WvW and PvE Squads

Aici puteţi purta discuții generale despre Guild Wars 2

WvW and PvE Squads

Mesajde Haya » 06 Apr 2012, 08:35

"A squad is a one-to-many command structure, with one commander at the top, and his followers underneath him. Each squad receives its own chat channel, which all members can see, but which only accepts chat from the commander. Normal members can only see what the commander says and cannot speak back."
Enjoy!
http://www.arena.net/blog/jordan-massey ... uad-in-wvw
Imagine
Avatar utilizator
Haya
Gladium
 
Mesaje: 51
Membru din: 02 Ian 2012, 22:20
Localitate: Bucuresti
Nume caracter: Psycho Lou (DrHigh.2517)

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde RandomGuy » 06 Apr 2012, 11:28

Este o mecanica buna, exista ceva asemanator si in Lineage 2. Este foarte folositor cand comanzi un grup mai mare de 20 de persoane si sunt persoane care nu vor/pot sa intre pe ts. Dar problema este, ca persoana care foloseste acest lucru simte o senzatie precum cea din battlefield 2 cand esti commander. O sa se uite la harta si o sa incerce sa pozitioneze oameni si etc. Eu sper sa il faca exact cum este in Lineage2 adica sa apara si pe ecran cea ce spune liderul deoarece multe persoane nu sunt atente la chat(in special cei care sunt pe ts).
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Ronah » 06 Apr 2012, 23:08

Comandantul va putea transmite mesaje simple celor din squad.

Citat:
Additionally, commanders gain access to a small set of squad map markers, which they may place on the map just like their normal party waypoint. All squad members will see these markers on their maps and compass. They represent orders such as “attack,” “defend,” “rally,” and “bring supply.”


Un jucator poate sa se alature unui squad fara a fi nevoie de acceptul comandantului.

Citat:
Joining a squad is just as easy as sending a whisper or a party invite. Simply select a teammate and right-click their portrait. If they’re in a squad, you’ll see an option to join their squad. Click that and you’re in! The commander doesn’t have to approve your request—you can join and leave freely. It doesn’t matter whether you click on a commander or a squad member. You’ll join the same squad as the person you clicked on, so you don’t have to worry about chasing down a commander in order to join a squad. In the party menu on the quick-launch bar, there’s a small squad panel. “Joining a squad is just as easy as sending a whisper or a party invite…”From there, you can leave the squad you’re in if you want to join a different one, or if you’re just done for the day.


Intrebari:

1) Poate oare comandantul sa "elimine" jucatorii din echipa (squad)?
2) Daca eliminarea unui jucator este posibila, atunci, decizia este unuilaterala (adica a comandantului) sau este obtinuta prin votul membrilor echipei?
3) Daca eliminarea nu este posibila, iar comandantul "paraseste" echipa, isi va pierde atunci facilitatea de a fi comandant si va trebui sa si-o cumpere did nou?
4) Cum vor fi motivati jucatorii ocazionali sa se alature unui squad atat timp cat pot urma diverse grupuri de jucatori sau chiar sa se aventureze singuri (expl. Map Exploration)
5) Daca din diverse motive comandantul nu mai joaca ( disconnected, logged off, AFK) se sparge echipa? Sau se redistribue titlul de comandant?
Imagine
Avatar utilizator
Ronah
Centurion
 
Mesaje: 806
Membru din: 16 Dec 2011, 13:11
Nume caracter: Ronah Haght Akan

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde RandomGuy » 06 Apr 2012, 23:27

La intrebarile astea o sa iti putem raspunde de pe 20 aprilie incolo. Nimeni de aici nu a fost in beta si astfel nu stim.
Ultima oară modificat de RandomGuy pe 07 Apr 2012, 08:47, modificat 1 dată în total.
Imagine
Avatar utilizator
RandomGuy
Legionar
 
Mesaje: 332
Membru din: 23 Aug 2011, 09:43

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Tudy » 06 Apr 2012, 23:36

Ronah scrie:
Intrebari:

1) Poate oare comandantul sa "elimine" jucatorii din echipa (squad)?
2) Daca eliminarea unui jucator este posibila, atunci, decizia este unuilaterala (adica a comandantului) sau este obtinuta prin votul membrilor echipei?
3) Daca eliminarea nu este posibila, iar comandantul "paraseste" echipa, isi va pierde atunci facilitatea de a fi comandant si va trebui sa si-o cumpere did nou?
4) Cum vor fi motivati jucatorii ocazionali sa se alature unui squad atat timp cat pot urma diverse grupuri de jucatori sau chiar sa se aventureze singuri (expl. Map Exploration)
5) Daca din diverse motive comandantul nu mai joaca ( disconnected, logged off, AFK) se sparge echipa? Sau se redistribue titlul de comandant?


Așa cum spunea și RandomGuy, cred că răspunsurile exacte le vom afla după primul beta weekend. Încerc totuși să răspund măcar parțial:

1) Părerea mea e că eliminarea unor jucători din squad e relevantă doar dacă acel squad are limită la numărul de jucători ce i se pot alătura. Altfel, faptul că s-au alăturat unui squad dar nu urmează indicațiile nu afectează pe nimeni. :)
2) Vezi 1. Probabil că ar fi decizie unilaterală a acelui commander, așa mi s-ar părea cel mai fair.
3) http://www.arena.net/blog/jordan-massey ... uad-in-wvw detaliază deja asta: titul de commander îl cumperi doar o dată pentru fiecare caracter și îl poți folosi/activa ori de câte ori ai nevoie pe acel caracter. Totuși, din ce e descris acolo, nu va fi ieftin.
4) O organizare eficientă (dacă acel commander e bun) e de preferat pentru orice game content care implică un număr mare de jucători.
5) ”Redistribuirea” nu cred că e posibilă, din ce se descrie acolo, deoarece jucătorii aleg dacă vor să activeze funcția de commander. Legat de ce se întâmplă când acel commander e deconectat, cred că vom afla în beta.
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Valky » 07 Apr 2012, 03:36

In opinia mea, problema organizarii grupurilor large scale prin squad-communication este rezolvata doar partial, deoarece un chat univalent (doar de la leader la squad dar nu si invers) va constitui o deficienta in momentul in care un grup va dori sa informeze despre ceva util (ca sa improvizez "need reinforcements to Y", "enemy moving on your location", "need aditional players to protect supply caravans for X", "enemy scouted in the swamp behind our main keep, waiting until you get here to strike", "enemy regrouping at location Z"we`ll stay on 3 more hours to get the final upgrades", ma rog, whatever).

Avand in vedere marimea hartii, multitudinea obiectivelor de atacat si aparat static si de protejat dinamic, numarul mare de jucatori pe harta, necesitatea de a coordona eforturile unui intreg server precum si permanentele rasturnari de situatii prin interventia celei de-al "treilea" server, consider ca mult mai eleganta si mai eficienta ar fi fost o structura de comanda formata din 4 sefi (Doar un EXEMPLU):
:arrow: 1 Team Leader - sa aiba in subordine 3 Squads (Defence, Offence, Support), si sa poata mapa 4 tipuri de markere (nu mai mult de 2 din fiecare tip, adica 8 in total) pe care le vad toti membrii Team-ului (serverului):
- shield pentru aparare
- sword pentru atac
- star pentru interventie/support
- flag pentru rally-point
:arrow: Team-communication - Team Leader sa poata citi doar ce scriu Squad commanderii, iar ce scrie el sa poata fi citit de toti jucatorii din Team.
:arrow: 3 Squad commanders - fiecare Squad sa fie condus de cate un Squad commander, care sa poata mapa fiecare un numar de maxim 4 markere tip "obiectiv vizat", corespondent functiei Squad-ului:
- fie un cerc cu litera D/O/S in centru, corespondente functiei Squad-ului (Defence/Offence/Support).
- fie un cerc cu simbolul corespondent functiei Squad-ului in centru (shield/sword/star).
:arrow: Squad-communication - fiecare Squad commander poate citi doar mesajele de la membrii Squad-ului sau si de la Team-leader, iar ce scriu ei poate fi citit doar de Team leader si de membrii Squad-ului condus.
:arrow: General rules:
- calitatea de Team Leader si cea de Squad commander sa fie cumparate si sa poata fi folosite doar dupa o anumita vechime online in sesiunea de 2 saptamani (acest aspect este perfectibil).
- cand intra in WvW Team, jucatorii sa poata alege de la inceput, pentru sesiunea respectiva de 2 saptamani, echipa de defence, pe cea de offence sau pe cea de support.
- ulterior acestei alegeri, mutarea dintr-un Squad in altul sa necesite un request approved de Team Leader.
- toti jucatorii sa poata comunica pe chat-ul Squad-ului din care fac parte si sa poata citi doar ce scriu Squad commanderul respectiv Team leaderul.
- toti jucatorii (inclusiv cei 4 sefi) sa poata vedea toate markerele serverului de care apartin.
- toti cei 4 sefi sa aiba drept de mute pe canalul pe care-l administreaza (fara drept de kick care poate da nastere la abuzuri pentru razbunari personale).
- toate markerele sa aiba o culoare vizibila (orange) si distincta de cele 3 existente deja pe map (care desemneaza cele 3 servere cu rosu, verde, albastru in momentul capturarii).
- sefii sa poata fi vazuti pe harta de toti jucatorii printr-un simbol aparte (crown de culoarea serverului) pentru relationare facila cu pozitia acestora.
- de preferat ar fi ca anumite mesaje sa fie standardizate si sa apara nu numai pe canalul respectiv de chat ci si pe centrul interfetei jocului, ca un anunt vizibil jucatorului.

TOTAL - 4 sefi, 1 Team, 3 Squads, maxim 12+8 = 20 markere, 4 canale distincte de chat
___________________________
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde EchoLife » 07 Apr 2012, 10:08

Foarte interesant conceptul de squad leader .Consider ca asa cum l-au gandint cei de la Arenanet e ok deocamdata (urmeaza confirmarea in Beta).

1) Se pare ca v-a costa o suma considerabila de gold deci trebuie sa joci si sa castigi experienta ca sa strangi acesti bani.
2) Oricine poate intra si iesi din squad oricand e ok. Daca liderul nu e un bun conducator poti sa iti gasest oricand alta echipa.
3) Comunicarea se face intr-un singur sens. E aproape ca in RL pe campul de lupta unde se respecta ierarhia de sus in jos. Daca un comandant nu e bun si nu are rezultate acesta va fi contestat si de superiori si de subordonati.
4)cred ca majoritatea vor alcatui squaduri impreuna cu cei din ghilda si practic vor lupta mai aproape intr-un WvWvW unde hartile sunt asa de mari.

Inca o dovada ca avem de a face cu niste oameni dedicati care vor sa faca ceva deosebit si cred ca vor reusi in ceea ce si-au propus.
Imagine
Avatar utilizator
EchoLife
Gladium
 
Mesaje: 46
Membru din: 01 Apr 2012, 09:02
Localitate: Cluj Napoca
Nume caracter: EchoLife

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Valky » 08 Apr 2012, 14:21

@EchoLife
Cu tot respectul cuvenit, sunt partial de acord cu ce spui, pentru ca:
la pct. 2) Faptul ca oricine poate iesi oricand din squad nu este okay in opinia mea. Este ca si cum ai fi de acord cu ideea ca te duci la lupta, ti-ai propus sa ataci un obiectiv dificil pentru ca ai 50 de luptatori, si nu te deranjeaza daca 45 din ei dezerteaza. De asemenea, daca liderul nu este bun, il schimbi, np, doar ca este vorba de mai multe squads conduse de mai multi leaderi, care trebuie sa lucreze impreuna, nu fiecare in legea lui, avand in vedere ca vorbim de concentrarea efortului a cateva sute de jucatori de pe acelasi server. In plus, ce se va intampla dupa 6-8 luni de joc, cand mai bine de 50 % din jucatori vor fi cumparat dreptul de leading si vor vrea sa-si faca propriul squad, o sa fim 500 de insi impartiti in 50 de squads in care ne vorbesc 50 de insi fara sa stie daca noi chiar facem ce ne spun ei sau nu? Iar cel care conduce Team-ul intregului server ce face? Cum comunica cu cei 50 de Squad commanders? Tot fara sa primeasca nicio informatie de la ei?
la pct. 3) Eronat, in RL, pe campul de lupta cum spui tu, comunicatiile nu sunt aproape niciodata unisens, pentru ca luarea deciziilor inseamna in primul rand acces permanent la informatii de pe campul de lupta. Fara sa stii de la oamenii tai ce se intampla pe teren (pentru ca nu poti fi peste tot pe ditamai harta iar jocul iti arata doar momentul in care un obiectiv este deja atacat) nu poti lua decizii corecte si eficiente. Lipsa comunicatiilor de la structurile comandate catre leaderi inseamna cel mai adesea un criteriu de "NO GO MISSION" in RL. Si am un feeling ca veti vedea ineficienta acestui sistem cand vom juca jocul. Noroc ca exista Ventrilo si TeamSpeak pentru guildele organizate, ca altfel ar fi un haos total cu acest sistem...
Be most excellent to each other and fear not this night, you will not go astray. Though shadows fall still the stars find their way.
Avatar utilizator
Valky
Centurion
 
Mesaje: 976
Membru din: 06 Feb 2012, 00:18
Zona de interes: World vs World

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Tudy » 08 Apr 2012, 14:48

Pe lângă Commander chat, există și un Team chat disponibil pentru toți jucătorii de pe același server.

Nu văd o problemă în a se utiliza acel canal de chat dacă restul jucătorilor au de-i comunicat unui commander ceva. :)
-------
I want to live forever. So far, so good.
GW2 Official Wiki - GW2 Wiki FAQ
Imagine
Avatar utilizator
Tudy
GW2.ro staff
 
Mesaje: 1401
Membru din: 14 Feb 2011, 17:07
Localitate: Cluj-Napoca
Nume caracter: Tudy
Zona de interes: World vs World

Re: WvW and PvE Squads

Mesajde Xas » 25 Apr 2012, 12:52

PvP questions lamurite de unii oameni de la Gamebreaker (MikeB). (Nu am facut topic nou, sper sa-si gaseasca locul aici)
http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/your-questions-answered/
Avatar utilizator
Xas
Legio Gemina [XIII]
 
Mesaje: 219
Membru din: 14 Ian 2012, 00:54
Localitate: Timisoara
Nume caracter: Xasiki
Zona de interes: PvX (câte puțin din toate)


Înapoi la Discuţii generale despre joc

cron
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori