de Valky » 04 Sep 2012, 20:41
Cred ca perceptia este un pic gresita. Incerc sa argumentez in continuare de ce afirm acest lucru si am rugamintea ca acest post sa fie acceptat fara agresivitate ca fiind strict opinia mea:
Birocratia si stress-ul se afla de fapt la cei care se ocupa de conducerea si administrarea guildei intrucat se intampla in detrimentul timpului lor de gaming.
Nu ma astept ca toata lumea sa inteleaga ca cineva chiar are treaba de facut in background pentru ca un guild sa existe si sa functioneze, mai ales cand depaseste 30 insi, dar ma astept ca toti sa inteleaga ca recrutilor li s-a cerut un lucru foarte simplu: sa fie (oricand pot si doresc ei) online in joc si pe TS si sa socializeze in joc cu membrii guildei, inclusiv mentorii si cei care coordoneaza guilda. Daca acest lucru produce stress iar solicitarea de a avea un application de 10 randuri, o discutie amicala si de a interactiona cu ceilalti in joc produce birocratie, cred ca
I have no possible smart-comments on that.
Cat timp cineva constata ca se afla pe un canal de TS, a tacut tot timpul si n-a cerut nimanui sa joace cu el ceva, inseamna ca ori este prea timid si unfit pentru un joc online cu alti useri ori este prea obisnuit cu mmo-urile si face o comparatie involuntara cu un joc online in care intri intr-un guild activ cu vechime de 2 ani si ti se dau sarcini si precizari clare cum, cand si cu cine sa te joci si cine te coordoneaza si cine te invata ce si cum sa faci, si dupa 2 zile ai fost deja luat in party de un class-leader si testat la ce si cat poti, uitand ca Guild Wars 2 s-a lansat abia pe 28 August (activitati organizate clar, postate, anuntate si conduse de administratorii diverselor probleme in guild se vor intampla la momentul oportun si se vor intampla pentru toti membrii guildei).
Personal, consider ca cei care au acceptat voluntar si neplatit sa organizeze o comunitate si sa fondeze un guild, cu forum, TS, si administrarea problemelor a in curand 200 de jucatori si participarea intr-o alianta, au facut gratis, neplatit, mai mult decat li se putea cere la modul cel mai rezonabil. Timpul cat ne ia ca sa raspundem acestor mesaje pe forum in loc sa le clarificam pe TS este tot un timp in detrimentul orelor noastre alocate pentru gaming. Si-a pus cineva (dintre cei care nu au administrat niciodata un guild) intrebarea ce inseamna pentru guild leader numai sa dea invites la 200 de insi? Sa tina forumul up&working? Sa raspunda intrebarilor tuturor, in conditiile in care ele se repeta over and over again la noii useri pentru ca din comoditate nu vor sa citeasca intai pe forum cu atentie ca exista acel raspuns deja? Sa medieze conflictul intre 2 useri care se cearta si sa rezolve problema de imagine cu membrii care au facut exploit (chiar daca ar fi fost involuntar) cand aceasta comunitate este comunitatea OFICIALA a romanilor jucatori de Guild Wars 2? Sa organizeze un concurs cu premii pentru comunitate? Este cineva atat de naiv sa creada ca aceste lucruri se intampla singure, de la sine, sau ocupa doar 10 minute din viata cuiva? Si acestea sunt doar varfurile aisbergului de birocratie si stress care se afla, guess what, pe capul oricui din zona conducerii, mai putin a recrutilor.
in perioada de proba, este incurajata initiativa recrutilor in a interactiona cu membrii guildei, din motive foarte bine intemeiate. Interactiunea in sens invers, in aceasta perioada, este ocazionala si motivata doar de aspectele organizatorice care produc stress si birocratie pentru cei care se ocupa de ele, nu pentru user. Cred ca s-a spus deja de cel putin 5 ori pe forum in diferite threads: "FOR THE BEGINNING, WE WANT YOU TO CROSS OUR PATHS, NOT THE OPPOSITE". Hai sa ne schimbam mentalitatea de romani comozi. Este exact ca si cum iti doresti un post important la Microsoft. Daca-l doresti, arata ca il doresti si il meriti. Altfel, la poarta Microsoft se mai afla inca 10 persoane gata sa ocupe acel job si la urma urmei si SC Tingirea SA face angajari. Fara nicio intentie de offense, cat mai ramanem in staza asta sociala de a astepta sa vina "americanii" sa ne faca ei ceva sa mearga totul mai bine... Lumea, Romania, guilda Legio Gemina are nevoie de oameni care gandesc in spiritul "I have an idea, I share it with you and let`s do it if everyone is okay with it"
s-a explicat si pe forum si pe TS ca in primele saptamani de la lansarea jocului, fiecare va avea libertatea de a juca oricum doreste, cand si cu cine doreste, de la solo la user-party de 100 insi la open-world boss, ca sa se obisnuiasca fiecare cu jocul, cu profesia si skill-urile aferente, sa-si stabilizeze propria economie odata cu organizarea economiei guildei si mai ales sa-i cunoasca pe ceilalti membrii ai guildei.
