de Monk » 07 Noi 2012, 22:10
stevecelrau scrie:
Ceea ce ai facut tu aici este un rage in toata regula. Am inteles, nu iti place jocul, si iti versi supararea pe un forum intr-un post de o gramatica indoielnica (...
reflectionand situatia...
)
Ceea ce uiti referitor la GW1 este ca in PvP-ul competitiv din sutele, miile, milioanele de builduri de care ai mentionat erau folosite
maxim 10-15. In plus deoarece erau atat de multe profesii si puteau fi combinate cate 2 era dificil de facut o balansare a skillurilor, Isaiah Cartwright explicand acest lucru foarte bine intr-un interviu (din pacate nu il gasesc momentan). Iar in PvE, inafara de zonele mai grele mergea
orice build, la fel ca in GW2.
In legatura cu rolul fiecaruia si faptul ca lumea se duce la gramada... chestia asta merge la un dynamic event normal poate. Ai reusit sa fac un dungeon fara un caracter de suport? Daca da, in cat timp? Si cate wipe-uri s-au luat? Aseara de exemplu am fost la Temple of Balthazar din Straits of Devastation unde totul a mers ca pe roate pana la ultimul boss unde am luat un wipe urat pentru ca eram singurul guardian de pe acolo care avea skill-uri de suport, restul erau DPS. Si asta este doar un Dynamic Event, nu un dungeon unde trebuie si mai multa coordonare. Roluri de DPS, suport, tank exista, problema este ca lumea nu foloseste decat unul (DPS) pentru ca orice clasa poate sa faca asta. Dar fara celelalte doua anumite Dynamic Events / Dungeons sunt greu / imposibil de facut, iar lumea o sa-si dea seama de asta la un moment dat.
Citat:
Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente
Mda, se pare ca tu ai jucat alt joc decat GW2 sau joci
doar PvE, si chiar si acolo chestiile mai usurele, nu dungeon-uri mai grele. In WvW la un fight ce implica mai putin de 5 persoane unde daca nu iti folosesti la maxim skill-urile de pe bara si nu esti atent la pozitionare ai crapat imediat. Repet, nu ma refer la zerg fights unde doar AoE-ul primeaza, ci la luptele mici. De exemplu un combo de genul
DARK FIELD poate face o diferenta enorma intr-un fight prin efectul de
Lifesteal si
Blind pe care le produce.
As mai avea multe de scris referitor la postul tau dar nu stiu daca mai are rost sa scriu, din cate vad ti-ai facut o parere despre joc si esti foarte vehement in afirmatii, si imi e teama sa nu-mi racesc gura de pomana
P.S. sunt fost jucator de GW1 pe care l-am jucat 7 ani si pentru care am renuntat la orice alt joc, eu fiind un gamer destul de inrait. Parerea mea este ca GW2 este peste GW1 la mai multe capitole, chiar daca are si chestii nu tocmai bune.
nu, te inseli.., ma joc guild wars 2 (inca), pana cand o sa ma mai joc nush, pentru ca nu-mi place deloc, ...sunt in ghilda SoR (acuma)
rage nu rage, jocu-i foarte slab facut, nu spun eu acest lucru, vorbesc gameri mari despre joc, uita de mine, apropo tu nu cumva esti neam cu ala din cluj care lucreaza la arenanet nu
? te intreb ca vad ca te doare tare criticile mele legate de gw2, oricum.. sunt parerile mele si daca nu-ti plac e fix problema ta, nu te forteaza nimeni sa citesti, pana la urma... povestim, lasa-ma sa-mi exprim opinile
