Impresii GW2

Răspunde

:
Pentru a preveni trimiterile automate, vă rugăm să scrieţi ambele cuvinte afişate în căsuţa de text de mai jos.
Zâmbete
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode este ACTIVAT
[img] este ACTIVAT
[flash] este DEZACTIVAT
[url] este ACTIVAT
Zâmbetele sunt ACTIVATE
Subiect revizuit
   

Dacă doriţi să ataşaţi unul sau mai multe fişiere, introduceţi detaliile mai jos.

Vizualizare extinsă Subiect revizuit: Impresii GW2

Re: Impresii GW2

Mesaj de Lumânare » 15 Mar 2013, 12:47

Monk am si eu o intebare: Cam cate caractere ai si de ce level sunt?
Nu are sens sa intru cu tine intr-o discutie fara final, daca esti pus pe "NU IMI PLACE" atunci nimeni nu iti va schimba parerea. Dar daca ai mai putin de 5 caractere si doar unul e de level 80 nu ai jucat aproape nimic si nu ai inteles nimic din joc. Daca storyline-ul nu l-ai terminat, daca nu ti-ai craftat legendara, daca nu ai stat cu un grup de 5 prieteni noaptea in W3 sa le dejoci planurile zergilor de pe harta, daca nu ai facut fractale cu lvl 12, daca nu ai trecut prin camera neagra de la jumpingul din Eternal, daca nu ai stat mort pe jos in speranta sa fii renviat de prietenii tai, cei care se lupta pe langa tine taman pentru a te invia, daca nu ai fost la nici-un Spvp cu Snowrose si/sau Pretender, daca nu ai intrat Sambata in W3 langa Valky si Ax sa simti pulsul organizarii, daca nu ai mers in vreun dungeon cu cei de la Boom, daca nu ai facut story line ajutat de cei de la SOR sau daca nu ai facut mega party-uri combinat cu cei de la SOR,BOOM,Legio,ATF si RO,DU,MASHetc doar pentru a te distra pe seama inamicilor din W3 si pune mana pe cat mai multe puncte de interes, ATUNCI "DA" nu ai avut parte de frumusetea jocului.
Stiind ca o sa imi iau un warning de la Tudy, pe ceea ce voi urma sa spun; O SPUN, daca nu ai avut niciunul din feeleing-urile de mai sus, NU merita sa joci GuidWars 2, DEZINSTALEAZA-l, si apucate de Solitaire.

P.S.Sunt satul de oameni carea blameaza inainte de a actiona in vederea repararii greselilor de care e constient. Cate posturi ai dat la ArenaNET sa le spui ce nu iti place? Sunt contorizate doar posturile pana la data 15.03.2013.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Valky » 01 Feb 2013, 20:05

@Kleopa poti consulta acest link viewtopic.php?f=15&t=384&hilit=nostromo unde gasesti sugestii care pot sa-ti ofere o posibila solutie.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Orthias » 01 Feb 2013, 11:21

Kleopa scrie:
Inca ceva. Cum puteti misca eroul cu w,a,s,d si in acelasi timp sa apesi si spellurile 1,2,3,4,5 + F1, F, etc ? Cum am vazut la alte jocuri cand ai cate 30 de spelluri cum faci fata?:) Ma uit la thief sau ranger, care se misca tot timpul si mai dau si spell-uri...


Trebuie sa recunosc, pentru sPvP cel putin, si eu m-am muncit putin pana sa ajung la o solutie cat de cat viabila pentru aceasta problema.

Dupa multe incercari de a ajunge la un layout ok am decis sa "dau un ban dar sa stau in fata": http://www.razerzone.com/hex
Imagine
Problem solved. Acum trebuie doar sa ma obisnuiesc cu noul layout.

Scuze de offtopic, doream doar sa ajut un coleg de suferinta.

Re: Impresii GW2

Mesaj de shaggy140 » 31 Dec 2012, 11:09

Salutare Kleopa!

