Old-timers

Nu ne putem numi o comunitate dacă nu ne cunoaştem, nu?

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 11:22

dumah scrie:
Ma refeream la faptul ca au schimbat complet sistemul de clase fata de GW1, ca nu o sa mai fie healer dedicat, ca PvP serios nu exista decat pentru 5v5, etc.

Uite că răspunsul vine de la ArenaNet: ”Hot join PvP can be played from 1v1 all the way up to 10v10.” ;)

http://www.guildwars2.com/en/the-game/pvp/pvp-overview/
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Cronos » 17 Aug 2011, 14:44

Dar hot join PvP nu e structured, e doar imbalanced :)
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 14:54

Cronos scrie:
Dar hot join PvP nu e structured, e doar imbalanced :)

”Even if a game is in progress, you can join or leave at any time. If one side loses players, the servers can auto-balance the number of players on the teams. Once the current round ends, the server loads the next map in the rotation, players can reselect teams, and the fight starts again.”

==============

Pe de altă parte, la Structured PvP, părerea mea e că merg un pas (mare) peste ce e acum în GW:

Citat:
Tournaments are the more organized side of structured PvP. Tournament play is 5v5, but matches take place on the same maps that are used for hot join play. Tournaments will run with varying frequency, and different reward levels will allow some players to get their feet wet in the smaller tournaments while more-organized teams battle it out in the larger tournaments.

Tournaments come in the following flavors:

Pickup Tournaments: These single-elimination tournaments wait for 8 teams to join before starting. Once they start, they go through 3 rounds of eliminations, with winners receiving qualifier points.
Monthly Tournaments: For monthly tournaments, you'll need a certain amount of qualifier points to join.
Yearly Tournaments: These grand tournaments feature the winners from the monthly tournaments slugging it out for the right to call themselves the best PvP players of the year.
Player-Run Tournaments: These tournaments will be customized by players, allowing for great flexibility and unique bragging rights.

În plus, 5v5 ar trebui să fie mult mai ”manageable” ca strategie decât 8v8.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Cronos » 17 Aug 2011, 15:00

Daca tu crezi ca asta inseamna balance si structured, nu mai zic nimic :)

LE: Tudy, te inteleg ca esti fan si iti place orice modifica si aduc nou in GW, dar asta nu inseamna ca tot ce fac e extraordinar. Asa cum a zis si dumah, una e 8v8 gvg, si alta e 5v5.
Daca tot zici ca esti bucuros ca iti va da mai multa libertate si etc, consideri ca ai mai multe strategii si posibilitati cand joci cu o echipa de arena +1 ?
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 15:16

Since, ce îmi place la GW2 e că aduce o gură de aer proaspăt într-o lume a MMO-urilor care se clonează unele pe altele. Am avut ocazia să confirm de-a lungul timpului că deciziile de design ale celor de la ArenaNet au fost întotdeauna bazate pe feedback-ul primit din partea majorității jucătorilor (mă refer aici la GW1), motiv pentru care am încredere că vor face o treabă excelentă și cu GW2.

La Hot Play vei putea intra cu colegii de ghildă fără probleme din câte îmi dau seama, deci nu va fi ca în Random Arena. Pe lângă asta, DA, faptul că nu trebuie să mă bazez atât de mult pe prezența unei anumite clase (e.g. Monk) ca să am o șansă să câștig un joc în arene îl văd ca pe un beneficiu clar în comparație cu orice alt MMO.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Cronos » 17 Aug 2011, 16:35

NU o sa existe echipe care o sa poata face ceva cat de cat competitiv fara Guardian( Still a Monk in my book). Si in formula de 5v5, tot asa se vor aloca locurile, tank, dps, healer. Si atunci chiar daca zici ca ti se ofera diversitate si bla bla, tu singur o sa fi cel care o sa ia decizia de a face un dmg dealer si nu combo breaker. Ca o sa fie mici tweakuri de autosustain pentru un thief amarat sa faca split sau mai stiu eu ce, ok, dar atat, nimic mai mult. Tot o sa astepti pe ala din guilda de joaca Guardian daca vrei sa joci ceva si ai pretentia la castig, not just fun.

Hot Play este ceva inovator, dar tot random la nivel de PvP. Ce anume ar trebui sa ma incante ca intru cu guilda in formula de 8, vs 8 random players in team 2, fiecare cu ce build a vrut sa intre, ca mai apoi sa iasa unu si sa fie dat afara un guildmate ? Ce e asa "structurat" si interesant ? Fun...poate, dar hai sa fim seriosi acuma.