vorbind despre joc, cel mai simplu lucru cand deschizi un joc e sa te "misti", numa cand te misti, cand misti camera si caracterul simti cat de jos o putut sa ajunga acel grandios proiect numit guildwars 2, deci eu am ramas blocat cand am deschis jocu prima data si am miscat caracterul (inca nici acuma n-am putut sa ma obisnuiesc), zici ca merge cu incetinitorul, pluteste, prietene...., in guildwars 1 se misca caracterul ca in realitate (deschide gw1 si gw2, si misca caracterele in amandoua sa vezi care-i mai fluid si mai "jucabil"), nu pot sa-mi dau seama de ce se numeste Guild Wars 2 acest joc, trebuiau sa-i puna nume Rift 2 pentru ca jocu nu-i Guild Wars 2, n-are legatura game playul cu Guild Wars 1, si asta asa-i
sincer, te-ai jucat rift? coboaral si joaca sa vezi ca-i beta test acum, deci guildwars 2 este rift 100%, baza si gamplay-ul (idea), si rift e un joc de tot cacatul... praf, deci io bag mana in foc ca jocu asta e Rift modificat, io cred ca astia de la arenanet au dat doi bani pe game enginele ala (au cumparat ieftin) si au incercat (vorba aia) sa faca cacatul paparaie, au crezut ca pot sa dea lovitura usor, si uitate ca la lume nu-i place guildwars 2, o gramada isi vand conturile si pleaca, pentru ca nu ai ce sa joci, jocu-i sec wtf.. nu-ti da senzatie sa joci, questurile, pve, armura (sa vezi ceva pe tine), gear, miscarea, skilurile.., si nu pe mine numa, pe o gramada de oameni
jocu are multe chestii interesante intr-adevar, recunosc, nu-mi place sa nu recunosc adevarul, dar prietene...., caracterul pluteste cand il misc, nu de la grafica, nici de la calculator, asa-i jocu! misti caracterul si se misca cu intarziere! caractere papusi, char, norn..., pai ma, ce-i aia spune-mi si mie? io vreau sa vad un caracter uman cum era in gw1 (fara sa fie incaonjurat de marionete "mitice"), caracter la care sa-i fac o armura epica pe el sa se vada comparat cu alti jocatori, cand mergi undeva sa fiti toti la fel (fizic) dar cu diferite emotes, armura, arme, ce armura poti pune pe o papusa deaia asura?? hai sa zic ca pun pe un asura deala ceva epic, o sa vad ceva impresionant jucand cu un norn? hai sa fim seriousi..., acuma nu se mai uita lumea la ce ai pe tine, in gw1 de exemplu daca aveai caos gloves (la inceput) erai cineva in joc, adica tu ca jocator te uitai in jur sa vezi alte caractere, gearuri, arme..., aveai un obiectiv..
de ce poti sa indepartezi imaginea asa de departe? jocu asta nu trebuia sa fie "guild wars"? de ce au facut din Guild Wars, Conan? sau WoW? ca io vreau sa ma joc Guild Wars nu Conan, nici WoW, caracterele inconjurate de o culoare verde cand le selectezi, numele la caractere iti sparg ochianul, culoarea aia contrastata la maxim..., skilurile n-au nici o legatura cu guildwars 1! damage? hexuri? cum arata o elita (boss) in gw2.., sistemul de drop (sec ca la tetris..), armele, sunt o suta de grade diferit de ce era in gw1, caracterele sunt mici ca se indeparteaza imaginea la o suta de kilometri zici ca te joci WoW, Conan, wtf...
Spune-mi si mie unde-i Guild Wars 2? ca io in asa zisul Guild Wars 2 vad un joc total diferit care pe langa ca n-are legatura cu GW1 , ma refer la baza jocului, la game engine (sistemu de skiluri e fail maxim), nu stiu.., la game play.., nici nu-i un joc atragator?
Te-ai jucat Aion? sunt sigur ca da, noh, deschide Aionu si uitate la caracterul din Aion, dupaia uitate la asta din GW2, o sa vezi din start ca pana si in aion ai mai multa "calitate" cat priveste caracterul.
Nu ma apuc sa povestesc de PVP ca inca mai vreau sa-l studiez, dar stai linistit ca o sa-ti arat failuri maxime (in viitor), am doua screenuri in care am primit 10k damage de la un skill si 8k de la alt skill, dupaia au venit lovituri de 7k/4k dps, am murit din trei skiluri, deci ca sa vezi tu cat de securizat este acest "guild wars 2".