Referitor la "Daca joc 1-2 ore pe zi, fac lvl 80 in 2-3 luni?", poti sa ajungi si poti ajunge si mai repede in functie de ceea ce faci. Eu personal nu m-am grabit sa ajung la level maxim, ci am lasat asa de la sine, am avansat mai mult prin descoperit harti, ceva story din cand in cand, ceva crafting...sunt multe posibilitati...

Referitor la combat, ai si aici posibilitatea de Evade (Dodge), de armura/arme necesare faci rost usor, nu ar trebui sa ai stres pentru asta (ca ai avea de farmat mult pentru gear sau chestii de genul). Poti da si "miss" dupa cum spui, in functie de conditiile care le ai pe tine (conditii - debuffs).

Acum, dupa ce te obisnuiesti un pic, o sa poti da spells fara probleme in timp ce te misti :) nu ai decat 5 abilitati de baza de la arme + inca 5 skill-uri "utilitare"(utilizabile intr-un anumit moment. In total desigur ca sunt mai multe, interschimbabile).Daca adaugi si CD de la ele, nu cred ca ai mari batai de cap. Personal, imi place si faptul ca majoritatea skill-urilor le dai din mers, nu e musai sa stai intr-un loc.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Kleopa » 31 Dec 2012, 10:44

Inca ceva. Cum puteti misca eroul cu w,a,s,d si in acelasi timp sa apesi si spellurile 1,2,3,4,5 + F1, F, etc ? Cum am vazut la alte jocuri cand ai cate 30 de spelluri cum faci fata?:) Ma uit la thief sau ranger, care se misca tot timpul si mai dau si spell-uri...

Re: Impresii GW2

Mesaj de Kleopa » 31 Dec 2012, 00:33

Salut. Interesante discutii. De cand a aparut jocul, am mai urmarit gameplay-uri, stream-uri si citit pe forum si tot nu m-am hotarat daca merita sa-l cumpar:)

Nu sunt un pasionat de jocurile de acest gen, dar totusi mi-a trezit interesul acest joc, comparandu-l cu altele care sunt pe piata. Adica, de 2 zile m-am gandit sa testez si eu niste jocuri de acest gen; am instalat intai AION...am jucat pana la lvl 5 si m-am plictisit groaznic. Ceea ce ma enerva era faptul ca trebuia sa dai click pe inamic si era o bataie seaca, pac pac. L-am sters imediat. Apoi am instalat Raiderz. Acesta m-a captivat...aici puteam macar sa fac dodge, putin mai interesante bataliile. Altceva interesant erau epic battles cu multi jucatori, era fun, dar dupa lvl 15 incepea sa fie cam greu. Ca sa ai armura si arma mai buna trebuia sa farmezi la greu de la monstruleti cate ceva (drop), iar ce aveam nevoie cadea greu. Asta ma enerva.

Eu nu prea am timp sa joc. Daca joc 1-2 ore pe zi, fac lvl 80 in 2-3 luni? Am de gand sa joc PVE, sa fac toata harta si apoi WvW imi place, din ce am vazut. Sunt un jucator casual, si as vrea sa stiu feeling-ul de la combat daca este usor de manevrat, te feresti usor, mai dai si miss, adica daca e interactiv. Si questurile din cate am vazut nu sunt repetitive, este ceva plictisitor la el?

Re: Impresii GW2

Mesaj de Chypers » 17 Dec 2012, 10:00

unuL ( cel mai mare zic eu ) din motivele pt care orr-ul este pustiu, respectiv contested wps este Fractal of the Mists. de cand au bagat dungeon-ul numai in overflow stau. e pustiu pe harti :) am jucat pe 4 servere pana acum si vreau sa zic ca rareori gaseai vreun templu / wp contested.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Ronah » 16 Dec 2012, 16:35