Aceasi incredere o am si eu in baietii de la Anet cand vine vorba de GW, dar din ce am vazut pana acuma, intru in randurile celor care cred ca se tinteste prea mult spre casual la nivel PvP, si ei singuri isi taie craca. Numai simplu calcul ca vb de o echipa de 5, scade brusc posibilitatea de strategii, de combinatii and so on. Termenul de "5v5 o sa fie mai managable" nu este permis dupa ce deja s-a jucat 8v8 si a mers. Normal ca e mai usor, dar asta dovedeste ca tinteste spre casual.

Gura de proaspat aer se simte in joc, dar sa nu vorbim de fenomenul clonare, cand GW2 a renuntat la un nr de concepte care il faceau unic, si a adoptat ceva mai popular pentru mase (Statusuri interminabile, echipe mici de pvp, lvl 80, potiunile (acuma nu mai sunt), questuri chinezesti cu ucis in masa de struti si alte vietuitoare, swimming, and so on)

E clar ca nu privim la fel situatia asupra jocului ,pentru ca pe mine tot ce ma intereseaza e sa vad ca daca ma apuc de GW2 o aiba exact ceea ce m-a retinut atata timp si in GW1. PvE, arene, evenimente and so on, arata grozav, dar eu nu de asta il cumpar, si in nici un caz nu de asta am cumparat GW1. Fara un PvP calumea devine doar un alt MMORPG care mentine fanii prin instante, expansionuri, si alt content RPG.
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 16:51

Chiar dacă 5v5 e mai ”manageable” din punct de vedere al numărului efectiv de jucători, așa cu am mai spus-o aici pe forum, complexitatea va veni tocmai din flexibilitatea pe care au dat-o tuturor profesiilor. Da, probabil că Guardian va deveni un pseudo-replacement pentru Monk, însă lipsa targeted heals va face să conteze foarte mult abilitatea de poziționare a celorlalți teammates. Pe lângă asta, dacă se vor umple arenele de Guardians așa cum zici tu, toată lumea va începe să aducă ”Guardian counters”, așa că te vei plictisi repede să joci Guardian într-un astfel de metagame.

Dincolo de asta, eu aștept să văd cu ce vor înlocui energia ca ”long-term resource”, deoarece acolo cred că va fi cheia jocului. Degeaba stabilești că jucătorul X va fi main support și jucătorul Y va fi ”tank”, dacă ambii rămân fără acea resursă (care era energia până acum), rolul lor va trebui să fie înlocuit de un alt jucător.

Cât despre competitivitatea echipelor fără Guardian, we'll just have to wait and see. :) Singura relatare concretă legat de 5-man-teams vine de la GW2 Fan Day de acum o lună și ceva, unde s-au anunțat pentru prima dată dungeons și unde participanții au putut să joace în echipe de 5 oameni fără Guardian și să se descurce excelent odată ce au ”prins” mecanica profesiei (știu că unul din participanți a discutat concret chiar de o echipă cu 4 Elementalists și un Engineer cu care au terminat dungeon-ul).

Despre renunțarea la concepte unice, nu știu ce să zic... Dynamic Events, mecanica noilor profesii, underwater combat, etc. mi se par destul de originale comparat cu ce e ”out there”.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Shob » 17 Aug 2011, 17:51

Cronos scrie:
NU o sa existe echipe care o sa poata face ceva cat de cat competitiv fara Guardian( Still a Monk in my book).

Prin analogie cu WoW, exista abateri de la   Holy Trinity, cum ar fi echipele de arena de 2v2 si 3v3 formate de mage-rogue, mage-warlock, mage-warlock-mage, mage-mage-mage. Se vede clar in aceste cazuri ca utilitatea > healul. Eu zic ca un guardian poate fi usor inlocuit de un engineer sau warlock, CCul pana la urma e un fel de prevenire ofensiva, right?
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 18:06

Alex scrie:
...CCul pana la urma e un fel de prevenire ofensiva, right?

Da, de unde și sistemul Damage-Support-Control pe care îl propune ArenaNet ca înlocuitor pentru ”Holy Trinity” :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Cosmo » 17 Aug 2011, 18:08

Oricum in 8vs8 deseori cel putin 2 oameni erau aruncati la categoria de 'dps', si chiar si in balanced-uri, te puteai lipsi, sau puteai inlocui ceva fara mari batai de cap.

Repet, eu cum vad GW2-ul e fix multiplayer-ul din Diablo 2. Fiecare clasa e self-sufficient, dar cu bonusuri care afecteaza grupul separat sau ajuta la succesul grupului prin diferite efecte date.

