de boydrek » 29 Iun 2012, 09:13
Ronah scrie:
Revin la mesajul anterior... ieri in Stress test nu am facut altceva decat sa stau in Divinity reach si sa alerg de colo-colo intre bank, trating house, crafters, trainers, palace, home instance, etc. Evident, am facut asta pentru a admira peisajul orasului, si din pacate ce am scris mai sus a fost chiar adevarat: Nu am intalnit jucatori prea multi. In total am vazut vreo 15-17, in nici un caz 20. De data asta nici macar la iesirea din oras, la Dwayna Waypoint nu mai asteptau multi. La banka erau 2 jucatori care cred ca erau AFK pentru ca i-am intalnit acolo si mai tarziu cand m-am intors.
Am vorbit in /map si abia mi-a raspuns cineva asa din poilitete...In rest, orasul este superb.
Give it some time until after the game kicks off...Dupa cum zicea si Tudy, orasele sunt hub-uri pentru multe activitati, si de bine de rau tot ajungi pe-acolo...fie ca e parte din storyline, fie ca iti place sa admiri orasu si sa te plimbi, fie ca ai cutreierat campiile trecand tot prin foc si sabie/dagger/mace/staff/scepter/etc. si acum ai o groaza de materiale de pe care vrei sa scoti ceva malai(nu la propriu) prin ceva crafting care (in mod normal) le sporeste valoarea...
Pot sa dau un exemplu din EVE Online, unde trade-hub-urile sunt
pline ochi de players, cel mai popular dintre ele (those who know will easily recognize Jita) avand 2000+ players cam tot timpu (si merge tot timpu pe hardware mult mai puternic decat restu sistemelor ca sa poata tine pasu cu nr de jucatori/ingame actions). Daca exemplul asta nu e destul, uita-te la GW1
Nu prea aveai cum sa intalnesti players in afara oraselor, dar cu siguranta nu erau goale orasele...
Sunt destul de sigur ca numarul de jucatori care au participat la BWE / stress tests e MULT mai redus decat cati jucatori o sa 'participe la aventura GW' dupa ce se lanseaza...and then towns should feel a bit more cosy
[quote="Ronah"]
Revin la mesajul anterior... ieri in Stress test nu am facut altceva decat sa stau in Divinity reach si sa alerg de colo-colo intre bank, trating house, crafters, trainers, palace, home instance, etc. Evident, am facut asta pentru a admira peisajul orasului, si din pacate ce am scris mai sus a fost chiar adevarat: Nu am intalnit jucatori prea multi. In total am vazut vreo 15-17, in nici un caz 20. De data asta nici macar la iesirea din oras, la Dwayna Waypoint nu mai asteptau multi. La banka erau 2 jucatori care cred ca erau AFK pentru ca i-am intalnit acolo si mai tarziu cand m-am intors.
Am vorbit in /map si abia mi-a raspuns cineva asa din poilitete...In rest, orasul este superb.[/quote]
Give it some time until after the game kicks off...Dupa cum zicea si Tudy, orasele sunt hub-uri pentru multe activitati, si de bine de rau tot ajungi pe-acolo...fie ca e parte din storyline, fie ca iti place sa admiri orasu si sa te plimbi, fie ca ai cutreierat campiile trecand tot prin foc si sabie/dagger/mace/staff/scepter/etc. si acum ai o groaza de materiale de pe care vrei sa scoti ceva malai(nu la propriu) prin ceva crafting care (in mod normal) le sporeste valoarea...
Pot sa dau un exemplu din EVE Online, unde trade-hub-urile sunt [b]pline ochi[/b] de players, cel mai popular dintre ele (those who know will easily recognize Jita) avand 2000+ players cam tot timpu (si merge tot timpu pe hardware mult mai puternic decat restu sistemelor ca sa poata tine pasu cu nr de jucatori/ingame actions). Daca exemplul asta nu e destul, uita-te la GW1 :) Nu prea aveai cum sa intalnesti players in afara oraselor, dar cu siguranta nu erau goale orasele...
Sunt destul de sigur ca numarul de jucatori care au participat la BWE / stress tests e MULT mai redus decat cati jucatori o sa 'participe la aventura GW' dupa ce se lanseaza...and then towns should feel a bit more cosy ;)