile...
Imagine
boydrek
Gladium

Nume caracter: Azadrea

Re: Snowflake Jewelry perma-bans

Mesajde Tudy » 10 Ian 2013, 20:54

Se discută despre asta și în ultimul GuildCast:
http://www.gamebreaker.tv/video-game-sh ... expansion/
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Tudy
GW2.ro staff

Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Înapoi la Știrile GW2.ro

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori