de Valky » 14 Aug 2012, 19:24
@Lanaiba
Considerand ca ai inteles deja ca in GW2 nu se aplica holly-trinity ca in WoW ci variante ce support-class, here you go:
da, Guardian este, intr-o anumita masura, similar paladinului, nivel mare de survivability, dar sa nu uitam ca in orice mmorpg, orice clasa care a parut "hero-class" la inceput a fost nerfed la primele patch-uri, nimanui nu-i place sa vada 3 milioane de guardians in joc, nu? (doar un exemplu). Vei avea insa surpriza sa vezi ca de fapt, multa lume spune in joc ca warrior-ul este foarte bun, ca engineer-ul este super bun si de neatins in combat, ca mesmer-ul scapa foarte usor, ca elementalist-ul da damage prea mare, ca rogue-ul a devenit dintr-o data prea bun, ca pets-ii sunt mult mai buni decat in primul beta, etc. iar alti jucatori spun exact contrariul. Ca in orice mmorpg si in special WoW, fiecare cauta sa-si apere propria clasa si uneori sa-si acopere carentele de skill dand vina pe o/p facut altei clase. Evident, este o perioada de cautari in echilibrarea claselor (denumite profesii in GW2) si speram cu totii ca la lansare sa fie cat mai coerent echilibrate;
revive (reanimarea din downstate) nu se face instant de catre jucator, dureaza cateva secunde bune, ea poate fi grabita doar daca unul sau mai multi jucatori incearca sa dea revive respectivului in acelasi timp cu cel cazut;
da, ca sa omori un adversar trebuie sa-l pui in downstate apoi fie sa dai in continuare in el (il omori mai lent) fie sa infigi artefactul (sulita, steag, whatever) in el si sa-l scoti din downstate in deadstate;
ai sa gasesti downstate mechanic foarte util, te scapa de multe ori de necazuri (aka alergat o jumatate de harta daca n-ai descoperit inca waypoint in zona, platit reparatii pentru echipamentul care se strica la fiecare moarte, lasat echipa singura in-fight la un boss)
poti sa fii si 1 vs 3, daca i-ai pus pe toti 3 in downstate, poti sa-i omori linistit, nu au suficient timp sa-si dea revive, asta este valabil doar cand te bati cu unul din ei, pui permanent in downstate cate un player si te bati cu al doilea, iar al treilea il resurecteaza permanent pe primul, caz in care insa se aplica aceleasi principii ca si in alte jocuri, daca esti atat de strong incat sa bati singur 3 insi, esti si suficient de rapid ca sa nu-i lasi sa revina in joc (prin run / ressurect / revive). Functia de revive din downstate este mai mult pentru a-i da jucatorului o sansa sa-si continue questing-ul linistit in pve cand a apreciat gresit mobii de care sa se lege sau numarul lor, in pvp nu este utilizabil eficient decat daca esti behind your gang si ai timp sa-ti dai revive. Daca esti singur cu inamicul, nu are nicio valoare, eventual sa-i mai dai un pic de damage din downstate sau sa-i dai evade ca sa-l enervezi mai tare. Chiar si in pve, cand te afli sub aoe-ul boss-ului, risti sa dai revive cuiva si sa mori langa el foarte rapid. In orice caz, cum spuneam, ai sa gasesti foarte util acest downstate dupa ce te obisnuiesti cu el, este mai safe si mai util decat in WoW.
pentru exemplificare, ai aici un video relevant -
@Lanaiba
Considerand ca ai inteles deja ca in GW2 nu se aplica holly-trinity ca in WoW ci variante ce support-class, here you go:
:arrow: da, Guardian este, intr-o anumita masura, similar paladinului, nivel mare de survivability, dar sa nu uitam ca in orice mmorpg, orice clasa care a parut "hero-class" la inceput a fost nerfed la primele patch-uri, nimanui nu-i place sa vada 3 milioane de guardians in joc, nu? (doar un exemplu). Vei avea insa surpriza sa vezi ca de fapt, multa lume spune in joc ca warrior-ul este foarte bun, ca engineer-ul este super bun si de neatins in combat, ca mesmer-ul scapa foarte usor, ca elementalist-ul da damage prea mare, ca rogue-ul a devenit dintr-o data prea bun, ca pets-ii sunt mult mai buni decat in primul beta, etc. iar alti jucatori spun exact contrariul. Ca in orice mmorpg si in special WoW, fiecare cauta sa-si apere propria clasa si uneori sa-si acopere carentele de skill dand vina pe o/p facut altei clase. Evident, este o perioada de cautari in echilibrarea claselor (denumite profesii in GW2) si speram cu totii ca la lansare sa fie cat mai coerent echilibrate;
:arrow: revive (reanimarea din downstate) nu se face instant de catre jucator, dureaza cateva secunde bune, ea poate fi grabita doar daca unul sau mai multi jucatori incearca sa dea revive respectivului in acelasi timp cu cel cazut;
:arrow: da, ca sa omori un adversar trebuie sa-l pui in downstate apoi fie sa dai in continuare in el (il omori mai lent) fie sa infigi artefactul (sulita, steag, whatever) in el si sa-l scoti din downstate in deadstate;
:arrow: ai sa gasesti downstate mechanic foarte util, te scapa de multe ori de necazuri (aka alergat o jumatate de harta daca n-ai descoperit inca waypoint in zona, platit reparatii pentru echipamentul care se strica la fiecare moarte, lasat echipa singura in-fight la un boss)
:arrow: poti sa fii si 1 vs 3, daca i-ai pus pe toti 3 in downstate, poti sa-i omori linistit, nu au suficient timp sa-si dea revive, asta este valabil doar cand te bati cu unul din ei, pui permanent in downstate cate un player si te bati cu al doilea, iar al treilea il resurecteaza permanent pe primul, caz in care insa se aplica aceleasi principii ca si in alte jocuri, daca esti atat de strong incat sa bati singur 3 insi, esti si suficient de rapid ca sa nu-i lasi sa revina in joc (prin run / ressurect / revive). Functia de revive din downstate este mai mult pentru a-i da jucatorului o sansa sa-si continue questing-ul linistit in pve cand a apreciat gresit mobii de care sa se lege sau numarul lor, in pvp nu este utilizabil eficient decat daca esti behind your gang si ai timp sa-ti dai revive. Daca esti singur cu inamicul, nu are nicio valoare, eventual sa-i mai dai un pic de damage din downstate sau sa-i dai evade ca sa-l enervezi mai tare. Chiar si in pve, cand te afli sub aoe-ul boss-ului, risti sa dai revive cuiva si sa mori langa el foarte rapid. In orice caz, cum spuneam, ai sa gasesti foarte util acest downstate dupa ce te obisnuiesti cu el, este mai safe si mai util decat in WoW.
:arrow: pentru exemplificare, ai aici un video relevant - [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RFAlN6OSVOo[/youtube]