de stevecelrau » 02 Noi 2011, 15:36
Interesant articolul despre ranger. Ranger-ul nu va mai fi caracterul pe care toata lumea il stia din GW1. Acum ca si alte clase au acces la ranged weapons si skills el trebuie sa-si gaseasca o identitate proprie.
Sper sa lucreze mai mult la controlul pet-ului, nu imi place ca poti sa alegi skill-uri pentru el dar NU si cand sa le foloseasca.
In plus, fiecare clasa are o mecanica speciala ei, si anume warrior=adrenaline, guardian=boons, assasin=initiative, etc. Pentru ranger accesul la un animal de companie pare promitator, dar mai trebuie lucrat la el. Ramane sa asteptam...
Interesant articolul despre ranger. Ranger-ul nu va mai fi caracterul pe care toata lumea il stia din GW1. Acum ca si alte clase au acces la ranged weapons si skills el trebuie sa-si gaseasca o identitate proprie.
Sper sa lucreze mai mult la controlul pet-ului, nu imi place ca poti sa alegi skill-uri pentru el dar NU si cand sa le foloseasca.
In plus, fiecare clasa are o mecanica speciala ei, si anume warrior=adrenaline, guardian=boons, assasin=initiative, etc. Pentru ranger accesul la un animal de companie pare promitator, dar mai trebuie lucrat la el. Ramane sa asteptam...