un simplu comentariu: Orr sucks! Au vrut sa faca ceva epic dar se pare ca nu prea au luat in calcul marea majoritate a jucatorilor. Aproape toate WP-urile sunt "contested" asa ca degeaba le ai, iar daca esti prin zona la ore nepotrivite, iti poti lua adio de la strabatrea zonei respective. Ok, nu am nimic cu idea in sine de a crea niste "elite zones" dar a pune "personal story" in acele zone a fost o idee extem de proasta. Asta ca sa nu mai vorbesc de Arah care nu pote fi facuta solo si astfel nu iti poti termina povestea. Au facut toate misiunile pana acolo solo-able dar ultima nu. Cum vine asta? Bad concept design.
Au vrut sa faca ceva similar cu Nightfall in care pentru a-l bate pe Abadon trebuia sa treci prin "realm of torment" doar ca in GW1 aveai "heroes" sau cel putin mob-ii nu reapareau asa ca intr-un timp mai lung sau mai scurt puteai sa ajungi la locul prestabilit. Aici in Orr, daca nu este nimeni sa te insoteasca, mai bine nu te duci pentru ca nu ai nici o sansa fara a folosi "speed boosts". Pana la Orr si celelate, jocul este de 8.5/10 dar aceste zone plus imposibilitatea de a iti termina personal story atunci cand ai timp si chef, fac jocul sa decada mullt pana la 6.5/10

Re: Impresii GW2

Mesaj de Postrof Blackwell » 15 Noi 2012, 23:51

Poti intra pe teamspeak sa vorbesti cu oamenii de aici , fiindca ne este mai facil sa te indrumam asa. adresa este ts.gw2.ro

Re: Impresii GW2

Mesaj de celmaibest » 15 Noi 2012, 19:21

Mi se pare un joc ff captivant chiar daca joc doar de 5 zile...mai este vreun incepator ? sau si un jucator experimentat daca ar vrea cumva sa ma ajute add pe messenger : [email protected]

Re: Impresii GW2

Mesaj de Amater » 14 Noi 2012, 22:27

Poi eu joc doar de câteva săptămâni si după mine cred ca GW2 este unul dintre cele mai bune MMO-uri pe care le-am jucat până acum.Cele mai bune impresii au fost in WvW,din păcate nu prea am jucat deoarece am un sistem mai răblăgit dar este un lucru destul de fain conceptia WvW-ului.
Cât despre PvE si Dinamyc Events sunt impresionat și de acestea,după părerea mea nu mă plictișeste deloc.În concluzie pot spune ca GW2 revoluționează jocurile așa cum au spus si oficialitățiile: :D

Re: Impresii GW2

Mesaj de evotop100 » 14 Noi 2012, 15:58

Parerea mea este ca Guild Wars 2 este cel mai complect mmorpg din toate timpurile, din 2003 tot am jucat de la mu, l2, wow s.a.m.d. acum joc gw2 si pot spune a are ce e mai bun din fiecare plus multe alte caracteristici unice, pacat de pretul cam mare pentru nivelul de train din romania, in rest pot spune ca e cel mai bun joc la ora actuala.

Re: Impresii GW2

Mesaj de stevecelrau » 08 Noi 2012, 10:29

Eu ma retrag din discutie deoarece nu este deloc "constructiva". Fiecare are dreptul la propria opinie si e liber sa joace ce-i place. Numai bine :mrgreen:

Re: Impresii GW2

Mesaj de inhuman » 08 Noi 2012, 09:01

Monk scrie:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente, pe langa faptul ca apropae n-ai skilluri lol.., si asta asa-i, si din cate ai, sunt foarte putine utile, sunt zile cand io nu folosesc abilitatea de elita :), si cand ma bat folosesc trei skilluri de la arma, alea din dreapta sunt in caz de necesitate haha,......... wtf?


In gw1 puteai juca linistit (iti garantez eu) fara sa stii 50% din skilurile tale, apesi pe toate skilurile si mobii mureau + aveai henchmen care bateau ei singuri tu te uitai la ei. Nu puteai face PvP competitiv asta e altceva.

Compara GW1 first release cu maxim level 20 cu gw2 release si o sa vezi cum naiba avea mai mult continut wtf ?!
Sistemul de skilluri a fost simplificat din mai multe motive, nu poti avea un esport cu sistemul de profesii mixte cum era in gw1. Oricum 70+ skiluri luate cate 8 sunt destule pentru a crea o paleta destul de versatila pt mai multe situatii.
"killurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor," - in alte jocuri sunt abilitati pasive, si sunt cele care fac diferenta subtila de top dintre 2 builduri.

Monk scrie:
In GW1 pana lumea a inceput sa faca builduri, mai bine zis, pana au inceput sa apara buildurile publice, nu gaseai doua builduri la fel.., practic existau sute, poate mii de combinatii de builduri... sa nu zic milioane, dar daca te gandesti bine poti spune ca existau milioane de combinatii, si din atatea combinatii, existau probabil cateva zeci de combinatii care erau bune bune, si tu ca jucator aveai de unde alege pentru ca era variat, fiecare cu stilul lui particular isi facea buildu, dupa care il imbunatateai in timp dupa gust.. sau le faceai dupa zona in care te jucai, in gw2 poti sa-i faci o hemoragie la un elementalist de earth sau de fire cu burn, damage deala de foc :D, toti inamicii sunt la fel.., ma refer la profesii ca le faci acelasi damage fara sa fie tinut cont ca tu esti warrior sau mesmer, ceva diferenta exista.., da sincer, n-are rost sa schimbi daca diferenta e asa mica, aici iara au gresit maxim..
Monk scrie:
Personal cred ca GW1 a fost mult mai bine facut, vreau sa spun ca a fost bine gandit, pe langa faptul ca erau foarte multe instante, dungeonuri..., jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, continuand pana la sistemul de skiluri care a fost facut super simplificat ca sa nu te faca sa-i manci nervii si doar apesi ca berila pe butoane, care buton ii mai aproape ala il apesi ca doar faci acelasi cacat de damage il faci haha, fara un pic de simt.., lucruri mici ca de exemplu sistemul de peti, ca sa vezi tu treaba, mascota din gw1 trebuia sa rezisti la mascota pana o hipnotizai sa fie dresata, dupa care trebuia sa cauti o zona buna unde s-o antrenezi ca sa-i urci lvl, si s-o faci sa fie cum vrei tu, agresiva, blanda, pasiva?? xD in GW2 totul se rezuma in F si ChopChopCho!! ChopChopCho!! dai n-ainte ca Berila, cum am mai spus, un joc facut pentru copii, ma face sa cred ca din managerii astia de la GW2, de la Arenanet intre timp din 2005 incoace si-au lasat nevestele gravide in timp ce ei jucau Heroes Ascent, au facut niste copii intre timp si a fost infulentati de copiii lor sa faca un joc asa de simplu, mai mult ca sigur, exact asa au facut si aia de la google, dupa ce s-au insurat au inceput sa vina cu propaganda de "baby sisters" hahah :lol:




"in GW1 aveai in gameplay un parcurs de facut in care erai dus, invartit prin misiuni, farmuri, in acelasi timp jocu era foarte variat din punct de vedere a gameplay-ului, cand a iesit Prophecies erau diverse sisteme de PVP, nu la gramada asa cum ii acuma, ... "

Vorbesti de PvE si apoi tragi concluzia la PvP :? Feelingul de poveste este mult mai bine creat fata de gw1, fa macar un personal story, daca stii si povestile din Lore o sa iti dai seama. Cinematics si alegerea ordinelor fac tot deliciul povestii, impreuna cu micile caractere si personalitatile lor diverse, Ex rasele care tot nu se sufera intre ele dar colaboreaza.

"jocul acesta este facut sa le fie cel mai usor posibil jucatorilor, cel putin pana acum asta da de inteles, pot sa dau o gramada de exemple, incepand de la cum e cu moartea, pana la cat de usor e sa gresesti si sa nu faci bine ceva, "
Normal, targetul jocului este mainstream. Diferenta se va face in turneele PvP.

Monk scrie:
De pvp nu ma apuc sa vorbesc prea mult ca numai comparat cu Gw1, atat gameplay-ul cat si strategia, probabil si continutul, as putea umple trei pagini de plangeri in care sa arat ce rau a fost facut PVP-ul in GW2, asa ca ma abtin...


Numai despre cat de bine este facuta micro strategia de build (aia 5% bonus la x shit) si macro strategia de WvW as putea umple 3 pagini, sa numai zic de gameplay si cum jocul favorizeaza jocul in echipa, dar mai bine ma abtin ..

Am raspuns numai ca sa rectific greselile facute de un raspuns prea subiectiv si nu obiectiv :)[/quote]

Scuzati-ma in primul rand ca ma bag in discutie ca musca-n lapte:)).Am fost jucator hardcore(pvp) de gw1 si vreau sa spun ca sistemul de pvp din primul guildwars nici NU se compara cu cel de acum!!!Era mult mai bine pus la punct din mai multe unghiuri.Sunt de parere ca monk are dreptate...Buildurile sunt restranse,nu ai dreptul la libera exprimare in bara de skiluri,esti constrans de situatiile in care ai aceleasi 8 skiluri ca cei 6 milioane de jucatori sau cati sunt...SI NU!!Nu ai skiluri pentru a scapa din orice situatie,sau pentru a folosii in orice situatie o abilitate...

Pe mine m-a dezamagit complet acest joc...L-am asteptat cam 4 ani de zile cu sufletul la gura,l-am cumparat imediat cum a aparut,am dat level max in cateva zile si de acolo mi s-a taiat pofta de joc...

Re: Impresii GW2

Mesaj de Tudy » 08 Noi 2012, 02:16

Monk scrie:
la asta sunteti buni voi romanii ma, la dat warninguri si amenzi

poti sa stai linistit ca nu-ti vin pe forum


Mă văd nevoit să apelez din nou la regulament - http://www.guildwars2.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=64
Citat:
a) Acest regulament se aplică atât site-ului GuildWars2.ro cât şi forumului asociat acestui site. Regulamentul trebuie respectat de toţi membrii site-ului GuildWars2.ro (indiferent de rang, vechime, etc.). Nici un membru nu poate invoca drept scuză pentru încălcarea regulamentului faptul că nu ştia de existenţa lui.

b) Toţi membrii înregistraţi trebuie să înţeleagă faptul că utilizarea de către ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de către GuildWars2.ro, administratorii forumului rezervându-şi astfel dreptul de a-şi selecta userii. Orice încălcare a prezentului regulament permite moderatorilor sau administratorilor GuildWars2.ro să dea avertismente şi în cele din urmă să restricţioneze (la libera lor discreţie) accesul la site membrilor în cauză, pe perioadă nedeterminată.

Mulțumim pentru contribuția plină de pasiune de până acum - am decis să-ți ofer o ”pauză” de o săptămână, poate îți mai revizuiești atitudinea. Forumul se poate lipsi fără nici un fel de probleme de prezența ta.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Monk » 08 Noi 2012, 01:17

Tudy scrie:
Monk, ai un warning pentru limbaj.

Mai aruncă un ochi din când în când peste ce scrie aici: http://www.guildwars2.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=64


la asta sunteti buni voi romanii ma, la dat warninguri si amenzi

poti sa stai linistit ca nu-ti vin pe forum

Re: Impresii GW2

Mesaj de Tudy » 07 Noi 2012, 23:54

Monk, ai un warning pentru limbaj.