[quote="stevecelrau"]Ceea ce ai facut tu aici este un rage in toata regula. Am inteles, nu iti place jocul, si iti versi supararea pe un forum intr-un post de o gramatica indoielnica (...[b]reflectionand [/b]situatia... :mrgreen: )
Ceea ce uiti referitor la GW1 este ca in PvP-ul competitiv din sutele, miile, milioanele de builduri de care ai mentionat erau folosite [b]maxim[/b] 10-15. In plus deoarece erau atat de multe profesii si puteau fi combinate cate 2 era dificil de facut o balansare a skillurilor, Isaiah Cartwright explicand acest lucru foarte bine intr-un interviu (din pacate nu il gasesc momentan). Iar in PvE, inafara de zonele mai grele mergea [b]orice[/b] build, la fel ca in GW2.
In legatura cu rolul fiecaruia si faptul ca lumea se duce la gramada... chestia asta merge la un dynamic event normal poate. Ai reusit sa fac un dungeon fara un caracter de suport? Daca da, in cat timp? Si cate wipe-uri s-au luat? Aseara de exemplu am fost la Temple of Balthazar din Straits of Devastation unde totul a mers ca pe roate pana la ultimul boss unde am luat un wipe urat pentru ca eram singurul guardian de pe acolo care avea skill-uri de suport, restul erau DPS. Si asta este doar un Dynamic Event, nu un dungeon unde trebuie si mai multa coordonare. Roluri de DPS, suport, tank exista, problema este ca lumea nu foloseste decat unul (DPS) pentru ca orice clasa poate sa faca asta. Dar fara celelalte doua anumite Dynamic Events / Dungeons sunt greu / imposibil de facut, iar lumea o sa-si dea seama de asta la un moment dat.
[quote]Skillurile, abilitatilea alea, arborele skilurilor, combourile, sincer dar nu le vad sensul, n-au legatura cu gameplayul, practic sunt inexistente[/quote]
Mda, se pare ca tu ai jucat alt joc decat GW2 sau joci [b]doar[/b] PvE, si chiar si acolo chestiile mai usurele, nu dungeon-uri mai grele. In WvW la un fight ce implica mai putin de 5 persoane unde daca nu iti folosesti la maxim skill-urile de pe bara si nu esti atent la pozitionare ai crapat imediat. Repet, nu ma refer la zerg fights unde doar AoE-ul primeaza, ci la luptele mici. De exemplu un combo de genul [url=http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dark_Field]DARK FIELD[/url] poate face o diferenta enorma intr-un fight prin efectul de [url=http://wiki.guildwars2.com/wiki/Life_stealing]Lifesteal[/url] si [url=http://wiki.guildwars2.com/wiki/Blind]Blind[/url] pe care le produce.
As mai avea multe de scris referitor la postul tau dar nu stiu daca mai are rost sa scriu, din cate vad ti-ai facut o parere despre joc si esti foarte vehement in afirmatii, si imi e teama sa nu-mi racesc gura de pomana :mrgreen:
P.S. sunt fost jucator de GW1 pe care l-am jucat 7 ani si pentru care am renuntat la orice alt joc, eu fiind un gamer destul de inrait. Parerea mea este ca GW2 este peste GW1 la mai multe capitole, chiar daca are si chestii nu tocmai bune.[/quote]
nu, te inseli.., ma joc guild wars 2 (inca), pana cand o sa ma mai joc nush, pentru ca nu-mi place deloc, ...sunt in ghilda SoR (acuma)
rage nu rage, jocu-i foarte slab facut, nu spun eu acest lucru, vorbesc gameri mari despre joc, uita de mine, apropo tu nu cumva esti neam cu ala din cluj care lucreaza la arenanet nu :D? te intreb ca vad ca te doare tare criticile mele legate de gw2, oricum.. sunt parerile mele si daca nu-ti plac e fix problema ta, nu te forteaza nimeni sa citesti, pana la urma... povestim, lasa-ma sa-mi exprim opinile
vorbind despre joc, cel mai simplu lucru cand deschizi un joc e sa te "misti", numa cand te misti, cand misti camera si caracterul simti cat de jos o putut sa ajunga acel grandios proiect numit guildwars 2, deci eu am ramas blocat cand am deschis jocu prima data si am miscat caracterul (inca nici acuma n-am putut sa ma obisnuiesc), zici ca merge cu incetinitorul, pluteste, prietene...., in guildwars 1 se misca caracterul ca in realitate (deschide gw1 si gw2, si misca caracterele in amandoua sa vezi care-i mai fluid si mai "jucabil"), nu pot sa-mi dau seama de ce se numeste Guild Wars 2 acest joc, trebuiau sa-i puna nume Rift 2 pentru ca jocu nu-i Guild Wars 2, n-are legatura game playul cu Guild Wars 1, si asta asa-i
sincer, te-ai jucat rift? coboaral si joaca sa vezi ca-i beta test acum, deci guildwars 2 este rift 100%, baza si gamplay-ul (idea), si rift e un joc de tot cacatul... praf, deci io bag mana in foc ca jocu asta e Rift modificat, io cred ca astia de la arenanet au dat doi bani pe game enginele ala (au cumparat ieftin) si au incercat (vorba aia) sa faca cacatul paparaie, au crezut ca pot sa dea lovitura usor, si uitate ca la lume nu-i place guildwars 2, o gramada isi vand conturile si pleaca, pentru ca nu ai ce sa joci, jocu-i sec wtf.. nu-ti da senzatie sa joci, questurile, pve, armura (sa vezi ceva pe tine), gear, miscarea, skilurile.., si nu pe mine numa, pe o gramada de oameni
jocu are multe chestii interesante intr-adevar, recunosc, nu-mi place sa nu recunosc adevarul, dar prietene...., caracterul pluteste cand il misc, nu de la grafica, nici de la calculator, asa-i jocu! misti caracterul si se misca cu intarziere! caractere papusi, char, norn..., pai ma, ce-i aia spune-mi si mie? io vreau sa vad un caracter uman cum era in gw1 (fara sa fie incaonjurat de marionete "mitice"), caracter la care sa-i fac o armura epica pe el sa se vada comparat cu alti jocatori, cand mergi undeva sa fiti toti la fel (fizic) dar cu diferite emotes, armura, arme, ce armura poti pune pe o papusa deaia asura?? hai sa zic ca pun pe un asura deala ceva epic, o sa vad ceva impresionant jucand cu un norn? hai sa fim seriousi..., acuma nu se mai uita lumea la ce ai pe tine, in gw1 de exemplu daca aveai caos gloves (la inceput) erai cineva in joc, adica tu ca jocator te uitai in jur sa vezi alte caractere, gearuri, arme..., aveai un obiectiv..
de ce poti sa indepartezi imaginea asa de departe? jocu asta nu trebuia sa fie "guild wars"? de ce au facut din Guild Wars, Conan? sau WoW? ca io vreau sa ma joc Guild Wars nu Conan, nici WoW, caracterele inconjurate de o culoare verde cand le selectezi, numele la caractere iti sparg ochianul, culoarea aia contrastata la maxim..., skilurile n-au nici o legatura cu guildwars 1! damage? hexuri? cum arata o elita (boss) in gw2.., sistemul de drop (sec ca la tetris..), armele, sunt o suta de grade diferit de ce era in gw1, caracterele sunt mici ca se indeparteaza imaginea la o suta de kilometri zici ca te joci WoW, Conan, wtf...
Spune-mi si mie unde-i Guild Wars 2? ca io in asa zisul Guild Wars 2 vad un joc total diferit care pe langa ca n-are legatura cu GW1 , ma refer la baza jocului, la game engine (sistemu de skiluri e fail maxim), nu stiu.., la game play.., nici nu-i un joc atragator?
Te-ai jucat Aion? sunt sigur ca da, noh, deschide Aionu si uitate la caracterul din Aion, dupaia uitate la asta din GW2, o sa vezi din start ca pana si in aion ai mai multa "calitate" cat priveste caracterul.
Nu ma apuc sa povestesc de PVP ca inca mai vreau sa-l studiez, dar stai linistit ca o sa-ti arat failuri maxime (in viitor), am doua screenuri in care am primit 10k damage de la un skill si 8k de la alt skill, dupaia au venit lovituri de 7k/4k dps, am murit din trei skiluri, deci ca sa vezi tu cat de securizat este acest "guild wars 2".