Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta aici

Răspunde

:
Pentru a preveni trimiterile automate, vă rugăm să scrieţi ambele cuvinte afişate în căsuţa de text de mai jos.
Zâmbete
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode este ACTIVAT
[img] este ACTIVAT
[flash] este DEZACTIVAT
[url] este ACTIVAT
Zâmbetele sunt ACTIVATE
Subiect revizuit
   

Dacă doriţi să ataşaţi unul sau mai multe fişiere, introduceţi detaliile mai jos.

Vizualizare extinsă Subiect revizuit: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta aici

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Khasar » 23 Aug 2012, 10:26

Nu te contrazic Sapun. Dar sunt solutii. De exemplu, eu sunt recruit in Legio Gemina. Cu putina bafta, o sa fiu membru. Okey, nu despre asta este vorba asa ca am sa merg putin mai departe. La randul ei, Legio Gemina va face parte dintr-o alianta. Toti cei din Legio Gemina suntem(sau ar trebui sa fim) pe TS3 in timpul unui siege. Daca nu esti pe TS3, din punctul meu de vedere nu ai ce cauta la o actiune la care comunicarea verbala este absolut necesara. Cei care conduc lupta, stabilesc o strategie bine definita. Mergand pe principiul militar de plutoane sa spunem, fiecare pluton sau unitate sau cum vrei tu sa-i spui, va avea cel mai probabil un rol bine definit atat in cazul unui atac cat si in caz de aparare. Din ce am observat pana acum, in GW2 te poti folosii de spatii inchise, de teren de ce vrei astfel incat in anumite situatii, este foarte posibil ca zergul sa fie useless. Poti tine pe loc sau intarzia un numar mare de jucatori, macar pana iti vin intariri sau celelalte plutoane/unitati fac altceva.
Eu unul sunt foarte entuziasmat de WvW pentru ca imi da posibilitatea de a face niscaiva siege-uri epocale, asemanatoare oarecum cu ce se intampla in Lineage 2 (best game so far for me). Eu unul prefer o armata de zombie venind spre mine si oamenii alaturi de care lupt, strigand Allah Al Ackbar (fara a avea intentia de a jignii musulmanii, pe care-i respect in foarte mare masura), decat sa vad ca vine un grup mic, dar bine organizat stiind exact fiecare ce are de facut. WvW va fi castigat de acea Guilda respectiv Alianta care va stii sa foloseasca la maxim fiecare persoana din cadrul ei. Dar va fi nevoie de foarte multa munca in echipa, oameni capabili sa dezvolte anumite strategii (nu una singura pentru ca situatia pe campul de lupta se poate schimba oricand), si cel mai important oameni sa le puna in aplicare. Eu unul am fost si sunt un fanatic al strategiei militare, si dupa L2 chiar cautam un joc unde sa-mi pot razui putinii neuroni disponibili in incercarea de a debita ceva strategie. Modul WvW a fost principalul motiv pentru care am cumparat acest joc. Da-mi o harta, spune-mi ce oameni am, si-ti abramburesc o mica strategie fie ea defensiva sau ofensiva. Ca exemplu, in Lineage 2 pregateam strategiile pentru siege-uri chiar si cate 2 zile inainte de lupta, mereu tineam oamenii dupa mine, sau macar liderii unitatilor pentru a testa, verifica si intelege fiecare ce are de facut. Am pierdut un singur siege, in atac, si asta ca ne-am dus singuri (10 oameni) impotriva armatei a 14-a, doar pentru a ne face un nume ca suntem nebuni cu capul.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de RandomGuy » 23 Aug 2012, 10:17

Suntem pe un server cu o alianta mare, vor avea o strategie si astfel o sa ajungem in top 3 in europa si iar celelalte doua servere vor avea la fel o strategie. In concluzie nu o sa functioneze "mergem ca nebunii singuri"

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Sapun » 23 Aug 2012, 10:11

Legionnaires scrie:
WvW o sa fie strategie pura. Pe langa capacitatea individuala a fiecaruia de a lupta, care va conta si asta foarte mult, o sa conteze enorm lucrul in echipa si strategia folosita.


Asa o fi, da nu cred ca o sa vezi multa strategie pe acolo. Eu sunt mare fan PVP in WoW, SWTOR, Rift si asa mai departe si singurul lucru pe care il au in comun este faptul ca multi si-o cam baga in strategie si alearga ca tampii. Nu ma-as baza mult pe stragegie in World vs World decat daca ai mai multe ghilde care intra in joc in numere mari, astfel incat majoritatea sunt fortati sa intre intr-o strategie formata de aceste grupuri sau sa fie arsi de grupuri inamice mari. Altfel nu vad sa joace majoritatea pentru echipa.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de stevecelrau » 22 Aug 2012, 09:38

Exact. Strategia o sa conteze foarte mult. Anumite puncte din fortarete pot fi aparate de oameni putini, gen tunele, porti, etc. Acolo un zerg se poticneste, si in timpul asta cateva echipe bine organizate pot lua lejer alte obiective.

Pe masura ce lumea o sa se obisnuiasca tot mai mult cu mecanicile de joc se va vedea si importanta comunicarii intre guilde. WvWvW promite foarte mult. :D

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Khasar » 22 Aug 2012, 08:13

WvW o sa fie strategie pura. Pe langa capacitatea individuala a fiecaruia de a lupta, care va conta si asta foarte mult, o sa conteze enorm lucrul in echipa si strategia folosita.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de stevecelrau » 22 Aug 2012, 04:36

In seara asta i-am dat la unul finish move in WvW si m-am simtit cu mult mai bine decat un spike reusit in GvG :) Poate ca a fost primul meu kill, cine stie. Dar eu zic ca WvW are mult mai multa tactica decat un GvG. La cate obiective sunt pe toata harta nu cred ca un zerg este eficient. Fugi de zerg si capturezi restul de obiective :) Si mai omori si 2-3 pe drum.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de RandomGuy » 21 Aug 2012, 18:33

WvW, SPvP, Bar Brawl, Keg Brawl si Hunger Games. Sa nu uiti faptul ca Gw2 nu se lanseaza cu toate lucrurile active, le vor debloca in timp celelalte mod-uri si etc.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de arowan » 21 Aug 2012, 18:25

HA, GVG, RA si TA au fost de la inceput sau aproape de el.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de lucifix » 21 Aug 2012, 18:22

Nu e vorba ca lumea e dezamagita sau nu. Lumea inca asteapta sa se lanseze jocul si sa se linisteasca apele si poate cu timpul o sa apara si alte modalitati de PvP. Exact ca si cu GW1( ti s-a explicat mai sus ca toate modurile de PvP enumerate de tine au aparut pe parcurs).

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de arowan » 21 Aug 2012, 18:12

Nu am zis nimic rau de sistemul de "dodge".
Aparent sunt singuru care e dezamagit ca avem numa WWW si CP.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de RandomGuy » 21 Aug 2012, 17:07

El se referea la PvP-ul din wow unde playeri sar in loc sa mearga si ii inteleg supararea pe acest subiect dar in Gw2 nu am vazut pe nimeni sa se comporte precum in WoW.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Bogdan » 21 Aug 2012, 16:52

@Arowan: Mi se pare super amuzant ca esti deranjat de mobilitatea sporita si de faptul ca "poti sari". Ce joc inapoiat sa te lase sa faci asa cva :P
Desi nu am jucat GW1 mi se pare ca mobilitatea este defapt singurul element dinamic care poate face diferenta intr-o lupta de PVP. Sistemul de dodge aduce un plus acestei mobilitati si sincer mie mi se pare foarte tare, singura mea problema fiind ca mai dau dodge aiurea, doar ca imi place cum arata animatia, si ma trezesc ca atunci cand am nevoie nu il pot folosi.
Recunosc ca unele animatii se simt "slugish", desi nu am vreuna in minte acum, si unele skilluri care te fac sa sari in combat si out sunt greu de utiliazat la inceput ( ma gandesc aici la skillul de sword de la hunter care ataca dupa care sare in spate si care m-a facut sa cad de pe un munte odata, dar e vina mea).

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de stevecelrau » 21 Aug 2012, 13:14

Ronah scrie:
Oare de ce a uitat lumea de JQ si FA? Acestea sunt cele mia jucate PvP-uri. Fata de AB, cele doua mi se mar mult mai atractive.


Fort Aspenwood si Jade Quarry au fost lansate odata cu expansion-ul Factions. Am jucat destul de mult atat FA cat si JQ, titlul maxim de Kurz si rank 10 Lux sunt dovada. Dar si Alliance Battles mi-a placut foarte mult, era mai multa creativitate in build-ul echipei, nu nimereai o echipa de 8 monci cum deseori se intampla la FA de partea Kurzicks...

@Rassa - s-ar putea sa nu fi fost prezente in momentul lansarii jocului, nu mai tin minte, eu m-am apucat de jucat GW1 pentru farming :mrgreen: (si am ajuns sa moncesc pt. Dude :D)

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de RandomGuy » 21 Aug 2012, 11:30

Exact cum a spus si rassallah daca exista prea multe mod-uri se imparte comunitatea in prea multe parti. Eu sper ca astfel de evenimente gen Hunger Games sa fie doar odata pe saptamana.
#Arowan nu este recomandat sa intri cu full stack de clase, nu te opreste nimeni dar unele clase fac anumite roluri mai bine decat altele. Gw2 fata de gw1 acuma are atentia necesara ca sa devina un esport.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de rassallah » 21 Aug 2012, 10:27

SteveCelEvil, din cate tin eu minte parca nici TA/RA (sau una din ele) nu au existat la inceput de tot. Plus ca din cate s-a observat cu Hunger Games exista posibilitatea de a crea o serie intreaga de noi tipuri de PvP in GW2. Daca nu le-ar fi fost la indemana sa faca mecanicile de Hunger Games nu ar fi investit timp in treaba asta doar pentru un final de event.