Cine isi propune sa joace un joc online fara sa socializeze cu ceilalti membrii ai guildei, probabil nu a facut o alegere corecta, jocurile fara socializare sunt cele single-player si nu mai insist pe aceasta tema, am spus destule intr-un alt post foarte lung pe forum.
O opinie: daca nu s-ar fi spus nimic despre aceasta "monitorizare" a recrutilor si ea s-ar fi desfasurat pur si simplu in tacere, fara ca nimeni sa nu stie nimic, dand pur si simplu afara pe unii sau promovand pe altii la statutul de membru, la fel ca si multe alte aspecte ale organizarii guildei, o parte din membrii ar fi acuzat ca lucrurile nu se fac transparent si ca aici este un joc, nu servici. Daca administratorii au incercat sa-i familiarizeze pe toti cu aceasta procedura, o alta parte a membrilor sunt nemultumiti. Intotdeauna vor exista voci si personalitati diferite si este firesc sa fie asa.
Cand discutam despre un lucru, este corect sa il privim din perspectiva intregului grup, al intregii guilde, nu doar din perspectiva strict personala. Cand ni se taie curentul, gazul sau netul suntem suparati pentru ca platim ca ele sa functioneze. Pentru ca un guild sa functioneze, cineva trebuie sa munceasca pentru ca ceilalti sa nu aiba curentul, gazul si netul taiate, doar ca pe acei voluntari nu-i plateste nimeni. Un joc online inseamna socializare, iar apartenenta la un guild inseamna sa gandim in termeni de "NOI" nu in termeni de "EU", exact ca intr-o familie. Altfel, nu poate fi numit guild, ci grup ocazional. In acest moment, "NOI" inseamna
printre multe alte aspecte de organizare si sa triem userii cu care majoritatea isi doresc sa joace jocul cativa ani de acum inainte, de userii care doresc doar sa joace un mmo ca pe single-player sau vor doar sa se convinga ca vechiul joc pe care l-au jucat este mai bun pentru ca acolo nu-i deranja nimeni cu nimic.
P.S. - Rog un moderator sa-mi dea un ban pentru posts excesiv de lungi, dar citesc cu ingrijorare despre birocratia si stress-ul aruncate pe capul prietenilor recruti si...
Just my opinion.
Cheers
[u]Cred ca perceptia este un pic gresita. Incerc sa argumentez in continuare de ce afirm acest lucru si am rugamintea ca acest post sa fie acceptat fara agresivitate ca fiind strict opinia mea[/u]:
:arrow: Birocratia si stress-ul se afla de fapt la cei care se ocupa de conducerea si administrarea guildei intrucat se intampla in detrimentul timpului lor de gaming.
:arrow: Nu ma astept ca toata lumea sa inteleaga ca cineva chiar are treaba de facut in background pentru ca un guild sa existe si sa functioneze, mai ales cand depaseste 30 insi, dar ma astept ca toti sa inteleaga ca recrutilor li s-a cerut un lucru foarte simplu: sa fie (oricand pot si doresc ei) online in joc si pe TS si sa socializeze in joc cu membrii guildei, inclusiv mentorii si cei care coordoneaza guilda. Daca acest lucru produce stress iar solicitarea de a avea un application de 10 randuri, o discutie amicala si de a interactiona cu ceilalti in joc produce birocratie, cred ca [i]I have no possible smart-comments on that[/i].
:arrow: Cat timp cineva constata ca se afla pe un canal de TS, a tacut tot timpul si n-a cerut nimanui sa joace cu el ceva, inseamna ca ori este prea timid si unfit pentru un joc online cu alti useri ori este prea obisnuit cu mmo-urile si face o comparatie involuntara cu un joc online in care intri intr-un guild activ cu vechime de 2 ani si ti se dau sarcini si precizari clare cum, cand si cu cine sa te joci si cine te coordoneaza si cine te invata ce si cum sa faci, si dupa 2 zile ai fost deja luat in party de un class-leader si testat la ce si cat poti, uitand ca Guild Wars 2 s-a lansat abia pe 28 August (activitati organizate clar, postate, anuntate si conduse de administratorii diverselor probleme in guild se vor intampla la momentul oportun si se vor intampla pentru toti membrii guildei).
:arrow: Personal, consider ca cei care au acceptat voluntar si neplatit sa organizeze o comunitate si sa fondeze un guild, cu forum, TS, si administrarea problemelor a in curand 200 de jucatori si participarea intr-o alianta, au facut gratis, neplatit, mai mult decat li se putea cere la modul cel mai rezonabil. Timpul cat ne ia ca sa raspundem acestor mesaje pe forum in loc sa le clarificam pe TS este tot un timp in detrimentul orelor noastre alocate pentru gaming. Si-a pus cineva (dintre cei care nu au administrat niciodata un guild) intrebarea ce inseamna pentru guild leader numai sa dea invites la 200 de insi? Sa tina forumul up&working? Sa raspunda intrebarilor tuturor, in conditiile in care ele se repeta over and over again la noii useri pentru ca din comoditate nu vor sa citeasca intai pe forum cu atentie ca exista acel raspuns deja? Sa medieze conflictul intre 2 useri care se cearta si sa rezolve problema de imagine cu membrii care au facut exploit (chiar daca ar fi fost involuntar) cand aceasta comunitate este comunitatea OFICIALA a romanilor jucatori de Guild Wars 2? Sa organizeze un concurs cu premii pentru comunitate? Este cineva atat de naiv sa creada ca aceste lucruri se intampla singure, de la sine, sau ocupa doar 10 minute din viata cuiva? Si acestea sunt doar varfurile aisbergului de birocratie si stress care se afla, guess what, pe capul oricui din zona conducerii, mai putin a recrutilor.
:arrow: in perioada de proba, este incurajata initiativa recrutilor in a interactiona cu membrii guildei, din motive foarte bine intemeiate. Interactiunea in sens invers, in aceasta perioada, este ocazionala si motivata doar de aspectele organizatorice care produc stress si birocratie pentru cei care se ocupa de ele, nu pentru user. Cred ca s-a spus deja de cel putin 5 ori pe forum in diferite threads: "FOR THE BEGINNING, WE WANT YOU TO CROSS OUR PATHS, NOT THE OPPOSITE". Hai sa ne schimbam mentalitatea de romani comozi. Este exact ca si cum iti doresti un post important la Microsoft. Daca-l doresti, arata ca il doresti si il meriti. Altfel, la poarta Microsoft se mai afla inca 10 persoane gata sa ocupe acel job si la urma urmei si SC Tingirea SA face angajari. Fara nicio intentie de offense, cat mai ramanem in staza asta sociala de a astepta sa vina "americanii" sa ne faca ei ceva sa mearga totul mai bine... Lumea, Romania, guilda Legio Gemina are nevoie de oameni care gandesc in spiritul "I have an idea, I share it with you and let`s do it if everyone is okay with it"
:arrow: s-a explicat si pe forum si pe TS ca in primele saptamani de la lansarea jocului, fiecare va avea libertatea de a juca oricum doreste, cand si cu cine doreste, de la solo la user-party de 100 insi la open-world boss, ca sa se obisnuiasca fiecare cu jocul, cu profesia si skill-urile aferente, sa-si stabilizeze propria economie odata cu organizarea economiei guildei si mai ales sa-i cunoasca pe ceilalti membrii ai guildei.
:arrow: Cine isi propune sa joace un joc online fara sa socializeze cu ceilalti membrii ai guildei, probabil nu a facut o alegere corecta, jocurile fara socializare sunt cele single-player si nu mai insist pe aceasta tema, am spus destule intr-un alt post foarte lung pe forum.
:arrow: O opinie: daca nu s-ar fi spus nimic despre aceasta "monitorizare" a recrutilor si ea s-ar fi desfasurat pur si simplu in tacere, fara ca nimeni sa nu stie nimic, dand pur si simplu afara pe unii sau promovand pe altii la statutul de membru, la fel ca si multe alte aspecte ale organizarii guildei, o parte din membrii ar fi acuzat ca lucrurile nu se fac transparent si ca aici este un joc, nu servici. Daca administratorii au incercat sa-i familiarizeze pe toti cu aceasta procedura, o alta parte a membrilor sunt nemultumiti. Intotdeauna vor exista voci si personalitati diferite si este firesc sa fie asa.
:arrow: Cand discutam despre un lucru, este corect sa il privim din perspectiva intregului grup, al intregii guilde, nu doar din perspectiva strict personala. Cand ni se taie curentul, gazul sau netul suntem suparati pentru ca platim ca ele sa functioneze. Pentru ca un guild sa functioneze, cineva trebuie sa munceasca pentru ca ceilalti sa nu aiba curentul, gazul si netul taiate, doar ca pe acei voluntari nu-i plateste nimeni. Un joc online inseamna socializare, iar apartenenta la un guild inseamna sa gandim in termeni de "NOI" nu in termeni de "EU", exact ca intr-o familie. Altfel, nu poate fi numit guild, ci grup ocazional. In acest moment, "NOI" inseamna [u]printre multe alte aspecte de organizare[/u] si sa triem userii cu care majoritatea isi doresc sa joace jocul cativa ani de acum inainte, de userii care doresc doar sa joace un mmo ca pe single-player sau vor doar sa se convinga ca vechiul joc pe care l-au jucat este mai bun pentru ca acolo nu-i deranja nimeni cu nimic.
P.S. - Rog un moderator sa-mi dea un ban pentru posts excesiv de lungi, dar citesc cu ingrijorare despre birocratia si stress-ul aruncate pe capul prietenilor recruti si...
Just my opinion.
Cheers