Mai aruncă un ochi din când în când peste ce scrie aici: viewtopic.php?f=12&t=64

Re: Impresii GW2

Mesaj de Ronah » 07 Noi 2012, 22:43

Din cate vad eu, pe tine te deranjeaza de ce ii spune "Guild Wars 2". A fost o tehnica de marketing, pentru ca insasi A-Net a recunoscut ca este un joc nou, complet diferit de GW1. Daca este atat de important pentru tine numele, poti sa iti imaginezi ca se cheama "The Heros of Tyria" sau orcum altfel, si sa il vezi ca pe un joc nou aparut pe piata.

Re: Impresii GW2

Mesaj de Monk » 07 Noi 2012, 22:10

stevecelrau scrie:
Ceea ce ai facut tu aici este un rage in toata regula. Am inteles, nu iti place jocul, si iti versi supararea pe un forum intr-un post de o gramatica indoielnica (...reflectionand situatia... :mrgreen: )

Ceea ce uiti referitor la GW1 este ca in PvP-ul competitiv din sutele, miile, milioanele de builduri de care ai mentionat erau folosite maxim 10-15. In plus deoarece erau atat de multe profesii si puteau fi combinate cate 2 era dificil de facut o balansare a skillurilor, Isaiah Cartwright explicand acest lucru foarte bine intr-un interviu (din pacate nu il gasesc momentan). Iar in PvE, inafara de zonele mai grele mergea orice build, la fel ca in GW2.

In legatura cu rolul fiecaruia si faptul ca lumea se duce la gramada... chestia asta merge la un dynamic event normal poate. Ai reusit sa fac un dungeon fara un caracter de suport? Daca da, in cat timp? Si cate wipe-uri s-au luat? Aseara de exemplu am fost la Temple of Balthazar din Straits of Devastation unde totul a mers ca pe roate pana la ultimul boss unde am luat un wipe urat pentru ca eram singurul guardian de pe acolo care avea skill-uri de suport, restul erau DPS. Si asta este doar un Dynamic Event, nu un dungeon unde trebuie si mai multa coordonare. Roluri de DPS, suport, tank exista, problema este ca lumea nu foloseste decat unul (DPS) pentru ca orice clasa poate sa faca asta. Dar fara celelalte doua anumite Dynamic Events / Dungeons sunt greu / imposibil de facut, iar lumea o sa-si dea seama de asta la un moment dat.

Citat:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente


Mda, se pare ca tu ai jucat alt joc decat GW2 sau joci doar PvE, si chiar si acolo chestiile mai usurele, nu dungeon-uri mai grele. In WvW la un fight ce implica mai putin de 5 persoane unde daca nu iti folosesti la maxim skill-urile de pe bara si nu esti atent la pozitionare ai crapat imediat. Repet, nu ma refer la zerg fights unde doar AoE-ul primeaza, ci la luptele mici. De exemplu un combo de genul DARK FIELD poate face o diferenta enorma intr-un fight prin efectul de Lifesteal si Blind pe care le produce.

As mai avea multe de scris referitor la postul tau dar nu stiu daca mai are rost sa scriu, din cate vad ti-ai facut o parere despre joc si esti foarte vehement in afirmatii, si imi e teama sa nu-mi racesc gura de pomana :mrgreen:

P.S. sunt fost jucator de GW1 pe care l-am jucat 7 ani si pentru care am renuntat la orice alt joc, eu fiind un gamer destul de inrait. Parerea mea este ca GW2 este peste GW1 la mai multe capitole, chiar daca are si chestii nu tocmai bune.


nu, te inseli.., ma joc guild wars 2 (inca), pana cand o sa ma mai joc nush, pentru ca nu-mi place deloc, ...sunt in ghilda SoR (acuma)

rage nu rage, jocu-i foarte slab facut, nu spun eu acest lucru, vorbesc gameri mari despre joc, uita de mine, apropo tu nu cumva esti neam cu ala din cluj care lucreaza la arenanet nu :D? te intreb ca vad ca te doare tare criticile mele legate de gw2, oricum.. sunt parerile mele si daca nu-ti plac e fix problema ta, nu te forteaza nimeni sa citesti, pana la urma... povestim, lasa-ma sa-mi exprim opinile

vorbind despre joc, cel mai simplu lucru cand deschizi un joc e sa te "misti", numa cand te misti, cand misti camera si caracterul simti cat de jos o putut sa ajunga acel grandios proiect numit guildwars 2, deci eu am ramas blocat cand am deschis jocu prima data si am miscat caracterul (inca nici acuma n-am putut sa ma obisnuiesc), zici ca merge cu incetinitorul, pluteste, prietene...., in guildwars 1 se misca caracterul ca in realitate (deschide gw1 si gw2, si misca caracterele in amandoua sa vezi care-i mai fluid si mai "jucabil"), nu pot sa-mi dau seama de ce se numeste Guild Wars 2 acest joc, trebuiau sa-i puna nume Rift 2 pentru ca jocu nu-i Guild Wars 2, n-are legatura game playul cu Guild Wars 1, si asta asa-i

sincer, te-ai jucat rift? coboaral si joaca sa vezi ca-i beta test acum, deci guildwars 2 este rift 100%, baza si gamplay-ul (idea), si rift e un joc de tot cacatul... praf, deci io bag mana in foc ca jocu asta e Rift modificat, io cred ca astia de la arenanet au dat doi bani pe game enginele ala (au cumparat ieftin) si au incercat (vorba aia) sa faca cacatul paparaie, au crezut ca pot sa dea lovitura usor, si uitate ca la lume nu-i place guildwars 2, o gramada isi vand conturile si pleaca, pentru ca nu ai ce sa joci, jocu-i sec wtf.. nu-ti da senzatie sa joci, questurile, pve, armura (sa vezi ceva pe tine), gear, miscarea, skilurile.., si nu pe mine numa, pe o gramada de oameni

jocu are multe chestii interesante intr-adevar, recunosc, nu-mi place sa nu recunosc adevarul, dar prietene...., caracterul pluteste cand il misc, nu de la grafica, nici de la calculator, asa-i jocu! misti caracterul si se misca cu intarziere! caractere papusi, char, norn..., pai ma, ce-i aia spune-mi si mie? io vreau sa vad un caracter uman cum era in gw1 (fara sa fie incaonjurat de marionete "mitice"), caracter la care sa-i fac o armura epica pe el sa se vada comparat cu alti jocatori, cand mergi undeva sa fiti toti la fel (fizic) dar cu diferite emotes, armura, arme, ce armura poti pune pe o papusa deaia asura?? hai sa zic ca pun pe un asura deala ceva epic, o sa vad ceva impresionant jucand cu un norn? hai sa fim seriousi..., acuma nu se mai uita lumea la ce ai pe tine, in gw1 de exemplu daca aveai caos gloves (la inceput) erai cineva in joc, adica tu ca jocator te uitai in jur sa vezi alte caractere, gearuri, arme..., aveai un obiectiv..

de ce poti sa indepartezi imaginea asa de departe? jocu asta nu trebuia sa fie "guild wars"? de ce au facut din Guild Wars, Conan? sau WoW? ca io vreau sa ma joc Guild Wars nu Conan, nici WoW, caracterele inconjurate de o culoare verde cand le selectezi, numele la caractere iti sparg ochianul, culoarea aia contrastata la maxim..., skilurile n-au nici o legatura cu guildwars 1! damage? hexuri? cum arata o elita (boss) in gw2.., sistemul de drop (sec ca la tetris..), armele, sunt o suta de grade diferit de ce era in gw1, caracterele sunt mici ca se indeparteaza imaginea la o suta de kilometri zici ca te joci WoW, Conan, wtf...

Spune-mi si mie unde-i Guild Wars 2? ca io in asa zisul Guild Wars 2 vad un joc total diferit care pe langa ca n-are legatura cu GW1 , ma refer la baza jocului, la game engine (sistemu de skiluri e fail maxim), nu stiu.., la game play.., nici nu-i un joc atragator?

Te-ai jucat Aion? sunt sigur ca da, noh, deschide Aionu si uitate la caracterul din Aion, dupaia uitate la asta din GW2, o sa vezi din start ca pana si in aion ai mai multa "calitate" cat priveste caracterul.

Nu ma apuc sa povestesc de PVP ca inca mai vreau sa-l studiez, dar stai linistit ca o sa-ti arat failuri maxime (in viitor), am doua screenuri in care am primit 10k damage de la un skill si 8k de la alt skill, dupaia au venit lovituri de 7k/4k dps, am murit din trei skiluri, deci ca sa vezi tu cat de securizat este acest "guild wars 2".

Re: Impresii GW2

Mesaj de Inwa » 24 Oct 2012, 22:59

Si eu am o parere asemanatoare cu Monk doar ca o voi expune mai pe scurt :) Sunt interesat 90% de pvp si doar 10% de pve asa ca ultimul aspect il voi comenta mai putin. Cand s-a lansat GW1 in pvp conta enorm skill-ul lucru la care in timp s-a scazut standardul. Exemplu lasat sa mearga fame farm-ul numit IWAY builds in Hall of Heroes. Am renuntat la el in momentul in care a devenit prea evident ca nu se mai doreste a fi un joc elitist pe partea de pvp.

Sa le iau la rand cu + si -

Pve:
+ sunt multe lucruri in plus pentru a fi enumerate, pe total mai bun decat GW1
- nu ai nici un motiv sa joci in party. Poti sa ajungi la level 80 fara sa interactionezi prea mult cu alti jucatori si ne realizand nici un fel de legaturi cu ei. Dynamic events nu se pun intrucat cooperarea se reduce la a da toti, la gramada, in niste mobi.

Pvp:
+ ideea care a stat la baza wvw
+ strategiile care se pot face in wvw...daca ai suficienti oameni
- nu mai poti juca doar pvp. Pentru spvp poti sa sari partea de pve insa nu si la wvw. Pentru mine este un minus major intrucat nu ma atrage prea mult sa omor lighioane. Din pacate ai nevoie de multi bani in wvw - echipament propriu, siege, upgrades, etc. Acestea nu pot fi obtinute decat din pve si anume farmand. Personal nu agreez deloc conceptul de farming, nu mi se pare distractiv si am impresia ca imi pierd timpul degeaba pe acolo. Mai este si Trading Post-ul pe care il investighez inca de bani.
- combat mult mai putin alert atat in wvw cat si spvp. In GW1 nu puteai sa iti iei ochii de la ecran o secunda pe cand aici nu este cazul. Era necesara mult mai multa coordonare pe TS si grija sa nu te suprapui cu ceilalti.
- imi pare mai simplu combat-ul. Nu mai sunt interrupt-uri si hex-uri de exemplu. Stiu ca se pot da interrupts insa alea sunt cateva skills/clasa. Lipsa healer-ilor nu sunt inca convins ca este benefica in pvp. Prezenta lor forta echipa sa fie mai unita...cel putin este impresia de pana acum.
- partea de skill-uri si build-uri mult prea simplificata. Stiu ca era prea complicata cea din GW1 dar parca nici asa nu este bine. Da, se pot face combinatii de rune, skill points, utility si arme insa majoritatea skill-urilor au recharge mare. Cele de utility imi par ca au recharge mult prea mare si sunt mai rar folosite. Cele de pe arma oricum ajung, cu exceptia primului, sa isi faca recharge si trebuie sa schimbi arma. In GW1 nu se punea problema asta si trebuia sa ai grija ce/cand castezi pentru a nu ramane fara energie.

Ca o parte buna acum nu mai am atata timp liber si ceva mai light cum este jocul mi se potriveste mai bine in prezent :)
Sunt convins ca unele aspecte se vor imbunatati in timp dar asta nu il face mai bun in momentul lansarii comparat cu GW1.

Doar parerea mea, stiu ca pentru multi este un pas urias in fata si depinde ce cauta fiecare.

Sus

cron