Plus ca daca introduc prea multe tipuri de PvP diferite la lansare, e posibil ca jucatorii sa se imprastie prea mult printre ele si sa apara plangeri ca nu sunt destui jucatori pentru modul x sau y.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de shaggy140 » 20 Aug 2012, 21:20

E, nu prea a fost "inventat" acest sistem dar e interesant modul in care l-au abordat!

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Ronah » 20 Aug 2012, 20:36

Oare de ce a uitat lumea de JQ si FA? Acestea sunt cele mia jucate PvP-uri. Fata de AB, cele doua mi se mar mult mai atractive.

in alta ordine de idei, WvW este un "joc in joc". Daca A-Net ar fi vrut sa faca un PvE cu elemente de PvP mai interesante decat duelurile, World Wars s-ar fi numit dar atunci ar fi pierdut majoritatea jucatorilor din GW1 care nu doresc PvP in PvE. Asfel, pentru cei care vor un open world pentru explorare si questing, dar le place sa se mai ia la lupta si cu alti jucatori, a fost inventat WvW.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de Cooz » 20 Aug 2012, 19:40

Aia voiam sa zic si eu, Elementalistul si Engineerul n-au decat 1 set de arme...ar fi fost prea de tot sa aibe 40 de skilluri =))

Dar na...nu am jucat GW1, dar dintre toate MMOurile pe care le-am jucat pana acum, si sunt multe, are cel mai atractiv stil de PvP, daca era fara tab targeting era si mai si, dar oricum, abia astept sa sparg cateva capete in SPvP :D

Si ca side note, sper sa mai bage si alte moduri in afara de Conquest, este stilul meu de Battleground preferat, dar odata si odata tot ti se ia de el...in rest, e EPIC!

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de DDracea » 20 Aug 2012, 19:32

Citat:
Sa nu mai vorbesc de elementalist care are 4 attunements x 2 seturi de arme x 5 skilluri = 40 de skilluri (corectati-ma daca gresesc).
Elementaliștii au doar un set de arme / armă.

Re: Dezamagit de PVP in GW2 in comparatie cu GW1 - discuta a

Mesaj de stevecelrau » 20 Aug 2012, 19:27

Citat:
AB (12v12 pentru nobi), RA (4v4 pentru casual), TA (4v4 pentru hardcore), HA (8v8 hardcore), GvG (8v8 GUILD WARS high level PVP), HB (1v1 micro battles), CA (4v4 cu skiluri prealese)


Din cele enumerate de tine in momentul lansarii nu erau implementate in joc:
- AB (12v12 pentru nobi) - a aparut odata cu expansion-ul din Cantha
- HB (1v1 micro battles) - cred ca a aparut odata cu Elona
- CA (4v4 cu skiluri prealese) - la fel, a inlocuit TA dar destul de tarziu.

In plus in GW2 vom avea pe langa WvWvW si SPvP(5vs5 si 8vs8) si Bar Brawl si Keg Brawl, sunt tot un fel de PvP :mrgreen:

In GW1 au fost probleme cu GvG-ul si HA-ul pentru ca era greu sa aduni 8 oameni, sa pui toate build-urile la punct, etc. Chiar mentionau intr-un interviu chestia asta si sunt total de acord cu ei. E mult mai usor sa aduni si sa organizezi 5 oameni.

Referitor la build-urile din GW1: datorita numarului foarte mare de combinatii datorita subprofesiei existau mari probleme cu balansarea. La fel intr-un interviu au fost detaliate toate aceste aspecte si de ce s-a renuntat la ideea din GW1 sa ai o subprofesie.

Citat:
In GW2 ai jumate din bara predestinata, nu poti sa modifici un weapon-skill care nu iti place. Fiecare elita influenta modul de joc, in GW1 dar in GW2 elitele sunt un fel de panic button.


Gandeste-te ca in GW2 vei avea 2 seturi de arme care vine fiecare cu skilluri diferite. Deci in total ai 10 skilluri pentru arme, plus utility skills - rezulta un combat mult mai complex. Sa nu mai vorbesc de elementalist care are 4 attunements x 1 set de arma x 5 skilluri = 20 de skilluri (mersi DDracea).

Intr-adevar, elite skill-ul are un cooldown mai mare, dar este si mult mai important, acum simti cu adevarat ca este ELITE, nu ca in GW1 unde sunt si astazi zeci de elite skilluri pe care nu le foloseste nimeni ;) Sau elite skills care nu adauga in plus decat putin fata de una normala...

Pe langa toate astea cu sistemul de Traits, Sigils si Runes - combatul devine mult mai complex si interesant:)

P.S. sper ca nu v-am plictisit prea mult :P

Sus