Voi va tot faceti probleme de balance.. hell, eu imi bat capul ca o sa fie numai Asura in PvP ca sunt mai greu de vazut si de clickuit. -.-
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 18:11

Cosmo scrie:
Voi va tot faceti probleme de balance.. hell, eu imi bat capul ca o sa fie numai Asura in PvP ca sunt mai greu de vazut si de clickuit. -.-

Din ce am văzut în demo-uri, sistemul de targeting părea să fie suficient de bine optimizat încât asta să nu fie o problemă. Oricum, cel mai bine e să testăm noi când apare beta-ul... :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Shob » 17 Aug 2011, 18:31

@Cosmo

Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Old-timers

Mesajde Cronos » 17 Aug 2011, 18:35

Alex scrie:
Cronos scrie:
NU o sa existe echipe care o sa poata face ceva cat de cat competitiv fara Guardian( Still a Monk in my book).

Prin analogie cu WoW, exista abateri de la   Holy Trinity, cum ar fi echipele de arena de 2v2 si 3v3 formate de mage-rogue, mage-warlock, mage-warlock-mage, mage-mage-mage. Se vede clar in aceste cazuri ca utilitatea > healul. Eu zic ca un guardian poate fi usor inlocuit de un engineer sau warlock, CCul pana la urma e un fel de prevenire ofensiva, right?


Foarte corect :) De asta zic ca nr de playeri din echipa conteaza. Eu inca sper ca o sa anunte si optiunea de GvG (8v8). Pentru ca atunci devine mai putin probabil (desi nu imposibil) ca echipa sa nu aiba nevoie de macar 1 healer dedicat.
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Old-timers

Mesajde Shob » 17 Aug 2011, 18:46

Cronos scrie:
Pentru ca atunci devine mai putin probabil (desi nu imposibil) ca echipa sa nu aiba nevoie de macar 1 healer dedicat.

Care heal? there is no heal :D, Only prot stuff
Herp. Derp.
Avatar utilizator
Shob
GW2.ro staff
 
Mesaje: 553
Membru din: 30 Ian 2011, 14:10
Localitate: Bucureşti
Nume caracter: Scufilicious
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)

Re: Old-timers

Mesajde Cronos » 17 Aug 2011, 18:51

Trebuie sa vad toata lista de skilluri sa ma dumiresc :))
Avatar utilizator
Cronos
Legionar
 
Mesaje: 277
Membru din: 05 Aug 2011, 16:36
Nume caracter: Cronos

Re: Old-timers

Mesajde Razvan » 17 Aug 2011, 19:09

Chestia aia cu join si leave cand vrei miroase a AB. Si stim cu toti ce structurat era pe acolo caftul. Fun nevertheless, dar de la un punct plicticos. 10 vs 10 in schimb o sa fie greu de balansat si o sa fie loc de splituri mai interesante ca in gw1.

Sa nu imi sariti in cap, dar cand se preconizeaza ca o sa apara? Asa sa imi notez undeva sa nu ratez startul.
Avatar utilizator
Razvan
Gladium
 
Mesaje: 7
Membru din: 16 Aug 2011, 12:13
Nume caracter: doc razman

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 19:10

Razvan scrie:
Sa nu imi sariti in cap, dar cand se preconizeaza ca o sa apara? Asa sa imi notez undeva sa nu ratez startul.

"When it's done!" :D

Tot ce au anunțat e că vor trece prin Alpha, closed Beta și open Beta înainte de lansare. Fiecare fază va depinde de cât de repede termină cu cea anterioară. Deocamdată ce se știe e că faza Alpha de testare a început deja. Au mai anunțat că vor avea closed Beta anul acesta, și în funcție de cum decurg lucrurile acolo vor intra în open Beta.

Estimările neoficiale ale comunității legate de data lansării sunt Q1 2012 (optimist) sau Q2 2012 (mai realist).
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Cosmo » 17 Aug 2011, 19:25

In caz ca s-a uitat there are NO targetted heals. Eu chiar cred in viziunea lor.. nu e inovativa, it's been tried and proven, doar ca nu la nivelul asta si nu intr-un MMORPG de success.
Imagine
Avatar utilizator
Cosmo
Legionar
 
Mesaje: 190
Membru din: 05 Aug 2011, 16:41
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Neon Saida / Varseen Garda

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 17 Aug 2011, 19:31

Un set nou de filmulețe care sintetizează foarte bine multe din aspectele pe care le aduc ANet în GW2:

viewtopic.php?f=7&t=22&p=318#p318
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: Old-timers

Mesajde Tudy » 18 Aug 2011, 11:27

Tudy scrie:
Cosmo scrie:
Voi va tot faceti probleme de balance.. hell, eu imi bat capul ca o sa fie numai Asura in PvP ca sunt mai greu de vazut si de clickuit. -.-

Din ce am văzut în demo-uri, sistemul de targeting părea să fie suficient de bine optimizat încât asta să nu fie o problemă. Oricum, cel mai bine e să testăm noi când apare beta-ul... :)

OK, e oficial, confirmat de Izzy într-un interviu:

Citat:
4. Racial Height collision detection for targeting ?
every player character has the same collision hitbox
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Să ne cunoaştem mai bine

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori