Nasty scrie:
Mai conteaza si faptul ca nu exista loot (awesome loot?) care se imparte... fiecare primeste altceva, un alt motiv solid pentru numarul meu "inventat".
EDIT: Din cate am inteles, cei care vor face parte la event din momentul in care va incepe vor avea sanse la loot mai bun. So... prin analogie... majoritatea jucatorilor vor fi pe faza la astfel de evenimente... facand totul si mai... unplayable from the start?
GW2 wiki ne ajută și aici...
Citat:
Rewards
Each dungeon has its own unique weapon and armor set modeled according to the theme of the dungeon. These items are no more powerful than items which can be gained doing other activities in-game. Completing a dungeon awards a token. A story mode token can be traded for a weapon from the dungeon set, while an explorable mode token can be traded for armor from the dungeon set.
Sursa:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dungeon#RewardsCitat:
Once an event is completed, everyone who actively participated will receive rewards according to the level of individual participation. To maintain the emphasis on the event system rather than specific events, loot will never be included as a reward. Reward levels are divided into three groups of increasing reward: bronze, silver, and gold.
Rewards include:
Players are still rewarded even if they don't accomplish the win goal of an event, although not as well. For example, if players fail to stop centaurs from pillaging an outpost, they will still receive a reward for participating, so they don't feel as if they just wasted their time.
Sursa:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dynamic ... nt_rewardsMi se pare mult mai fair decât un random drop system. Dacă participi la un event, știi că vei primi reward în funcție de gradul de contribuție, iar în final faci ce vrei tu cu reward-ul (coins/karma). Dacă intri într-un dungeon, știi că la final vei putea obține
exact bucata de armură sau arma pe care o vrei (deoarece primești un token, pe care îl schimbi pe armor/weapons ulterior).
How's that unplayable?
În cazul meu, random drop chance era tocmai motivul pentru care nu m-a atras PvE/raid-ing în alte MMO-uri. Adică intri în dungeon cu 10-20 oameni, stai 2-3-4 ore și la ultimul boss pică un item de care tu ai nevoie dar pe care îl ia altcineva că a dat roll mai mare, sau dacă totuși item-ul ajunge să fie al tău, afli cu tristețe că de fapt a picat aceeași pereche de izmene pe care o aveai deja... Now, THAT is unplayable.